Jump to content

ABS - probleme


pedacipro
 Share

Recommended Posts

Laurentiu Sorin

Salut! Revin și eu cu o întrebare.  Din păcate am fost foarte ocupat în ultimul timp și nu am putut schimba rulmentul.Acum și a manifestat altfel. În timp ce mergeam martorii erau stinși la viraje a început să clipească martorul esp și la un moment dat mi-a tăiat accelerația. Cum încercăm să accelerez Cum se aprindea esp și nu mai accelera.Am oprit motorul l am pornit și totul a fost ok.Manifestarea ăsta este tot de la rulment?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 72
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    16

  • F l o r i n

    10

  • B e b e

    8

  • Laurentiu Sorin

    8

da, ESP crede ca masina derapeaza si incearca sa redreseze. Mergi cu ESp dezactivat din butonul de sub climatronic

Edited by andrei_221
Link to comment
Share on other sites

Laurentiu Sorin

Mulțumesc mult băieți! Rezolvat problema prin schimbarea rulmentului. Intradevar banda de cauciuc era ruptă in doua locuri, dar și foarte răscoaptă.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
pantileionut@yahoo.com

salutare 

In dimineata asta am vrut sa testez  cum functioneaza ABS la noua masina pe zapada.... la o franare mai puternica pe un drum de tara cu zapada pe la 20 km/h s-au aprins in bord ASC, ESP si alte pericole si cu un mesaj pe MAXI-DOT " brake system error". dupa repornirea motorului au disparut erorile dar la o franare ulterioara la fel au reaparut... pe diagnoza apare uramatoarea eroare:

 Adresa 03: ABS frâne       Eticheta: ROJ\1K0-907-379-60EC1F.clb
    Numar piesa modul comanda: 1K0 907 379 AE    HW: 1K0 907 379 AE
    Component si/sau versiune: ESP MK60EC1   H35 0106
                  Codare soft: 113B201C092300FD881004EC901E00416D00
                Numar atelier: WSC 73430 790 00999
                      VCID: 75EB8EEDDC660BE9CA-8020
1 cod a gasit:

16352 - Modul de comanda-defect electric 
            014 - defect - intermitent
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00101110
                    Priorit.defect: 1
                    Frecv. defect: 2
                    Resetare contor: 19
                    rulaj: 280003 km
                    Indicator de timp: 0

             împrejurari cod:
                    contor: 17984
                    contor: 32768
                    contor: 12800
                    contor: 96
                    contor: 51231
                    contor: 255
                    contor: 255
                    contor: 6656

sa-i scris Mosului de o unitate ABS noua?

Link to comment
Share on other sites

despre ce masina e vorba? nu de alta, dar aici se discuta de Passat B5. Din scanare vad ca e vorba de cu totul alta masina.... 

Link to comment
Share on other sites

pantileionut@yahoo.com

masina din semnatura..... skoda octavia 2 facelift.....stiu am gresit taraba.... dar am considerat ca e  "aceeasi marie cu alta palarie"

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
Lucian Bogdan

Salut,

Am o Skoda O2 FL Combi 2.0 BMM, dupa o ploaie torentiala, trecand prin balti s-au aprins simultan senzorii ABS+ESP in bord. Am oprit motoru, la repornire s-a stins imediat ESP, iar dupa 10m s-a stins si ABS.

Dupe ce treceam de 20km/h se aprindeau din nou.

Am fost la mecanic, eroare pe senzor dreapra spate, l-a masurat pe cel vechi si nu indica nimic, l-am schimbat cu unul nou Mobiltron 56 lei. 

Totul Ok vreo 100km, inafara orasului s-au aprins din senin, dupa cativa km s-au stins, apoi s-au reaprins si asa au ramas.

Acum daca merg prin oras pana in 60km/h nu se aprind. Daca ies inafara se aprind la viteza mai mare.

Am fost la mecanic, aceiasi eroare la senzor spate dreapta, mecanicul imi spune ca ar putea fi senzorul de proasta calitate sau inelul cititor ABS de pe rulment. Programare am peste 3 zile, ce ma sfatuiti?

Sa cumpar alt senzor, sa cumpar rulment? Inelul se poate cumpara si separat de rulment?(pe unele siteuri de piese il arata ca piesa separata)

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

F l o r i n

nu, nu vine separat de rulment.

acum, cam prost senzorul achizitionat......

Link to comment
Share on other sites

Cum arata eroarea, defect electric sau mecanic ?

