Jump to content

Revizii periodice Golf 7


codz
 Share

Postare recomandată

A schimbat cineva lichidul de frana la trei ani? (Desi citesc sectiunea asta in mod frecvent, nu imi amintesc sa fi gasit mentionat acest amanunt.) Nu imi este clar unde scrie ca trebuie schimbat si daca asta face parte din planul de servis. Mie mi-au spus dupa prima revizie (anul trecut) ca trebuie schimbat, dar vroiam ca sa stiu daca asta face parte dintre operatiunile obligatorii in perioada de garantie si daca se pierde garantia in caz ca nu efectuezi operatiunea.

N.B. Voi merge sa-l schimb fiindca vreau sa schimb si filtrul de aer pe care nu l-am schimbat anul trecut, dar vreau sa stiu daca treaba asta cu lichidul de frana este o chestie scrisa undeva si nu o abureala de-a lor.

Modificat de Navi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Multumesc.

Acum am alta nedumerire. Dupa prima revizie facuta anul trecut (la 2 ani dupa achizitie) masina a fost setata cu inspectie la 2 ani (adica anul viitor) si schimb de ulei tot asa. Mi s-a spus insa la servis (PBN) ca este o greseala, ca inspectia trebuie facuta anual (de ce nu a fost asa si dupa primul an in care am cumparat masina si am putut sta 2 ani pana la prima inspectie?). Ce stiti despre inspectia asta "anuala"?

Modificat de Navi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am inteles asa: din fabrica vin setate cu interval flexibil, maxim 2 ani.
Masina te anunta cand sa mergi la schimb ulei in functie de nr. de porniri si de turatie/viteza/etc.
Apoi, se poate seta la service, sa ramana tot asa sau se schimba pe interval fix (15.000 km sau 1 an).
Interval flexibil e recomandat cand mergi peste 40km pe zi, distante lungi, viteza constanta.
Interval fix e recomandat cand mergi sub 16.000 km pe an, distante mici, porniri frecvente, turatii mari, ai remorca, etc.
Evident intervalul fix e preferat de cei care vor sa tina masina cat mai mult in stare cat mai buna, e varianta sigura, nu face rau decat la buzunar :)

 

 

Modificat de catalinsb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer, mi se pare o gluma: "Masina te anunta cand sa mergi la schimb ulei in functie de nr. de porniri si de turatie/viteza/etc." Masina are setat un deadline si atat.

In plus, nu stiu ce legatura poate avea o inspectie tehnica, care, asa cum ii spune si numele este o simpla inspectie (eventual se pune masina pe tester, dar asta e cam maxim ce se face) cu intervalele flexibile sau nu. Intrebarea mea era si este foarte clara: trebuie ca inspectia sa fie facuta anual sau ba? (De preferat ar fi sa raspunda cei care au ceva treceri pe la servis si/sau stiu cum stau lucrurile.)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conform aceluiasi link de pe volkswagen.de , e o inspectie la maxim 30.000km sau 2 ani si inca una la maxim 60.000km sau 3 ani.
http://www.volkswagen.de/de/servicezubehoer/VolkswagenService/pflege_und_wartung/service-intervalle.html

Si conform volkswagen.uk, masina te anunta:
This Flexible regime has been made possible due to the development of new Volkswagen engines with the latest technically advanced longlife oil. These engines use built-in sensors that continually monitor the oil quality, making it possible to enjoy reliable and confident motoring for up to a maximum of 18,000* miles or 24 months (whichever occurs first).

Dar sunt si eu curios ce zic cei care au trecut prin asta.

 

Modificat de catalinsb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Inspectia am facut-o mereu la 2 ani sau 30.000 km, pana acuma am facut 2 inspectii. Verifica starea generala a masini, se primesc informatii legat de frane, cauciucuri, eventuale erori sau probleme detectate cu ajutorul unei diagnoze.

Schimbu de ulei e variabil 30.000 km, dar masina analizeaza modul de condus al soferului, eu m am dus prima oara 25000 km, a doua oara 27000 km , si acum am parcurs 17000 km si mai pot face 10.000 km.

