Jump to content

Martori luminosi si mesaje in bord


Aditu
 Share

Recommended Posts

Salutare,

 

Propun sa discutam aici averitzarile prin martori luminosi in bord, mesajele din bord sau din sistemul multimedia.

Poate sunt mesaje de informare, de atentionare sau de avarie. Le vom discuta aici si sa speram ca nu vom avea parte de nimic grav :)

 

Sa incep eu: martorul si mesajul pentru lichidul de parbriz trebuie sa ramana aprins sau se aprinde la intervale de timp si cand pleci de pe loc? La mine vad ca se aprinde sta asa cateva minute, se mai stinge, se mai aprinde si nu din cauza ca s-ar inclina masina.

Link to comment
Share on other sites

Contact imperfect pe traseul pana la senzor, mufa oxidata. Sistemul asta de avertizare se aprinde cand sesizeaza circuit deschis, iar cand circuitul se inchide (lichidul creaza contact intre 2 electrozi din senzor) avertizarea se stinge.Deci daca circuitul este intermitent degeaba ai lichid in rezervorul aferent ca ECU nu il vede.

Ori varianta a doua este ca electrozii din senzor sunt atat de oxidati incat nu mai mai prezinta proprietati conductive. Daca se poate curata bine, daca nu incearca cu alt senzor.

Link to comment
Share on other sites

E imposibil ca electrozii sa fie "atat de oxidati", cum spui tu. Vorbim totusi de o masina noua, are cateva luni.

 

Nu trebuie sa se incline masina pentru ca nivelul lichidului sa fluctueze in vas. Sunt suficiente variatii ale vitezei de deplasare ca lichidul sa acopere cei doi electrozi, chiar daca in momentul in care masina e pe loc nivelul e intre ei.

 

Eu as zice sa nu completezi cu lichid. Consuma-l pe tot, apoi umple rezervorul si verifica daca se mai aprinde intermitent martorul.

Edited by starchaser
Link to comment
Share on other sites

Din ce-mi aduc aminte de la mine, la O2Fl este normala manifestarea.

Link to comment
Share on other sites

E noua, n-are voie sa fie oxidat ceva. Poate contact imperfect pre fir daca mi l-a ros vreun sobolan la bloc.

Link to comment
Share on other sites

Vin tot eu sa clarific treaba cu aprinderea si stingerea martorului de lichid parbriz.

Intr-adevar, probabil ca era la limita, caci dupa ce am golid vasul (cred ca mai erau vreo 300-500ml) a ramas aparins permanent si dupa umplere a ramas stins. Deci nu a fost nici o problema, doar era nivelul in ras cu electrozii.

Link to comment
Share on other sites

Salut! ptr martorul de lichid parbriz.Daca persista fenomenul este o intrerupere pe circuit.Normal cind lichidul ajunge la limita  martorul se aprinde iar presiunea jetului scade ca intensitate. 

Link to comment
Share on other sites

Eu credeam ca topicul asta este unul general, de genul: explicarea indicatorilor de bord. Ce se intampla aici nu pare sa-si aiba rostul pentru ca deja se dezbat probleme iar pentru astea sunt topic-uri dedicate.

Link to comment
Share on other sites

Dragi moderatori, placa asta cu "exista topic-uri dedicate" o vad mereu. Nu ati vrea voi ca sa faceti treaba pana la capat si sa puneti si un link, doua, catre topicurile respective daca acestea tot exista? Nu de alta, dar mi se pare ca search-ul nu e de mare ajutor pe acest site.

Link to comment
Share on other sites

Navi, treaba lor este sa modereze nu sa tina de mana. Eu n-am avut probleme sa gasesc ceva din ce-am cautat pana acum...

Link to comment
Share on other sites

Navi,

ai tu idee ce baza de date ar trebui sa ne facem ca sa stim tot ce se scrie pe forum ?! Ideea este ca noi trebuie sa avem grija sa se respecte regulile, de catre toata lumea, sa se pastreze un ton civilizat si sa pastram in general comunitatea vwforum ,,curata". Cu totii facem asta in timpul nostru liber, fara nici-un avantaj material, numai din pasiune . Daca am citit si tinem minte un topic care are legatura cu problema pusa de cineva punem un link , dar altfel, nu stam sa cautam noi in locul vostru.

