Jump to content

Martori la bord


B--NOX
 Share

Recommended Posts

nu te chinuii prea tare.......

O.T.

Clapeta trebuie sa-si faca singura adaptarea, cand o remontezi pe masina. Altfel, daca se observa ca nu lucreaza corect, se efectueaza cu VCDS-ul (sau alt tester compatibil).... la care, din pacate, nu toate lumea are acces.

Eu le fac cu VCDS-ul ca am.

Edited by F l o r i n
Link to comment
Share on other sites

sal sal rezultatele scanarii unei diagnoze reies cam asa .......

4:38 PM

total codes 03

code001

16514 P 0130 02 sensor circuit, bank 1-sensor 1 malfunction

code 002

18047 P1639 throttle sporadic:pedal position sensor/switch-C-circuit: range performance

code 003

17524 p1116 HO2S heater circuit, bank 1- sensor 1

asta am la primul rezultat...iar dupa ce a mai adaptat ceva (nu stiu exact)

al doilea rezultat iese asa

ora 4:42 adik dupa 5 min

code001

17524 p1116 HO2S heater circuit, bank 1- sensor 1

va sal cu tot respectul....daca se pot adauga pareri ...va sunt recunoscator

Link to comment
Share on other sites

Partea de incalzire a sondei lambda 1 defecta.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Citesc acest topic pt ca am intentia sa-mi cumpar o "new broscuta" insa ajung la concluzia ca ...Romania nu are combustibili pentru aceste masini :tuktuk:

Majoritatea problemelor enumerate mai sus au o cauza generica : carburanti mediocri.

Cu (fosta) Arosa dupa ce am alimentat in Romania (teiu besc) m-i s-a aprins "pomul de Craciun" in bord de la Arad pana laCluj... .

Asta vara am fost in Bulgaria si am alimentat de la Lukoil si parca facusem in chip-lift de 50 Cp in plus, adica i s-a dublat puterea motorului..., dupa vreo 5 zile am fost nevoit sa alimentez din nou din Ro ,... iarasi s-a aprins pomul de Craciun pe bord,...[...] , asa ca ..nu mai chinui masinuta.

Cred ca exista o stransa legatura intre erori si combustibil, mai stransa decat credeam ! :icon_rendeer:

Link to comment
Share on other sites

nu cred ca sunt asa slabi carburantii in romania, se spune in special de motorina ca e dezastru, dar am fost cu focusul prin europa si nu am sesizat nicio diferenta intre carburanti.

Sent from my GT-I9001 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Salutare!

 

Eram pe niste serpentine de munte, in coborare, si brusc mi s-a aprins martorul de temperatura (albastru), iar dupa un timp cel de la esp (vedeti in poze).

Insa, odata oprit motorul si lasat sa se raceasca, cele doua becuri se sting. De ceteva zile imi sta in permanenta aprins martorul esp, chiar daca circul doar prin oras. Acesta mai mi s-a aprins odinioara cand am avut probleme cu sonda lambda.

 

Aveti idee de la ce poate sa provina aceasta combinatie dubioasa? Inca nu am ajuns la o testare, dar sper ca pana atunci sa am cateva "directii"....

 

Tnx!

post-14614-0-84157500-1392815382_thumb.j

post-14614-0-41371700-1392815391_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

corect - asa ca orice alta informatii, pana nu faci o diagnoza, este doar o banuiala.... o presupunere.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

ai rezolvat broskana problema cu acele beculete aprinse la bord?

aceeasi combinatie de becuri aprinse o am si eu la masina mea 1,6SR din 2000 si pe tester imi da debitmetru de aer dar masina merge impecabil

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

 salutari. Am un beetle 1.6 sr din 2001. De fiecare data dupa 2-3 km parcursi mi se aprinde martorul ESP in bord. Opresc si repornesc  masina de 2 ori si dispare,, dar reapare din nou dupa 2-3 km facuti. O solutie? Multumesc

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salutari. Din nou eu. La diagnoza imi da o problema intermitenta la engine control module. Vreo idee?? Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Daca ne dai si eroarea poate...o sa avem o ideie.

