Jump to content

Sfaturi achizitie Lupo


Mosuxxx
 Share

Postare recomandată

  • 1 year later...
  • Replies 237
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ReiMNs

    15

  • wolfvw

    15

  • Mosuxxx

    13

  • LUCK72

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut tuturor posesorilor de VW LUPO

sunt aici la sectiunea voastra ptr ca am nevoie de la voi de niste sfaturi ...spre exemplu daca vw lupo este dotat de Aer Conditionat ... la ce trebuie sa fiu atent cand o cumpar ....tin sa precizez ca masina este ptr o persoana care nu face mai mult de 5000 km pe an... si creditima ca cand am zs 5000 km am exagerat masine de dus la munca si inapoi ....eu am fost posesor de vw passat 2.5 tdi un reno megane 1.5 dci si acum am un astra 1.8 benz si gpl

vreau sa ma indrumatzi ...ptr ca nu stiu de unde sa incep ...vreau sa ma duc personal sa il aduc din germania sau din italia ...avand in vedere ca sunt in italia la momentul actual .... datimi va rog cateva sfarur ptr ca nu stiu absolut nimic despre masina asta si ma intereseaza cate din modelele care le aveti voi au Aer CONDITIONAR

VA MULTUMESC ANTICIPAT !!!

Modificat de WVWZZZ
Avertisment verbal - Art.2 Regulament
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca gasesti un 1.4 TDI 75cp sub 150k km reali si cu aer conditionat eu zic ca este ok. Consumul este mic (a doua din categoria lupo, prima fiind 3L la acest capitol), cutia este mecanica, deci nu ai complicatii la acest capitol, costurile de intretinere nu sunt mari, piesele au preturi decente, este o masina vioaie pentru cei 75cp ai ei.

Ideal ar fi un 3L daca-l gasesti foarte bine intretinut, numai ca daca ajungi sa cumperi unele piese gen amortizoare (un amortizor fata de 3L este de vreo 3 ori mai scump decat la una normala si asta daca ai noroc sa gasesti) si sa ai probleme cu cutia bagi foarte multi bani in ea.

Lupo de 1l 50cp pe benzina ar fi si ea OK, numai ca are un consum cam maricel in oras, poate se compenseaza cu taxele mai mici.

Lupo 1.7 SDI 60 cp ca a mea slabe sanse sa gasesti cu aer conditionat, din ce stiu asa ceva avea varianta comfort line care s-a fabricat pana in 2001, dupa aia numai varianta basis -adica cam cheala la capitolul optiuni- cum am eu (a mea este 2003), plus ca taxele sunt ceva mai mari la un motor de 1.7l. Avantajul ei este ca nu are turbina deci nu are ce se strica pe acolo, dar are dezavantajul ca este mai puturoasa. Consumul este de vreo 4.1-4.5 in afara (mers cam cu 120-140), in jur de 5.5 in oras (Brasov) cu motorina Alto 55. Din ce am observat consuma cam la fel indiferent de stilul de mers, probabil este cea mai nesimtita din toate modelele la capitolul asta.

Mai sunt niste modele de 1.4 16valve benzina de 55 si 74 kw despre care nu stiu mare lucru.

Aici ai niste documentatii despre lupo

http://www.filedropper.com/lupo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salutare 3Lupi !

Va vorbeste un batranel Golf3 :icon_cheesygrin: (facem 2 decenii in curand).

Dorinta e sa ma "mut" intr-un 3L, din simplul motiv al consumului ...

Golful e cu 1.8 motor, cutie automata, si pt. varsta lui papa decent: 8.5/100km (extraurban), dar ... :blah:

Citit cu atentie cam tot ce scrie despre 3L ...

Nr. de km nu ma sperie (am pe al meu Golf 280000 km si-si invarte rotile super bine inca)

Ca ie mica iar nu conteaza (va fi masina pt. 2 persoane).

Cutia de viteze ma sperie nitel (Golfy are automata "clasica") avand sistemul cu valve de actionare, pompa de presiune ... ba intra in viteze ... ba nu intra ...

Alta problema ar fi pretul ... de la un vanzator cu "obraz", la ... sa zicem 3500 E, se gaseste ceva decent ?

