Jump to content

ABS - probleme


pedacipro
 Share

Postare recomandată

buna ziua la toata lumea. sunt nou pe forum si apreciez mult munca tuturor de aici. am fost posesorul unei octavia tour iar de o saptamana am octavia 2, bkd. masina are 3 ani dar arata fb. acum 2 zile, in timp ce goneam cu ea, s-au aprins martorii abs si esp in bord si nu s-au mai stins. ieri am fost cu ea la tester la vaslui la kia unde este un domn inginer, cel mai apreciat in diagnosticari din tot judetul. au fost multe erori minore care au putut fi sterse..in afara de martorii cu pricina. mi s-a spus ca nu mai functioneaza partea electrica de la pompa abs. si toate acestea din cauza ca bateria este slaba. a gasit o siguranta arsa la blocul de la motor pe care a inlocuit-o, dar degeaba..problema persista in bord. ce ar trebui sa fac? inginerul imi sugera sa schimb pompa abs...dar dupa cum am mai vazut pe forum, ar putea sa fie alt chichit mai putin costisitor..astept pareri de la voi, multumesc. p.s.:azi ii schimb bateria..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 84
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    19

  • F l o r i n

    12

  • B e b e

    8

  • Laurentiu Sorin

    8

Posteaza eroarea asa cum apare pe tester. sau mai bine un autoscan al masinii.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este foarte posibil sa fie bateria,dupa cum ti s-a spus deja. schimb-o si apoi vezi ce si cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cea mai simpla metoda ar fi sa imprumuti de la un prieten o baterie buna si sa vezi daca mai persista problema.

bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata..am sunat la cineva la targoviste si mi-a zis sa mai incerc sigurantele de langa baterie(mai precis cea mai aproape siguranta de langa parbriz). desi le incercase domnul inginer si a gasit una arsa pe care a inlocuit-o, cand i-a dat resetare s-a mai ars alta...chiar siguranta care mi-a zis tovarasul de la targoviste. am inlocuit-o si au disparut toti martorii din bord. oricum va multumesc mult..sunteti tare draguti. pe curand,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa se arda cand dai reset ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum eu nu vreau sa iti stric bucuria; sa dea Domnul sa se fi rezolvat 100% problema.

DAR niste sigurante care se ard asa, din senin si una dupa alta... parca nu-i a buna.

In fine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca voi mai avea probleme, cel putin asa cred..bateria era sigur de vina,

acum am baterie noua..bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare,

Pe scurt, in mijlocul iernii pe niste gheata cu denivelari in timpul unei franari mi-a dat eroare pompa hidraulica de abs.

Mi-am comandat piesa, am conectato la mufa de pe masina si mi-a aparut urmatoarea eroare (d-l Cristi stie mai bine despre ce e vorba). Mentionez ca masina este cu ESP.

Am un service care ar putea sa schimbe pompa, inlocuit lichid frana, aerisit, etc, doar ca pe partea electronica nu am mometan solutie.

Thursday,05,April,2012,19:08:34:46862

VCDS Version: Beta 912.0

Data version: 20091201

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes Labels: None

Control Module Part Number: 1K0 907 379 BJ HW: 1K0 907 379 BJ

Component and/or Version: ESP MK60EC1 H31 0121

Software Coding: 00000000000000000000000000000000000000

Work Shop Code: WSC 00000 000 00000

6 Faults Found:

01042 - Control Module; Not Coded

000 - -

Freeze Frame:

Fault Status: 01100000

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Reset counter: 233

Mileage: 67113 km

Time Indication: 0

01279 - Longitudinal Acceleration Sensor (G251)

005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation

Freeze Frame:

Fault Status: 01100101

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Reset counter: 233

Mileage: 67113 km

Time Indication: 0

01435 - Brake Pressure Sensor 1 (G201)

005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation

Freeze Frame:

Fault Status: 01100101

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Reset counter: 233

Mileage: 67113 km

Time Indication: 0

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation

Freeze Frame:

Fault Status: 01100101

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Reset counter: 233

Mileage: 67113 km

Time Indication: 0

01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200)

005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation

Freeze Frame:

Fault Status: 01100101

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Reset counter: 233

Mileage: 67113 km

Time Indication: 0

01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200)

008 - Implausible Signal

Freeze Frame:

Fault Status: 01101000

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Reset counter: 233

Mileage: 67113 km

Time Indication: 0

Modificat de B e b e
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a mai discutat in alta sectiune sau chiar in mai multe sectiuni...toate alea trebuie codate si invatate din nou...dar ar trebui sa stii cum sau sa citesti pe ross tech.

Am avut si eu aceeasi problema la inlocuirea bordului de 2 ori si nu e usor.

o sa ramana una sau 2 dupa ce mergi cu masina si o montezi...tu ai pus-o doar in mufa ce sa mearga doar in mufa presiune nu simte roti inbatindu-se nu vede volan etc.

Domnul cristi fiind cine? daca e cine ma gandesc eu nu cred ca nu stie ce e cu ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi sunt eu, dar prin telefon nu aveam cum sa discut despre toate erorile aparute si cum se remediaza. Omul a pus doar electronica in mufa sa vada daca nu cumva ii aparea aceeasi eroare ca la pompa veche.

