Jump to content

Incalzire; Ventilatie; A/C; Climatronic - probleme & discutii (Touareg 7L)


BICOLORUL
 Share

Postare recomandată

Pai si ce sa iau altceva in afara de OEM?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Revin cu rezultatul: am cumparat aeroterma Nissens (acelasi cod ca si cea de pe masina) si dupa 3 saptamani totul este ok, fara sunete suspecte sau altceva.:icon_thumright:

Atat doar: am fost putin dezamagit cand am vazut ca sticker-ul de pe aeroterma era de o calitate mediocra (parca ar fi fost scos la o imprimanta careia i se terminase tusul).

Vedem in timp cat rezista. Multumesc colegilor pentru ajutor!:beer:

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare mandru posesor de vw touareg 3.0 tdi din 2006.Pe scurt am o problema care imi da batai mari de cap si anume o eroare 00709 sunlight sensor g134 open or short to circuit to plus. Climatronicul functioneaza in jur de 30 minute face rece si apoi se opreste in sensul ca numai baga aer conditionat. Resetez eroare acelasi timp de functionare dupa care se opreste. Imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie dar chiar numai stiu ce sa fac si unde sa ma duc cu ea 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salutare! Am si eu o problema legata de AC la Touareg 7L R5, cum porneste compresorul, se aude un huruit-scartait sa zic asa, dar, culmea, parca din spatele masinii sau pe mijloc. Stiu ca sunete ciudate intampini cand sunt probleme cu ambreiajul compresorului (si poate asta este) dar de ce se aude din spatele masinii? Exista vreo pompa servo pe acolo? Acelasi sunet il mai auzeam si cand nu aveam destul lichid servo la un passat si miscam de volan la ralanti, este un sunet de pompa fara lichid :) Ce ma sfatuiti sa verific ? Multumesc!

LE: Freon in instalatie la maxim, scurgeri nu sunt, baga frig, dar acel sunet ma omoara!

Modificat de ovydik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Va salut. Ma poate ajuta cineva cu o idee cum se poate scoate aceasta siguranta ? Este de la radiatorul de clima, doresc sa schimb uscatorul. Pot sa o strang, dar nu imi dau voie acele 3 picioruse de la siguranta, care se opresc in centrul dopului metalic. Multumesc

105974195_726795134559371_6586721528292496210_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apesi acel capac in jos si scoti siguranta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat, nu se misca nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Stiti  unde este senzorul de temperatura ambientala. Zilele astea in Bucuresti imi arata si 42 de grade in mers...e normal?  A avut cineva probleme cu el? la voi tot asa arata?

Modificat de Bogstef
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate temperatura exterioara.....in bara fata, jos, in spatele grilelor 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asa arata senzorul de cazre zice Florin 

s-l200.jpg.a3d199865deb3b4798472d927d69f32c.jpg

Dar ce iti arata tie nu este mare distanta de adevar .  Al meu arata 36 grade in mers si 39 stationar(ambele cazuri AC pornit)   dar aici diferentele pot sa fie influentate si de senzorul murdar , motorul murdar , calitatea antigelului.....etc.    

Senzorul de temperatura este putin influentat si de temperatura emanata de motor , asa ca un motor curat si racit eficient cu antigel fresh poate influenta cu cateva grade acest senzor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Cele bune in Noul An tuturor pasionatilor de motoare

Touareg 2.5 R5 TDI 2007 facelift.

 

In urma cu vreo trei ierni a inceput sa picure antigel sub roata stanga fata. Dat jos roata, indepartat alveola de polimer; in capatul de sus al alveolei, pe peretele dreapta, (undeva sub vasul cu lichid de frana din grila stergatoare de sub parbriz ) sunt doua conducte de aluminiu, curbate in jos. In ele intra doua furtune ( ce pleaca spre marginea alveolei, merg in dreapta si " intra" probabil spre habitaclu). Problema: prima conducta din aluminiu, chiar in zona in care se termina mufarea furtunului cu colier, prezenta un por. Solutia: am peticit cu un furtun mai lung, pe care l-am trecut peste gaura porului, doua coliere, unul peste gaura altul normal la capatul tevii si da-i cheie (peticeala a la noi). La momentul respectiv am sunat la doua reprezentante. Raspunsul nu-i frumos sa-l comentez.

Iarna asta, din nou balta langa roata stanga fata. Parcurg acelasi traseu, cu gandul ca s-a slabit un colier. FALS. Fix unde se termina capatul "noului" furtun, din nou un por pe conducta din aluminiu. Remedierea? Am mai tras furunul cu 1 centimetru peste gaura, un nou colier (de data asta superpeticeala).

Pot presupune ca teava de aluminiu, structural are defect din turnare/lamninare; nu-mi explic cum de au aparut porii fix la terminarea mansonarii, la un interval de timp relativ mic. 

Si acum intrebarile: de unde vin cele doua conducte (tevi) de aluminiu, in diametru de 20mm, dinspre habitaclu? Este clar ca ele sunt gemene, par prinse intr-un suport comun pe post de perete.