Concluzia care ar fi ? Merita sau raman in Golf ? :D

Multam fain anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti raspund strict din punctul meu de vedere, ca "co-posesor" de 3L.

Consumul in bucuresti e undeva la 6, 6.5 mers fara prea multa aglomeratie.

Angrenajul ala de schimbat vitezele e foarte logic si destept, asta daca functioneaza corect si ti-l explica un cunoscator. De ex. la al meu care are aproape 200kkm functioneaza perfect, dupa niscaiva reglaje. Servisarea este foarte importanta, sa fie facuta corespunzator, si sa gasesti un mester priceput la ele (la reprezentanta habar n-au).

Este usoare, din aluminiu, nu rugineste, dar toate piesele foarte scumpe! Tambur-ii pe spate sunt din duraluminiu (se gasesc compatibili de otel),amortizoarele sunt foarte scumpe pe fata (se gasesc doar pe original) pe la directie e destul de complicata, schimbi doar piese mari nu doar un pivot, etc.

Distributia de altfel este costisitoare aprox. 200 E costa piesele, dar nu o faci in fiecare zi.

Mie-mi place foarte mult masinuta, e foarte desteapta, incapatoare inauntru, consumul la drum intins la 130-140kmph e de 4! iar la 80-90kmph de 2.5 si sta foarte bine pe sosea chiar daca e mica cu cauciucuri inguste.

Alt inconvenient este lipsa servodirectie si a AC-ului, dotari de bun simt la o masina, dar prin germania anilor 2005 s-au fabricat 1.2 tedeiuri cu ac si servo, deci se poate monta.

Masina asta are lipici, cel putin pentru mine, desi are o gramada de probleme posibile si inconveniente. Daca as alege o masina cu capul as lua ceva putin mai consumatoare dar cu o fiabilitate mai mare respectiv dotari multiple, dar daca as alege cu inima parca tot asta mi-e draga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare! Doresc sa achiztionez un Lupo si am gasit urmatoarele 2 :

http://www.autovit.ro/volkswagen-lupo-C25321442.html

http://www.autovit.ro/volkswagen-lupo-C25308395.html

Ambele au preturi negociabile, lasa oameni 200-250 la pret in principiu. Am vorbit la telefon. Imi place acest model m-am uitat destul de mult dupa masini nu stiu ce sa zic.

Una este euro 2 iar celalalt ii euro 4, una 75 cp celalat 101 cp, Faine amandoua la prima vedere.

Cel verde am inteles ca ii trebuie schimbata bateria, o sa ma duc sa le vad cand am timp saptamana viitoare.

Voi ce ziceti?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca datele sunt reale eu l-as prefera pe cel negru: an mai recent, km mai putini, taxa de poluare mai mica, ca dezavantaj poate consumul sa fie mai mare 5/6.6/9.4 fata de 4.8/6.2/8.6 (daca mergi mai putin de 10k km pe an nu cred sa simti prea tare asta, la consumul mediu ar insemna vreo 250 lei pe an/10 000 km), dar si diferenta de 2 sec la 0-100 km/h ( 10 sec respectiv 12) inseamna ceva. Si ca aspect pare mai ok cea neagra plus ca are si aer conditionat, cea verde are? pt ca nu se vede in nici o poza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

L-am luat pe cel verde pana la urma, am negociat la pret si m-am inteles cu proprietarul. Imi pare bine ca am intrat in comunitatea vwforum sper sa am noroc de lupo si sa iasa ceva frumos din el preferabil ceva de genul:

http://www.flickr.co...ubs/7170104440/

Cu respect, Coco!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Bună ziua!

 

Doresc să achiziționez un Lupo.

 

Am mers astăzi și am văzut unul și chiar am mers puțin cu el(a condus vânzătorul).

Are motorul de 1.4 litri, 16 valve, 75 CP.

 

Este adusă recent din Germania. Proprietarul a ambalat-o puțin, înercând probabil să mă impresioneze, deși un stil de condus agresiv nu mă caracterizează deloc, așa că i-am spus să meargă mai încet. În orice caz, mașina "trage bine", cum se spune, motorul se aude bine, nu vibrează, nu face nici un zgomot ne la locul lui. A luat-o la un moment dat pe niște străduțe și prin niște gropi ca să îmi arate că "nu bate și nu troncăne". Într-adevăr, pot să spun că amortizoarele își făceau datoria cum trebuie, fără bocănituri, zăngăneli, etc.

