Jump to content

Resoftare motor 1.6 TDI


micuzzu_marius

Recommended Posts

  • Replies 473
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • koz

    61

  • qwk

    32

  • micuzzu_marius

    26

  • voinea

    26

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Luna aceasta se implinesc doi ani de la resoftare (revenire de la dieslgate + stage I la AMC) si 30000 km. Masina functioneaza impecabil, accelereaza foarte bine in treptele 3, 4, 5 daca stii sa folos

nu te sfatuiesc .eu am cumparat racechip si sunt multumit .are demarajul mai mare se monteaza usor si se pare si o mica reducere de consum  -la pozitia care este setat  din fabrica .mai am 2 faze de p

Adevarul este ca i-am dublat caii cu stage 1 =)) Masina cu softul de fabrica a scos doar 68 CP (varianta de 75 cp de fabrica). Dupa stage 1 a scos 136 CP. Apoi au mai urmat mod hardware pt 171 cp.

Posted Images

Am si eu o intrebare in legatura cu sita aceea de care s a discutat mai sus(cea de pe tubulatura de admisie),unde se afla mai exact?

Link to post
Share on other sites
robert.alexandru

Revin cu update dupa downgrade si ceva km facuti.

 

Regeneratile in oras nu se mai fac la 200km sau sub 200km ca inaine, acum se fac la 400+ in acelasi regim de mers sportiv, probabil la un mers mai domol s-ar face mai tarziu.

 

Motorina folosesc doar rompetrol efix 55.

 

Cateva pareri personale:

 

- inainte cand opream motorul, masina se scutura simtitor de cele mai multe ori, acum nu se mai scutura ( probabil si vreun tampon stricat )

 

- zgomotul de rontait s-a diminuat

 

- trage mai bine sub 2000 rpm

 

la consum nu am sesizat/urmarit sa vad daca exista o diferenta 

 

 

 

0B8424A8-21C8-4BA6-A142-BD7DF5945B48.jpeg

Link to post
Share on other sites
Ciprian Petrescu
On 11.10.2020 at 0:04, robert.alexandru a scris:

Nu stiu ce tip de DPF are, poate colegii mai tehnici sa te lamureasca. 
 

Motorina am bagat 99% numai de la Rompetrol si numai Efix 55.

 

Pana la urma si a facut regenerarea la aprox 420km. Not bad. 

 

Saptamana asta am verificat la o statie si era scris 0 biodiesel in ea. Deci petrol curat. Din ce feedback este, respecta reteta.

O sa fac si eu o comparatie la regenerari cu aceasta.

 

On 20.10.2020 at 3:33, Iulian134 a scris:

A facut cineva soft la 1.6 tdi CXXA in 5 trepte?

 

Cred ca este la fel ca CXXB, cu mici downgrade-uri, dar tot E6, corect?

An, km?

Link to post
Share on other sites
Ciprian Petrescu

O motorina buna si de calitate, inseamna tuning adevarat pentru motoarele EURO 6. Va spun din experienta ca diferenta de putere si cuplu intre diferitele motorine utilizate pana acum, a fost enorma si asta chiar daca este vorba de un TDI mare de 3 litri, darmite la unul de 1,6. 

Pe langa faptul ca la motoarele acestea curate, dar foarte infundate de tot felul de device-uri filtrante, puterea si cuplul sunt mult mai slabe ca la un motor cu aceleasi caracteristici tehnice de acum 15-20 de ani, dar EURO 2-3, ele sunt si foarte pretentioase la combustibil.

Din pacate un soft tuning le-ar duce poate putin mai sus, dar nesesizabil in treapta a 5-a/6-a din feedback-ul userilor, adica exact unde trebuie sa se simta puterea si cuplul.

Combustibilul de f proasta calitate din RO, le va reduce mult din performante, in schimb va creste mult consumul, iar asta datorat in principal

regenerarilor DPF mult mai dese. 

Edited by Ciprian Petrescu
Link to post
Share on other sites

Dacă doriţi să dezvoltaţi discuţii pe tema combustibilului aveţi la dispoziţie două topic-uri dedicate

 

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...
Ilie Alexandru

Salut, dupa un downgrade de soft la 1.6 tdi cayb sau cayc  se scapa si de rontaitu de injectoare? ca asa am auzit

Link to post
Share on other sites

Am facut Downgrade si stage I la 1.6 CAYC. Nu am auzit nici un "rontait"; nici inainte si nici dupa...