 

Link to comment
Share on other sites

Lucian Bogdan

Sincer nu am vazut ce scria la eroare, stiu ca era "rear right sensor.."

Astazi am obsrvat ca defapt se aprindea ABS dupa ce mergeam vreo 10 min si nu conta viteza. 

Am fost la mecanic a desfacut si a scos rulmentul, inelul de citire e putin umflat in unele locuri, l-a sters si l-a pus la loc.

Momentan am schimbat doar senzorul cu unul Delphi, am fost inafara orasului vreo 40km si nu s-a mai aprins, am mers si mai tare, si mai incet, am franat, pare ok, desi cu celalat senzor care a fost nou abia dupa 100km a inceput iar sa faca figuri.

Sper sa nu se mai aprinda, pasul urmator va fi rulmentul, dar torusi sper sa fi fost senzorul.. 

 

Link to comment
Share on other sites

F l o r i n

da, daca este deteriorata banda, ajungi si acolo.....

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Salut , dețin o Octavia 2 ( 2.0 TDI,BKD ) si de ceva timp mă confrunt cu o problema destul de urâta . Pe drum drept ,uscat indiferent de viteza mașini îmi intra din senin ESP ( clipește in bord și îmi taie alimentarea ) , și mai recent am observat ca pornesc mașina și dacă stau cu piciorul pe frâna simt in pedala ca și cum ar intra ABS ( asta foarte rar ) 

 

Mașina nu are nici un cod de defect pe ABS , vitezele roților sunt sincronizate , accelerația nu o ia razna in valori .. 

Sa mă pregătesc de un modul ABS ? 
merci 

Link to comment
Share on other sites

  • vdragos locked this topic

NU am auzit pana acum de asemenea manifestare. Vezi valorile indicate de senzori.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Va salut! Vin și eu cu niște probleme tehnice legate de funcționarea abs-ului... Sa încep cu "inceputul"... Am dus mașina o octavia 2 1,9tdi din 2006 motor bkc la mecanic pt schimbarea unui etrier pe stg spate. Din acest punct a inceput"circul "... Masina avea franele excelente doar ca a observat mecanicul un joc al etrierului și ca acesta numai făcea cursa întreaga de revenire. Schimbat etrierul" făcut" aerisiri, franele țineau foarte slab pedala jos elastică... Dus mașina înapoi lăsată la mecanic pt îmbunătățirea eficienței franarii. Din spusele mecanicului când a coborât mașina de pe elevator a constatat ca numai funcționează servodirectia(pina atunci funcționase)... Bun schimbat motoraș pompa servo, mașina a funcționat o zi și apoi m-am trezit în urma unei franarii mai violente cu abs și esp aprinse în bord plus ca fiind hidramata palpaia în bord P. R. N. D. S. -(frânarea brusca făcea parte din testarea reparatiei frânelor) Am oprit motorul pt ca numai lua nicio comandă de plecare înainte sau înapoi. Repornit mașina, mergea însă au rămas aprinși martorii de mai sus. A doua zi servo direcția nefuncționala, abs și esp aprinsi ,dus mașina iar în service! Mecanicul o parchează în curte și constata cele expuse mai sus. A doua zi o pornește sa o urce pe elevator, servodirectia e funcțională!! De doua săptămâni zace în service având eroare pe pompa abs însă nu poate intra sa vadă eroarea, lipsa comunicare modul abs, esp. Înclin sa cred ca defecțiunile au legătură între ele, nu cred în defectarea simultană și a servo direcției și a pompei de abs (franele au rămas la fel...pedala elastică frână aproape de podea...) In speranta ca sfaturile voastre îmi vor fi de folos, va mulțumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

Verifica alimentarile pompei de abs. Daca are tot ce-i trebuie, atunci ai nevoie de alta pompa.

Link to comment
Share on other sites

F l o r i n

eventual o scanare inainte, sa vedem ce erori sunt stocate, pe ABS

Link to comment
Share on other sites

PAi ABS nu poate fi accesat, a specificat mai sus.

Link to comment
Share on other sites

andrei_221

eu as fi curios ce motoras pompa servo a schimbat mecanicul, in conditiile in care avem caseta de directie electrica? iar motorul casetei nu se strica, maxim senzorul de cuplu. 

 

 am o vaga impresie ca le-a cam luat pe ghicite , iar etrierul inlocuit si aerisirea la pedala... no comment

Link to comment
Share on other sites

F l o r i n

Corect. Din pacate, cam asa pare...