 

Sub capotă arată bine în general, niște mici probleme fiind la pânza aceea matlasată de pe interiorul capotei(cred că are rol de amortizare a zgomotului), care are vreo 2 găuri mari. El mi-a spus că au ros-o șobolanii, la fel și un cablu de la stropitoarele de parbriz, pe care a spus că l-a schimbat, deși rămăsese și cel vechi, ros, atârnând acolo(mi s-a părut ciudat).

 

Ca idee, pânza aceea anti-zgomot de sub capotă există cumva doar la diesel?

 

Proprietarul actual mi-a mai spus că ar trebui schimbat kit-ul de distribuție, filtrul de ulei și uleiul, după achiziție.

 

Alte detalii: mașina este de la sfârșitul anului 1999, are 150 000 km, cum am spus mai sus mai sus 1.4, 16V, 75CP. geamuri electrice față, închidere centralizată, ABS, EBD, servodirecție, proiectoare ceață, are și un mp3 Sony puțin mai obosit, 4 boxe, fără AC. Este neagră, vopsea originală și la exterior arată foarte bine, vopseaua nu este mătuită, zgâriată, nici o urmă de rugină, vopsea umflată, etc.

 

Per total, eu aș fi mulțumit de mașinuță, la cum se arată la prima vedere, dar aș vrea să va dați cu părerea și cei mai avizați. Băiatul ăsta se ocupă cu mașini aduse și e un vrăjitor destul de mare, dar la mine nu prea țin chestiile astea, de aia am încercat să fac o descriere cât mai obiectivă posibil a mașinii. La un preț de până în 2000 Euro, credeți că ar fi o afacere bună, e posibil să fie ceva ascuns?

 

Mulțumesc și drum bun!

Modificat de nandu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă km sunt reali, este un preţ bun.

Pe topicul ăsta găseşti sfaturi câte vrei

http://vwforum.ro/topic/36477-doresc-sa-cumpar-un-lupo-ce-sa-am-in-vedere/

Încearcă să mergi tu cu maşina şi foloseşte toate treptele de viteze (o cunoştinţă a verifcat maşina numai în oraş unde nu a avut unde să-i de a 5-a şi când a ieşit în afara oraşului, treapta respectivă nu mergea aşa că a schimbat cutia), oricum dacă o iei să verifici şi nivelul uleiului în cutie (de obicei de asta se strică, rămân fără ulei).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc pentru răspuns, rămâne să mă mai gândesc, vânzătorul nu îmi inspiră prea multă încredere. Am să citesc și topicul celălalt cu atenție.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Şi să-i faci şi o diagnoză cu vagcom-ul. Becurile din bord pot fi păcălite să nu se aprindă, apropos de asta vezi când pui contactul dacă se aprind toate pictogramele de pe ceasuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca eu pe o astfel de masina am dat 1600 euro, 2001, cu AC, asa ca ai grija cat cheltui. Daca trebuie facuta distributia, te costa si aia ceva bani. Schimburile de filtre+ulei sunt ieftine, oricum trebuie facute.

 

Multa bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut.

In ideea de a cumpara o masina sotiei, am ajuns si la Lupo.

In speta ma intereseaza motorizarea de 1.0 din cauza taxelor si a asigurarilor.

La ce sa fiu atent cand verific (o sa merg si cu VCDS la mine)?

Am sa vizionez asta si asta Voi mai cauta si altele prin apropiere.

Sunt constient ca in oras pe trasee scurte, consumul va fi catre 7-8l/100km.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am condus cateva luni un Lupo 1.0 si pot sa-ti spun ca este cam submotorizat... 50 de cp pentru 1 tona de masina. O sa treaca Matiz pe langa tine ca un fulger.

Din cauza faptului ca trebuia turat la 3000+ de fiecare data cand voiai sa simti ca te misti, consumul in Bucuresti (vara, AC) era mai aproape de 10.

Am senzatia ca un Lupo 1.4 ar consuma mai putin.

 

In rest, de la 10 ani incolo presupun ca probleme de masini vechi... verificat tot ce inseamna cauciuc, electrice, etc. Si bineinteles km... 90k e suspect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin dupa ce am vizionat cele doua masini.

