Jump to content

andrey3247

Recommended Posts

Salutare!

Sunt relativ nou pe forum si trebuie sa recunosc faptul ca initial am intrat cu scopul de a ma documenta cu privire la modelele VW intrucat la vremea respectiva prospectam piata in vederea cumpararii unei masini noi ( doream sa facem trecerea - eu si sotia - de la Renault-ul Clio MK3 la un Golf sau un Passat).

Am reusit intr-un final sa ne decidem asupra Passat-ului si sa gasim configuratia dorita in stoc si am achizitionat masina de la Darius Motors Ploiesti - am sa deschid un topic in sectiunea dedicata dealer-ilor pentru a detalia experientele avute cu ei, insa momentan mai astept putin pentru a fi sigur ca voi putea fi cat mai obiectiv posibil in ceea ce ii priveste. Pana atunci, spun doar atat despre ei: NU RECOMAND!

Sa revenim insa la "vedeta" topic-ului si anume la Passat.

Masina a venit pe 13 decembrie direct de la Curtici unde astepta din luna noiembrie.

Ca si scurta descriere ar fi asa:

VW PASSAT B7 Sedan

Motorizare: 2.0 TDI CR BMT 140 CP

Cod motor: CFFB

Cutie viteze: M6

Culoare: Negru

Echipare: ConfortLine

Ca si optionale ar fi de enumerat ( in ordinea in care imi vin acum in minte):

- Faruri Bi-xenon adaptive ( fara optiunea Dynamic Light Assist)

- Cruise control (fara functia ACC)

- Senzor ploaie, lumini, etc.

- Computer de bord Premium cu afisaj color

- RCD 510

- Oglinzi exterioare rabatabile electric, incalzite cu functie anti-orbire pe partea soferului

- Oglinda interioara cu senzor anti-orbire

- Pachet de iarna ( scaune fata incalzite, spalatoare faruri si duze parbriz incalzite)

- Dublu climatronic

- Pregatire telefon Premium cu Bluetooth

- Volan cu comenzi multifunctionale imbracat in piele

- Proiectoare ceata

- Senzori parcare fata spate

- Sistem monitorizare presiune pneuri ( pe baza sistemului ABS)

- Privacy glass

Am reusit in mai putin de o luna sa parcurgem 2600 km si concluziile mele pana acum sunt urmatoarele:

- masina foarte silentioasa chiar si la viteze mari ( la 170 km/h inca pot spune ca e mai silentioasa decat Renault-ul la 120 km/h)

- extrem de spatioasa cu toate ca nu pare sa isi arate dimensiunile atunci cand o parchezi (ajuta enorm senzorii de parcare)

- motor suficient de puternic in opinia mea (compar cu 1.5 dci 85 CP al Renault-ului)

- consum rezonabil ( BC indica acum 6.2 l/100 km)

- desi am regretat initial cutia DSG, pot spune ca surpriza placuta a fost cutia manuala ( nu ma asteptam sa lucreze atat de fin si de precis)

- masina e foarte stabila, in opinia mea si sunt extrem de multumit ca are jantele de 16 si nu mai mari. Nu cred ca m-as fi impacat prea bine cu 17 pe drumurile noastre.

- confortul este un alt capitol de care sunt foarte incantat.

- vopseaua mi se pare extrem de sensibila ( deja pe capota se vad urme de la pietricele sarite in trafic).

- farurile bi-xenon isi merita fiecare banut.

- pregatirea Premium pentru telefon functioneaza impecabil cu iPhone si mi se pare extrem de utila.

- scaunele incalzite sunt alt aspect foarte placut. Sotia e incantata maxim de ele. :)

De cand a venit masina a primit set de covorase de cauciuc si anvelope de iarna Nokian WR A3 205/55/R16.

Evident au fost cateva neplaceri pe care insa nu le pot pune decat pe seama dealer-ului si pe care le voi detalia in topic-ul dedicat.

