Jump to content

Reglare avans (torsion value) pentru motor BKD


svimp
 Share

Postare recomandată

asa am procedat au intrat bolturile in ambele fulii ma gandeam ca o sa am consum marit cu iq asta de 5.5 -5.8,motorul imi place cum trage ma gandeam doar la consum

 

20191024_114351.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

IQ intre 5 si 6mg/str e ok la BKD. Lasa-l asa o perioada si urmareste consumul. Nu in oras ca nu e relevant. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara revin cu o problema mai ciudata daca nu am postat unde trebuie imi cer  scuze,dupa ce se incalzeste motorul  cand ma opresc la semafor relantiul scade sub 800 de turatii nu mereu ,dar 1 din 3ori  da.de aproape 1 an zile face asa.daca calc un pic acceleratia isi revine pana la urmatoarea oprire.multumesc anticipat

20191027_185505.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Bună ziua! E cineva în Constanța care m-ar putea ajuta cu reglarea avansului la BKD-ul meu?

Mulțumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am o intrebare legata de avans...

In urma cu aproape 3 luni am avut o problema cu masina, din senin nu mai voia sa porneasca, de fapt pornea si in prima secunda se si oprea

Pe tester a iesit senzor pozitie ax came

Am dus-o la mecanic si mi-a zis ca era senzoru busit + distributia nu era la punct

 

Acum vine partea ciudata, inainte sa o duc la mecanic si inainte sa se futa, in idle, cu motoru cald, statea in 0.5L, 0.6L, in primele 2 luni dupa ce am luat-o de la el statea doar in 0.9L indiferent de situatie.

Apoi pe masura ce am mers din ce in ce mai mult cu masina am vazut ca incepe usor usor sa scada, 0.8L, si dupa inca vreo 500km 0.7L, aveti idee de ce ?

Modificat de rBose
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salutare ,motor 2.0 BMN torsion value 1.09 IQ 5.9 ,consum instant o.7L/h ce parere aveti? Sunt ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune avans la -1.5...-2.5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salutare, este cineva din Sibiu care îmi poate regla avansul și injecția la un 2.0 BKD?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salutare, am si eu un bkd in cauza, am schimbat garnitura de chiulasa ca imi baga apa in ulei.

 

Am pus distributia cu cale, nu am mai reglat avansul si injectia ca era tarziu dupa care m-am ales cu un consum de 12...13l la nici 100km 😛

 

AM reglat avansul la -2 si injectia la 6mg, asa o aveam inainte si tragea bine, acum cu aceleasi reglaje cand am pornit-o penfru 2...3sec a facut urat si nu se accelera dupa care si-a revenit dar trage slabut fata de cum tragea inainte, mai ales pe ture mici.

 

singura diferenta e ca inainte aveam injectoarele reglate la 230° iar acum le-am reglat la 180, teoretic ar trebui sa fie mai bine...

 

Aceti vreo idee ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare ca problema e in alta parte ,nu la unghiul de sincronizare sau la reglajul injectoarelor.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte injectia era pe 17mg si avansul 0, asa tragea aproape ca inainte da consum exagerat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, revin si eu cu o noutate, pe -1 avans si injectie 8mg trage bine doar ca la pornire mai agresiva de pe loc lasa fum si nustiu cum ar fi consumul...

 

Problema mare e alta...initial dadea semne ca nu mai baga apa in ulei dar se pare ca n-am scapat de problema asta... sa fie fisurat blocul oare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut,  vechea poveste am și eu un golf 5 2.0 bkd schimbat distributie cu cale  crescut consum 0.5/h acum 0.7/h , și sub 10 nu mai scade ceea ce înainte era 7-8 . Poate cineva sa ma ajute și pe mine cu reglajele, Bucuresti-Voluntari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
CostacheSorin

Salut , am un golf 5 2.0 tdi cod motor BKD la rece am 0.5l/h in bord iar la cald imi creste pana la 0.7l/h . Care ar putea sa fie problema ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica valorile compensatiilor injectoarelor, avans axa came si cant motorina injectata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
On 14.07.2014 at 20:49, danyelnr1 a scris:

Am rezolvat cu variația consumului instant la relanti respectiv a cantitatii injectate. Am avut doua fire tocate la senzorul de presiune si temperatura de pe tubulatura turbo si acum merge cum nu a mers niciodată. Nu mai variază consumul sta constant indiferent ca este cald sau rece. Am reglat avansul pe -2,5 si cantitatea injectata la 5,2 -5,5. Ar mai trebui sa ii i-au puțin dar îmi este frica ca nu mai trage si m-am saturat sa tot umblu la reglaje si sa fac probe de drum. Momentan o las așa.

P.s. Valorile pe injectoarele sau înjumătățit fata de poza de mai sus

Poti sa imi zici unde mai exact erau firele tocate , aceeasi problema am si eu .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De regula, in zona lonjeronului de pe partea soferului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare. Am incercat si eu sa pun la -1,5 , nam reușit 😅

Mia iesit -1,4 si la turatii 3000 -1,8 . Este ok? 

Motor BLS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare vin din nou. Am tot incercat sal las la -1,5, 😅 acum numai dau de cum era inainte. Foarte foarte sensibil, si asa dupa mai bine de 30 min am putut pune la rece -1,4 si la cald  urca la -0,9 ... Este vreo problema sau ?

Consumul in bord de 0,5lh si vcds 0,4

Atașez ce am avut dupa ce mi sa schimbat distribuția . 

 

 

Multumesc 

 

 

GridArt_20231212_200221931-min.jpg

Modificat de rubenfix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lasa avansul asa cum cade atunci cand pui distributia corect, cu cale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 an face cu distribuția făcută, nu mi-a plăcut din prima zi cum mergea masina. Trăgea, avea forță în revoluții joase prea mult, trebuia sa stau cu mâna pe schimbător si sa schimb mereu 1/2 la a doua trebuia sai dau blană ca daca nu cerea prima,trebuia sa mențin a o anumită turație.. i-am explicat asta la mecanic si mia spus ca e  " normal. "  Iam spus despre reglarea a avansului,si răspunsul lui a fost : că ala vine din fabrică"... Si ca nimeni nu-ți sta sa verifice si sa reglez,se pune calele si gata si unde pica pica . Normal trebuia sa pice in " 0" 

Insa motorul vibra putin mai mult ca înainte... 

Nu iam dat atat de mult importanță ca nuu mia dat nicio problemă. 

Consumul a fost mai mereu ok / normal. 5,5 /6 

Se pare ca edc16 merge bine in -1,5/-2,5 .

Si asa este... Din propia experiență, zici cai altă mașină 😊..

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAca e pusa corect si cu cale pica unde trebuie.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!