Cred ca eram mai castigat daca stateam acasa si faceam altceva.

Masinile sunt sub orice critica. Banii ceruti pe ele sunt nejustificati. Am si poze cu ele... insa n-are rost sa le postez aici. NU asta e scopul. In urma diagnozei, la ambele s-au descoperit probleme. Insa la cum aratau nu avea rostul sa fac cel putin un test in mers cu ele. La cea rosie, de 90k km (buna gluma) la relanti, la cursa stanga dreapta de volan, motorasul de 1.0 "suferea" adica pompa de servo isi spunea cuvantul.

Interiorul la ambele masini de nedescris (neintretinute, absolut DELOC)... cea albastra nici servodirectie nu avea, maner portiera stanga lipsa, ansamblu stergatoare defacut cu probleme, tapiterie praf, etc

 

Oricum trecem peste si cautam altele poate alte motorizari, din ce moment citesc pe topicul de consum si cele de 1.0 sunt cam gurmande.

 

Maine vizionam altele :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună ziua!

 

Doresc să achiziționez un Lupo.

 

Am mers astăzi și am văzut unul și chiar am mers puțin cu el(a condus vânzătorul).

Are motorul de 1.4 litri, 16 valve, 75 CP.

 

Este adusă recent din Germania. Proprietarul a ambalat-o puțin, înercând probabil să mă impresioneze, deși un stil de condus agresiv nu mă caracterizează deloc, așa că i-am spus să meargă mai încet. În orice caz, mașina "trage bine", cum se spune, motorul se aude bine, nu vibrează, nu face nici un zgomot ne la locul lui. A luat-o la un moment dat pe niște străduțe și prin niște gropi ca să îmi arate că "nu bate și nu troncăne". Într-adevăr, pot să spun că amortizoarele își făceau datoria cum trebuie, fără bocănituri, zăngăneli, etc.

 

Sub capotă arată bine în general, niște mici probleme fiind la pânza aceea matlasată de pe interiorul capotei(cred că are rol de amortizare a zgomotului), care are vreo 2 găuri mari. El mi-a spus că au ros-o șobolanii, la fel și un cablu de la stropitoarele de parbriz, pe care a spus că l-a schimbat, deși rămăsese și cel vechi, ros, atârnând acolo(mi s-a părut ciudat).

 

Ca idee, pânza aceea anti-zgomot de sub capotă există cumva doar la diesel?

 

Proprietarul actual mi-a mai spus că ar trebui schimbat kit-ul de distribuție, filtrul de ulei și uleiul, după achiziție.

 

Alte detalii: mașina este de la sfârșitul anului 1999, are 150 000 km, cum am spus mai sus mai sus 1.4, 16V, 75CP. geamuri electrice față, închidere centralizată, ABS, EBD, servodirecție, proiectoare ceață, are și un mp3 Sony puțin mai obosit, 4 boxe, fără AC. Este neagră, vopsea originală și la exterior arată foarte bine, vopseaua nu este mătuită, zgâriată, nici o urmă de rugină, vopsea umflată, etc.

 

Per total, eu aș fi mulțumit de mașinuță, la cum se arată la prima vedere, dar aș vrea să va dați cu părerea și cei mai avizați. Băiatul ăsta se ocupă cu mașini aduse și e un vrăjitor destul de mare, dar la mine nu prea țin chestiile astea, de aia am încercat să fac o descriere cât mai obiectivă posibil a mașinii. La un preț de până în 2000 Euro, credeți că ar fi o afacere bună, e posibil să fie ceva ascuns?

 

Mulțumesc și drum bun!

Am fost si eu ieri sa vad una identica cu cea spusa de colegul de mai sus. Este aceasta Toate bune si frumoase. Exterior si interior arata bine, ingrijita. Unul dintre faruri se vede ca este nou. Inchiderea centralizata doar pe dreapta functioneaza din cheie, de la sofer nu se deschid ambele usi.

Problema cea mai mare este motorul. Zgomot de tacheti foarte pronuntat. Am luat-o la o tura si in mers se aude destul de tare si suparator acel zgomot.

Ca si suspensie mi s-a parut barca, cred ca amortizoarele necesita schimbare.