Daca conduci masina cu preponderenta in oras o sa se reduca intervalul de schimb. Daca mergi in afara localitati exista sanse sa faci 30.000 km. Acuma depinde si cat de linistit/agresiv mergi cu masina, cat de turat sau subturat, daca o turezi pe rece exista mari sanse sa se reduca intervalul de schimb. Ce am observat ca mergand 130-150 pe autostrada, chiar daca intervalul de service sa redus incepe sa creasca din nou, mai ales daca se merg multe ore fara oprire. Pare sa ii placa masini acest stil de mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu aceeasi dilema.

Am 1 an si 14.000 km. Termenele nu s-au modificat in niciun fel. Adica imi zice ca mai am inca 1 an si 16.000 km atat pt inspectie cat si pt schimb ulei.

Totusi ma gandesc ca filtrul de aer ar trebui schimbat dupa 1 an. Si daca tot schimb filtrul as schimba si uleiul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu spun ca nu are rost sa schimbi uleiul numai daca nu ai ce face cu bani si vrei sa ii arunci la gunoi. Tehnologia se schimba iar uleiurile devin tot mai bune si mai performante.

Daca ai facut 14000 km si iti mai arata 16000 inseamna ca conduci exemplar. Esti in grafic din punctu meu de vedere. Poti sa schimbi filtru de aer, cel mai bine ar fi sa il comanzi tu la un service vw si sa il schimbi cu mana ta, e vorba de 4 suruburi doar. Nu e mare lucru absolut deloc.

Masina poate sa faca mai mult de 30.000 km cu un schimb de ulei, dar e pus asa ca sa fie cat de sigur posibil. Crezi ca daca ar fi necesar la 15.000 km sa faci schimbu, nu te-ar obliga fabricantu sa o faci? Pentru ei ar fi foarte avatajos sa schimbe mai repede ca din service castiga nu din vanzarea masinii.

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mitza91, lasa-ma sa te contrazic, asa cum te-au mai contrazis si colegii cu alte ocazii, pe tine sau pe altii care indeamna sa tinem uleiul in motor timp de 30k km.

Pentru binele masinii si al proprietarului, fiecare isi schimba uleiul si filtrele dupa propria constiinta. 4L de ulei cat intra intr-un 1.2 nu cred ca e nicio paguba sau risipa de bani pentru cineva ce detine aceasta masina. Cat despre afisajul ce contorizeaza vizitele la service/inspectie, te asigur ca e setat asa incat ca suma km parcursi + km ramasi sa dea intervalul ales de proprietar.

Inca o observatie importanta zic eu e stilul si conditiile de mers din RO, incomparabile cu tarile civilizate, conditii care afecteaza mai mult sau mai putin atat uleiul din motor, cat si motorul daca nu facem schimburile la momentele potrivite. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am putut face niciodata 30.000 km asa cum ar trebui sa pot pentru ca imi scade intervalul pe la 26-27. Deci suma adunata nu da 30.000 ca da 27.000 de mii. Nu e cum spui tu. 

La un a6 3.0 bitdi, cu interval variabil am schimbat la 15.500 ca asa ma anuntat si a considerat el, masina mergand mult in oras.

Conditiile de trafic din Romania sunt foarte bune, spre exemplu uleiul se distruge la temperaturi mari, spre exemplu pe autostrada in Germania cand merg unii cu 190 cand viteza maxima a masini e 180 in talon, masina mergand turata si fiind in sarcina. In romania folosesti toata plaja de turatie, si e putin probabil sa stai aproape de rosu timp indelungat.

2 Romania face parte din tarile in care intervalu e 30.000 km, dupa ce sa analizat situatia de fond. In dubai sau kazakstan, intervalul nu e 30.000 km din diferite motive.

Sunt camioane care fac peste 100.000 km cu un schimb, si utilitare care fac 50.000-60.000 de km cu un schimb. Nu vad care ar fi problema sincer sa faci 30.000 cu un autoturism.