Link to comment
Share on other sites

Posteaza scanarea.

Link to comment
Share on other sites

Am intrebat pe baiat. I-am spus sa imi dea codul de eroare. Asta a fost raspunsul lui ... cea ce am scris mai sus. :(

Link to comment
Share on other sites

Atunci nu pot sa zic decat sa schimbi service-ul daca aia nu stiu ce este un cod de eroare.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut fratilor. Ajutatima si pe mine. O bora 1,4 16 V mi s-au aprins in bord martorii EPC si ESP. Degeaba apas la esp ca nu se stinge. Plus nu merg stopurile cand calc pedala de frana. EPC-ul sta aprins iar esp-ul se aprinde dupa ce calc pedala de frana de vreo 2 ori. Mentionez ca am derapat pe loc cateva secune pe o portiune de gheata dupa care s-au aprins martorii. Am incercat sa opresc si sa repornesc motorul dar tot asa. Lam lasat circa 30 de min si tot nimic. Ceva sfaturi utile?

Ps am citit in topic ca ar putea fi de la switchul de la pedala de frana? Puteti sa imi spuneti unde e localizat si cum se schimba?

Edited by mariusiulian
Link to comment
Share on other sites

Schimba switchul d ela pedala de frana, este sub bord , deasupra pedalei, se scoate prin rotire si tragere, la montaj este invers.

Link to comment
Share on other sites

Al bundy am sa incerc maine sa schimb switchul si zic daca a mers. Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Salutare,m-a poate ajuta cineva cu problema la ESP ,i-am făcut o diagnoza si îmi da următoarea eroare

00812 BRAKE PRESSURE SOLENOID (F84).

Menționez ca am schimbat furtunul de la pompa de frâna care era fisurat,si are ceva sub pedala de frâna care activează stopurile de frâna.Mi-a apărut azi in trafic,mergeam in coloana am scos mașina din viteza dar rula cu viteza foarte mică,i-am dat treapta a-2-a dar era in turația foarte mică ,a trepidat puțin mașina pt ca nu era suficient de furată si mi s-a aprins in bord martorul ESP.cand am oprit peste vreo 3 km,am oprit motorul ,am scos cheia din contact,după care i-am dat o cheie si s-a stins martorul din bord,dar pe tester de câte ori îmi apare eroarea o șterg,totul e Ok,dar când se aprinde in bord in tot da eroarea asta pe tester 00812 BRAKE PRESSURE SOLENOID (F84) dar de pe bord dispare de câte ori opresc si repornesc motorul.Va rog sa m-a ajutați dac poate cineva.In curbe la viteza mare nu apare nimic pe bord,nici când conduc agresiv si i dai in gura.mentionez ca e un NEW BEETLE 1.9 TDI MOTOR ALH de 90 CP. DIN AN 99-00.va mulțumesc

Link to comment
Share on other sites

Este un senzor pe tulumba de frana, nu scapi de eroare decat daca schimbi servofrana cu totul.

Link to comment
Share on other sites

Salut.Inteleg ca nu se poate schimba doar senzorul din tulumba de frâna sau de pe tulumba de frâna.intrebarile sunt următoarele:

Cât costa tulumba de frâna?(noua sa SH)

potrivește de pe golf 4?

Sau ce poate afecta dacă circul așa cu ea?e ceva grav?

Mulțumesc anticipat

Link to comment
Share on other sites

Al Bundy 18.02.2015

Schimba switchul d ela pedala de frana, este sub bord , deasupra pedalei, se scoate prin rotire si tragere, la montaj este invers.

Am schimbat si tot asa

Al Bundy 18.02.2015

Schimba switchul d ela pedala de frana, este sub bord , deasupra pedalei, se scoate prin rotire si tragere, la montaj este invers.

Am schimbat si tot asa

Link to comment
Share on other sites

Am reusit. Era de la switch doar ca are o pozitie unde se blocheaza si nu o nimeream. Ms

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

   Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!