 

Şi să-i faci şi o diagnoză cu vagcom-ul. Becurile din bord pot fi păcălite să nu se aprindă, apropos de asta vezi când pui contactul dacă se aprind toate pictogramele de pe ceasuri.

Desi am avut vagcom-ul la mine, nu mare mi-a fost mirarea la punerea contactului, martorii CHECK si EPC nu se aprind.

Deci am zis PAS si la masinuta asta. Clar pregatita de vanzare...

Astazi merg sa o vad si pe asta si pe urma ma linistesc :P

Modificat de dan22y
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi că în funcţie de tipul motorizării şi dotare s-ar putea ca anumite pictograme să lipsească. M-am exprimat puţin greşit mai sus, mă refeream la pictogramele care trebuie  să se aprindă (eu de exemplu nu am CHECK)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi merg sa o vad si pe asta si pe urma ma linistesc :P

Am vazut si masinuta asta. Identica cu cea neagra. La punerea contactului lipsa vreo 3 martori (check si EPC si inca ceva)

Poate confirma cineva ce martori trebuie sa se aprinda la 1.4 16V.

La cele de 1.0 se aprind sigur Check si EPC.

 

Am vazut si un Smart. Aici sunt multe de discutat referitor la motor (se zice ca la 100k km se face reparatia motorului) dar nu face parte din topic.

 

Azi mai vedem un Lupo si un Polo. Revin :P

Modificat de dan22y
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum cateca zile era un Lupo negru la vanzare in intersectie Sebastian cu Calea 13 Septembrie. 

Din viteza masinii arata in regula masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut!, Pe langa faptul ca sunt nou pe forum si nu cred ca am postat unde trebuie, si pentru asta imi cer scuze! :(

 

As dori cateva sfaturi, de la cei care detin aceasta gargarita de la VW, Lupo 1.4 FSI!

 

-probleme?

-cutia?

-motorul?

-comportamentul la drum intins?

-consum?

-costuri de intretinere?

-etc.

 

Mentionez ca doresc sa achizitionez un VW LUPO 1.4 FSI (din Germania!)!

Modificat de Cosmino_O
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Buna sunt nou pe acest forum si doresc a-mi achizitiona un lupo 1.2 tdi.

Stiu ca sa discutat enorm pe aceasta tema dar tot mai am niste nedumeriri cu privinta la unele chestii....

Distributia la acest model este pe lant sau pe curea? deoarece am gasit la "unix" in motorul de cautare ca are si lant si curea .

Stiu ca nu recomandati cutia automata deoarece face "belele" dar din cate am vazut aceasta motorizare are si cutie manuala, dar consider ca daca o masina este intretinuta nar trebui sa fie probleme grave cu niciuna dintre cutii sau motorizare.

Multumesc pentru intelegere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distribuţia este pe curea, dar are şi un lanţ care antrenează un arbore cu contragreutăţi pentru echilibararea motorului (fiind în 3 cilindri este mai greu de echilibrat)

Nu are şi cutie manuală şi automată. Cutia este manuală dar cu acţionare electro-hidraulică, este o cutie manuală robotizată. Ei îi spun electronic manual gearbox, tradu cum vrei :D

Mai jos ai ceva documentaţie

http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_223.pdf

http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_221.pdf

http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_218.pdf

http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_216.PDF

De acord cu tine referitor la întreţinere, dar eşti tu sigur că a fost întreţinută cum trebuie de posesorii precedenţi?

Problema este că chiar useri care au avut grijă de maşină au avut probleme cu acest sistem electro-hidraulic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Înseamnă că a fost trecută pe manual aşa cum au făcut câţiva colegi şi pe aici pe forum. Dacă nu ţineai să fie automată, cu atât mai bine că ai scăpat de o grijă, în rest maşina este foarte ok ca motor şi caroserie.

Ar fi bine să-i faci o diagnoză, nu numai codurile de eroare ci şi vizualizarea unor parametri cum ar fi cei legaţi de injectoare, egr, turbină. Dacă nu ai posibilitatea verifică măcar cum porneşte dimineaţa la rece (fără să fi fost pornită înainte) şi dacă ai pe unde dacă atinge viteza maximă constructivă (nu zic să o duci la 160 că nu este voie, dar măcar după ce atinci o viteză mai apropiată să  mai rămână ceva pedală). Şi la fum să fii atent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!