Eu am mers pe circuit si nu am nici o problema, merge absolut perfect masina. Si sunt sigur ca merge mult si bine fara probleme, mergand pe circuit, avand soft si schimband uleiul la cat spune computeru!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa intru un polemica cu nimeni, pana la urma fiecare face ce vrea cu masina lui, dar eu as pune doua intrebari: ati verificat cum arata uleiul dupa 15k Km? Si daca da, vi s-a parut ca e ca si scos din bidon? :)  Dar filtrul de aer dupa vreo ...7000 Km in Romania ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

16 minutes ago, mitza91 said:

Eu nu am putut face niciodata 30.000 km asa cum ar trebui sa pot pentru ca imi scade intervalul pe la 26-27. Deci suma adunata nu da 30.000 ca da 27.000 de mii. Nu e cum spui tu. 

La un a6 3.0 bitdi, cu interval variabil am schimbat la 15.500 ca asa ma anuntat si a considerat el, masina mergand mult in oras.

Conditiile de trafic din Romania sunt foarte bune, spre exemplu uleiul se distruge la temperaturi mari, spre exemplu pe autostrada in Germania cand merg unii cu 190 cand viteza maxima a masini e 180 in talon, masina mergand turata si fiind in sarcina. In romania folosesti toata plaja de turatie, si e putin probabil sa stai aproape de rosu timp indelungat.

2 Romania face parte din tarile in care intervalu e 30.000 km, dupa ce sa analizat situatia de fond. In dubai sau kazakstan, intervalul nu e 30.000 km din diferite motive.

Sunt camioane care fac peste 100.000 km cu un schimb, si utilitare care fac 50.000-60.000 de km cu un schimb. Nu vad care ar fi problema sincer sa faci 30.000 cu un autoturism.

Eu am mers pe circuit si nu am nici o problema, merge absolut perfect masina. Si sunt sigur ca merge mult si bine fara probleme, mergand pe circuit, avand soft si schimband uleiul la cat spune computeru!

 

1. eu m-am referit la masinile ce ruleaza in stil "normal" , nu raliu. Dar e cu atat mai "bine " ca o duci la raliu si stai cu uleiul pana iti cere ea.

2. "Conditiile de trafic din Romania sunt foarte bune," - chiar crezi in ceea ce ai spus? 

3 minutes ago, CristiALF said:

Nu vreau sa intru un polemica cu nimeni, pana la urma fiecare face ce vrea cu masina lui, dar eu as pune doua intrebari: ati verificat cum arata uleiul dupa 15k Km? Si daca da, vi s-a parut ca e ca si scos din bidon? :)  Dar filtrul de aer dupa vreo ...7000 Km in Romania ?

 

:) raspund la ambele cu DA. 

si cred ca sunt foarte multi de aici care au vazut respectivele :)

Modificat de mariusbtc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primu rand cred ca pt masina mea stiu putin mai bine ca tine ce e mai bine. Doi poti suna la reprezentanta in Cluj sa intrebi de mine si o sa iti explice oamenii ce si cum. 3 am descoperit probleme de fabricatie la masina mea inainte sa fie cineva pe forum in ro sau de sa vorbeasca de ele.

 Verific uleiul saptamanal si presiune in pneuri de 2 ori pe saptamana. Nu mi am luat Gti sa umblu la "bunica" la tara. Masina asta merge numai pe super asfalt, nu urca borduri si nici macar nu o sterg sa arate lacu ca nou. Masina e obsesia vietii mele, am incaltari de condus, conduc cu manusi etc. Si parchez masina la 10 m de orice alta masina.

Masina mea din 66000 km, are 40.000 km facuti in afara tarii.

Pentru motor mecanic vorbind, e mai avantajos sa existe fluctuatii de turatie. Crezi ca e bine sa mergi in 3800 rpm din 4500, cu un diesel 4-5 ore fara oprire? Sau cu 5500 cu o benzina? Motoru e mai protejat in Ro, ca nu ai unde sa mergi ca in Germania. Eu ma refer stric la motor! Nu vb de calitatea drumului, cantitatea de praf, sau alte detalii de genu! 

O sa ti fac poza sa vezi cum arata uleiul la 17.000 km facuti deja, ca sa nu avem discutii. Daca nu mergi turat pe rece, daca astepti sa se incalzeasca uleiul la 80-90 de grade si doar apoi folosesti potentialul masini nu va fi nici o problema.

