Jump to content

Sfaturi achizitie Lupo


Mosuxxx
 Share

Postare recomandată

cum de ce in ce fel????

:rolleyes: stand intr-o noapte la semafor am vazut un lupo langa mine........vin eu acasa pornesc pc-u bag pe google :vw lupo ,apas ENTER si.....din acea noapte (adki acum 6-7 zile)am numai lupo in cap ,i-am exasperat pe toti din jurul meu lupo in sus lupo in jos.Intrebarile mele sunt merita sa iau un lupo tinand cont ca am 19 ani si si nu am toti banii din lume disponibili sa bag intr-o masina??se gasesc piese de schimb???chiar toate lupo consuma atat de putin chiar daca au fost forjate??sper sa primesc niste raspunsuri pt ca am nevoie de ele..Multumesc anticipat :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 237
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • wolfvw

    15

  • ReiMNs

    15

  • Mosuxxx

    13

  • FiReBuRn

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

piese se gasesc, si motorul de 1,4 se upgradeaza f frumos se ajunge cu soft turbina & stuff la 130-140 cp lejer deci destul de mult pt ea :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si dupa toate astea adik la 140 cp la ce consum se ajunge???si ce stie sa faca la 140 cp :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde, in primul rand, ce-ti doresti tu de la o masina

Eu, ca posesor de Lupo de vreo luna si ceva, dupa ce am trecut prin alte 4-5 masini, cred ca am facut o alegere buna. (In special pentru mers prin oras)

In privinta cheltuielilor pot sa-ti spun ca Lupo este genul de masina cu costuri mici de intretinere. In sensul ca nu prea se strica. Evident consumabilele sunt mai scumpe ca la o Dacie, Daewoo sau alte tipuri de sub-masini. Per-total insa, Lupo nu cere bani decat pentru detalii. Spun asta din ce am obs eu pana azi si din ce am aflat de la alti posesori. ESTE o masina fiabila. Eu am verificat multe optiuni inainte s-o iau. Si multe masini mici gen C2, Corsa, Fiesta, etc. Nu cred ca am gresit.

Mai ales ca Lupo este o adevarata masina mica-mare. La cat de mica este pe dinafara, atat de spatioasa este inauntru. (Cel putin pt locurile din fata)

Consumul este, si el un plus. Eu am 1.4TDI si pana azi, la cea ma crunta blana si cel mai nervos stil de condus am scos un consum de aproape 8%. Piese se gasesc fara probleme.

Este f bine inchegata, chiar daca are deja 7 ani. Nu ai impresia, ca la o masina frantzuzeasca, ca se intinde si se constorsioneaza la curbe sau la miscari bruste.

In concluzie, daca esti incepator este o masina buna. Este buna si pentru "profesionisti", dar important e ca e "user friendly" si e buna pt orice nivel. Daca nu obisnuiesti sa transporti oameni in spate este super. Daca vrei o masina cu care sa te distrezi cand mergi prin oras este super. Plus ca si pe sosea face o figura destul de buna. Are dimensiunile unui Matiz, confortul unui Passat, siguranta unui VW, constructia unei fabrici nemtzesti si alte lucruri bune care ar trebui sa existe intr-o masina.

Are, evident, si puncte slabe. Si ar fi alegerea ideala ca a doua masina, de oras. Sau daca nu pleci in concediu cu mai mult de un pasager. Dar una peste alta eu zic ca daca nu-ti doresti o masina tip placinta cu care sa te dai prin oras Lupo este o alegere foarte buna si mai buna decat multe masini din aceeasi clasa.

Modificat de zeneca
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde, in primul rand, ce-ti doresti tu de la o masina

Eu, ca posesor de Lupo de vreo luna si ceva, dupa ce am trecut prin alte 4-5 masini, cred ca am facut o alegere buna. (In special pentru mers prin oras)

ai luat masina de aici sau din alta tara???ce imi recomanzi sa iau una adusa de afara si rulata in romania sau sa fac un drum pana in germania sau italia???dupa ce ai cumparat masina ai mai bagat ceva in ea???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina am luat-o de aici si cred ca am nimerit una corecta. Adik cu km reali. Teoretic ti-as sugera sa cumperi din Germania. Si acolo se da kilometrajul inapoi dar masinile sunt macar reparate numai cu piese originale si merg pe sosele mai bune. Poti sa gasesti si la noi una ok, mai ales ca au inceput sa se aduca multe si se vand direct, fara sa fie rupte pe drumurile patriei. Ca pretz ajungi tot pe-acolo.

