Jump to content

Probleme dupa schimbare ax came


TzZuy
 Share

Postare recomandată

ai remarcat cumva lipsa de putere dupa inlocuirea axului cu cel pe kolben? 

intreb deoarece stiu pe cineva care a schimbat axul cu came si a pus un Kolbenschmidt si clar motorul duce lipsa de putere (proneste ok, etc) dar nu mai are toti caii la masa.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am observat nimic. un 200 a luat saraca si dupa schimbare, cu toti cei 300k km ai ei. Nu mi se pare ca a pierdut nimic. Sa zic ca e mai zgomotos putin motorul, gen 5% mai zgomotos :) Desi cred ca asta e efectul post traumatic :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate, axul cu came a costat 720 lei. O sa ma duc miercuri la el si o sa.i transmit cam tot ce s.a discutat si mi s.a sugerat aici.

O seara buna tuturor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerce sa para ofensat, sa te faca sa-i dai dreptate, etc. Ideea e sa iei pe cineva cu vag-com si sa iti regleze avansul cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ma, chiar asa panarama sa fie un ax ieftin? Sa nu respecte cotele?

Ca alta cauza n-as vedea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin? Sper sa nu fie asta problema ca....e trist rau!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In nici un caz nu cred ca e acceptabil sa iei ax cu came AM. Nu e vreun ornament de plastic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista ax cu came "panarama"chiar daca este AM(eu unul nu am intalnit pana acum,poate sa difere calitatea materialului fata de unul OM)raman la parerea ca nu sa facut un reglaj corect a avansului si a injectoarelor dupa montare(a se vedea cu ajutorul unui vdcs/vag com valorile in grupurile 004/013/015)ar fi bine daca ai putea sa ne pui un print cu cele trei grupuri si apoi....putem vedea ce mai e de facut.

O zi faina tuturor.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am fost aseara la domnu' mecani si mi-a reglat avansul la 0.0. Azi cand am plecat la serviciu am pornit masina si luat-o la sfert.

Deci problema cu pornitul s-a rezolvat din reglajul axei cu came daaaar, acum masina incepe sa traga bine intre 2000 si 2100 rpm. La injectoare nu a umblat ca era ft tarziu. Mi-a zis ca de obocei nu se umbla la injectoare decat daca au fost reglate dupa axa precedenta. A zis ca ori sunt injectoarele ori...ceva pe la turbina, ramane in urma sau ceva de genu' Consumul instant este 1.0 - 1,1 l/h . Va atasez pozele cu grupurile 004, 013, 015.

O zi buna

post-60024-0-82221200-1392879210_thumb.j

post-60024-0-06665400-1392879217_thumb.j

post-60024-0-99222900-1392879226_thumb.j

Modificat de TzZuy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a zis ca de obocei nu se umbla la injectoare decat daca au fost reglate dupa axa precedenta.

Si ale tale dupa care axa au fost reglate?

Injectoarele se regleaza OBLIGATORIU cand pui o alta axa cu came. Si iti ia 20 de minute in plus.

 

Dar e bine ca merge acum. Ti-am spus eu ca avansul ala e reglat cu furculita. ;)

Valorile pe injectoare oricum sunt bune.

Consumul o sa se mai lase.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e explicatia care mi-a dat-o el Cosmin, cum ca, nu se umbla la injectoare decat daca s-au reglat dupa axa veche. Am masina de 4 ani, nu a umblat nimeni la injectoare. Cand se face reglajul la injectoare trebuie sa cumpar garnituri sau altceva?

Va salut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu.

Se urmeaza procedura asta: http://vwforum.ro/topic/102167-reglaj-injectoare-pd-motor-19tdi/

In cate service-uri am fost NICI UN MECANIC nu stia ca se regleaza injectoarele, cu atat mai putin cum se face reglajul. Asa ca toti trec cu vederea etapa asta, dar e destul de importanta.

Un reglaj necorespunzator poate duce atat la functionare defectuoasa cat si la ruperea injectorului daca ramane atacat.

Explicatia lui e complet aiurea. Tocmai ca au fost reglate dupa axa ta veche. Asta noua necesita alt reglaj.

Iar reglajul in sine se efectueaza nu numai datorita uzurii/inlocuirii axei cat si a uzurii normale in timp a pinilor de reglaj din capul injectoarelor.

