Jump to content

Discuții generale Superb 3


Makron
 Share

Postare recomandată

Ma intereseaza două opționale:

Direcția progresivă cum se manifestă ? Se întărește și are efect mai mic pe măsură ce viteza este mai mare ?

Suspensia sport coboară 15mm și este mai tare ? Aici văd un avantaj împotriva ruliului și unul estetic care mai atenuează diferența între jantele sub 17 și golul de roată ”prea mare”. Dezavantajul e la urcat borduri.

Mai aveți alte informații ?

Mulțumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi impresiile pe topicul celalalt, de "consiliere achizitie" , nu are sens sa vorbim acelasi lucru pe 2 topic-uri.

Tu vrei suspensie sport si jante 16'' ??? Ce inseamna jante sub 17, ca doar 16'' poti pune si asta pe Active. Nu prea merge suspensie sport si roti confort, mai bine iei cu 17'' si suspensie normala si cu asta basta. 

Am scris, cu jante 17'' si suspensie sport arata "prabusit", rotile par bagate prea sub caroserie.

 

 

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am făcut si eu un td cu style diesel 150 dsg. Câteva păreri, cu rezerva ca nu stiu ce oferă concurenta, nu am mers cu ultimele modele din segment.

plusuri:

* masina se mișcă binișor cu motorizarea asta "standard", am făcut câteva depășiri pe sport fără probleme, pornind din 70, 90

* mi-a plăcut bordul, e simplu si frumos desenat, nu pare prea mare, evident nici mic.

* vizibilitate excelenta in toate direcțiile, poziția de condus buna, nu f ridicata, ergonomie comenzi buna

* ruliu nu f pronunțat pe suspensia standard, aceasta lucrează simplu si eficient

* portbagajul, care avea plase peste tot si cârlige si acționare electrică, e un mare plus

* insonorizare bună, mai ales sub saşiu, unde era mai plăcută decât al meu golf

* volanul destul de plăcut, mai potrivit pe rotund pt masina asta (față de teșit la golful meu)

minusuri

* scaunele standard style, doar ok, nu mi-a plăcut textura materialului, avea o zona deranjanta la omoplați (eu am 1.91), din spate se vedeau destul de trist

* partea cealaltă a lipsei de ruliu, in spate la manevre bruște din scurt, gen ocolire groapa, te saltă ca pe cartofi, cam neplăcut.

* atmosfera in spate f tristă, totul negru, plasticul de la portiere urâțel si deloc înfrumusețat cu ceva gen crom la butonul de acționare geam sau deschidere portiera

* calitatea ținutei de drum putin sub așteptări, nu mi se pare ca filtrează destul de bine denivelările drumului. Cu roti de iarna pe 17 susp standard, se comporta cam ca golful meu, ceea ce consider un minus

In concluzie, masina e bună, dar nu m-a impresionat. La 33,35 de mii o echipare cum trebuie, cu un motor "standard" mi se pare ca nu face banii. Am sa mai fac td si cu concurenta, sa imi completez opinia.

 

Modificat de laduncaag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca o completare, acum 2 zile am facut td cu Mondeo Vignale Hybrid. 

Pe scurt, singurul plus fata de Superb/Passat l-am sesizat la tinuta de drum. Suspensia Fordului este foarte bine setata, antifonarea este la un nivel superior iar rafinamentul este la cote ridicate. 

In rest, interior, calitatea materialelor, calitatea asamblarii, spatiu, toate sunt sub concurentii VAG. 

Insa, si asta trebuie mentionat, pretul e de partea Fordului. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu conduc mondeo nou de 180 cp diesel de munca... nu as da banii pe masina asta pt mine decat daca nu ar avea competitie dar are :) ... ceea ce este demn de recunoscut este directia care intodeauna si pe focus mai ales este foarte "reala si vie" feedback excelent de la drum si reactii instante la virari scurte bruste, in rest masina e praf la practicalitate, tinuta de drum( ca suspensii) nu pot sa zic ca e cine stie ce o consider normala dar iti cam rupe fundul pe denivelari desi e bine insonorizata, ergonomie si infotainmemt zero barat, spatiu interior praf in comparatie cu superbul, greiere in bord pronuntat si masina are doar 1600 km, sunet praf, calitate plastice sub superb, zgomot pronuntat de la roti dar s ar putea sa fie de vina anvelopele de iarna, hayonul nu este electric si rar se inchide din prima bine desi ai impresia ca s a inchis cum trebuie, faruri halogen( nu compar cu xenon) dar sunt un dezastru efectiv chioare... frana electro uneori da drumul greu cd vrei sa pleci de pe loc nu are auto hold care este extrem de util ... in spate mai ales cei mai inalti vor atinge lejer plafonul, vizibilitate all around proasta as zice.