 

Link to post
Share on other sites
Ilie Alexandru
8 minutes ago, CristianH said:

Am facut Downgrade si stage I la 1.6 CAYC. Nu am auzit nici un "rontait"; nici inainte si nici dupa...

 

Eu am softu 9979 cu diselgate si se aude rontaitu de injectoare cam la toate turatiile si la turatii mai joase pana in 1500 de ture cand plec de pe loc se aude foarte pronuntat 

Link to post
Share on other sites
  • Administrator

@CristianH sunt unele SW number pe 1.6TDI cu ecu SIEMENS PCR2.1 care asa este cum zic si ei. Rontaie mai urat injectia. Am auzit si eu la colegii mei spunand ca nu au pus vers xxx pentru ca nu e ce trebuie din cauza asta. Intotdeauna pe masinile astea cu 1.6TDI PCR2.1 ai intre 3 si 8 versiuni de soft sa alegi (unele cu dieselgate si altele de inainte de "reparatie" )

Link to post
Share on other sites

Intrebare pt @Voinea.

 Se poate corecta acest rontait din soft?

Ma refer la un soft original.. nu dieselgate.

Link to post
Share on other sites
  • Administrator

Teoretic da. Dar depinde cine o face si daca are timp de astfel de ajustari. Cel mai usor / rapid la astfel de situatie este sa treci eventual prin cele cateva versiuni pentru masina respectiva. Poate una dintre ele merge cel mai placut si atunci de acolo se poate lucra si alte ajustari necesare (cai, dezactivari etc)

 

Ajustarea filei poate fi facuta chiar si pornind de la ce este in ECU dar implica 20-40min de munca + teste din partea unui tuner si poate costa mai mult decat scenariul 1 mentionat mai sus

Link to post
Share on other sites

@voinea La mine s-a trecut de la 9978 la 9973, Passat-ul din semnatura ce avea initial: "Address 01: Engine (J623-CAYC)       Labels:. 03L-906-023-CAY.clb
   Part No SW: 03L 906 023 FS    HW: 03L 907 425 C
   Component: R4 1.6l TDI   H43 9978  "

Link to post
Share on other sites

Ce inseamna costuri mari? La mine a meritat cu varf si indesat. Cred ca a fost cea mai buna investitie in masina revenirea de soft si stage I'

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
robert.alexandru

Subscriu. Cea mai buna investitie si pt mine!

Edited by lupo_bv
eliminare quote postare anterioara
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Salutare!

Stie cineva daca pe 1.6 TDI 110 cai, cod motor CRKB(Octavia 3 2015) se potriveste plug&play turbina de pe motorul 2.0 TDI 150 sau 184? 

Am mai citit si ca limita injectoarelor de pe acest motor este de 170-180 cai, sunt curios daca a ajuns cineva in zona asta de putere.

 

Multumesc! :)

Link to post
Share on other sites
  • Administrator

Cu turbo marita de la AVD turbo + injectia stoc + evacuare modificata sa poti scoate gazele din motor da se obtin 175cp pe un stage3 (cel putin la TCM stage3 se numeste).
 

Link to post
Share on other sites

Salut, dupa lungi ani de absente VAG, m-am ales iarasi cu un Skoda Roomster 2012 adus din DE, care are, evident softul dieselgate, consum de 5 litri la 100km si 1 EGR/10000km... De rontait si marait nici nu mai vorbesc, dimineata fug toti cainii vagabonzi din strada la pornirea la rece....

Intrebare - vreau sa-i fac downgrade si resoftare, momentul de fata are un demaraj ca marmelada pe paine uscata. Astea sunt 2 operatii diferite sau prin resoftare se anuleaza "beneficiile" de la dieselgate fix? Sau neaparat un downgrade si apoi resoftare?

Tot la subiect - gasesc in zona Turzii cineva "resoftator"  mai bun, adica nu gen "baiatul de la garaj cu laptop si scula de pe aliexpress" care sa garanteze ca motorul sa nu o ia in mai multe directii in functie de pistoane la pornire?

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

PS: daca aveti probleme cu situl chiar si dupa ce a fost dezactivat adblocker incercati sa intrati din alt browser si discutati cu noi pe topicul Updete forum din aria acesta https://vwforum.ro/forum/20-anunturi-administrative-observatii-si-sugestii/
Exista si alte extensii (gen VPN) sau antivirus ce filtreaza traficul si pot bloca cookies. Verificati si pe acestea daca le aveti setate corect pentru vwforum.ro . Multumim

 

 

Accept