Jump to content

Tipuri suspensie Golf VII


Golf TDI
 Share

Postare recomandată

... banuiesc din cauza faptului ca parametrii DCC vin setati diferit in functie de diametru jantelor ...

Cred ca iti dai seama ca asta e total fals, din moment ce majoritatea au jante de iarna mai mici decat cele de vara !

Modificat de C Z R
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salutare! Ma numesc Alex zis si Ioter si desi va urmaresc de mai mult timp, m-am decis sa imi creez cont deoarece am o intrebare/curiozitate apasatoare legata de suspensia SPORT (nu DCC) de pe Golf 7 deoarece in ianuarie urmeaza sa comand un 2.0 TDI cu DSG. Nu doresc suspensie adaptiva din motive de drumuri proaste + costuri prea ridicate in cazul in care se duce.

 

Ca sa nu mai lungesc povestea cu detalii, rog posesorii de Golf 7 cu suspensie sport sa ma ajute cu raspuns la urmatoarele intrebari:

1. merita suspensia SPORT cu jante pe 17 tinand cont ca masina va fi condusa in proportie de cel putin 50% in Bucuresti si ca drumurile din tara sunt cum sunt sau sa optez pentru drumuri grele cu jante pe 16?

2. Daca optez pentru SPORT, pot sa fac un Frankestein si sa montez scutul de la drumuri grele pe masina? Daca da, aveti idee cam cat m-ar costa scutul?

 

Dealer-ul, din pacate, nu are Golf 7 cu suspensie sport pentru test-drive deci nu am putut experimenta pe pielea mea tinuta de drum si mi-e frica sa nu regret daca optez pentru suspensia sport.

Singura sursa de "informare", daca pot sa-i spun asa, a fost Youtube-ul unde suspensia mi se pare prea rigida din ce am putut observa...duduia in masina si se batâia camera (montata pe cap) pe un drum care poate fi comparat cu portiunea placata cu beton a Autostrazii Soarelui.

 

Eu inclin spre suspensia sport deoarece am un stil de condus mai sportiv si prefer sa stea masina bine pe curbe dar mi-e sa nu cumva sa ma dovedeasca Bucurestiul :)

Am mai condus Leon de prin 2007 cu suspensie sport si mi s-a parut chiar ok. Daca tot pe acolo se incadreaza si suspensia de pe Golf 7, atunci m-am decis.

Modificat de Ioteru'
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Ioteru'

Eu pot sa-ti raspund la pct.1.

 

Am avut aceiasi dilema pe care o ai tu acum. In final, am optat pentru 205/55/R16. La 2.0 al meu, in carte, imi da posibilitatea sa-i pun si 225/45/R17. Deci, daca vreau, pot.

Daca iti pui sport, sport ramai. Nu prea mai ai ce-i face.

 

Ca fapt divers, merg normal spre sportiv. Sta excelent in curbe si noteaza : am break. Iti mai spun ca recent am indreptat o janta care era facuta muci pe partea interioara. Nu stiu in ce conditii a ajuns asa, dar am mare grija pe unde merg.

 

In concluzie: am frane si stabilitate cat imi trebuie si mai ales am CONFORT. (si diferenta de bani de la 16" la 17"   :-))) )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jantele pe 17 vin la pachet cu suspensia sport, asa este oferta.

Ai apucat sa faci un test-drive pe suspensie sport si ti s-a parut prea rigida sau ai preferat pur si simplu confortul? Personal, prefer sportivitatea. Eu conduc mai sportiv spre forja :)

 

Am mai condus masini cu suspensie sport (Leon 2007 si un Xsara) si nu mi s-a parut deranjanta tinuta de drum nici macar in Bucuresti...dar ma cam pune pe ganduri ce am vazut pe Youtube si ma enerveaza ca nu pot sa testez si sa decid eu daca e sau nu de luat "de nevasta" suspensia sport :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca vin la pachet cu suspensia sport (si cu masina mai joasa).

Stiu si ca nu gasesti sa faci drive-test si ca e frustrant. Eu n-am avut atunci nici macar 2.0-le. L-am luat in blind.

 

Nu mi-am permis sa risc pe cartea cu sportivitatea. Transport fete si ele apreciaza mai mult partea asta cu confortul. :-))

 

N-am avut ocazia sa fac test pe suspensie sport. Singurele surse de informatii au fost forumurile externe. Si nici acolo nu erau foarte multe informatii. Am retinut una: ca e ok, dar la drumuri lungi devine obositoare prin faptul ca "da la ficat". Atat mi-a trebuit. Eu am testat normala si mi-a fost de ajuns.

 

Totul e relativ: si sportivitatea ta si confortul meu. Da-te tare cu una normala, bag-o in derapaj si ai sa vezi cat de greu cedeaza. L-am testat pe al meu pe serpentine la Posada, in urcare. Senzatie! Repet, nu sunt mosulica da' nici bungee-jumping nu fac. Nu regret alegerea facuta.