Varianta 1.  De aceste doua tevi, una mai lunga, alta mai scurta ( cea fisurata ), este prins cu doua furtune si colierele aferente caloriferul/ schimbatorul de caldura din interior (de cea mai lunga) si un traseu spre vasul de expansiune ( cea scurta )  Aceste tevi, din partea stanga a masinii, se prelungesc spre mediana masinii prin furtune, catre calorifer care ar fi pe partea dreapta (?) si vasul de expansiune ( sigur pe dreapta ). Concluzii trase in urma unei schite.

Varianta 2. Cele doua tevi sunt tevile solidare cu caloriferul, sunt plecate direct din corpul acestuia. Caloriferul se afla in partea stanga a masinii, de partea volanului. Concluzii trase in urma altei schite + schita calorifer

A umblat cineva pe traseul lor, care varianta este corecta?

Si intrebarea capitala, cum ajungi sa le inlocuiesti?  Spatiul de sub volan pare compact. Se da jos bordul spre a avea acces la tevi, furtune, calorifer ? Este posibil un alt acces prin grila de sub stergatoare, pe sub vasul cu lichid de frana? Nu vreau decat o parere avizata a cuiva care a vazut cu ochii lui ce si cum, caci in final ( daca e complicat, cu bordul jos ) tot spre un atelier ma voi indrepta.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Același lucru am pățit și eu. S-a întâmplat vara. Am completat cu 8 L de apa până am ajuns la reprezentantă. Acolo mi-au spus ca trebuie demontat tot bordul ca sa inlocuiasca conductele (cred ca mai am și poze). Fiind vară am tot completat cu apa. A fost cel mai ciudat lucru la mașină pentru ca dupa 8 l completați s-a oprit scurgerea. Am mai mers un an dupa ce am mers la reprezentantă si nu a mai curs. Apoi am vândut masina. Și acuma ma întreb cum s-a oprit scurgerea. 

Am încărcat și o poza

IMG_20210120_151409.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Mihai_c  De la apa simpla ( fara antigel)   componentele interioare au facut rugina iar particulele de rugina ( care sunt destul de mari) au blocat crapaturile din conducta cu pricina in timp.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 22 ore, Mihai_c a scris:

Același lucru am pățit și eu. S-a întâmplat vara. Am completat cu 8 L de apa până am ajuns la reprezentantă. Acolo mi-au spus ca trebuie demontat tot bordul ca sa inlocuiasca conductele (cred ca mai am și poze). Fiind vară am tot completat cu apa. A fost cel mai ciudat lucru la mașină pentru ca dupa 8 l completați s-a oprit scurgerea. Am mai mers un an dupa ce am mers la reprezentantă si nu a mai curs. Apoi am vândut masina. Și acuma ma întreb cum s-a oprit scurgerea. 

Am încărcat și o poza

IMG_20210120_151409.jpgIti multumesc foarte mult pentru postare. Acelea sunt tevile impricinate. Pentru cei care vor sa ma ajute cu un sfat, poza este excelenta. Multumiri!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei de la reprezentantă au spus ca trebuie demontat tot bordul. Mai vorbisem cu cineva și mi-a zis ca nu neaparat. Eu ma gândeam sa bag solutie din aia care obtureaza gaurile. Nu știu daca era o idee buna. La mine s-a oprit miraculos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
On 20.01.2021 at 14:19, cdf a scris:

Cele bune in Noul An tuturor pasionatilor de motoare

Touareg 2.5 R5 TDI 2007 facelift.

 

In urma cu vreo trei ierni a inceput sa picure antigel sub roata stanga fata. Dat jos roata, indepartat alveola de polimer; in capatul de sus al alveolei, pe peretele dreapta, (undeva sub vasul cu lichid de frana din grila stergatoare de sub parbriz ) sunt doua conducte de aluminiu, curbate in jos. In ele intra doua furtune ( ce pleaca spre marginea alveolei, merg in dreapta si " intra" probabil spre habitaclu). Problema: prima conducta din aluminiu, chiar in zona in care se termina mufarea furtunului cu colier, prezenta un por. Solutia: am peticit cu un furtun mai lung, pe care l-am trecut peste gaura porului, doua coliere, unul peste gaura altul normal la capatul tevii si da-i cheie (peticeala a la noi). La momentul respectiv am sunat la doua reprezentante. Raspunsul nu-i frumos sa-l comentez.

Iarna asta, din nou balta langa roata stanga fata. Parcurg acelasi traseu, cu gandul ca s-a slabit un colier. FALS. Fix unde se termina capatul "noului" furtun, din nou un por pe conducta din aluminiu. Remedierea? Am mai tras furunul cu 1 centimetru peste gaura, un nou colier (de data asta superpeticeala).

Pot presupune ca teava de aluminiu, structural are defect din turnare/lamninare; nu-mi explic cum de au aparut porii fix la terminarea mansonarii, la un interval de timp relativ mic. 