Daca vrei poti schimba uleiul la 3000 km, sau la 5000km, desfaci un surub cade tot jos, si complectezi pe sus cat ai nevoie. Poti face in fata blocului daca vrei si saptamanal.

Te ai gandit vreodata uleiul ala folosit de tine ce face pentru natura asta si pamantu asta? Daca toti am schimba la 5000 km ulei, ar fi un dezastru ecologic. E masina pana la urma, nu e tigaia in care facem cartofi prajiti:))  E o gluma doar, sa nu te superi pe mine.

Iti respect punctu de vedere si nu vreau sa te conving. Eu ti am zis parerea mea doar, ca e buna ca e rea nu are importanta. Daca vrei sa schimbi la 15.000 chiar te rog sa o faci. 

 

Modificat de mitza91
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, cred ca nu am itnrat pe acest forum ca sa ne masuram muschii sau cunostintele unii cu ceilalti, ci doar sa ne exprimam pareri ( mai mult sau mai putin argumentate , mai bune sau mai proaste ) - cu alte cuvinte nu e nevoie sa sun nici la Cluj si nici in Germania, caci nu ma intereseaza :)

 Asa cum bine ai spus la final, nu o sa ma convingi si nici eu nu te voi convinge pe tine. Fiecare procedeaza in felul in care doreste cu masina personala. Drumuri bune iti doresc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 minutes ago, mitza91 said:

Pentru motor mecanic vorbind, e mai avantajos sa existe fluctuatii de turatie.

Nu, uleiul e cel mai stresat in regimurile tranzitorii. In acceleratii puternice si eventual de la turatii mici, caracteristice orasului, apar si cele mai multe particule care contamineaza uleiul. Turbina la fel, e mai stresata in regimurile tranzitorii.

3 minutes ago, mitza91 said:

Crezi ca e bine sa mergi in 3800 rpm din 4500, cu un diesel 4-5 ore fara oprire? Sau cu 5500 cu o benzina?

Exagerezi nitel, nici macar acolo nu merg toti cu pedala in podea non-stop. Nici nu pot, pentru ca s-au aglomerat destul de mult drumurile si la ei. In general aia care merg cu 200+ km/h au 3.0 sau hot-hatch - noi la GTI avem ~4.500 rpm la 200 km/h, eu nu-l consider stres.

Daca tu mergi mult in afara, atunci uleiul e mai putin stresat. Altcineva care merge mult in oras, e bine sa se gandeasca sa il schimbe mai repede pentru ca isi pierde calitatile mult mai rapid. Plus ca nu uita, la 2.0 TSI intra aproape 6l de ulei n motor, nu se compara cu ~3.7 litri cat are un 1.2/1.4 TSI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit ca atatia agitati cat sunt in Germania nu sunt in nici o alta tara, ar merge cu 220 cu 1.6 tdi daca ar putea. Eu nu circul in oras, si am explicat ca daca circuli in oras intervalul ajunge repede la 15.000 km. Deci nu mai e problema cand faci intervalul ca te obliga el sa mergi mai repede. 

Pentru un gti 200, nu e nici o problema, nici 220 nu e. Pt un 2.0 tdi, 200 poate deveni o problema in timp. Si de multe ori aia cu 3.0 sunt mai linistiti decat aia cu 2.0 tdi si cred ca hatchback e denumirea normala nu hot-hatch. 

Turbina daca nu e stresata cum spui tu, o sa o schimbi repede ca se infunda. La fel si filtru de particule si egr in unele cazuri. De aia trebuie sa circuli cu masina nu sa o tarasti cu 1500 ture.

Caz concret Jetta 1.6 tdi, dsg, masina de 4 ani, 45.000 km cumparata de noua condus preponderent in oras. Injectoare schimbate, egr dus dupa ce a iesit din garantie. Iti garantez ca daca mergeai in m cu ea sau trageai de ea in 3000-4500 ture nu aveai problemele astea la km astia. Dar dsg merge cu pana in 2000 rpm in mers normal, condusa de o femeie linistit si uite rezultatul. Masina cand mergi tare se curata. Ma refer la turbina, egr, filtru particule, evacuari etc.  Daca nu mergi o infunzi numa si o distrugi crezand ca o protejezi. Mai trebuie sa intri si pe red line ca nu se intampla nimic. Ii faci un bine numa!