 

Singurul derapaj a fost pe DN1 , in dreptul Snagov (lac), viteza ff mare, ud pe jos si in frana puternica pe curba. Ce sa mai...toate conditiile sa te faci praf cu o masina normala. Au intrat imediat in actiune ABS, ESP..XYZ...toate literele alfabetului si am scapat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia suspensia standard ca e gratis. Apoi ii poti pune arcuri care o coboara putin si imbunatatesc dinamica. Cel mai probabil intre suspensia sport oem si cea standard difera doar arcurile nu si amortizoarele. Pe mk6 asa este (au acelasi cod), iar cu ce reduceri s-au facut pt mqb cel mai probabil a ramas aceeasi schema sa schimbe doar arcurile.

 

Acum depinde pt fiecare ce inseamna inconfortabil. Avand suspensie sport oem din fabrica la care am schimbat arcurile cu Eibach Pro Kit cu si jante 18" nu m-a deranjat prin Bucuresti si nici la drum lung. 

 

Nu de alta, dar oscilarea intre suspensia sport si una de drumuri grele nu are niciun numitor comun. Sunt total diferite.

Scut pt motor se poate pune independent de suspensie, doar ca nu din fabrica.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) Eu oscilez intre sport si drumuri grele pentru ca ori e SPORT si stiu o treaba...ori daca e "normala" macar sa o protejez de drumurile noastre toate. La Octavia pe care o am acum, scutul m-a scapat de vreo 4-5 ori de belele.

 

Daca eram o blonda cu tâte mari poate ca ma lipeam si eu de cineva sa ma dea o tura cu suspensii sport si scapam de grija :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Daca eram o blonda cu tâte mari poate ca ma lipeam si eu de cineva sa ma dea o tura cu suspensii sport si scapam de grija :))

 

 

....dar asa, n-ai decat varianta sa te doara fundul...(de la suspensii, ma refer) :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai ca scutul nu are treaba cu suspensia, nu trebuie sa iei suspensia pt drumuri grele doar pt scut. Il poti pune indiferent de suspensie. Cu suspensia de drumuri grele ai +15mm si comportamentul masinii deja nu mai e ce vrei tu in ceea ce priveste dinamica. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
Antoniu Dragan

Pana la urma are cineva Pachet de Drumuri Grele? Stie cineva ce contine? PBN nu prea stie. Sa nu mai vorbim de masina de test...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Drumuri grele se traduce in suspensie care iti ridica putin masina si un scut mare de metal. Cam atat.
Nu stiu daca garda asta este marita din amortizoare sau din arcuri. Eu am pe o Skoda pachetul de drumuri grele si cand a fost vorba de schimbat amortizoarele, unii spuneau ca alea de drumuri grele sunt diferite de cele normale, altii imi spuneau ca sunt aceleasi amortizoare...dracu stie.

Stiu doar ca scutul ala isi merita toti banii. E un monstru mare de fier care nu poate fi dat jos doar de un mecanic :D si care protejeaza de la botul masinii, pana peste transmisie. Iarna te ajuta sa treci peste sloiurile de gheata facute pe stradute fara sa strangi din.....mai degraba ramai suspendat decat sa pateasca masina ceva :D

Am fost odata la o pensiune de "4 stele" pe la Bran dar nu scria nicaieri ca ai nevoie de tractor ca sa ajungi acolo. Sunt sigur ca fara scutul asta puteam sa fac picnic langa masina si sa admir o mare balta de ulei :))

P.S. Cat timp amortizoarele sunt in regula, nu se simte diferenta pe viraje intre suspensia asta si una normala....doar ca dupa ce obosesc amortizoarele iti cam vine sa scoti vâsla pe geam ca sa iei curba mai bine :))

Modificat de Ioteru'
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 3 ore, Ioteru' a scris:

Drumuri grele se traduce in suspensie care iti ridica putin masina si un scut mare de metal. Cam atat.

Asta insemna la generatiile anterioare.

La actualele generatii nu mai exista scut metalic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut! Vreau să pun dcc pe un golf7 tdi 150 cp. Aveți idee ce modificări mai trebuie făcute? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

   Ma intereseaza sa ridic putin masina si caut acele inaltatoare in genul celor ce se pun pe golf IV & Bora, stie careva ceva info, un cod OEM eventual.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Desi am citit pe forumuri si inclusiv dealerul spunea ca pe motorizarile sub 150cp voi primi suspensie rigida pe spate, la un G7 ridicat de curand motorizarea 1.4 125cp are punte multilink

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...
Adrian_Pintilie

Salutare tuturor!

Stie careva care este codul la dotari pentru pachetul de drumuri grele? Cand am cumparat masina au spus la dealer ca are pachetul de drumuri grele. Scutul nu este metalic. A venit din fabrica cu jante de 15, masina fiind g7 1.6 tdi comfortline 2014. Am citit pe aici pe forum ca la masinile cu pachet de drumuri grele nu se pot pune jante de 17. Faza este ca in cartea masinii imi scrie ca pot pune atat jante de 17 cat si de 18, cu cauciuri de latime 225mm. As vrea sa fac un upgrade la jante de 17, intrucat imi place mai mult aspectul si m-am cam plictisit de masina in forma actuala, insa nu stiu daca sunt compatibile. La alti colegi care au 1.6 tdi ( adica cu punte spate ) au specificat in cartea masinii ca pot pune si jante de 17/18? Iar suspensia sport ( asa cum se spune pe forum ca este necesar pentru jante de 17+ ) ce cod are in lista de dotari?

Multumesc frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!