Si acum intrebarile: de unde vin cele doua conducte (tevi) de aluminiu, in diametru de 20mm, dinspre habitaclu? Este clar ca ele sunt gemene, par prinse intr-un suport comun pe post de perete.

Varianta 1.  De aceste doua tevi, una mai lunga, alta mai scurta ( cea fisurata ), este prins cu doua furtune si colierele aferente caloriferul/ schimbatorul de caldura din interior (de cea mai lunga) si un traseu spre vasul de expansiune ( cea scurta )  Aceste tevi, din partea stanga a masinii, se prelungesc spre mediana masinii prin furtune, catre calorifer care ar fi pe partea dreapta (?) si vasul de expansiune ( sigur pe dreapta ). Concluzii trase in urma unei schite.

Varianta 2. Cele doua tevi sunt tevile solidare cu caloriferul, sunt plecate direct din corpul acestuia. Caloriferul se afla in partea stanga a masinii, de partea volanului. Concluzii trase in urma altei schite + schita calorifer

A umblat cineva pe traseul lor, care varianta este corecta?

Si intrebarea capitala, cum ajungi sa le inlocuiesti?  Spatiul de sub volan pare compact. Se da jos bordul spre a avea acces la tevi, furtune, calorifer ? Este posibil un alt acces prin grila de sub stergatoare, pe sub vasul cu lichid de frana? Nu vreau decat o parere avizata a cuiva care a vazut cu ochii lui ce si cum, caci in final ( daca e complicat, cu bordul jos ) tot spre un atelier ma voi indrepta.

 

Buna,

In ideea ca cel putin am starnit curiozitatea celor care eventual au citit postarea, vin de asta data cu raspunsul: Cele doua conducte trec prin peretele alveolei de la roata si se pozitioneaza pe peretele ce desparte cavitatea motorului de habitaclu. Pozitionarea este pe fata din cavitatea motorului si nu pe fata dinspre habitaclu, deci varianta cu demontarea bordului cade. De la ele sunt cuplate, cum am mai afirmat in "varianta 1" conducte de cauciuc, una spre schimbatorul de caldura, alta in circuitul de racire. Pasi ( teoretici ) spre a ajunge la conducte: se demonteaza capota ( spre un acces facil de "sus in jos ", stergatoarele, grila/ornamentul de plastic de sub parbriz, cutia de sigurante din stanga motorului, rezervorul de lichi de frana, probabil si corpul de la servofrana, scutul vertical dintre motor si peretele despartitor spre habitaclu. Asta dintr-o sumara inspectie vizuala, probabil practica va mai ridica cateva probleme, dar mizez pe inteligenta neamtului ( de a nu genera situatii insurmontabile ) si priceperea romanului ( de a demonta doar ce este necesar).

Nu inchei inainte de a multumi si pe aceasta cale celui care care mi-a facilitat sa arunc o privire " live " asupra celor ce v-am relatat (  va spun ca respectivul nu are nici o legatura cu vreo reprezentanta ).

Sa auzim numai de bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut colegi. 

O intrebare:

Pt touareg r5 2,5 tdi 2006,am schimbat aeroterma, cea veche mergea greu din lagăre. 

Posibil ca, consumul mare de curent să fi afectat rezistența de comandă a aerotermei? 

Acum de o bucata de vreme pornește și o pot controla din climatronic doar când vrea ea. 

Pusă pe direct la 12v merge perfect cu turația maximă. 

Apreciez orice opinie. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut,am o problema la ventilatie la al meu touareg 2.5 si anume nu porneste ventilatorul din habitaclu(aeroterma)

L.am pus pe direct si porneste,am schimbat si rezistenta noua si tot nu porneste,am incercat si la maxim (bypass rezistenta si tot nu porneste)

Are cineva o schema electrica sau vreo idee? 

Ca eroare am 00353 - function return message from fresh air blower regulator

Modificat de Gabyth
Am omis ce ventilator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cablajul între modul si panou clima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu imi vine curent nici pe firul gros de plus de intra in piesa cu tepi,in celelalte 3 fire care intra in modul am tensiune,suspectez un releu,nu am gasit nimic concret care este releul de la clima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Probleme cu , clima vw Touareg BKS 3.0 L În mers baga aer rece , dar parca nu suficient. În staționare după un anumit timp, începe sa bage aer cald și miroase urat. Dacă plec de pe loc , baga iar rece și mirosul dispare. Freonul verificat și este ok. Schimbat ambii senzori de pe conducta AC. La test vdcs , ventilatoarele parca merg decât la jumătate din putere , cu clima pe rece la maxim. Aveți idee ce ii mai pot face  ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La test unul din ventilatoare lucrează la 50 % și celalalt la 60 % , din putere. Mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare, intampin si eu o mica problema: am eroarea 01809: Motor pentru clapeta temperatura stanga (V158) la un Touareg 7L 2.5 TDI BPE, acesta se aude ca si cum ar actiona dar nu modifica temperatura de pe gurile de aerisire din partea stanga. Exista cumva un cod echivalent de aftermarket pentru acest motor sau se poate cumva reconditiona?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!