Eu am de bagat si am bagat in a mea ceva bani, dar nimic important. Lucruri gen, un burduf la planetara, poate amortizoare, geometrie, la primavara sau vara-cauciucuri. Poate o aparatoare de oglida laterala, ca a mea e putzin crapata, un ornament lateral care e putzin dezlipit....doar consumabile sau detalii. Altfel masina e super ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zeneca said it all :Driver: ...

si eu sunt posesor de 1.4 tDI ... si dupa parerea mea este cea mai buna alegere pe care o puteam face ... ;)

raport calitate pret ... eu zic ca e alegerea perfecta :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un alt atu ar fi ca e o masina destul de sigura, asa cum reiese din testele euroncap:

4* standard, 5* cu airbagurile suplimentare e destul de mult ptr nivelul anului 2000.

EURONCAP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zeneca said it all :) ...

si eu sunt posesor de 1.4 tDI ... si dupa parerea mea este cea mai buna alegere pe care o puteam face ... :D

raport calitate pret ... eu zic ca e alegerea perfecta :)

am observat ca toata lumea lauda 1.4tdi sa inteleg ca este asa bun la consum??la ce bani ajunge unu mai bunicel???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: acest topic este destinat celor care vor sa isi achizitioneze un VW LUPO ,deacea cer ajutorul posesorilor de lupo care deja am trecut prin procesul de cumparare a unui lupo(cred ca nu a fost usor sa gasiti unul bun).astept sa ne spuneti la ce trebuie sa fim atenti si la ce sa ne uitam cand cumparam un lupo!!!!Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pare ca ,posesirii de lupo nu vor sa ii ajute si pe cei care vor sa isi achizitioneze unu ......:P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cea mai mare grija e sa ajung cat mai repede la un peco, pe toate care le-am luat cred ca mergeau pe vapori de carburant aflat in filtru/pompa si pe conducte, ca daca ar fi sa ma iau dupa datele tehnice ale capacitatii rezervorului si cat a intrat la pompa inseamna ca masinile mergeau cu -1 -2 litri in rezervor :D
deci ...sa inteleg ca,consuma mult sau putin.....fate putin mai inteles pls
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, voiam sa zic ca de ex. in cartea masinii scrie ca rezervorul are 50 litri, si cand am ajuns la pompa, aflata la 500 metri de dealer, pompa a bagat 49.5 litri in rezervor, sau ceva de genul asta, si asta la 3 masini care le-am luat, asa ca mergi cat mai repede la cel mai apropiat peco sa nu ramai in pana sau ia cu tine o sticla de 2 litri de carburant

:D):D)) interesanta chestie ms.... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sfatul lui sandumbogdan e absolut inutil in cazul achizitionarii unui Lupo, deoarece este valabil pentru o masina luata de noua de la dealer. Din moment ce Lupo nu se mai fabrica, cred ca aceasta posibilitate este exclusa din start. Si ca o paranteza, ma indoiesc profund ca vei putea sa bagi 50 l de carburant in rezervorul unui Lupo :D .

Parerea mea e ca trebuie sa ai grija ca la orice masina second hand: kilometri, starea caroseriei, starea interiorului, eventuale pete de rugina, felul cum porneste, daca scoate fum, daca vitezele se schimba cum trebuie, daca are frane bune, daca directia trage in vreo parte etc. Cel mai concludent test e la o firma care se ocupa cu asa ceva :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca un lupo bunicel gasesti intre 5000 si 6500 euro. Motorizarea 1.4 TDI consider ca este foarte buna mai ales daca te gandesti ca poti usor sa o duci la 90-95 de cai. Prietena mea si-a dorit special automata asa ca in cazul ei 1.2 tdi a fost alegerea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu sunt posesor de lupo tot de vreo luna,si pot spune ca tot ce au zis baietii mai sus e adevarat.se simte ca e calitate nemteasca.e rezistenta,inchegata si sigura.eu am o varianta mai speciala cu care ma laud :) un 1.4FSI de vreo 100 de caluti ,cu airbaguri si tot tacamul.ce imi place la ea e locul din fata,foarte generos.din pacate o sa ma despart de ea pt ca s-a ivit o okazie si am pus mana pe ceva mai"violent"si nu am ce sa fac cu 2 masini,nici banii necesari sa le pot intretine pe amandoua..asa ca daca esti interesat,putem sa vb.

