Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 3


Makron
 Share

Postare recomandată

Am intrebat  reprezentanta au confirmat ca la schimbarea bateriei nu se codeaza nimica .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pui la reprezentanta exact aceeasi baterie pe care ai avut-o pe masina, nu. Daca e diferita ca si capacitate, fabricant, trebuie codata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am spus ca am montat o alta baterie alt tip de 70 fata de 68 cat aveam cumparata de la magazin . Au spus ca nu este necesara codarea . Acuma ca sunt pregatiri mai slab, dezinteresati sau nu stiu cum se procedeaza.......singurul lucru pe care au pus accent sa fie baterie pentru sistem start stop . Am multumit si ura su la gara . Vad ca functioneaza normal si nu da nici o eroare . Cand o sa merg la revizie peste cateva luni o sa mai intreb o tura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva daca exista posibilitatea de calibrare a senzorilor din rezervor via vcds/obd pentru a indica corect cantitatea necesara de alimentat?

De ex. ieri imi arata pe CB 30l iar eu am alimentat 39l. Alte dati imi arata mai putin cu 5l in general. Nu imi pare ok ca indicatia sa aiba o asa mare marja de eroare.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca functia Refuel stie doar din 10 in 10. Indicatorul de bord se poate calibra ca si consumul aratat de CB.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. de o luna am observat o problema legata de calculatorul de bord al masinii (octavia 3, anul 2018). Nu mai pastreaza in memorie consumul pe termen lung, nici distanta parcursa si nici timpul parcurs. Toate aceste valori pornesc de la 0, la un interval de timp oarecare, dar nu de fiecare data cand pornesc si plec la drum. stiu ca valorile memorate de la start se reseteaza automat dupa 2 ore de stationare, dar la mine se reseteaza toate valorile(long term, since refuel, since start) pe tot ce tine de ce am scris mai sus(distanta, timp, consum, viteza). Am mai citit si pe alte forumuri sa vad daca spune cineva clar de ce se intampla aceat lucru, dar nu pare sa stie nimeni cu exactitate de unde ar fi problema. Cazuri similare am vazut ca mai sunt si la altii. Am fost la reprezentanta, dar nu au spus nici ei exact de la ce este. La urmatoarea vizita probabil vor face update de software.

Multumesc si astept raspunsuri.

 

Modificat de tocanitzu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Valorile pe termen lung pornesc de la 0 dupa 9999 Km sau 99,59 min. ore de mers. Pornesc de la 0 si daca s-a luat curentul. ( ai dat jos bateria, la pornire tensiunea a scazut prea mult). Asta-i normal, asa este construita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai dai, stiu aspectele astea, dar la mine nu s a intamplat niciunul din ele. N am mers nici 100 de ore, nici 10000 de km si nu am dat nici bateria jos. Ramane sa o pun pe seama frigului din noptile geroase ce au trecut ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/30/2018 at 3:19 PM, SKD said:

Va salut!

O informare care ar putea fi benefica. Pentru cei carora le scartaie la trecerea peste denivelari bucsele de la basculele fata, exista informare de la Skoda. Se demonteaza basculele, se curata bucsele mari (cele posterioare, acolo e problema), se ung cu o vaselina speciala si se monteaza la loc. Am descoperit asta cand am fost la revizie, la Brady. Au inceput sa demonteze basculele si nu intelegeam de ce:). Mi-au explicat ceea ce v-am spus si voua. Sper sa va fie de folos. O zi buna tuturor!

Confirm, am scapat si eu de zgomot.

Detalii aici: 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am reclamat acelasi lucru la brady la revizie si su zis ca nu exista urme de frecare si in consecinta nu au vrut sa ma asculte. Au fost foarte necooperanti de data asta. Cica masina nu are nimic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Poate sa-mi spuna cineva cum se demonteaza sezutul de la bancheta la Octavia 3 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ridici de partea din fata, scoti plasticele de la sistemul isofix pt partea din spate si ridici si de acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/15/2019 at 10:59 AM, valyemil81 said:

Stie cineva daca exista posibilitatea de calibrare a senzorilor din rezervor via vcds/obd pentru a indica corect cantitatea necesara de alimentat?

De ex. ieri imi arata pe CB 30l iar eu am alimentat 39l. Alte dati imi arata mai putin cu 5l in general. Nu imi pare ok ca indicatia sa aiba o asa mare marja de eroare.