Am sa revin cu poze cat de curand posibil.

Pana atunci as avea o intrebare intrucat am intrat intr-o polemica bizara cu dealer-ul: pregatirea de telefon Premium in combinatie cu RCD 510 suporta comanda vocala pentru telefon? Si daca da, cum as putea sa o activez? In manual scrie ca in combinatie cu RNS comanda vocala a pregatirii telefon Premium e inactivata si functiile ii sunt preluate de comanda vocala a RNS-ului. Eu inteleg ca nu poti prelua ceva ce nu exista asa ca teoretic exista comanda vocala si in cazul combinatiei mele de dispozitive. Dealer-ul sustine ca doar RNS are comanda vocala si atat.

In incheiere as mai dori sa punctez un lucru care pentru mine e probabil cea mai placuta surpriza in privinta masinii si a marcii: faptul ca ajung sa descopar in fiecare zi la masina asta mici detalii simple dar extrem de utile mi se pare cea mai placuta experienta pe care o poti oferi unui utilizator. Si tind sa cred ca sintagma " Simplicity is the ultimate complexity" surprinde cel mai cuprinzator caracterul german al masinii.

Va multumesc pentru timpul acordat citirii acestui topic si sper sa pot contribui si eu activ in aceasta comunitate cat mai curand posibil.

Link to post
  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • andrey3247

    23

  • Geisterfahrer

    4

  • codz

    3

  • Valentin

    3

Multumesc frumos! Momentan am doar 2 prin telefon de la spalatorie cand era alba. Revin cu unele mai ok dpdv calitativ in weekend cand voi

avea ceva timp liber sper... post-60050-1389336997756_thumb.jpgpost-60050-13893369645672_thumb.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to post

Îţi doresc extrem de mulţi kilometri fără nici cea mai mică problemă! Maşina e fantastică şi bine dotată. Într-adevăr, senzorii de parcare faţă-spate îşi merită din plin toţi banii, mai ales în combinaţie cu RCD510 :)

 

Aşteptăm poze :)

Link to post

@ Iulican C. : Mersi mult. Masina chiar este grozava si nu inceteaza sa ma surprinda de fiecare data cand o folosesc. Imi place enorm cum se comporta din toate punctele de vedere.

Pana si cu mult blamata functie de recomandare a treptelor de viteza m-am obisnuit relativ repede si chiar daca nu intotdeauna sunt de acord cu recomandarile ei in traficul urban, la drum lung ne intelegem de minune.  :D

In privinta fiabilitatii nu imi fac probleme... totusi, e o masina germana si chiar daca stiu ca nu e un tanc indestructibil, sunt sigur ca e mai fiabila decat frantuzoaica. :P

Link to post

Superba masina, sa o stapanesti sanatos atat tu si sotia :D , referitor la capota ii poti pune folie transparenta care ajuta si ea destul de mult si nu se observa. imi scapa acuma denumirea dar multa lume isi monteaza aceasta protectie pentru capota si faruri.

Link to post

Felicitari, sa mergi multi km cu placere :) Foarte bine configurata! E o masina mare si buna, nu mai intreb cat a costat ;)

 

M-am abonat, astept poze si impresii

Link to post

@Andrei BKR: Multumim mult!

Exact asta am in plan de cercetare pentru saptamana viitoare. Inca oscilez intre a infolia doar partea fata ( capota, bara fata , faruri si aripi) sau toata masina. Am un prieten cu Passat B5.5 Variant caruia pietricelele sarite i-au afectat inclusiv zona de plafon care vine imediat in continuarea partii superioare a parbrizului.

Am vazut ceva poze cu un B7 infoliat complet la un coleg pe forum in topicul de prezentare al masinii lui insa as vrea sa mai studiez putin problema pentru a sti exact ce avantaje si dezavantaje sunt pe termen mediu si lung.