Deci, @bebe, monteaza linistit pompa cu tot cu hidraulica aferenta, aeriseste instalatia de franare prin metoda clasica, si apoi trecem la partea electronica.

Uite cam ce trebuie facut si succesiunea pasilor.

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Skoda_Octavia_(1Z)_Brake_Electronics_(MK60)

codare unitate, si trebuie introdus ceva si al WSC

stergere erori, o sa dispara cea cu 251 ca nu e 4x4

Si apoi se face setarea de baza pentru ceilalti senzori in ordinea specificata cu notatia, ca , intre proceduri este bine sa te deplasezi cu masina 10 m cu volanul drept.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandeam eu...

Eu am reusit singur dupa ce a stat la skoda o saptamana fara sa reuseasca.

Am reusit prima data in parcare la supermarket noaptea cand era libera apoi a doua oara am oprit pe strada seara cand nu erau masini si am zis sa fac jaloane pur si simplu printre marcajele de pe strada , la a treia dunga s-a stins tot.

Nu vad logica unui tester de reprezentanta daca nu face asa ceva decat in mers .La alte marci sau alte grupuri totul s eface din tester, far aca masina sa fie in miscare si sunt sisteme de 1000 de ori mai complexe dar na...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu un update: am montat piesa, aerisit, ...toate cele dar m-am poticnit la codul WSC. Am incercat cu d-l Al Bundy dar se pare ca e cam noua piesa si nu am reusit sa trecem de faza asta.

Rugaminte pentru cei care au skode mai noi si cu acest tip de pompa 1K0 907 379 BJ daca imi puteti da codul vostru.. poate poate merge :) . La o prima cautare am incercat unul de golf dar nu a mers.

Multumesc

PS: doar ca idee, la dealer costa ~150ron setarea vas, dar am incapatanarea sa o rezolv "in spatele blocului" :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Plus ca VCDS nu ne-a ajutat de data asta cu codul corect. Am trimis un autoscan la ross-tech sa vedem , poate ne ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Din pacate, cei de la ross-tech nu ma pot ajuta cu codarea, solutia ramane online la reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am fost la PBA si baietii d'acolo n-au reusit sa o codeze sustinand ca nu e piesa care trebuie (au mentionat ca este DE in loc de BJ).

L-am contactat pe furnizor, a sustinut in continuare ca e piesa care trebuie, mi-a trimis un cod (dupa ce i-am trimis un scan ca sa vada ce are masina pe ea) dar care intr un final nu a putut fi introdus.

Ca idee, pe modulul electronic este codul 1K0 907 379 BJ, iar pe "cilindrul" piesei este 1K0 614 517 DE.

Sa fie vreo problema ca interfata cu care am incercat sa bag codul este o clona ? (intreb si eu desi celelalte functii merg cu ea). Maine poate trec pe la d-l Al Bundy daca am timp.

Am atasat rezultatele daca intereseaza pe cineva. Momentan sunt resemnat, poate mai la vara cand o sa am un drum pe langa furnizorul piesei din cehia sa ma duc la el sa vada ca nu merge, sa schimb la dealer oricum n-am finante (6000 ron)

SKMBT_C35212050213190.pdf

Modificat de B e b e
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAi stii ce cod avea vechiul tau modul de ABS?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, este un scan mai vechi atasat.

Codul nou de la furnizor este 11002000090000008800040090000050350000.

Sambata n-am reusit sa ajung ca am avut niste treaba, poate sambata care vine.

Log-TMBBB21Z082199143-37460km-23276mi.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In etka spune ca , codul tau s-a schimbat in 1k0907375AN,

Am gasit o alta codare: 114B400C492500FA880C02E992200041B70000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codarea gasita e pentru ..375AN sau pentru ..379BJ ?

Incerc diseara oricum sa vad daca merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codarea este pentru ce ai tu acum pe masina. Si nu sunt convins ca este piesa care trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat si nu a mers.

Maine trec p acolo ca am niste treaba prin zona.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Update :|

Am intrebat la avia pantelimon si mi-au zis ca nu e piesa care trebuie.

Am intrebat la un furnizor de piese din germania si imi zice ca e piesa care trebuie. tav-autoverwertung.de

Am intrebat iar la furnizorul din cehia si sustine in continuare ca e piesa care trebuie. citez:"unit is the supreme council, and must work in all versions" + mi a mai dat un cod bonus 113B201C092B0003880C04E8901C0040350800

Momentan am gasit o firma care cica repara unitati abs ... va urma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Pompa nu era ce trebuie, am facut rost pana la urma si in final am esp functional.

Varianta cu reparatul celei vechi nu am acceptato pentru ca nu oferea nici o garantie, am preferat sa iau alta.

In consecinta .. scot o pompa la vanzare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salut,

ma confrunt cu o problema de vreo cateva zile cu esp'ul masini,nu mai functioneaza.am facut o scanare si mi'a aparut urmatoarea eroare:

1 Fault Found

 01314-Engine Control Module

           013-check DTC

                   Memory-intermittent

acel buton esp cand il actionez se aprinde,dar martorul de pe ceasuri nu.acel martor din bord nu se aprinde cum ar fi normal nici cand pun contactul,se aprinde doar cel de abs.

stima!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!