Bun, rau, asta este forumul si ne mindrim cu el.

Si ca sa inchei, nu uita ca si noi sintem oamen la fel ca voi, nu sint doi oameni identici in lume si, si noi putem face greseli.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Salutari,

 

Sper sa nu fie offtopic, dar am o nelamurire cu semnele de pe bord. Cand pornesc masina imi apare pe partea centrala, jos, in locul km total parcursi, 3 scaunele mici. Ca si cum ar fi 3 scaune de masina puse una langa alta. Dupa scurt timp dispar si reapare iara km masinii. Azi toata ziua am citit manualul de la A-Z si nu gasesc ce naiba inseamna.

 

Poate cineva sa ma ajute cu aceasta informatie?

 

Respecte,

 

B.

Link to comment
Share on other sites

E pentru centuri dar nu inteleg nici eu de ce sunt 3.

Link to comment
Share on other sites

Salut Aditu,

 

Doua poze cu cele 3 semne, chiar in mijloc sub temperatura de afara. Sigur sunt centuri de siguranta?

 

https://dl.dropboxusercontent.com/u/2674688/2013-12-29%2020.17.03.jpg

https://dl.dropboxusercontent.com/u/2674688/2013-12-29%2020.17.19.jpg

 

Mersi mult,

 

B.

Link to comment
Share on other sites

centurile de siguranta de la cele 3 locuri din spate, cerinta obligatorie pentru euroNCAP

 

ia mai cititi voi manualul la pagina 15 sa vedeti ce spune acolo

post-17228-0-29598700-1388342232_thumb.j

Edited by andrei_221
Link to comment
Share on other sites

Salut Andrei,

 

Mersi mult. La mine pe pagina 22. Desi am citit am trecut cu vederea, eu cautasem ceva cu scaunele / incalzire scaune etc..

 

O seara faina sa aveti cu totii si LA MULTI ANI!!!

 

Respecte,

 

B.

Link to comment
Share on other sites

Stie cineva ce tip de lichid de racire se foloseste pt 1.2TSI? nu s-a aprins martorul dar am impresia ca e cam la limita semnului de minim. O sa mai verific maine sa ma conving.

Link to comment
Share on other sites

Nu am gasit in carte, aia e faza. O sa ma uit si in cea de service cand cobor la masina.

G13 ce culoare e?

Link to comment
Share on other sites

Mov / violet.

post-64586-0-25683000-1388402401_thumb.j

Edited by GABIVVX
Link to comment
Share on other sites

Merci GABI, asta ai gasit tu pentru TSI-ul de generatie noua?

Am fost neatent si nu m-am uitat ce scrie pe vas. Cert e ca nivelul e usor sub minim, si inca nu am primit avertizare prin vreun martor.

Dupa anu nou o sa merg fie sa imi cumpar bidonul meu fie sa imi completeze, si trebuie sa fiu in tema. Am vazut pe unele forumuri ca se practica sa iti puna ce au ei, G12, G12++.

Edited by Aditu
Link to comment
Share on other sites

pai diferenta prea mare nu cred ca e....

Link to comment
Share on other sites

Cam asta e nivelul actual la antigel cu motorul rece de peste 24h. Si desi e sub minim nu s-a aprins martorul. 2avysa7e.jpg

Edited by Aditu
Link to comment
Share on other sites

inca e putin lichid la nivelul sarmelor de la senzor.... 

Poti completa si cu apa distilata, fara niciun pericol. Nu se dilueaza prea mult.

Link to comment
Share on other sites

Ți-as sugera să nu mai faci sugestii de genul acesta, poate chiar te ascultă cineva și își pune apă în loc de lichid de răcire... Lichidul ăsta nu e doar apă cu colorant.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!