 

@codz: Multumesc. Nu pot sa spun ca am avut vreun merit in privinta configuratiei dat fiind ca ea a fost luata din stocul importatorului. In privinta pretului pot spune ca a fost in concordanta cu asteptarile noastre si ca din punctul asta de vedere cred ca tot importatorului ar trebui sa multumim intrucat nici in cazul de fata dealer-ul nu a avut vreun merit.

Edited by andrey3247
Link to post

Eu unul vad numai beneficii. Daca foliezi toata masina in momentul in care vrei sa o vinzi o dai jos si arata impecabila, numai ca trebuie montata undeva cu grija, mai sunt unii mesteri care taie cu cutterul pe masina si implicit afecteaza vopseaua si apar urmele de rugina (vezi si la taxiuri) . Multa bafta si sa iei cea mai buna decizie

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Link to post
Geisterfahrer

Mda, pai de la Clio la Passat trecerea e destul de mare, e normal sa fii impresionat. Ma mir ca n-ai observat directia (muuult mai) directa a Passatului in comparatie cu Renaultul. Eu am condus cateva Renaulturi inchiriate si asta m-a frapat in primul rand: cat de indirecta e directia!

 

Totusi, nu uita ca Passatul (ca si Golful de altfel), sunt masini cat se poate de COMUNE. Adresandu-se unui  segment foarte larg de cumparatori, trebuie sa fie simple ca sa placa majoritatii. Ca urmare, designul e cat se poate de sters (ca sa nu zic plicticos!). Avantajele pentru tine ar fi in primul rand existenta unei comunitati foarte mari si implicit, al accesului la informatie foarte facil.

 

Despre infoliere nu mai comentez aici, am facut-o deja pe threadul pe care l-ai citit :winter: Nu uita ca folia transparenta e "invizibila" numai aplicata pe masini cu culori deschise, la tine nu stiu cum ar arata...Incearca sa te tii departe in spatele camioanelor si gata. Eu dupa ca. 50k km n-am nicio zgarietura. Parbrizul original insa l-am schimbat (s-a crapat de la o piatra) si de cel nou am maaare grija. Nu folosesc iarna razuitoare de gheata, ca lasa urme iremediabile, ci numai spray de dezghetat!!

Edited by Geisterfahrer
Link to post

@AndreiBKR: sincer sa fiu inclin cam 80% pentru infoliere. Am sa caut undeva unde se face treaba profi si ma lasa sa supraveghez tot procesul. S-ar putea sa cer prea mult dar prefer sa stau fara griji.


Mda, pai de la Clio la Passat trecerea e destul de mare, e normal sa fii impresionat. Ma mir ca n-ai observat directia (muuult mai) directa a Passatului in comparatie cu Renaultul. Eu am condus cateva Renaulturi inchiriate si asta m-a frapat in primul rand: cat de indirecta e directia!

 

Totusi, nu uita ca Passatul (ca si Golful de altfel), sunt masini cat se poate de COMUNE. Adresandu-se unui  segment foarte larg de cumparatori, trebuie sa fie simple ca sa placa majoritatii. Ca urmare, designul e cat se poate de sters (ca sa nu zic plicticos!). Avantajele pentru tine ar fi in primul rand existenta unei comunitati foarte mari si implicit, al accesului la informatie foarte facil.

 

Despre infoliere nu mai comentez aici, am facut-o deja pe threadul pe care l-ai citit :winter: Nu uita ca folia transparenta e "invizibila" numai aplicata pe masini cu culori deschise, la tine nu stiu cum ar arata...Incearca sa te tii departe in spatele camioanelor si gata. Eu dupa ca. 50k km n-am nicio zgarietura. Parbrizul original insa l-am schimbat (s-a crapat de la o piatra) si de cel nou am maaare grija. Nu folosesc iarna razuitoare de gheata, ca lasa urme iremediabile, ci numai spray de dezghetat!!