Modificat de cosmin_mme
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am patit ceva asemanator la peco...scrie in talon ca am rezervorul de 45l...eu am pus pompa sa fac plinul cand....pe la 25l POC...a sarit siguranta...mai ridic putin..mai bag 1 l..POC...abia am bagat 30l..si eram peste full.de precizat ca eram pe rosu cand am inceput alimentarea..deci daca cineva stie de ce s-a intamplat asta sa ma lamureasca si pe mine.alte probleme...deschiderea capotei..e un chin pt mine...se blocheaza sistemul...tre sa tin de maneta aia de plastic..cam aiurea.cu toate ca am uns toata instalatia aia de deschidere tot merge greu.mai am un amic cu un 1.4tdi cu aceeasi problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sfatul lui sandumbogdan e absolut inutil in cazul achizitionarii unui Lupo, deoarece este valabil pentru o masina luata de noua de la dealer. Din moment ce Lupo nu se mai fabrica, cred ca aceasta posibilitate este exclusa din start. Si ca o paranteza, ma indoiesc profund ca vei putea sa bagi 50 l de carburant in rezervorul unui Lupo :) .

Parerea mea e ca trebuie sa ai grija ca la orice masina second hand: kilometri, starea caroseriei, starea interiorului, eventuale pete de rugina, felul cum porneste, daca scoate fum, daca vitezele se schimba cum trebuie, daca are frane bune, daca directia trage in vreo parte etc. Cel mai concludent test e la o firma care se ocupa cu asa ceva :P

in plus, o eventuala tocire asimetrica a anvelopelor indica jocuri / dereglaje in directie - mare atentie sa nu fie mai mult decit o piesa uzata - poate in trecut o busitura serioasa care a lasat urme in lonjeroane si de aici tocire asimetrica a anvelopelor.

urmareste cu atentie linia masinii, distantele intre capota si aripi stinga dreapta trebuie sa fie egale, bara fata simetrica aranjata stinga dreapta, la fel hayonul in spate , bara spate , aripi; chederele daca sint foarte noi fata de anul de fabricatie al masinii iti vor indica ca ceva s-a intimplat / schimbat; chederele vechi pot ascunde sub ele (in general la colturi) urme de polish ; geamurile au inscriptionate pe ele anul fabricatiei - vezi daca face sens cu anul masinii; un test VAG com iti poate spune daca airbagurile mai sint sau nu la locul lor; motorul spalat, sters si lustruit poate sa ascunda probleme - scurgeri care nu se mai vad ; cind ajungi sa vezi masina, sa ceri ca motorul sa fie rece - testezi ridicind capota si punind mina pe galeria de evacuare - cu grija sa nu te arzi sau si mai sigur, ridici joja de ulei si pui mina pe ea; vrajeli de genul "sefu, am schimbat toate consumabilele la ea" se verifica repede - cit este de curat sau plin de praf / mizerie filtrul de ulei fata de restul din jurul lui, cit este de curat filtrul de aer, culoarea uleiului pe joja (daca uleiul este inchis la culoare sau chiar negru = este in motor de prea multa vreme); minerele de la usi au si ele niste zgirieturi lasate de timp si de cit s a pus mina pe ele pt inchis deschis, daca sint foarte lustruite si noi, ori masina este foarte noua ori sint proaspat schimbate; cauciucul de pe pedala, la fel, daca este nou si fara uzura, ori este masina noua ori a fost schimbat ca sa ascunda uzura din timp; mansonul de piele / vinilin de la schimbatorul de viteze, frina de mina, maciulia schimbatorului, etc atentie la uzura; husele de pe scaune, le ridici si te uiti peste tot sa nu ascunda sub ele scaune rupte/distruse/ arse/ cu pete; imbracaminte pe volan, la fel , sub ea poate sa fie un volan vechi si mincat de vreme iar masina sa aibe 80000 km pe bord......ori este masina mai veche ori ala care a condus-o avea manusi cu smirghel ........ uite-te la sticla de la faruri, ce scrie pe ala din dreapta (marca, producator, stanta, etc) sa scrie si pe cel din stinga; vezi uzura de la lupa / oglinda farului - sa fie la fel la ambele; vopseaua - mai ales daca este metalizata, trebuie vazuta la lumina naturala si urmarit daca are aceeasi noanta, sa nu fie efectul de perla mai des pe o parte decit pe alta, sa nu existe urme de vopsea scursa sau semne de impuritate / praf sub vopsea (in limbajul vopsitorilor se numesc "golgoaze"); sa ti mai spun?