Puncte forte: directia si antifonare buna as zice sau mai degraba suspensie care lucreaza silentios ca anvelopele cam fac zgomot.

dc ajuta la ceva acest mic OT, dc nu scuze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor (posesori de Superb 3), va rog sa va uitati in CIV-urile voastre si sa-mi spuneti si mie daca apare in CIV la capitolul "roti" o indicatie anume de roti M+S. In CIV-urile de dinainte de 2014 inclusiv - nu se treceau indicatii de M+S la roti.

Din discutiile recente - de pe alt topic - colegii cu alte masini au semnalat ca le apare in CIV indicatie clara de roti M+S...ceea ce e destul de nasol daca dai peste un asigurator chitit sa fie 100% "by the book"

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine apare doar la Touran si asta doar pentru ca PBN a vindut masina cu niste roti de iarna incluse in pret care nu sunt in COC. La Seat care e 2015 nu apare si tehnic nu ar exista vreo ratiune sa apara cu exceptia situatiei, extrem de rare, cind nu se fabrica un cauciuc de iarna cu indicele de sarcina sau de viteza corespunzator minimului de omologare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, presupunand ca ar aparea, nu inseamna ca e obligatoriu sa ai numai dimensiunea aia pentru anvelope de iarna, ci eu inteleg altfel: dimensiunea respectiva nu se poate folosi decat pentru anvelope de iarna sau all season. Nu si pentru cele de vara. In weekend cand ajung la Ploiesti o sa ma uit si eu pe CIV, acum nu gasesc prin mailuri niciun scan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Așa apare: Image 029.png

Apropo, la Tipul/Varianta scrie 3T/ACCJXAX11 - nu are trebui să fie 3V?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 30.12.2016 at 11:17 PM, corbu33 said:

Eu conduc mondeo nou de 180 cp diesel de munca...

Haide ca nu este chiar asa...versiunea Titanium dpmdv chiar merita prin prisma optiunilor standard. In plus PowerShift nu a avut niciodata problemele pe care le are DSG-ul iar motorul de 180CP nu are nevoie de AdBlue pentru a face norma. Ford are locul lui pe piata prin prisma pretului si a design-ului unde sta mai bine decat Skoda, care si-a luat nasul serios la purtare si parca ar vinde Bentley nu low-costul grupului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am manual mondeo si la fel va si superbul (asa sunt eu :) ) deci nu stiu ce sa spun despre cutii, la Dpf ce sa zic nu am vaz ca are rezervor separat ca superbul dar poate e in alta parte... sincer pui un plin de adblue din revizie in revizie aprox, e ca un schimb de ulei no biggie (s ar putea ca fordul chiar datorita acelor 10 cp in minus sa poate face euro 6 fara alte chestii suplimentare)... cat despre dotari si practicalitate trebuie sa il ai zilnic sa intelegi ca toaye chestiile smart de la vw skoda la ford sunt aplicate stupid, iar spatiul interior e jenant la cat'a barca este si mondeo...infotainmentul (si retineti este sync 3 ca primele doua au fost failure total) este absolut jenant din toate punctele se vedere de la rezolutie pana la ergonomie si modul de functionare... eu personal nu mi as lua fordul atata timp cat are o competitie peste in opinia mea... nu e o masina rea dar nu este deloc masina care sa ma faca sa scot bani din buzunar... si subiectiv eu chiar cred ca superbul arata peste mondeo si passat dar nu vreau sa continui cu vreun versus nu asta este intentia... este o opinie personala... pana sa dau cu ochii de superb eram setat pe mazda 6 dar dupa test drive unde am gasit ca antifonarea este jenanta la o masina de oeste 30 k eur si faptul ca in varianta aleasa de mine ma obliga la interior uc piele :), am renuntat.

