Jump to content

Reglare avans (torsion value) pentru motor BKD


svimp
 Share

Postare recomandată

Se pare ca da, multumesc terminatoru, acum urmeaza sa revin cu detalii despre consum, daca s-a modificat ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare am si eu o intrebare  detin un golf 5 2,0 TDI 140 cp  BKD m-am uitat la avans il am setat la -2,5 e corect masina trage porneste bine doar ca la pornire imi scoate putin fum am intrebat mai multe persoane mi-au spus sa reglez avansul ca sar putea din cauza asta sa-i scoata fum mi-au spus sa reglez avansul la 0 ce parere aveti?

Multumesc Anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa avansul asa,fumul e din alta parte .Ce culoare are fumul ? Ce miros ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fumul este albastru inspre negru cu miros asa de motorina ulei arse

eu am mai avut o problema la ea nu imi pornea bine cand era motoru la 90 de pornea mai greu adica trebuia sa tin mai mult pe atutomat sa porneasca gen 2 3 secunde am fost si a reglat-o din tester cred ca iq se numeste

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salut,

Revin si eu cu o intrebare, la inj quantity care este valoarea ideala?

 

Eu reglat-o in functie de ce am citit pe acest topic adica 4.9-5.2, insa initial a fost 3.8-4.2, pot sa zic ca a crescut consumul dupa reglaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca mergea bine cu valoarea mica, las-o asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, multumesc pentru sfat, o sa trec pe 3.8 - 4.2 :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am schimbat distributia acum 2 saptamani problema este urmatoarea : avans -0.49 ; cant. inj. 4.6-5.4(cu distributia pe pozitia data de cale)  consum relati pe bord 0.5l/h asta pana se inchinge motorul bine 90c+ cand consumul la relati creste la 0.7l/h pana sa schimb distributia consumul nu se misca din 0.5l/h nu stiu valoare avansului. Dar parca trage mai vartos acum dar si consumul este umpic mai mare. Este normal asta? Ce ar trebui sa le cer celor de la service sa faca? Ce setari sa incerce sa nu mai creasca consumul la relanti dupa ce motorul se inchinge dar sa ramana si asa mai vioaie ?

Modificat de MrMishu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU poti avea scadere de consum si sa fie mai vioaie ca inainte. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E totus doar un raspuns partial la problema mea..... Ar trebui sa o duc la -2.5 avans si apoi 4,8-5,2 cant. inj. ? E bine asa cu e acum? Atunci dece creste consumul la relanti 0.7l/h atunci cand motorul trece de 90C dar este ok adica 0.5l/h pana sa treaca de 90C? Ce ar trebui sa fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa duci valorile la cat erau inainte de a schimba distributia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema este ca nu stiu acele valori.... Deci, ce fac in stiuatia asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ori o lasi asa si te bucuri de cresterea de putere, ori le readuci la valorile "standard" si te bucuri de consum  mic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Buna seara,

Detin un Audi A3 (autoturism intretinut corespunzator) cu motor 2.0 TDI (2005) BKD. A fost schimbata distributia cu ceva timp in urma  la un garaj fara prea multe SDV-uri. Cand m.am dus sa o iau nu mai pornea deloc, am revenit dupa 2 zile, am luat masina, merge ok, un consum usor crescut. 

La 90 de grade, cu acumulator nou de 77 A 780 Ah si electromotor reconditionat invarte foarte mult pana porneste plus trepidatii foarte puternice. Daca temperatura este intre 50-75 grade porneste foarte usor.

Sub 5 grade ma rog de ea sa porneasca, invarte luuung de tot plus o tona de fum negricios. Am inlocuit senzorul lichidului de racire si bujiile incandescente fara nici un rezultat. Cum scot mufa de la senzorul de temperatura porneste usor de tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand trebuie pusa distibutia bine ,apoi verificata turatia electromotorului ,cablajele si bateria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Liviu - daca nici la motorul tau nu se descurca.... inseamna ca e cam jale cu mecanicii respectivi - daca au cale si experienta, se pune fara nicio problema.

Verifica si avansul axei cu came si cantitatea de motorina injectata

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M.am uitat ce arata senzorul de temperatura. Afara sunt -8 grade celsius.Screenshot_20170111-183456.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda, depinde si cat a stat nepornita.

Parca ai zis ca senzorul de temperatura lichid racire a fost schimbat ? ai pus oem sau Hella ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cine este producatorul dar este un senzor ieftin si neoriginal. A fost nepornita peste noapte.

Cred ca am rezolvat partea cu pornirea proasta si la cald si la rece. M-a lasat bateria, am inlocuit-o, am verificat tensiunea = 13.2 V. Am luat regulator, am verificat diode, am montat tot = 13.2V. Dupa masuratori am constatat ca exista atat de multa rezistenta in circuit incat cablurile de + erau fierbinti in zona sertizarii. Cele de - oxidate de la un cap la altul. Am remediat problema, o sa pornesc astazi sa vad ce se intampla.

Va multumesc!

1.png

3.png

as.png

Modificat de cana.liviu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Este obligatoriu reglajul avansului daca am schimbat distributia folosind cale si tot ce trebuie? Inainte de a o inlocui masina avea cateodata un trepidat la relanti (o am de noua) iar acum nu mai are dar nu mi-au zis baietii ca ar fi umblat si la altceva. 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa inlocuirea distributiei trebuie verificata sincronizarea axelor ,de obicei nu e nevoie de reglaj  daca se folosesc cale si procedura specificata de producator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, revin cu informatii!

Va recomand daca aveti probleme cu pornirea atat la cald si la rece sa nu dati vina pe distributie pana nu masurati caderea de tensiune si rezistenta din cabluri de masa/alternator/electromotor. Am cositorit toate sertizarile si acum pot sa spun ca este o diferenta uriasa. Deabia pornea la rece iar la cald cu socuri mari!
 

Va multumesc pentru ajutor!

Modificat de cana.liviu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua.Imi poate cineva va rog in ce parte se regleaza avansul si cantitatea de motorina injectata pentru a fi pe plus sau pe minus.Odata era o poza pe aici pe undeva dar nu o mai gasesc.

Va multumesc.O zi buna tuturor.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pui testerul, vezi ce valori ai, misti intro parte si vezi cum se modifica valorile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!