 

Intr-adevar directia e total diferita si acum ca mi-ai amintit, realizez ca am uitat sa punctez acest aspect. Am totusi o scuza, post-ul initial l-am scris azi-noapte pentru ca efectiv nu mai aveam rabdare pana azi dimineata si de cand am luat masina ma tot chinui sa imi fac timp sa scriu aici si sa ii fac poze :)

Ca design, sincer sa fiu, eu sunt foarte ok cu el. Nu am vrut o masina "de fitze" ci am cautat o masina corecta, iar in opinia mea, atat Golf cat si Passat sunt destul de reprezentative pentru segmentul asta. Chiar vorbeam cu sotia dupa ce am luat Passat-ul ca in viitor ar fi o idee buna sa vindem Renault-ul si sa incercam sa luam un Golf. Momentan, mi se pare ca pretul pentru Golf 7 e un pic prea mare, insa e posibil sa fiu foarte subiectiv dat fiind ca il raportez la pretul Passat-ului.

Legat de infoliere trebuie sa recunosc faptul ca nu m-am gandit cum ar arata pe culoarea neagra pusa folia insa tot ce stiu e ca am o inima cardiaca :D si nu as vrea sa repet experienta descoperirii de noi locuri unde vopseaua este sarita. Am sa cercetez riguros aspectul infolierii inainte de a decide incotro o apuc.

Sfatul cu spray-ul de degivrare pe parbriz l-am aplicat inca din prima zi intrucat citisem pe un topic in care ai postat tu faptul ca parbrizul e sensibil asa ca m-am dotat cu un stoc consistent de spray :D

Edited by andrey3247
Link to post

Felicitari si multi km fara probleme!

 

Pana atunci as avea o intrebare intrucat am intrat intr-o polemica bizara cu dealer-ul: pregatirea de telefon Premium in combinatie cu RCD 510 suporta comanda vocala pentru telefon? Si daca da, cum as putea sa o activez? In manual scrie ca in combinatie cu RNS comanda vocala a pregatirii telefon Premium e inactivata si functiile ii sunt preluate de comanda vocala a RNS-ului. Eu inteleg ca nu poti prelua ceva ce nu exista asa ca teoretic exista comanda vocala si in cazul combinatiei mele de dispozitive. Dealer-ul sustine ca doar RNS are comanda vocala si atat.

 

Pe aceasta arie sunt interzise discutiile tehnice, lucru amintit, de altfel, si pe prima pagina a ariei.

In discutia cu dealerul tu ai dreptate, insa pentru continuare discutiei foloseste topicurile dedicate

Link to post

Felicitari si multi km fara probleme!

 

Pana atunci as avea o intrebare intrucat am intrat intr-o polemica bizara cu dealer-ul: pregatirea de telefon Premium in combinatie cu RCD 510 suporta comanda vocala pentru telefon? Si daca da, cum as putea sa o activez? In manual scrie ca in combinatie cu RNS comanda vocala a pregatirii telefon Premium e inactivata si functiile ii sunt preluate de comanda vocala a RNS-ului. Eu inteleg ca nu poti prelua ceva ce nu exista asa ca teoretic exista comanda vocala si in cazul combinatiei mele de dispozitive. Dealer-ul sustine ca doar RNS are comanda vocala si atat.

 

Pe aceasta arie sunt interzise discutiile tehnice, lucru amintit, de altfel, si pe prima pagina a ariei.

In discutia cu dealerul tu ai dreptate, insa pentru continuare discutiei foloseste topicurile dedicate

Imi cer scuze pentru scapare. Am descoperit intre timp topic-ul corect in care ar fi trebuit sa postez. In cazul in care este necesara vreo actiune de remediere a erorii din partea mea, in afara de continuarea discutiei pe topic-ul dedicat, te rog sa imi spui intrucat nu vreau sa afectez regulile deja stabilite.

