Jump to content

Revizii periodice Golf 7


codz
 Share

Postare recomandată

Rectificare: in 900 lei mentionati mai sus intra si ITP-ul 150lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Not_used_calin

@Pluto77

 

Da, probabil ca la DSG este mai scump schimbul d eulei si filtru pt cutie, decat la 6 trepte manuala. Oricum si Suedia are preturi de preturi...

 

Codrut,

 

Nu inteleg valorile pe care ti le afiseaza, nici sa ma bati...Adica, de ce nu iti zice la schimbul de ulei ori 15.000 (ca pt interval fix) sau 30.000 (ca pt interval variabil). Ce valoare e aia de 17.000?!!

 

Castrol-ul, din cate stiu, dc e de la mama lui, e de foarte bun. Nu stiu dc e cazul sa-l schimbi. Nici nu e indicat. Odata obisnuit motorul cu un anume ulei, e bine sa mergi pe el. Se formeaza in el niste uzuri specifice acelui tip de ulei. Alt ulei, alte uzuri. Parerea mea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa fie bun la pretul asta si la marketingul scris pe el "Edge Performance Long Life III 5W-30", acum au bagat si cu "Titanium power".

 

Ref la indicatia de schimb ulei, s-a mai scris, masina calculeaza cand trebuie schimbat uleiul in functie de mai multi parametri de functionare: nr.km, nr.porniri, temperaturile inregistrate, turatii s.a., de asta e posibil ca valorile respective km / zile pana la schimb sa varieze in functie de modul de utilizare.

post-1145-0-79004400-1429255294_thumb.jp

post-1145-0-24411000-1429255295_thumb.jp

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi marketing a scris "Full Synthetic" pe un ulei Grupa III HC pe la inceputul anilor 2000. Lucru care a dus la faptul ca acum, oriunde te uiti pe rafturi, tot uleiul este "Full Synthetic" indiferent de cine il produce, cand de fapt este un ulei mineral inalt prelucrat (HydroCracked) si puternic aditivat. Si la faptul ca acum aproape nimeni nu mai face uleiuri de larg consum cu adevarat sintetice, PAO/POE. Asa ca pentru mine, Castrol never-ever, o data pentru ca nu am catusi de putin incredere in marketingul lor mincinos, si inca o data din principiu - au mintit o data, la revedere.

 

PS: Scuze daca am fost (semi-)OT, dar este un topic de revizii si asta implica si alegerea uleiului.

Modificat de cris.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Not_used_calin

@cris.g

 

Stiu ca full sintetic sunt doar cele cu 0W.... Castrolul are 5W...Asta este si motivul pt care nu am pus botul la schimbul de ulei variabil. Orice ulei (mai putin cel full sintetic) dupa max.15.000-17.000 se duce. (o spun oamenii de meserie, nu eu)

 

Mi s-ar fi parut normal sa-ti plece cu contorul pt urmatorul schimb de ulei de la 30.000 si eventual sa-l coboare functie de stilul de mers. In fine, discutii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai avand in vedere ca eu am schimbat uleiul la 10-11 mii km, de atunci a inceput cu 30.000 km, am mai facut 11mii km si in loc de 19mii km imi arata 17300km. e ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-134487-14292615612048_thumb.jpg EU sunt mai calator de fel din septembrie 2013 deja merg la revizia de 60 k dar multumit si de masina si consum pentru un benzinar inrait !!!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Not_used_calin

F bine, Mircea. De-aia sunt masini, sa le alergam.  :-)

 

Eu ma bag cu 40.000 pe muchie, din apr.2014 pana in prezent. Doua schimburi de ulei la 15.000 fiecare. Urmeaza peste 5000 al 3-lea. Niciun filtru pana acum, dar la 45.000 le dau jos pe toate 3 (aer, polen, carburant). Mergeau pana la 60.000, 60.000, respectiv 90.000, cf. manual, da' nu risc.


Codrut,

 

Eu am facut cerere la dealer sa mi-o treca pe interval fix - ulei si gata. Aia a fost!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant, la mine a "calculat" fix 730 de zile intervalul si fix 30.000 km ...