bafta la cumparaturi :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbm ms omule esti tare.......deja am uitat:)) :) tre sa mai citesc de cateva ori sau sa merg cu foaia dupa mine :) asta da sfat .ms incaodata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am uitat sa spun, acum circa 10 ani pe cind eram si eu pe la facultate - anul 2-3 - am fost "samsar" deci ..... a vorbit experienta de lucru :)

@net flow: daca ma gindesc mai bine.......sa ridice covorasele si sa vada uzura mochetei - eventual pete de apa / rugina uscata iesita prin mocheta; la usi (bine ca are numai 2) sa verifice suruburile de la balamale - daca au fost desfacute sigur au ramas semne pe capul surubului; daca masina a fost lovita in fata, sigur s-a umblat la suruburile de la masca fata / aripi unde se prind pe contra-aripi, piulitele cu care este prinsa capota; in portbagaj, sa ridice mocheta si sa se uite daca izolarea fonica - acea vopsea groasa de sub mocheta este uniforma :) daca mi mai aduc aminte, mai torn

PS: de obicei, cind vor sa ti ia ochii cu ceva, iti pun cu cd player foarte tare sau boxe ceva si din 3 vorbe, 4 sint despre alea, de obicei functioneaza sistemul si dupa ce ti face ala capul mare cu boxele sau cd playerul lui care este cap de serie (si de obicei luat de la ciorditori ca altfel dadea pe el mai mult decit pe masina) uiti sa te mai uiti la ce este important; a, si foarte important, daca incepe sa se jure pe neam, familie, copilasi, noroc si alte alea, sigur e cioara si sigur ascunde ceva, remarci de genul a fost a lu' soacra si mergea cu ea numai la piata, etc dar acum a facut glaucom si nu mai conduce, fugi si nu te mai uita , e sigur teapa; cartea de service care este ca scoasa din tipla si nu are nici o urma mica de vaselina / ulei pe ea, nici o indoitura, stampile clare de la reprezentante / service e posibil sa fie contrafacuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbm super tari sfaturile. Multumim. Cred ca la 90% din ce ai zis tu nici nu ma gandeam sa ma uit.

(nu cred ca o sa cumpar masina sh curand.. da e bine de stiut).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbm, bune sfaturile si sunt sigur ca mai sti inca pe atata.

