Jump to content

Revizii periodice Golf 7


codz
 Share

Postare recomandată

@mariusbtc: da, Avia Pantelimon accepta sa faca revizii cu piesele clinetului, dar te pun sa semnezi o declaratie prin care iti asumi raspnderea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@n1k0nenA nu se compara km de rulare pe autostrazi in afara tarii cu numarul de ore in trafic cu accelerari si decelerari din tara noastra, orice motor de nou are tratament chimic low friction pe partile interne (mama ce misto se aude motorul cand este nou... uite-l cum toarce) care incepe sa se diminueze dupa o folosire normala fix la iesirea din garantie in general 2-3ani sau 100kkm unde ansamblul incepe usor sa devina putin mai galagios cu fel de vibratii suspecte (multe parti in miscare care nu mai sunt stranse ca in prima zi... multi dintre voi don't give a shit pentru ca nu orcine isi permite lucru nou) recomandat daca vrei sa ti masina este ca la fiecare 4ani sau 60kkm sa inlocuiesti tot ce inseamna curele exterioare distributie si accesorii verificare joc ax pompa apa si inlocuire role. Sau inlocuire motor... inca sunt pe stoc nou-noute care isi asteapta clientii naivi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Principala sursa de zgomot (mai ales la diesel) este sistemul de injectie si cum este gestionat procesul de ardere. De ex. 1.9 TDI tot a tractor suna si la 0 km si la 300 000 km. Sunt o gramada de alte componente care se uzeaza inainte de partile interne si care pot duce la un comporament suboptim. Eu as pune chiar pe ultimul loc uzura internelor in ecuatia asta ... bineinetele pentru un motor la care s-au facut schimburile de ulei la timp. 

Modificat de laduncaag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@adrian001 omul a intrebat daca sau nu sa faca distributia la masina pentru ca el crede ca sa facut, posibil sa nu, Nu e asa de greu sa asculti un motor daca incepe sa se dezmembreze singur la pornire!

Vrei sa afli daca distributia este facuta, simplu, uitate la suruburile de la suportul din dreapta motor daca sau desfacut (nu se pot inlocuii fara semne) si restul suruburilor ce se afla langa capacul de distributie ( daca totul este intact nu s-a facut nici un fel de operatiune de inlocuit role si curele)

 

Vrei sa afli daca kilometrajul sa fie corect la masina ( grupul VAG) simplu, verifici bateria sa fie originala, nu problema mare! Bateriile originale VAG au cip BEMcode care inregistreaza atat managementul de defecte electronice (coduri de eroare) cat si cel mai important kilometrajul real al masinii.... 

Modificat de laduncaag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am intrebat cum aflu daca a fost schimbata distributia sau nu, m-am exprimat destul de clar : distributia a fost facuta la 201.000 km (de catre mine, in mai 2018). Intrebarea mea a fost : la ce interval de timp sau la cati km trebuie reschimbata? Acum de la tine, Andrei, am aflat ca ori la 4 ani, ori la 60k km. 

 

Multumesc pentru raspuns. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, sunt programat saptamana viitoare pentru schimbul de ulei, si pentru ca am 170k km, voi face si schimbul de ulei la cutia DSG. Azi am vazut ca porneste foarte greu masina, bateria dand semne de oboseala de la inceputul anului. A rezistat eroic: +7ani
Intrebarea mea este - merita sa iau baterie de la reprezentanta sau sa iau aftermarket, probabil mult mai ieftina decat ce ofera reprezentanta.
Masina in cauza este un Golf7 din 2013, motor 2.0 TDI 150 CP, cu Start-Stop.
Ma uitam la bateriile de la Bosch sau Varta tip AGM de 70 AH, sunt in jur la 600 de lei. Acestea au dimensiunea 278x175x190 (lungimexlatimexinaltime).
Se potrivesc fizic in compartimentul dedicat bateriei? va incapea in interiorul acelei invelitori textile?

Stiu ca trebuie codata noua baterie, dar ma descurc eu cand ajung la momentul acela.

 

Multumesc anticipat pentru informatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt niste baieti foarte ok care vand baterii in Bucuresti ,iti si codeaza daca e cazul,se deplaseaza daca ai ramas cu ea,au si preturi bune...Am cumparat mai multe baterii de la ei,nici una cu probleme pana acum.Iti pot trimite in privat numele firmei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar te rog. dar ma intereseaza sa stiu ce baterie se potriveste ca dimensiuni, ca sa nu las la aprecierea vanzatorului... de multe ori a trebuit sa corectez si pe cei de la reprezentanta despre anumite informatii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu as lua bateria de la reprezentanta. E mult prea scumpa si scump e si montajul. Sunt firme pe care le suni si vin in fata blocului  si ti-o monteaza. La Opel m-a lasat bateria la un colt de strada, am impins masina pana langa bordura, i-am sunat, m-am inteles cu ei la telefon ce baterie sa imi aduca, au venit, au montat, am platit, au luat vechea baterie si au plecat. Am luat Varta silver si ma tine de vreo 5 ani. Daca te interesează iti dau datele firmei pe pm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria originala (venita din fabrica) era o Varta 68 Ah AGM. Am pus o Varta 70Ah AGM de la neobat, aproape de zona unde locuiesc.

Am platit 650 lei cu tot cu montaj si codare, cu bateria veche la schimb. S.a facut si testul de incarcare cu toti consumatorii porniri (faruri clima scaune incalzite) - totul ok, intocmit certificat garantie 2 ani.

Per total multumit.. sper sa ma tina bateria inca vreo 4 ani, ca poate schimb masina pana atunci.