(am ~12500km si 1 an si 5 zile de cand am masina)

Asta la oil check, la inspection s-a "gandit" ca sa-l fac mai repede cu 18 zile :))

post-27965-0-04754100-1429338495_thumb.p

Modificat de C Z R
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai mergi la service de 2 ori odată pt ulei si alta data pt revizie :))))) , după ce faci primul service nu se mai pupa nici la km ca nu poți face service la fix 30 K , asta a fost din fabrica dar oricum minunate sunt căile VAB :))))

Pai mergi la service de 2 ori odată pt ulei si alta data pt revizie :))))) , după ce faci primul service nu se mai pupa nici la km ca nu poți face service la fix 30 K , asta a fost din fabrica dar oricum minunate sunt căile VAB :))))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am inspectie in 30 de zile si schimb in 365.  :10[1]:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Facut azi revizia si inspectia la 35k, 900 lei cu 5l ulei OEM.

Filtrele erau cam negre, nu ma asteptam sa arate chiar asa. Nu cred ca e o idee prea buna sa le schimbi la 30k.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Făcut inspecție la 60 K , aflat ca la dsg 7 nu trebui schimbat uleiul deloc , filtre habitaclu verificare completa a mașinii plus nu știu ce verificare a puterii xenoanelor , ulei bla bla 2000 RON dar in Suedia unde este mai scump cred !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

     Salutare tuturor

 

  Sun azi, 11.05.2015, la PBN pt. programare prima revizie si schimb de ulei pt. vw golf 7 motor 1.2, 77 kw, pe care-l detin. Masina are 27.000 km, interval flexibil de revizii si schimb ulei.

  Cer pret.

  605 lei, vine raspunsul.

  Ok, zic eu.

  Ma programeaza.

  Dar sa stiti ca este doar schimb ulei si filtru, uleiul de la butoi.

  Si filtrele de polen si aer?

  Va duce in total la 1000-1100 lei vine raspunsul.

 

   Acum stau si ma intreb:

 

   cei care stabilesc preturile la vw: importatorul (porsche Romania), fabrica, TVA-ul si Dumnezeu stie mai cine(?), isi pun, macar un moment intrebarea :

   "pentru ce cerem noi preturile astea de jecmaneala(asta-i pusa de la mine- ca ei nu se vor intreba asa!) la o amarata de masina (citeste vw golf 7) care se vinde foarte bine (fiind a 2-a masina din lume ca volum de vanzari dupa Corolla), deci avem de unde scadea preturile (stiut fiind faptul ca atunci cand vinzi 1.000.000 de masini pe an preturile tale  in conexiune cu furnizorii scad dramatic!) pentru o revizie, la care se folosesc doar piese de schimb omologate vw, in consecinta ieftine?"

 

 

  Voua celor care ati facut deja shimbul de ulei si (sau nu) filtrele v-a trecut vreo secunda prin cap sa-i intrebati pentru ce cer asemenea suma?

  Nu? Rau ati facut! Pentru ca daca fiecare i-am intreba de ce pun preturile astea strigatoare la cer, poate ca atunci le-ar fi rusine(!) si ar ieftinii si ei produsele pe care le vand.

  Sau nu!

 

   Ok, stiinta a evoluat, avem uleiuri mai bune, filtre din materiale mai performante care rezista mai bine in timp, asa ca nu-mi spuneti ca vezi Doamne acu' schimb(uleiul) la 30.000 km si inainte la 15.000 si din cauza asta-i mai scump la PBN cu 50 pana la 100% fata de un magazin auto care vinde acelasi ulei(din specificatii) Castrol Long Life 5w30, un filtru de polen la fel mult mai scump, un filtru de aer la fel etc.

 

  Si totusi PBN de ce ai la piese, consumabile (ulei, filtre) preturi asa exagerat de mari?

 

 

    Multumesc pentru timpul acordat citirii acestui articol.

    Si puneti intrebari detaliate cand ajungeti in service-uri oficiale.

Modificat de IceCoffee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am facut 2 revizii pana acum, 6 ulei OEM la bidon de 1l + filtru ulei + filtrele de polen si aer, si m-a costat ~1000 ron (am postat chiar aici pe topic si bonul). La tine fie include si verificarea aceea de 2 ani / 30.000 km, fie era habarnist respectivul.

 

Chiar si asa, preturile sunt intr-adevar mari. In schimb nu te retine nimic sa incerci si la alti dealeri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Dupa ce faci revizia pune aici bonul fiscal sa vedem cat au costat materialele si cat manopera, doar asa iti dai seama unde umfla preturile. La manopera cu siguranta sunt cei mai scumpi din Romania, ramane de vazut daca adauga foarte mult si la materiale (ulei, filtre). Dupa cum am scris un pic mai sus 100 lei / litru de ulei la butoi mi se pare si mie cam mult.

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru un Castrol de la butoi este enorm. Practica preturile astea de multi ani.

Nu strica intradevar sa intrebati si pe la alti dealeri. Skoda sau Seat practica preturi mai mici si se pastreaza garantia.

Posibil chiar sa va lase sa stati langa masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar cine vehiculeaza pretul asta de 100 ron / 1l Castrol la butoi? Repet, eu am platit la PBV/PBN 95 ron / 1l ulei OEM, la bidon.

PS: OEM != Castrol.

Modificat de cris.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt patit in 2011 cu revizia la PBN si Castrol Edge Longlife III 5w30 91,76ron.

Am observat ca variaza preturile foarte mult de la o luna la alta, de la o reprezentanta la alta desi discutam de acelasi produs.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot incerc sa uploadez aici oferta celor de la PBN dar nu pot!

 

Asa ca incerc sa scriu(exact) ce mi-a venit pe email azi:

 

  "DENUMIRE                                           UM         CANT         PRET       VALOARE       TVA

 

   Insp. sv. cu schimb ulei(flexibil)                          90,00                          126,00            30,24

  

   Castrol EDGE LLIII 5W30                     Buc         4,00          76,11        304,44            73,07"

   vrac; Norma VW 50400/50700

 

  Dupa matematica mea un litru de ulei vrac de mai sus imi iese ca ma costa 94,38 lei.

 

 

  Multumesc PBN!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Not_used_calin

Am facut revizia de 45.000 km. In conditiile in care nu am schimbat nimic la ea pana acum decat ulei si filtru ulei , din 15.000 in 15.000 km, acum am gasit asa:

- filtru motorina (UFI), curat!! In carte zice ca sa-l schimbi la 90.000 km, dar la insistentele mai multor persoane am ales sa-l desfac sa vad care e treaba. Mai mergea o tura fara probleme. Motorina ROMPETROL - tot timpul, de 51, de notat. Nu partener.

- filtru aer si de polen - ambele erau super imbacsite, in conditiile in care in carte la cel de aer zice schimb la 90.000, iar la cel de polen la 60.000. Cred ca dc mai mergeam cu cel de aer in halul ala, ajungeam la 100 CP/ 150 CP, si cu paletii de la turbina "remodelati".

 

 Concluzia: luati manulalul de mentenanta drept reper, dar nu litera de lege.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate pune cineva o lista de repere de schimbat la revizii, in afara de cele filtrele uzuale (ulei, aer), in primii sa zicem 100.000 km ai unul Golf 7?

 

Filtrul de benzina se schimba? Uleiul la cutii cand se schimba? (in functie de tipul de cutie) Bujiile la cat se schimba? Altele care impacteaza in pretul reviziei?

 

Cu uleiul de motor ne-am lamurit, Castrolul recomandat de PBN este 95lei/litru butoi, poti sa ceri OEM (tot Castrol) pe la 110lei/litru/bidon (corect?). Alternative mai bune la ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul de aer recomandat schimbare la 90.000km? In mod normal la acel km trebuie schimbat a 5a oara. Asta cine vrea sa dureze acel motor. E prima oara cand aud la 90.000km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Not_used_calin

@The Ego

 

"Golf 2013 ➤ , Golf Variant 2014 ➤Maintenance - Edition 11.2013

 

Filter change intervals

GOLF (5G1) 2013►
Golf Variant (BA5) 2014►

AIR FILTER: ⇒ page 82
All engine types Every 90,000 km or 6 years."

 

Mama lor...ce sa zic...

Modificat de Not_used_calin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te uiti in cartea de service asa e si la noi cu motoarele de generatie veche. Filtrul de aer se schimba la 90k km sau 6 ani. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!