Link to post

Bine ai venit in Grupul VAG! :icon_thumleft:

Misto configuratia. Cochetam si eu cu ideea unui B7 acum ceva vreme, insa mi se pare ca se cer prea multi bani pentru ceea ce ofera.

Si eu eram ok cu designul, insa nu ma impresiona in mod deosebit.

Cat priveste fiabilitatea, VAG sta ok insa s-a departat de ideea acelei fiabilitati mult apreciata in trecut.

Anyway, cat mai multi km fara probleme!

Link to post

Cu riscul de a fi partial off topic: Va invit pe toti cei care doriti, sa cititi aici experienta in baza careia am scris in primul post ca nu recomand dealer-ul de la care am luat-o...

Edited by andrey3247
Link to post

Revin cu ceva impresii la cald dupa un weekend petrecut pe drumurile patriei:

Sambata dimineata am pornit la drum catre Focsani. Drumul a fost ok exceptand faptul ca era pe jos o mazga pe care toti ceilalti participanti la trafic o aruncau parca numai pe mine (evident ca sunt subiectiv insa muream de ciuda cand ma gandeam cum arata masina pe exterior). Totusi dupa ce am trecut de Ramnicu Sarat drumul era uscat si mai putin aglomerat, asa ca am apucat sa constat inca o data stabilitatea si silentiozitatea la viteze mai mari.

M-am intors in aceeasi zi in Bucuresti si am constatat cu placere ca la o viteza medie de 67 km/h, BC-ul arata un consum de 5,4 l/100 km.

Drept urmare azi nu avea rost de stat in casa si cum nu aveam stare inca de aseara, am planuit o plecare la Brasov. Am luat sotia pe sus si am pornit spre Brasov. Eram nerabdator sa o vad si pe un traseu putin mai virajat, nu doar autostrada si europene drepte in mare parte.

Ce sa spun... masinutza asta ma unge pe suflet de fiecare data cand sunt in ea.

Momentan a ajuns ca si numar de km la 3216 si mi se pare ca e din ce in ce mai buna.

Rezumatul zilei de azi:

4 persoane, viteza medie 74km/h, consum mediu 5,7 l/100 km la dus. La intoarcerea in Bucuresti, viteza medie era 73 km/h si consumul 4,5 l/100 km.

Maine dimineata urmeaza spalat, plin de carburant si sedinta foto.

Imediat dupa, evident urmeaza postare aici.

God, I really love this car!!! :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to post

Pe mazga nu ti s-a parut ca mergeai pe uscat (daca nu stiai ca e mazga pe jos)? Asa am patit si eu cu Golful pe ud nu da nici un feedback despre cat de alunecoasa e suprafata de rulare, este putin periculos ca te lasa sa mergi peste 100 in orice conditii. Dar asa se merge si in Germania de ani de zile si sunt mai putine accidente ca la noi.

LE: consumul e bun si se mai lasa dupa 10000km cu 0.2-0.3/100

Edited by codz
Link to post

Sa o stapanesti sanatos! Cat a costat masina, daca poti da aceasta informatie :) ?

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Link to post

Scrie aici cat a costat masina.

 

andrey3247@ felicitari pentru alegere si la cat mai multi km alaturi de masina!

Link to post
Pe mazga nu ti s-a parut ca mergeai pe uscat (daca nu stiai ca e mazga pe jos)? Asa am patit si eu cu Golful pe ud nu da nici un feedback despre cat de alunecoasa e suprafata de rulare, este putin periculos ca te lasa sa mergi peste 100 in orice conditii. Dar asa se merge si in Germania de ani de zile si sunt mai putine accidente ca la noi.LE: consumul e bun si se mai lasa dupa 10000km cu 0.2-0.3/100

Sincer nu am remarcat lipsa de feedback insa si poate pentru ca pe acele portiuni am mers incet incet. La ce aruncau ceilalti participanti la trafic din fata mea...

De consum sunt extraordinar de multumit si asa cum e acum.