Modificat de corbu33
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai punctat corect. Infotainement-ul este varza la Ford, practicabilitatea este redusa, spatiul este utilizat necorespunzator, ai mult plastic prost. Dar suspensiile sunt peste Superb, ca si directia (cred ca este printre cele mai bune din clasa). Iarasi pretul si design-ul sunt peste Skoda. Dar si Superb-ul are avantajele lui: spatiul imens, scaunele mi se pare ff. bune, totul este mult mai logic si usor de utilizat. Directia este parca prea asistata iar suspensiile sunt clasice pentru VAG non- premium. Iarasi Skoda puncteaza la optiuni si logica lor (Ford are mari probleme aici, iei o optiune si te obliga la ceva ce nu are nici o legatura cu respectiva optiune). Ce am vrut sa punctez e ca fiecare marca are punctele ei forte si slabe, nu trebuie sa generalizam. Mie personal Superb-ul mi-a placut mai mult, dar directia aia de la Ford, design-ul de la Mazda 6 si interiorul de la Passat mi-ar fi placut sa le am si la Skoda. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Directia de acord e cam best in class probabil mazda e mai fun, iar la suspensii sincer cu dcc sau probabil cu cele sport esti cel putin la fel daca nu mai bine, dar da ce e drept daca comparam standard la standard fmodeo este peste superb dar cam atat... restul trist :)... cu designul este chiar subiectiva treaba, greu de comparat. Si inca ceva legat de motoare, cel putin astea diesel, mi se pare cel de pe skoda cu tot cu adblue ul :) peste ford: ...pare mai responsive, mai puternic, consum mai mic, mai silentios... 

Modificat de corbu33
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 hours ago, ionelmc said:

Așa apare: Image 029.png

Apropo, la Tipul/Varianta scrie 3T/ACCJXAX11 - nu are trebui să fie 3V?

Mersi frumos. Asa ceva vroiam sa vad :) 

Bun, bun...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar care e faza cu zgomotul trecut pe cartea de identitate? Recunosc ca nu imi mai aduc aminte sa apara asa ceva pe alte carti... poate nu am dat eu nicio atentie

Modificat de corbu33
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgomotul in stationare / in mers e un camp ce se completeaza de foarte multa vreme. Nu ai nicio treaba, e luat din COC.

Pentru motociclistii "smecheri", adica aia de-si pun tobe "sport" aka gaurite, e mai trist, au inceput si la noi sa faca filtre cu masurarea zgomotului produs de utilaj. Atat timp cat nu te incadrezi in ce scrie in CIV, adica ce a scris producatorul in COC, este nasol. Se ia talonul instant.

End of OT.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@corbu33 Adevarul e ca si eu pornisem chitit pe Mazda 6 la un moment dat, dupa care ajunsesem la Octavia 3 TDI 4x4, dupa care am ajuns la Superb pe care l-am si cumparat. A indeplinit cel mai bine necesitatile si placerile mele. La Mondeo nu m-am uitat pentru ca depasea cu mult bugetul pentru dotarile pe care le voiam si in afara de tinuta e drum, nu ofera nimic in plus fata de Superb. Iar infotainment-ul si mie mi se pare jalnic fata de Bolero. In rest, design-ul imi place foarte mult la Vignale, dar, alti bani....

Iar Mazda 6 nu ofera atatea "briz-briz"-uri ca Superbul..asa ca Skoda m-a convins din nou. :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu pretul nu sa o cred niciodata. Inseamna ca nu ai pus piciorul intr-o reprezentanta Ford, mie mi-au facut 7k reducere la un Mondeo dupa prima strigare si am auzit si alte persoane cu discounturi ce bat spre 20%. La Skoda, repet, parca vand aur, nu te poti apropia de preturile Ford-ului nici macar cu relatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am luat 8500 euro, doar cu un test drive si un zambet frumos :) .

@edi10000 ma refeream la mondeo. Ce e cu ironia de santier?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tu esti moderator, ai super- pile la Porsche Romania. :):) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreti voi sa mutati discutia si comparativul cu Mondeo in zona de Versus ?

Sunteti OT de vreo pagina deja :)             

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@edi10000 nici nu trebuie sa crezi. Eu am dat pe Superb sub 24+k euro, in conditiile in care am pus atatea dotari pe ea. Un mondeo cu atatea dotari nu iese la 24k orice ai face...

Un exemplu simplu: ACC pe Superb e 290 euro, iar pe Mondeo se poate pune doar pe Titanium si costa 1200 euro. Diferenta de preturi pentru orice nimic e mai mare decat diferenta de reduceri intre cele doua. Pe incalzirea auxiliara eu am dat ~800 euro, pe Mondeo e tot 1200 euro.

Si eu cred ca ar trebui mutate posturile astea in versus.

Modificat de RzzV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La skoda ai avantajul ca o poti configura pana in cele mai mici detalii. Same asVW. La restul marcilor de volum incearca s aiti bage pe gat 1001 dotari prin alcatuirea de pachete.

I hate it.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!