 

 

Modificat de mitza91
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mitza, faci multe afirmatii gresite sau bazate pe argumente puerile. Insa pari genu care le stie pe toate, nu cred ca te poate convinge sau ajuta cineva cu ceva, poate doar sa te "perieze". Mi se pare ca ai intrat pe forum doar pentru a "te da rotund".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si care sunt afirmatiile gresite? Sau argumentele puerile? Du-te intreaba pe cineva avizat. Ca nu e bine sa subturezi o masina? Sau ca mergand cu mai mult de 85% din turatia maxima constant distrugi repede un motor? Sau ca dsg-u schimba foarte jos in ture cand mergi frumos? Care e informatia gresita?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@  mitza91, mi-a placut postul tau, de mai sus...cu obsesia. Nu zic la mishto. Credeam ca sunt eu foarte "rar" :)

Oricum, acum si eu la cea de-a doua O3 TSI schimb dupa cum zice ea uleiul. Filtrul de aer il schimb acum eu singur, cand o face 1 an.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

Imi place discutia aprinsa de aici.

Eu, dupa o turbina schimbata la unul din golfurile anterioare am inteles exact cum sta treaba.Dupa schimbare a turbinei, cu una noua, masina a mers 150 000km in regim mixt, apoi a necesitat curatire, la turbina.Uleiul schimbat regulat la 10 000km.La golf 7 schimb la 10 000km.Un schimb la reprezentanta si unul doar de ulei la mecanic.

In fine trebuie sa ma duc sa schimb lichidul de frana.

Intrebarea este daca sunt conditionat de revizie la ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Not_used_calin
On 7/22/2016 at 4:58 PM, mitza91 said:

 Masina cand mergi tare se curata. Ma refer la turbina, egr, filtru particule, evacuari etc.  Daca nu mergi o infunzi numa si o distrugi crezand ca o protejezi. Mai trebuie sa intri si pe red line ca nu se intampla nimic. Ii faci un bine numa!

Confirm! Dupa ce am tinut-o relativ constant pe autostrada cu a 6-a la 2500 - 2800 rpm, cateva sute de km, masina si-a schimbat mersul, in sensul ca trage mai bine si se aude mai bine motorul. Asta in conditiile in care nu merg subturat si merg preponderent extraurban - schimb pe la 2000-2500 cand e rece si pe la 2500-3000 cand e calda. Problema cu extraurbanul la noi e ca nu e suficient pentru un 2.0 TDI. Un  extraurban unde viteza medie e 60 km/h - faci ceva pe el.

Bravo! Le zici bine! Uleiul, totusi , nu trebuie lasat mai mult de 15.000 km.

Modificat de Not_used_calin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare, pentru un G7 nou 1.4tsi act se spune schimbul de ulei la 2 ani sau 30.000km si între timp completare cu ulei daca este nevoie; circul 90% in afara României dar totuși 30.000km mi se pare prea mult.... Mereu am schimbat la 10.000fostul golf 5;

ce imi sugerați, păreri? 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, cris.g said:

Citeste topicul de Revizii, s-a tot discutat acolo despre treaba asta - mai spre sfarsit sunt mai multe discutii pe acest subiect, si fiecare cu parerea lui. :)

Multumesc pt "trimitere" 

apropo, daca tot te-ai deranjat sa raspunzi, era greu sa spui părerea ta, in caz ca ai avea una? având in vedere ca discut despre un motor cu tehnologie noua.

multumesc :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt prea multe informatii ca sa le pot rezuma intr-un post! Tocmai de aceea ti-am dat acel link, pentru ca gasesti cam tot ceea ce ai nevoie ca sa poti lua o decizie in cunostinta de cauza. Plus ca intrebarea ta nu are nicio legatura cu acest topic de "consum ulei", nu preferi informatia organizata, ca sa poti gasi ceva atunci cand cauti?

Daca te multumesti doar cu parerea mea, am scris de denumarate ori pe aici: schimb la 1 an sau 10k-12 km, indiferent de interval fix/variabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!