Jump to content

Serie motor la inmatriculare


sevastian
 Share

Postare recomandată

Am uitat sa revin cu feed-back :D Am aflat de la reprezentanta, ca motorul ca piesa de schimb vine fara serie. Asta m-a mai linistit un pic. La RAR, insa iti trebuie o hartie de la service-ul care a schimbat motorul, prin care acestia sa ateste ca noul motor este acelasi tip cu cel vechi si are aceleasi caracteristici ca cel vechi. Cat de avantajos, sau dezavantajos e acest lucru, poate decide fiecare functie de situatia lui, mai ales daca service-ul care a schimbat motorul se afla in Germania :P

O chestie ma nelamureste pe mine. Vag-Com-ul citeste niste date din calculatoarele masinii. Atata timp cat s-a schimbat blocul motor, (un fier mort) cum poti citi ceva de pe el. Singurul lucru pe care il poti citi, e o serie poansonata, si nu inregistrata intr-un ECU. Probabil ca citesti chiar seria vechiului motor, daca asa ceva e posibil. Sau ma insel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...pe capacul de distributie am gasit pe o hartie frumos lipita pe care scrie mare si frumos tipul motorului si seria iar pe blocul motor nu am vazut nimic ca e greu vizibil.In situatia aceasta daca m-as duce la R.A.R ar recunoaste ca motorul are serie ? Cum sa procedez daca am gasit seria de motor,daca a mai fost cineva in situatia aceasta cum a procedat. multumesc mult

Acel abtibild de pe capacul de distributir nu se ia deloc in considerare, doar ceea ce este poansonat !!!! Capacul poate fi si de la alt motor..

Apoi , cand un motor are parte de o RK-la la unitati specializate, in Vest, se mai procedeaza la stergerea seriei de motor, dar !!! tipul motorului

este neaparat sa figureze, altfel de unde ai stii ce motor ai ? Pe din afara seamana ele, dar inauntru...!?

Si sa nu uitam : conform legislatiei in vigoare identificarea unei masini se face printre altele si dupa seria de motor, chiar daca

este piesa de schimb, adica poti schimba motorul dar atunci in cartea de identitate sa figureze noua serie de motor !

Deci daca ai in cartea de identitate :fara serie atunci nu ai de ce sa-ti faci probleme. Dar nici sa nu ai in carte "fara serie"

iar pe masina ai...nici asa nu-i bine, inseamna ca ai schimbat motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la RAR la identificarea pt omologarea individuala in RO (cand se face cartea masinii) se trece seria pe care reusesc sa o vada pe blocul-motur si sa o fotografieze ei. Daca nu o gasesc, nu se vede, sau ... alt motiv, nu trec serie si se face mentiunea la observatii in carte. La o noua trecere prin RAR (poate s-a schimbat motorul) la schimbarea proprietarului seria poate fi citita si trecuta in CIV. Eu unul prefer sa am in CIV :"FARASERIE" la motor :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

sa fiti fericiti cei "fara serie" ,eu am montat un alt tip de motor pe o masina(non vag), se apropie itp-ul si nu stiu ce sa fac ,problema e ca motorul nou este de 2.0 16 v ,celalalt era de 1.8 8v deci nu prea seamana,as vrea sa fac cumva treaba legala ...si cu bani putini,orice idee este binevenita

Modificat de liviui
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un tovaras si-a omologat motor de 1.6 pe DaciA, deci se poate. L-a costat 60 sau 80 de lei omologarea noului motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca e la pretul asta cred ca am sa fac o vizita la rar cat de curand,multumesc.apropo eu am auzit undeva la 15-23 milioane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand reusesc sa dau de respectivul la telefon, o sa iti spun exact ce si cum a facut si cat l-a costat, dar eu am inteles ca atat a facut operatiunea la RAR-ul din Giurgiu.

Toate cele bune!

Later edit: Am vorbit cu respectivul si conditiile sunt urmatoarele: motorul cel nou sa fie radiat si sa aiba seria ca sa poata fi verificat.

Iar costurile sunt: verificarea 100 ron( atat a platit el la DaciA, nu stiu daca la alte masini e mai scump sau mai ieftin);

omologarea noului motor 80 ron.

Modificat de soso_leon 1M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te salut si iti multumesc pentru informatii,la mine situatia este in felul urmator>=masina este marca hyundai si initial a avut motor de 1.8 care nu a mai functionat,eu am cumparat o masina adusa din italia,acelasi model fara nici un act pe care am dezmembrat-o si de pe care am luat acel motor de 2.0, ceea ce stiu este ca baiatul care mi-a vandut-o a circulat cca 2 ,3 luni cu ea prin oras fara probleme.motorul are seria stantata pe el,se poate citi,din cate am auzit se da o declaratie la notar pe propria raspundere ca motorul/masina nu a fost furata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

doresc niste lamuriri ff urgente!!! detin skoda fabia 1,4tdi model BNMN,mi s-a calat in mers la un drum de la galati-buc,pe la Silistraru(br),la 2400rot/min si viteza100/h din cauza ruperii lantului de angrenare la pompa de ulei. Doresc deocamdata sa stiu ce probleme implica montarea altui motor de acelasi ti(BNM) dar a carui serie este ilizibila sau a vreunuia fare serie ?ce pot sa-tI faca cei de la RAR?

Modificat de tfs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Am cumparat un Golf 7 2.0 TDI, an fabricatie 2019 din Germania. Am fost personal dupa masina. Azi am facut RAR-ul si pe cartea de identitate imi apare: "Seria motorului nu poate fi citita". Masina nu are rulaj mare, doar 151.000 km si are istoric complet la VW. E posibil sa fi fost schimbat motorul ? Chiar sa fie ilizibila seria motorului la o masina de 5 ani sau nu au avut chef cei de la RAR sa o caute ? 

Modificat de xfg8
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Normal ca e posibil sa fi fost schimbat. 

Cei ce schimba motoare, de obicei smirgheluiesc fin seria a.i sa nu poata fi citita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau nu au avut chef cei de la RAR sa caute

 

asa se trece la majoritatea masinile sh 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!