Multumesc

Salutare, si eu am o problema cu nivelul combustibilului, cand se aprinde becul am bagat 37 litri si dupa ce fac plinul merg cam 30 km si deja se misca acul. Faza e ca atunci cand am facut plinul mai aveam range de 95 km si eu aveam 13 l in rezervor. Astept sa se aprinda becul din nou si ma duc in service sa scot motorina din rezervor si sa comparam cu datele data de ODIS.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
ErcseiIstvan3012@gmail.com
On 12.01.2014 at 21:34, Makron a scris:

Similar topicului din aria Octavia II, propun să lansăm aici orice întrebare legată de O III care nu are un specific anume și care nu reclamă topic separat.

La subiect, întrebare pentru posesorii de O III 2.0 CR DSG, care este masa înscrisă în certificatul de înmatriculare?

Am schimbat anvelopele si s-a aprins martorul pentru roată stânga spate .Am verificat totul este în regulă ,cum resetez? Nu am buton in fața schimbatorului si am infotainment swing .Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@B80DUC Eu deja m-am obisnuit si cam nimeresc cat trebuie alimentat. Daca obtii ceva de la reprezentanta sa ne spui si noua.

@ErcseiIstvan3012@gmail.com La mine se gaseste in Car-Setup-Anvelope optiunea de resetare a presiunii memorate. La fiecare verificare a presiunii o memorez pe cea noua. Eu am MIB2 ca unitate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ErcseiIstvan3012@gmail.com

Am rezolvat problema din car setup, multumesc mult.

Renunta la quote, se sanctioneaza!

 

Modificat de vdragos
Citare absolut inutila
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 03.12.2018 at 11:35, rastan77 a scris:

  Salutare,

     Am o Skoda Octavia 3, motorina 2.0.    Azi am cosntatat cu surprindere si neplacere ca nu pot pune motorina din canistra

pentru ca...nu se deschide acea clapeta din spatele busonului. 

   Evident in manualul de utilizare nu am gasit nimic dar am inteles de pe net ca la TDI-uri exista o protectie contra alimentarii din greseala cu benzina.

Intrebarea este  ce fel de palnie/inel/adaptor imi trebuie, cum se numeste si daca exista asa ceva ?

 

multumesc

 

Salut , te duci la peco o statie de benzina si masori dimensiunea pompei cu un cablu (am facut un lat). Am cumparat o palnie si la capatul unde intra in rezervor am infasutrat cu banda izoleratoare exact cat dimensiunea latului facut din cablu pe pompa, altfel nu merge. dDaca nu este aceeasi dimensiune, nu se deschide clapeta, am incercat si cu surubelnita, s-a deschis un pic si a ramas blocata, nu mai puteam sa bag nici de la pompa, cu greu am reusit sa revina  la normal. sSper sa te ajute informatiile mele sau daca gasesti si alte metode.

Modificat de vdragos
Greu cu limba romana
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare tuturor.Am facut azi o diagnoza imediat dupa ce s-a incheiat procesul de regenerare filtru de particule.Atasez cum arata respectiva diagnoza referitor la DPF si injectoare.Astept cu interes parerea voastra.Multumesc!

Untitled.png

Untitled in.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua! 
De cateva saptamani am sesizat un zgomot de tipul unui scartait la motor, atunci cand acesta este neincalzit. 
Initial am suspectat existenta unei probleme la cureaua de accesorii. Astazi m-am prezentat la AVIA si un angajat al service-ului mi-a comunicat ca, la prima vedere, ar fi rola intinzatoare. Mentionez ca masina are sub 30 mii de km si 1 an jumatate vechime. Consider ca e cam devreme sa apara probleme de acest gen. S-a mai lovit cineva de situatia aceasta? 
Cel mai probabil saptamana aceasta o voi "interna" si voi reveni cu detalii.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca faceai un minim efort de cautare, gaseai discutia asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu astept detallile, si la mine se aude un zgomot ciudat cand motorul e rece si apoi dispare cand se încălzește, nu ma deranjeaza dar sunt curios ce ai rezolvat

Poti sa faci un minim de efort si sa-mi scrii in privat daca deranjezi aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Nu e vorba de deranjat, nu va aflati in topicul potrivit sa discutati asta si in plus pe forum se gaseste si problema si rezolvarea, cel putin aparent, pina ajungeti la service, iar toate chestiile astea sunt interzise de Regulament.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La masina din semnatura aveam o pata mica de ulei la imbinarea motorului cu cutia. Cutia s-a dat jos si au constatat ca uleiul era de la suruburile volantei, din cele 6 suruburi doua erau murdare de ulei, asta mi-a spus mecanicul. Eu nu ma pricep prea bine insa nu imi vine sa cred ca pe acolo poate ajunge uleiul din motor. Sunt 6 suruburi scurte pentru fixarea volantei.

Voi ce parere aveti? Este posibil sa curga uleiul pe la suruburile care prind volant?

@BLiTZ tu ziceai ceva de suruburile de la volant?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
  • Bebeee a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!