Mai adaug si eu cateva care-mi vin in minte. Motorul de preferat sa nu fie proaspat spalat - asta poate ascunde unele pierderi de lichide. Caroseria sa fie de preferat spalata sa nu ai surprize dupa ce o speli (zgarieturi, retusuri mai mici sau mai mari. Sa nu cumperi o masina vopsita recent. Se mai pot verifica amortizoarele prin simpla apasare pe toate colturile masinii adica sa nu oscileze caroseria de doua ori dupa apasare, o inspectie pe rampa e binevenita deoarece se pot vedea multe de sub masina gen lovituri, rugina, pierderi de lichide pe la motor, cutie sau roti, starea intregului traseu de evacuare, starea burdufelor de planetare... Chiar si starea generala a placutelor de frana (cele care au senzor sa fie firele pe placuta si nu legate = anulat senzorul), starea de imbatranire a bucsilor etc. Verifica si portbagajul dand mocheta la o parte si roata de rezerva pentru depistarea eventualelor reparatii (busituri seriase in spate) sau chiar rugina; eventualele sticle (care par noi) de lichide gen ulei, antigel, ulei de servo pot indica vreun consum anormal referitor la ce e in ele. Pe langa faptul ca antigelul trebuie sa fie la semn si curat inainte de pornirea motorului desfa capacul si "da o geana inauntru". Sa nu gasesti depuneri nisipoase sau mici bilute = solutii minune de remediat pierderile de antigel in special pe la radiator. Cand verifici nivelul la ulei fi atent ca nu cumva sa gasesti particule stralucitoare in el. Asta-i belea rau si indica uzura/ defectiune serioasa. Acest control e valabil si la cel uleiul de servo. Verifica sa mearga pozitiile, farurile, claxonul, sopuri frana, marsarier, actioneaza stergatoarele si stropitoarea etc. Daca are airbaguri inspecteaza locurile respective unde gasesti semnele respective. Cele din scaun (pe lateral) se simt la pipait, sa fie tare (husele scoase normal). De obicei un airbag explodat lasa urme adica bordul e cam desuchiat in partea dreapta, tapiseria scaunului e recusuta ... Normal ceri permisiunea vanzatorului sa te lase la volan; bagi cheia in contact, pui contactul si observi daca se aprind toti martorii ,dupa care pornesti; toti martorii trebuie sa se stinga; mai exact daca are o problema, proprietarul poate sa-i scoata pur si simplu becul de la martorul respectiv ca sa nu stea incontinuu aprins. Fi atent la cat fum a scos la pornire si mai da "o geana la motor". Fi atent la zgomote si la pierderi si roaga-l pe proprietar sa-l mai accelereze din cand in cand. Daca e totul in regula poti pleca cu proprietarul intr-un drive-test. Sa opresti sistemul audio in timpul testelor ca sa poti detecta toate zgomotele suspecte gen bucse, capete de bara, ... Daca are ABS incearca sa franezi brusc pe o suprafata alunecoasa, chiar si pe pietris/nisip. Trebuie sa-ti vibreze pedala si sa se aprinda ABS-ul. Nu e cazul unei franari obisnuite fara riscul ca rotile sa patineze = discuri de frana ovalizate. Doar sa-i spui proprietarului inainte sa nu se sperie sau sa muste din bord (daca-si pune centura nu poate :) ). Apoi incearca planetarele cu viraje la aprox. 90 de grade si mai mult luate accelerat, sa nu pocane planetara. Nicidecum nu apasa ambreiajul in curbe sau sa o pui pe liber. Sa fi atent la jocul volanului, daca masina raspunde prompt la accelerari, sa nu patineze ambreiajul, sa nu agate in nici o treapta apropo de cutia de viteze. Incearca toate treptele de viteza desigur. Daca are aer conditionat probeaza daca merge, si in caz ca nu functioneaza nu-l crede daca-ti explica ca nu are freon sau ca-i siguranta arsa, si ca e o nimica toata sa-l schimbi, poate fi compresorul sau altceva gen pierderi de freon pe instalatie. E posibil ca la inceput sa conduca el. Observa-i stilul de mers. Oricum poate juca teatru si sa para grijuliu. Si nu accepta chestii de genul ti-o dau dar sa mergi incet ca eu am grija de masina. Ii explici din start ca te intereseaza masina doar in cazul in care te lasa s-o "forjezi" un pic. Dupa ce te dai jos pune mana pe roti apropo de temperatura lor. Scoate busonul de la ulei sa vezi daca "e fumatoare" = consum ulei.Si spune-i din start ca vrei sa-i faci diagnoza completa la masina. S-ar putea sa o dea de gard daca stie ca are probleme la masina. Cere-i cartea de identitate. Vei vedea cati proprietari a avut. Multi inseamna posibil teapa. Si timpul cat a stat pe la unul sau altul poate sa-ti sugereze daca e ceva in neregula. E de preferat ca ultimul sa o fi tinut-o mai mult de un an macar. Oricum intreaba-l de ce o vinde. Daca respectivul e proprietarul (nu-ti fie rusine sa-i ceri buletinul). Daca are adnotari in C.I..gen culoare schimbata, motor/caroserie schimbate si daca da, de ce? Verifica dealtfel seriile sasiu/ motor sa fie aceleasi. De preferabil e sa aiba carte de service si sa se justifice km pe care-i are in bord cu cartea. E de preferat sa nu fi fost masina de firma sau cu atat mai mult TAXI.

