Jump to content

Martori la bord


B--NOX
 Share

Postare recomandată

Salutare!

Ma puteti ajuta cu semnificatia martorului de culoare albastra din poza (sta aprins in continuu, uneori clipeste)?

post-23960-1236890686_thumb.jpg

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

By default, e normal sa stea acel martor aprins, din momentul in care pornesti masina pana cand se incalzeste motorul. Martorul iti semnalizeaza faptul ca motorul e rece, ca sa nu il fortezi pana cand ajunge la temperatura optima de exploatare. Cand se atinge temperatura optima, martorul se stinge automat.

Daca iti clipeste in mers, dupa ce motorul s-a incalzit, e posibil sa semnalizeze o supraincalzire a motorului. Cu toate ca nu sunt 100% sigur ca asa se semnalizeaza supraincalzirea sau Beetle-ul are un alt martor pentru asta (accelasi element grafic, numai ca rosu). Mie unul nu mi s-a intamplat niciodata sa clipeasca, in mers sau nu. Daca ai posibilitatea, fa-i o scanare cu VAG-COM-ul si posteaza eroarea aici, daca iti da vreuna.

Numai bine,

Andrei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am aceeasi problema la un Beetle - motor 1.6 benzina din 2002 - de cateva zile desi trece o perioada buna de cand merg cu masina se aprinde acel indicator care indica temperatura apei de fond albastru si nu stiu care este cauza - am verificat daca nivelul antigelului e ok insa nu pot sa-mi dau seama de ce se aprinde in mers - mentionez ca dupa ce pornesc martorul respectiv se stinge insa se aprinde ulterior pe fond albastru si nu se mai stinge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam astea sunt semnificatiile indicatorului de apa:

lumina albastra permanenta - motor rece (se stinge dupa o anumita temperatura)

flashing lumina albastra - eroare in sistemul de monitorizare a apei

flashing lumina rosie - nivel scazut de apa

lumina rosie permanenta - motor supraincalzit , trageti pe dreapta si opriti motorul IMEDIAT , nu-l mai porniti pana nu indentificati problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

In primul rand va multumesc pt. promptitudinea raspunsurilor voastre; in urma unei scanari cu vag com a aparut eroarea de mai jos care ma face sa merg pe varianta data de George I. si anume: flashing lumina albastra - eroare in sistemul de monitorizare a apei

Address 17: Instruments

Part No: 1C0 920 805 C

Component: KOMBI+WEGFAHRS. M73 V03

Coding: 01112

Shop #: WSC 00000

Part No: Ident

Component: Nr. Wegfahrs.:VWZ5Z0A0151370

Ident.-Nr. Wegfahrs.:VWZ5Z0A0151370

1 Fault Found:

01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun si ce inseamna aceasta eroare - luni o sa fac si eu o scanare sa vad de ce se aprinde martorul acela albastru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

Eroare se refera la faptul ca senzorul de monitorizare a temperaturii apei trebuie schimbat.

Detalii gasiti aici

Nu e mare lucru, se schimba usor si nici nu costa mult.

Numai bine!

Andrei

Modificat de ierdnA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

mie mi se aprinde doar pana se incalzeste motorul...

e ceva in neregula daca sta aprins tot timpul...

am si eu o problema...imi bate ceva (troncane) pe partea stanga fata la roata cand iau o denivelare...se aude destuld e tare...enervant chiar...

a mai avut cineva problema asta?

Modificat de Marius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Daca ramane aprins incontinuu nu este ok. Motorul nu ajunge la temperatura optima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
mie mi se aprinde doar pana se incalzeste motorul...

e ceva in neregula daca sta aprins tot timpul...

am si eu o problema...imi bate ceva (troncane) pe partea stanga fata la roata cand iau o denivelare...se aude destuld e tare...enervant chiar...

a mai avut cineva problema asta?

