Jump to content

Probleme directie Audi TT Quatro


radu

Recommended Posts

salut baieti.mi am luat un tt quattro 225 

am o intrebare,,,,pe udeala seminghetata ,fara esp,intru tare de ex intr un sens giratoriu masina e subviratoare la inceput intra spatele si devine supraviratoare.asa fac toate?distractiv fie vb intre noi dar putin surprinzatoare

Link to post
Share on other sites
hangyouridols

Da,e normal;la TT,care are un puternic caracter subvirator stock,este recomandat bare anti ruliu mai groase,distantiere,un eventual refresh a bucselor si telescoapelor si nu o sa-ti mai recunosti masina.

Link to post
Share on other sites

multumesc frumos,am de schimbat la ea flanse amortizor si bucsele punte spate 

Link to post
Share on other sites

Aceleasi deficiente le am si eu la r32 si acesta are cele mai groase bari anti ruliu ! Un haldex control salveaza situatia !

Link to post
Share on other sites

daca asa a facut o neamtu.......asa o las.e ok.imi place tare masinuta

Link to post
Share on other sites
hangyouridols

Are cele mai groase bare anti ruliu,eu mi-am upgradat TT-ul cu aceste bare,dar R32-ul are si motorul mai greu fata de 1,8t ceea ce accentueaza caracterul subvirator,adica ai castigat prin bare,dar pierzi prin greutatea motorului.

@Radu,ce model ai,pre facelift,sau facelift?Daca ai pre facelift,niste arcuri mai joase ajuta mult.

Haldex,prin natura lui e destul de nefolositor,inafara de a te ajuta sa pleci de pe loc,nu prea ajuta,parerea mea,care am si torsen pe A4;haldex controller e bun,dar scump.

Link to post
Share on other sites

nu stiu.....e fabricata oct 99 masina

Edited by radu
Link to post
Share on other sites
hangyouridols

E pre facelift,cu arcuri mai inalte cu 2cm;handling-ul masinii stock e oribil,doar rapida in linie dreapta si....atat,pe drumuri virajate condusa sportiv e dezastruoasa pt o masina care se vrea sport.

Link to post
Share on other sites

Mcornel iti impartasesc parerea 100% Haldexu este o imitatie de 4x4 dar cu un haldex controller se apropie de ce trebuie !

Link to post
Share on other sites
hangyouridols

Mcornel iti impartasesc parerea 100% Haldexu este o imitatie de 4x4 dar cu un haldex controller se apropie de ce trebuie !

 

Iti cumperi?,costa cca 1000euro;pt mine,care fac 6-8k km pe an nu merita.

 

Link to post
Share on other sites

Imi voi cumpara, chiar daca nici eu nu fac cu mai multi km ca tine!

Radu iti recomand arcurile de r32 ca upgrade!

Link to post
Share on other sites

pentru cine isi permite chiar merita..cel putin asa citisem pe alte forumuri din afara ca schimbarea e destul de majora...

Link to post
Share on other sites
  • 5 months later...

stie cineva cum sa decuplez esp ul?din buton decupleaza doar asr ul.am gasit undeva ceva dar eu am alte coduri.

Connect your lead via your PC, then go through the following options..
Soft
Code
ESP Bit
V
Original: 23049 = 101101000001001 ABS/ESP/EDL
-2048 = 100000000000 (ESP Bit)
New: 21001 = 101001000001001 ABS/EDL (no more ESP)

To perform it:
VCDS -> Coding -> 07 Login 40168
Coding 11 -> Enter 21001 in place of 23049 and "Do it" button

The ESP dash light should now always be off and this function is permanently disabled.
Steve

 

 

eu am codul 18446 de ex

Edited by radu
Link to post
Share on other sites
  • 5 years later...
eu_markhu

Salut, nu stiu daca se mai uita cineva pe aici....stiti cumva cum se regleaza unghiul de cadere pe spate la audi tt 8n 4x4 din 2002? Imi uzeaza cauciucurile pe interior,....am fost la 2 service.uri si au zis ca nu se regleaza.....

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri