Jump to content

Suspensie adaptiva - DCC


Valentin
 Share

Postare recomandată

Ah, face sens, totusi destul de scumpa distractia pentru optiunea asta, aparent nu rezista mai mult de 200k km (toate cazurile de pe acest topic).

Schimbat azi, se potrivesc perfect, codul Monroe pentru față este C2513, ambele identice stânga-dreapta.

Va recomand sa va comandati si set flanșă + rulment, la mine ambele erau desprinse si aveau joc.

 

monroe1.jpg

monroe2.jpg

Modificat de EsTeTicu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezista lejer peste 300 mii km ,totul tine de sofer ,marimea jantelor ,starea drumurilor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil recomandarea cu jantele de maxim 18" are o logică, eu am pe 19" OEM, sunt trecute în carte, dar banuiesc ca sunt mai grele, mai ales cauciucurile XL.

În cazul meu, cei 200k au fost făcuți numai în Germania, preponderent pe autostrada (am dedus asta din faptul că avea discurile originale din 2010).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

super, sunt identice cu cele pe care le-am cumparat si eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel de pe stânga față da, curs complet, bag tija în interior și nu revine absolut deloc. Cel de pe dreapta pare sa fie ok, am vorbit cu @banciu28 sa le mărităm împreună.

Mai trist este că si cel de pe spate stânga are un început de scurgere... 

Nu stiu dacă are legătura cu suspensia DCC, pentru ca am schimbat și cauciucurile cu Nokian zLine 235/35/R19 în aceeași zi, dar la proba pe drum la ~70-90 km mi se pare că direcția răspunde foarte târziu, poate sunt eu nebun, dar am impresia ca trag de volan (brusc) și dureaza o jumatate de secundă până virează, apoi mai simt un "val" când ajunge și spatele pe poziție, face exact ca o barcă, chiar și pe sport. Cei de la vulcanizare zic că durează 300-500km până se "așează" cauciucurile, dar mie mi se pare păcăleală....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am 292 mii km ,nici un amortizor curs ,roti 17 (cele cu care a iesit masina din fabrica).

Diferenta mare intre comfort/normal/sport

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 270.000, roti pe 18... la fel, diferența mare între Comfort și Sport.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ale mele la 165000 au curs, roti pe 18.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Irinel Tincea

Eu am 201.000 si nu sunt curse. Jante Interlagos pe 18".Ce-i drept parca nu mai sunt ca la 100.000km,dar inca sunt intr-o stare foarte buna. Se simte diferenta enorma intre Comfort si Sport. 

Modificat de Irinel Tincea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu le-am schimbat 145.000 km pe amandoua fata roti 18.

acum am un cloncanit ca de plastic ceva doar la gropite mici gen piatra cubica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 hours ago, MyKe said:

Probabil ești la al doilea set :P 

OE sunt pe masina ,nu apar inlocuite pe istoric.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Irinel Tincea
4 hours ago, snapisrl said:

si eu le-am schimbat 145.000 km pe amandoua fata roti 18.

acum am un cloncanit ca de plastic ceva doar la gropite mici gen piatra cubica.

Mi se pare o uzura prematura. Si eu am roti pe 18 si am 201.000 km si cum am mai zis nu sunt curse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da cine stie cum o fi fost intretinuta inaintea mea.

Batea amortizorul stanga dar nu curgea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate să bată și din cauza bucșei și/sau rulmentului din "oală". La mine avea joc și în tijă...

Să ne înțelegem, nu am spus ca nu e nicio diferență între Sport și Confort, se simte foarte bine peste denivelări sau drumuri accidentate, ma refeream strict la direcție, dar în cazul meu poate fi de la cauciucuri, bucse bara stabilizatoare sau poate chiar geometrie, o sa încerc sa mai schimb din ele, au rezistat suficient.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e de la anvelope,geometrie sau bucse,problema e de la telescoape/DCC 

Fa o diagnoza

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum de esti atat de sigur?

Nu am nicio eroare pe 14: Susp. Elect. (J250), la basic settings nu am nimic de adaptare sau resetare valori învățate și nu a rămas aprins butonul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre comfort si sport trebuie sa fie diferenta mare ,diferenta nu se pierde de la bucse ,geometrie,anvelope...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut colegi. Tocmai ce am schimbat amortizorul 4 DCC (pe spate) din cauza ca facea zgomot pe partea drepta la fiecare gropita. In VCDS in meniul 14 -> Mes. Blocks-> grup 8 aveam valorile 70% 71% 60% 23%  .  Din motive finaciare am achizionat un amortizor SH de la o sursa de incredere. Problema de zgomot s-a rezolvat dar valorile in VCDS au ramas la fel.

Inainte sa ajung la un service sa imi faca un test de suspensie,sa vad performata (noului amortiozr SH :))  ) ,     stiti cumva ce reprezinta in VCDS meniu 14(Susp. Elect)in mess. blocks grupurile 8, 50,51,52,53,54,55 .

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut colegii!

De cand s-a racit afara am sesizat un zgomot la partea din fata sub forma unui scartait, asemanator unor " arcuri vechi care scartaie " , atunci cand trec peste denivelari . Acest sunet se aude numai cand sunt cateva grade cu minus afara si dispare odata ce merg 15-20 de minute cu masina. L-am mai sesizat acum ceva vreme prin vara cand am incarcat masina full(4 persoane plus bagaje) si eram pe un drum pavat cu piatra cubica. In acea situatie mi s-a parut ca se auzea atat in fata cat si in spate. Scriu in acest topic deoarece masina are suspensie adaptiva DCC.

Mentionez ca amortizoarele nu dau semne de oboseala. Masina se comporta asa cum ar trebui in sport, confort. Cand i-am facut revizia nu am avut erori pe vcds. 

S-a confruntat cineva cu aceasta problema? Cunoasteti vreo potentiala cauza? 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și mie mi se aude la fel, dimineața când e rece afara și motorul la fel. După ce merg 10-15 min dispare sunetul, la fel, când trec peste niște denivelări.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie inlocuite flansele si rulmentii de la amortizoarele fata 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc EEXCALADE!

Cunosti cumva codurile pieselor oem? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le afli de la orice magazin de piese dupa seria caroseriei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!