Sunt o groaza de chestii la care sa fi atent. Desigur daca ii faci un test amanuntit vei gasii unele defecte ca doar e sh. Daca nu sunt grave macar sa i le arati sa mai lase la pret. Sunt sigur ca mai sunt o suta de aspecte ce au fost omise dar macar incearca sa nu-ti iei vreo tzeapa de care sa-ti aduci aminte si cand vei fi bunic!

Stiu ca sfaturile pe care le-am dat sunt valabile in general si nu in special ptr. Lupo. E de preferat ca pe langa cele date de bbm, de mine sau din alte surse, sa raspunda si posesorii de Lupo ca sunt sigur ca sunt unele defecte specifice modelului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vroiam sa impart si eu cateva opinii in legatura cu cumpararea unui lupo(tocmai am luat si eu unul :). Saptamana trecuta am fost sa vizionez doua masini, mai jos voi scrie defectele lor si alegerea facuta:

1. Lupo 3L argintiu (proaspat adusa.... de samsari)

A. Defecte caroserie/ interior: bara spate batuta pe la colturi, parbriz crapat, ciupituri pe plafon ce prinsesera rugina, proiector spart, bara fata usor julita, maner portbagaj prost vopsit si o ciudata avarie in zona lui, uzura interioara in "parametrii" normali.

B. Motor/Sisteme: dupa verificarea cu vagcomul au reiesit urmatoarele: km nu puteau fi cititi, injectoare cu valori de compensatie mari, multe sisteme cu erori de conexiune, eroare abs (contact imperfect); in compartimentul motor am gasit un suport al baterei extrem de oxidat, fire facute manunchi si prinse cu izolier band sau ai rau fire improvizate.

Concluzie: Datorita pretului nesimtit de mare (6300 euro nediscutabil), a samsarului ce nu avea o treaba cu negocierea sau cu relatiile interumane am hotarat ca masina necesita prea multi bani pt a fi adusa la o stare acceptabila.

2. Lupo 3L negru (masina de ceva timp in romania, vanduta de persona privata)

A. Defecte caroserie/interior: infundaturi mici si zgarieri pe portiera si aripa dreapta, plafon zgariat usor.

B. Motor/Sisteme : dupa citirea cu vag-comul au rezultat 120k de km in plus :D, debitmetru pe moarte, injectoare si turbina in parametrii; discurile si placutele erau noi, distributia fusese schimbata recent(acte doveditoare existau).

Concluzia: Persoana care vindea masina era se pare foarte onesta, indicandu-mi fiecare problema si fosta problema, nu era samsar, a fost maleabila in negocierea pretului, intelegand ca i eu mai trebuia sa bag ban in masina. Masina desi are multi km nu m-a speriat iar pretul obtinut pe ea (5700 euro) mi s-a parut ok si prin urmare am achizitionato. Astazi urmeaza sa ii fac o revizie mai amanuntita :D.

In final parea mea este ca atunci cand te duci sa vezi o masina nu porni cu idei preconcepute insa nu fi nici "fraier". Relatia vazator-cumparator trebuie sa fie unul dintre criteriile in cumparare masinii. Analizeaza atent fiecare problema: o aripa zgariata poate fi un avantaj in negociere nu un prilej de a declara masina varza; o distributie facuta rcent e de 17 milioane pe cand un debitmetru il gasesti la 6 milioane asa ca alegerea o faci si infunctie de costurile post-cumparare. Daca vrei sa fi sigur ca nu iei masina ruginita ia un Lupo 3L, e de aluminiu cam toata :). In speranta ca ti-am fost de ajutor spor la cumparaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!