Jump to content

Pinion vilbrochen PASSAT B6


d4rkm4nx99

Recommended Posts

Am un passat b6 din 2006 motor BKP 2.0 140cp am fost in service sa schimb acel ax hexagonal de care se vaita toata lumea..., cand s-a dat pompa jos am constatat ca patina de la , lant era foarte uzata iar pinionul de la vilbrochen cel cu masa dubla are niste urme de uzura, plus ca in pompa se aude cu niste zgomote, mai gasesc pe undeva acest pinion ? sau ce solutii puteti sa imi recomandati, 

 

 

p2250031.jpg

 

p2250032.jpg

 

codul la piesa este  03G105173

Edited by d4rkm4nx99
Link to post
Share on other sites

Sal.,

Schimba pompa de ulei cu una de 1.9 TDI / 105 CP .

Asa am inteles ca se procedeaza in cazul problemelor de pompa de ulei de la motoarele 2.0 TDI .

O seara buna .

Link to post
Share on other sites

Atata timp cat cele doua sageti de pe pinion se aliniaza fata in fata pinionul este bun.Cand invarti de pinion si ramane in stanga sau in dreapta atunci pinionul este defect.O problema e ca aceste pinioane cu masa dubla nu se mai fabrica.Se mai gasesc,dar foarte greu.

Link to post
Share on other sites

Am gasit am gasit la un domn pe un site care zice ca le reconditioneaza sau il dai pe cel vechi si iti da altu nou, nu stiu ce sa zic de ala nou cine la facut unde s-a facut, am incercat sa pun link catre el dar sunt unele resctrictii la site si nu ma lasa.

 

//edit am pus link-ul pe profilul meu.

Edited by d4rkm4nx99
Link to post
Share on other sites

Asta in caz ca al scoti pe al tau intreg de pe vibrichen.De obicei dupa ce se scoate arata asa:

Si asta e dat jos de pe A4,la care sa demontat toata fata ,accesul fiind maxim.

In locul celui din poza sa montat pinion cu masa simpla,cumparat de pe net.

Noul pinion se introduce in aprox 6 secunde dupa ce a fost incalzit la 220/max 240 grade.

post-74110-0-24232600-1393575158_thumb.j

Renewing spur gear for crankshaft Passat.doc

Edited by EEXCALADE
Link to post
Share on other sites

Salut! Sunt 3 grade la Bacau,dar motoarele tot la 90 grade functioneaza si acest pinion e o adevarata problema cand se strica deoarece nu se mai fabrica de anul trecut.Am montat si cu masa simpla,dar ar trebui schimbat tot Kit-ul pana in 100 mii km.O varianta buna e conversia la ansamblu cu roti dintate.

Link to post
Share on other sites

Face cineva pinionul asta dar cum am zis nu stiu cum il face sau de unde il aduce, tot ce stiu este ca nu e original si este destul de scump 200E sau cu pinionul la schimb 150E doar daca este in anumite conditii, ideea este ca nu stiu daca merita asemenea investitie, 

 

 

1.jpg

 

 

2.jpg

 

 

3.jpg

Edited by d4rkm4nx99
Link to post
Share on other sites

Vezi cat timp iti da garantie si intreaba din experienta lui cat va tine

Link to post
Share on other sites
mihai ploiesti

eu am facut modificarea pompei de ulei de BKP cu 2.0 TDI BKD si cand am dat vechea pompa jos am observat ca este perfecta si nu are absolut nimic,nimic,nimic 240.000km. dar ca sa fiu sigur si ca nu pica pompa cine stie pe unde, am facut modificarea si merge perfect. eu am toata pompa, inclusiv PINIONUL de care vorbiti care este la fel de bun.

Link to post
Share on other sites

Acea uzura care se vede este normala atata timp cat pinionul revine la semne asa cum spune si eexcalade.

Daca te uiti cu atentie in poza pusa de eexcalade vei observa si acolo aceeasi uzura.

De obicei defectul acestui pinion apare in momentul in care patina intinzator cedeaza, se uzeaza si atunci lantul se slabeste si sare peste dinti uzandu-i.

 

Offtopic:

Acest pinion eu il vand.

Este compus din partea cu dinti si din partea de interior care se rupe in momentul extractiei.

Nu stiu ce as putea spune despre garantie dar pot spune ca am montat si eu pe un a6 2.0 la un client, in mai 2012 si inca nu am avut reclamatii.

Sunt facute dupa cele originale de o firma specializata in pinioane si roti danturate.

Acest model nu se introduce la cald cum spune eexcalde deoarece contine cateva repere care s-ar putea deteriora in momentul incalzirii.

Doar cel danturat se introduce incalzit.

Link to post
Share on other sites

Care ar fi procedura de introducere a pinionului cu masa dubla ??? Prin bataie???