Link to comment
Share on other sites

skipy 1975

Poate aveți dreptate și nu a schimbat nimic... Săptămâna viitoare o iau acasă și ma ocup eu de ea😒

Screenshot_20210921_190230_com.whatsapp.jpg

Link to comment
Share on other sites

skipy 1975

Mai revin cu o întrebare... În urma discuției purtate cu un electrician auto, acesta mi-a spus ca dacă a schimbat motorașul la servo direcție trebuie recodat(reinvatata poziționarea volanului, etc...) pt ca altfel poate da erori și nu va funcționa in parametri. Este posibil? 

Link to comment
Share on other sites

F l o r i n

Fa o scanare completa cu un vcds, sa ne uitam ce erori ai, etc. Altfel nu putem sa ne pronuntam si/sau sa te ajutam

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Similar Content

    • Scorpion
      By Scorpion
      Vreu sa va intreb daca a mai avut cineva o asemenea exprerienta: martorul luminos al Abs-ului si cel al Esp-ului sau aprins, in plus palpaie si martorul franei de mana. La scanarea cu Vas a rezultat urmatorul cod de eroare 01200 - "lipsa alimentare valve bloc hidraulic abs". Sau facut pasii necesari inlaturari defectului (masurat tensiuni) dar nu am descoperit nimic. Daca aveti idei sau experiente legate de problema as aprecia sa-mi scrieti parerile voastre, mai ales ca piesa in cauza costa o mica avere.
      Multumesc
    • Alexandru P
      By Alexandru P
      Deschid acest topic deoarece am impresia ca unele masini vin cu anumite functii ale sistemului ESC dezactivate si as vrea sa aflu de la ceilalti useri , posesori de octavia 3,daca si la voi exista aceste lipsuri.
      Conform listei cu specificatii pt Octavia 3, Sistemul Electronic de Control al Stabilitatii (ESC) inglobeaza  mai multe "functii" (am atasat screenshot de pe site-ul oficial)
      Primele cinci sunt :ABS, EBD, MSR, ASR, EDL,
      La masina ce o posed , Octavia 3 1.4 TSI cutie manuala 6 trepte fabricatie 2013 , lipseste ASR-ul si EDL-ul . ASR-ul ar trebui sa imi franeze roata care pierde aderenta pt a trimite cuplul catre roata cu aderenta mai buna, ar functiona doar pe rotile fata deoarece sunt singurele motrice. Acest sistem ar trebui sa functioneze la viteze mici de pana la 25km/h, cel putin asa era la vechile modele.La orice plecare mai in forta pe teren alunecos se pierde aderenta si intra in functiune MSR-ul , practic imi taie din gaz astfel incat sa nu patineze si sa inaintez cu pierderi minime.
      La platfomele vechi (octavia 2 golf 5 golf 4 ) se simtea imediat cum pornea pompa de abs actionand frana pe roata in patinaj.
      As vrea sa stiu daca voi aveti ASR, EDL functional pe OCtavia 3, consider ca nu e normal sa fie trecute functii ca fiind standard si in realitate sa lipseasca.
       
       

    • Bamsel
      By Bamsel
      Salutare, 
      Am un seat iibiza 2006 1.9 tdi 131 cp. Am cumparat-o cu pompa abs defecta - 
      Din mai incerc sa gasesc o pompa cu un cod compatibil cu al meu, insa in romania, nu am avut nici o sansa.
      Erorile intampinate sunt: 
      01201 ABS Pump Voltage Supply si 00301 abs return flow pump v39 - cea din urma este o urmare a primei erori. 
      martorii esp abs aprinse constant cu cel de frana de mana care blinckereste continuu si cele 3 bipuri de atentionare la fiecare pornire.
      Asadar nu am abs, nici esp...iar la fiecare franare, pedala se simte ciudat, parca ar intra abs.....dar nu intra

      Acum, din vasta experienta a unor useri de pe acest forum, stiti daca se poate cumpara o alta pompa abs cu un alt cod si reprogramata sa functioneze pe masina mea - doar partea electronica? Am senzatia ca pompa hidraulica este ok. 
      Codul pompei este 6q0 614 517 si terminatiile compatibile S, AP sau AN. am incercat cu pompa cu acelasi cod dar cu AJ la final, nici o chestie, si nici nu o citea vag-com ul.
      Pretul uneia noi este 7000 ron fara tva. 
      NU am sigurante intrerupte, nu am fire care sa faca vreun scurt. 

      Orice idee este minunata, pt ca deja ma termina cand vad martorii aia constant aprinsi in bord.
      Multumesc.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in broserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim! :) 

 

Accept