la mine troncanea de la bucsele barii stabilizatoare. la fel de enervant. le-am schimbat (sunt 2) si acum e liniste in brotac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ok , m-am linistit , la a mea e in regula . Se aprinde martorul albastru cand e rece si se stinge dupa ce se incalzeste motorul . Nu mi sa aprins intermitent niciodata .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, re-postez o problema pe care am prezentat-o si in alta parte, dar nu am primit raspuns :)

Am alergat acum cateva zile masina (motor 1,6 105 cp) prin oras, schimband pe la 4000-4500. Dupa o vreme, stand la stop a inceput sa palpaie becul rosu de temperatura, in acelasi timp AC-ul oprindu-se din functionare. Ieri i-am facut o scanare cu vag-com, nu a aparut nicio eroare iar totul (inclusiv AC-ul) functioneaza normal. Ma intreb daca e senzorul de temperatura (stiu ca asta e o boala generala) fiindca la scanare imi dadea 2 valori foarte indepartate una de alta (51 respectiv 80 de grade pe sonda care trimite informatia la ECU respectiv pe cea care da semnal in bord). Banuiesc ca e acelasi senzor ca la golf 4, corect?

Are legatura si cu oprirea instalatiei de AC? La AC nu pot sa fac diagnoza, nefiind climatronic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Da, senzorul de temperatura e problema si este exact ca la Golf 4. Tot din cauza lui s-a oprit si compresorul de Ac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema din nou cu broasca . Se aprind simultan in bord martorii EPC si ESP . Cateodata nu se mai aprind la o repornire a motorului dar de obicei se aprind din nou dupa cativa kilometrii .

Masina merge OK in rest , nu simt vreo schimbare in comportamentul masinii . Aveti idee de la ce ar putea fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Este posibil ca bateria acumulator sa necesite inlocuire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te referi la bateria masini sau la vreo alta baterie ?

Becurile nu se aprind imediat ce porneste masina , se aprind dupa vreun km de mers . Din pacate scanare nu am posibilitatea sa fac vreo doua saptamani.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze . Totusi problema nu apare tot timpul , de exemplu azi la un drum de 3 km nu sa aprins nici un bec .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
mie mi se aprinde doar pana se incalzeste motorul...

e ceva in neregula daca sta aprins tot timpul...

am si eu o problema...imi bate ceva (troncane) pe partea stanga fata la roata cand iau o denivelare...se aude destuld e tare...enervant chiar...

a mai avut cineva problema asta?

Da, si eu am! scartzaie si face ca toate alea :icon_thumright:

Pana acum nu am aflat de la ce este, insa tre' sa ajung curand la un 'control mecanic'. Daca afli tu ceva intre timp, let me know please!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Daca "scartaie" s-ar putea sa fie bucsele de la bara stabilizatoare.

Am rezolvat problema cu martorul de temperatura aprins, a fost destul de grav :lol: si anume pompa de apa era dusa, se invartea in gol si nu mai circula apa in instalatia de racire, si mai si pierdea antigel pe la pompa. Am profitat de ocazie sa schmb cu totul distributia, oricum ii cam venise vremea (nu la km, ci la ani). Din acelasi motiv nu baga nici caldura, apa nu avea presiune sa treaca prin calorifer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Scuze ca nu am mai postat de mult , dar nu am mai prea avut timp .

Foarte ciudat dar incepand din decembrie , dupa ce ambele becuri au fost aprinse timp de aproximativ 2 luni incontinuu , nu sa mai aprins nici unul .

Se pare ca masinuta asta se rezolva de la sine .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

eu am schimbat pompa de apa, adica toata distributia, si martorul acela albastru, de apa, foarte rar se stinge... mai mereu e aprins....nu stiu de ce

Modificat de Marius
Quote inutil. Foloseste butonul ADDREPLY!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Martorul albastru se stinge dupa ce se incalzeste motorul (apa) . Ex. : pe frigul asta ,daca mergi 1-2km. stai o ora si apoi iar pornesti la drum , e normal ca acel martor sa stea aprins .

Modificat de George I.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie nu mi se aprinde niciodata. :P

Modificat de Marius
Quote inutil. Foloseste butonul ADDREPLY!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!