Uita-te bine la pinionul pe care  l-am dat  jos de pe A4 si ai sa vezi urmele unde a fost incalzit ca sa fie introdus pe vilbrochen .Masina avea  130 mii km reali ,primul propietar.Intradevar nu se incalzeste pe resou ca cel dintat ci se incalzeste doar in zona gaurii la lampa,autogen...etc.Se respecta temperaturile mentionate mai sus.

post-74110-0-86411400-1393661092_thumb.j

Edited by EEXCALADE
Link to post
Share on other sites

Nu m-am referit la bataie. 

Eu de obicei il bag cu o presa folosind gaura filetata unde intra surubul vibrochenului.

NU vreau sa te contrazic, aceasta este doar o parere a mea. Lampa nu are putere calorica asa mare si stai mult iar autogenul merge ca incalzesti local si repede dar nu cred ca poti controla temperatura (220 grade 6 secunde).

Deoarece acesta nu se mai monteaza acum de vw ei trecand la conversia cu pinioane danturate, cred ca nici nu o sa gasim pe undeva documentatii privind montajul acestuia.

Iar dovada ca a fost incalzit poate este un tratament de calire.

Chiar si cel danturat si incalzit tot cu presa aceea speciala il tragi.

Edited by robert r.
Link to post
Share on other sites

Nu m-am referit la bataie. 

Eu de obicei il bag cu o presa folosind gaura filetata unde intra surubul vibrochenului.

NU vreau sa te contrazic, aceasta este doar o parere a mea. Lampa nu are putere calorica asa mare si stai mult iar autogenul merge ca incalzesti local si repede dar nu cred ca poti controla temperatura (220 grade 6 secunde).

Deoarece acesta nu se mai monteaza acum de vw ei trecand la conversia cu pinioane danturate, cred ca nici nu o sa gasim pe undeva documentatii privind montajul acestuia.

Iar dovada ca a fost incalzit poate este un tratament de calire.

Chiar si cel danturat si incalzit tot cu presa aceea speciala il tragi.

 

 

este cumva presa asta?

 thumb_13651972771323689042.jpg

Edited by d4rkm4nx99
Link to post
Share on other sites

Presa aia e de scos,dar la cum arata nu ai sa scoti pinionul cu ea.Iti trebuie una mult mai solida,ca cea din imagine:

post-74110-0-20245500-1393748498_thumb.p

Edited by EEXCALADE
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Similar Content

    • ciacobet
      By ciacobet
      Salutare forumisti!
      -masina nu are erori la scanarea cu vag com. 
      -nu are zgomote ciudate din motor
      -cam follower schimbat acum 200km odata cu distributia 
      -problema aparea si inainte de schimb si acum dupa 
      -cum se manifesta -> acceleratie mai brutala si nu conteaza treapta de viteza, cand ajunge la 4500 - 5000 de ture imi taie pedala. 
      -daca accelerez lin, nu are nici o problema
       
      Intrebari :
      daca e problema cu debitul de benzina, nu ar trebui sa apara vreo eroare?
      de ce merge ok daca accelerez lin?
      de unde sa incep sa sap pentru a gasi problema?
       
      Merci !!!
       
      PS: pentru moderatori: am cautat 2 ore inainte de a posta si nu am gasit nimic asemanator cu problema mea. 
    • mt15
      By mt15
      passat b5.5 tdi, 2002, cod motor AVF, 131 hp
      mers pe autostrada xxxxxxxxxxxxxxxx  km/h, la un moment dat incepe sa vibreze, sa nu mai aiba putere si sa scoata fum.
      rezultat: piston crapat
      de ce?



    • rolicx
      By rolicx
      Salutare, 
      Acum vreo 2 luni am mers in service pt schimbul de ulei si filtre, si mi s-a recomandat sa fac update-ul de soft pentru scaderea emisiilor poluante (celebrul scandal ). Mare prostie, am acceptat. Acum, poate e efect placebo, dar mi se pare ca masina nu mai trage la fel de bine, desi am motorul de 177cp.
      Ceva pareri dupa update aveti ? Se poate downgrada soft-ul ? Sau are cineva softul vechi pe aceeasi masina si as putea sa il pun si pe a mea ?
      vw cc 177cp cod motor : CFGC
      thanks.
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

PS: daca aveti probleme cu situl chiar si dupa ce a fost dezactivat adblocker incercati sa intrati din alt browser si discutati cu noi pe topicul Updete forum din aria acesta https://vwforum.ro/forum/20-anunturi-administrative-observatii-si-sugestii/
Exista si alte extensii (gen VPN) sau antivirus ce filtreaza traficul si pot bloca cookies. Verificati si pe acestea daca le aveti setate corect pentru vwforum.ro . Multumim

 

 

Accept