Nu stiu de ce am impresia dar la reprezentanta cred ca m.ar fi costat cwl putin dublu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cerut eu oferta in urma cu vreo 2 ani. 1600 de lei la vremea aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am lasat azi masina la Avia Motors.
Schimb fitre (toate) + ulei
Schimb filtru+ulei cutie DSG
Gresat trapa si curatat canale scurgere
Schimb lichid de frana
Igienizare instalatie AC
Inspectie tehnica anuala
+ cine stie ce mici materiale mai baga ei in factura

Cost total 3600 lei, asta incluzand si discount primit la manopera, ca am inteles ca e masina veche si se incadreaza la o promotie de-a lor. 
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul de polen il puteai schimba singur. La Avia costa cam 120 ron+manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
On 11.05.2015 at 17:42, The_Ego a scris:

Pentru un Castrol de la butoi este enorm. Practica preturile astea de multi ani.

Nu strica intradevar sa intrebati si pe la alti dealeri. Skoda sau Seat practica preturi mai mici si se pastreaza garantia.

Posibil chiar sa va lase sa stati langa masina.

La fel este si la Skoda! 605 lei standard cu ulei vrac!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din 2015 si pana acum cred ca a mai schimbat uleiul de 4-5 ori...😁😁

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare, am golf 7 din 2015 1.2 tsi și 30000 km la bord, pina la urma distribuția cind trebuie sa o schimb, am tot cautat și nu am găsit. 

Am schimbat pina acum uleiul de motor la 10000 km anual și filtrele ulei, aer, polen in rest nimic. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

În cazul unei motorizări cu tracțiune integrala, la ce intervale de timp se înlocuiește uleiul pentru sistemul Haldex?

Uleiul de la compresorul instalației AC, trebuie  schimbat periodic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raspuns primit de la un service VAG.

 

,,

Uleiul pentru sistemul Haldex se inlocuieste la fiecare 3 ani si este necesar de 0,85L de ulei pentru fiecare schimb – nu este prevazut cu filtru.

Lichidul de frana se inlocuieste prima data dupa 3 ani si apoi la fiecare 2 ani - ~1L de lichid – cel original este DOT4 – recomandam folosirea lichidului original.

Uleiul in cutia manuala nu are termen de inlocuire.''

 

Inca nu am un raspuns la necesitatea inlocuirii uleiului de la compresorul AC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Exact așa mă gândesc și eu când aud asta cu orașele aglomerate în România. 

De parcă în Europa ar fi mai libere. Poate că singurul unde are sens teoria ar fi București, însă există multe orașe în Europa foarte asemănătoare lui (dpdv trafic). 

Și totuși, acolo se schimbă uleiul la 30k de foarte mulți ani. 

Eu cred că are legătură cu educația financiară. Acolo oamenii se gândesc de 2 ori înainte să prăpădească banii pe revizii. 
Eu prefer să schimb motorul cu totul, decât să schimb uleiul înainte de 30k (după ce am plătit pentru ulei LongLife, de 30k km). 

Dacă tot aveți fantezii cu schibări de ulei la fiecare 10k km, măcar nu mai aruncați banii pe LongLife.

 

P.S: Am avut mai multe mașini care au atins 300k în stilul ăsta, fără probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

“Acolo” aproape tot saracul isi permite masina noua la fiecare 3-4 ani de zile (exceptie tarile cu taxe aberante). Tot “acolo”, intretinerea e relativ scumpa (vs la noi) iar “ei” sunt chitrosi (tu poti sa le zici “educati financiar” daca iti place mai mult) - deci nu se sinchisesc sa faca altceva in afara operatiunilor obligatorii.

Iar conditiile de exploatare sunt diferite oricat de ciudat ti s-ar parea tie: masinile ruleaza pe foi de hartie, in conditii fara praf, fara uzura accentuata (masinile parcurg in general distante maricele la un drum, putine porniri/opriri, etc). 
Si chiar daca nu ar fi exploatate corect, tinandu-le putin timp - masinile nu se vor strica si nu vor avea timp sa isi arate bubele in cei 3-4 ani de zile (cand oricum sunt in garantie). Asa ca pot schimba uleiul si la 40k probabil, la ei nu se vor strica. 
E valabil si la noi: daca tii o masina cativa ani, poti schimba uleiul si la 30k, nu vei ajunge tu sa vezi urmarile. 
Conteaza foarte mult si in cat timp faci acei 30k: una e sa ii faci in 6 luni, alta e in 2 ani. Conteaza si ce motor ai (diesel 3L e altceva vs benzina 1.0 de ex). Uleiul se uzeaza, isi pierde proprietatile in timp.

Fiecare face cum doreste.
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In plus uleiul de la noi e slab calitativ, eu am avut ocazia sa fac comparatie, majoritatea uleiurilor de la noi dupa 7-8tkm incep sa se arda lucru care nu se intampla cu uleiurile de afara nici dupa 15tkm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, nu stiu daca s-a mai pus, un tabel cu reviziile mari la Golf 7 s-a mai pus? Ar fi bine sa fie pinned. Al meu 1.4tsi a facut 106mii km si as vrea sa stiu daca urmeaza ceva de schimbat la 120mii km. Merci

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru TSI 1.4: Bujii la maxim 60k, prima distributie la 240k sau 10 ani. S-o vopsea pe unde a mai ruginit!😆

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

10 ani sau 5?

"We recommend changing your cambelt once every four years for cars registered before September 2009, and every five years for cars registered after. If you reach the recommended mileage limit before 4 or 5 years, you may need to change the cambelt sooner."

sursa: https://www.volkswagen.co.uk/en/need-help/need-help-faqs/cambelt.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!