Legat de Germania... nu cred ca are rost sa ne deprimam cu asemenea subiecte. Noi suntem mai in urma ca si popor si ca mentalitate colectiva. :(

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to post

Evening wash session:

post-60050-13896317582378_thumb.jpg

post-60050-1389631790027_thumb.jpgpost-60050-13896317964155_thumb.jpg

Urmeaza imediat pozele cu ea curata :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to post

Scuze pentru calitate dar sunt facute cu telefonul si pe fuga. Next session will be DSLR ca nu se mai poate.

post-60050-13896355140538_thumb.jpgpost-60050-13896355200928_thumb.jpgpost-60050-13896355257596_thumb.jpgpost-60050-13896355314145_thumb.jpgpost-60050-13896355397869_thumb.jpgpost-60050-13896355458304_thumb.jpgpost-60050-13896355538226_thumb.jpgpost-60050-13896355592529_thumb.jpgpost-60050-13896355647013_thumb.jpgpost-60050-13896355695954_thumb.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to post

Acele butoane sunt pentru bluetooth. 

 

Ceasul e foarte classy. Ii da un aer premium :D

Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Similar Content

    • Trippy
      By Trippy
      Salutare!
       
      Am achiziționat un VW Lupo din 1999 la un pret derizoriu. Proprietarul mașinii de la care am achiziționat a fost ok, mi-a dat fiscal. Trebuia sa o înscriu în 30 de zile pe numele meu, dar am amânat. Între timp, a intervenit o problemă tehnică și nu m-am ocupat din lipsă de timp și am preferat să o vând.
      Problema acum este că am vândut unei persoane fără a întocmi nici un act. Ar trebui să o radiez? Pentru că vechiul proprietar mi-a înstrainat-o mie legal iar eu nu am înscris-o în circulație.
      Vă mulțumesc, aștept păreri
    • ciacobet
      By ciacobet
      Salutare forumisti!
      -masina nu are erori la scanarea cu vag com. 
      -nu are zgomote ciudate din motor
      -cam follower schimbat acum 200km odata cu distributia 
      -problema aparea si inainte de schimb si acum dupa 
      -cum se manifesta -> acceleratie mai brutala si nu conteaza treapta de viteza, cand ajunge la 4500 - 5000 de ture imi taie pedala. 
      -daca accelerez lin, nu are nici o problema
       
      Intrebari :
      daca e problema cu debitul de benzina, nu ar trebui sa apara vreo eroare?
      de ce merge ok daca accelerez lin?
      de unde sa incep sa sap pentru a gasi problema?
       
      Merci !!!
       
      PS: pentru moderatori: am cautat 2 ore inainte de a posta si nu am gasit nimic asemanator cu problema mea. 
    • RoC
      By RoC
      Astazi am efectuat prima  revizie la Vw Tiguan 2, 2016, 2.0 TDI, DSG, 4 Motion, 150 Cp - 30.000 km. Am programat-o la Porche Nord, pentru ca este cel mai aproape de mine si am ramas surprins de calitatea si amabilitatea lucratorilor din acest service. Durata lucrarii a fost de 90 min, am fost lasat sa urmaresc toate operatiunile, s-au verificat in detaliu toate partile si instalatiile masinii, presiune, masurare si strangere rotii. Pret decent: 875 lei(ulei+filtru, filtru aer, filtru polen, manopere). Recomand baietii de la Service Expres!
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

PS: daca aveti probleme cu situl chiar si dupa ce a fost dezactivat adblocker incercati sa intrati din alt browser si discutati cu noi pe topicul Updete forum din aria acesta https://vwforum.ro/forum/20-anunturi-administrative-observatii-si-sugestii/
Exista si alte extensii (gen VPN) sau antivirus ce filtreaza traficul si pot bloca cookies. Verificati si pe acestea daca le aveti setate corect pentru vwforum.ro . Multumim

 

 

Accept