 

Asa sa-i spui la mecanic!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Romtaxy..... indiferent de cunostintele unui user, e pacat ca nu suntem in stare sa ne respectam unii pe altii - asta e principiul de baza al unui forum - dupa care intrajutorarea.

 

revenind - de ce se deterioreaza chiulasa, la demontarea injectoarelor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa-l ca vorbeste baliverne. Am sters disputa.

Iar chiulasa NU se deterioreaza la scoaterea injectoarelor. Doar daca e un mecanic meserias care le scoate cu ciocanul.  :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti? M.am CAM inselat cu pornitul bine al masinii. Se pare ca nu se racise complet cand am pornit.o si a pornit bine. Azi de dimineata am pornit.o din nou, a pornit la ,,sfer" doar ca, 3-4 secunde ,da sa moara" scade si acul de la turometru si se aude si un zgomot metalic...

Sper ca toate astea sa fie din reglajul injectoarelor.

Chiar nu a citit nimeni din Pitesti topicul asta care sa ma poata ajuta? Ca mi.e mila de ea sa plec in alt judet sa le reglez :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate problema nu cred ca e din reglajul injectoarelor.

As spune ca e o problema de alimentare, mai exact oring-uri injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mama ma.sii de treaba...

Reglez injectoarele si apoi, daca tot nu merge, schimb si oring.urile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot desfaci, schimba si oringurile. Parerea mea...

Strange un pic mufele, umbli rar acolo...

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut o problema la mufa de la injectorul 1 acum...1,5 ani si am pus masina pe tester, mi.a dat eroare si am desfacut mufa, am polizat.o putin cu o hartie abraziva si am dat cu un spray de mecanisme fine si si.a revenit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune oringuri si seibi de cupru noi, la toate injectoarele si scapi de problema pornitului. iar cu ocazia asta iti cureti toate mufele electrice de la toate injectoarele si stai linistit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Valoarea e acum pe la 7.7 ( e vreo probleme daca o las asa?) Cu valoarea asta instantul e de 0,8 l/h si masina pot sa zic ca ,,trege'' pe undeva pe la 1800 rpm.

 

Altul mai ,,bun'' ca asta nu stiu. Numai la el imi repar masina. M-a uimit ca mi-a zis ca am probleme la axa cu came doar ascultand motorul.

Eu aveam consum instant fara consumatori 0,7l/h si consum mixt 8,3l. Dupa schimbarea distributiei 1,1l/h. Am mers la alt mecanic si mi-a umblat la avans. Aveam consum 0,7l/h dar avansul era 7,7... Am revenit la avans 0 si consum instant 1,1l/h iar consum mixt 9,3l...  ???

Modificat de s69mihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce mai mergi o vreme, regleaza din nou avansul ca sa rezolvi problema consumului.

PS acum imi dau seama ca problema colegului de mai sus era de la tachetii hidraulici. Patit si eu la masina mea, au fost un cod gresit dar identici dimensional. Pornea destul de greu masina, iar dupa 30 secunde se oprea motorul indiferent ca era la relanti sau in mers. Cand incercam sa repornesc, motorul se invartea lung si fara compresie timp de vreo 10 secunde, iar intr.un final pornea.

faza se repeta identic cu motorul rece.

Mi.am dat seama cand am vrut sa arunc ambalajul de la tacheti, am facut o verificare dupa cod si dadea cu virgula ( erau de motor 1z sau ceva ds genul, diesel de 1.9 anterior Alh ). Am pus tachetii INA negrii, corecti, si asta a fost rezolvarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

Salut ...la superb 1 2006 2.0 140cp bss au fost schimbate la mecanic: ax cu came , tacheti, cuzineti, distributia ,  oringuri injectoare .  Dupa intervenția mecanicului  consumul mi a crescut de la  7.8  la 11.3.... orice sfat este bine venit multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avansul ce valoare are? E important in consum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
Laurentiu_LWR

Salutare domnilor si scuzati deranjul...

La un Passat cod motor AWX care mai este reteta "aia buna" ? :))

Ax came Kilbenschmidt

Tacheti Ina Black

Cuzineti Glyco

S-a mai schimbat/descoperit ceva intre timp?

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!