Jump to content

Golf V -1.9 TDI-105Cp-BLS - Bluemotion - Discutii, probleme specifice


Blaser
 Share

Postare recomandată

dar cand isi face regenerarea apare ceva pe bord. Ma atentioneaza cumva???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MIe imi cere sa schimb mai sus ... mai exact imi cere sa o tin intre ~ 2000 si 2500 rot   .... imi zice prin indicarea vitezei de pe afisaj bord

Modificat de Blaser
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat turatia si cu climatronicul si arata aproximativ la fel ,doar o mica diferenta cam de 50 rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La regenerarea activa se aprinde in bord un dreptunghi cu puncte in el si trebuie sa tii masina turata in mers fara sa o opresti la peste 2200 rot/min pana se stinge.

Eu zic sai-i faci o diagnoza (nu neaparat la service,erorile le poate vedea orice tester).

Modificat de Gaby1111111
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut si o diagnoza si nu apare nimic. Totul este Ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La modelul meu nu se aprinde ... probabil la modelele mai noi , a mea fiind printre primele generatii probabil  , 2009 , sau pentru ca le-a fost cam greu sa mai puna un bec in plus in bord

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci sa inteleg ca totusi ar fi o regenerare doar ca nu se aprinde nici un bec in bord.bateria ar avea vreo influenta ca e cea originala de acum 6 ani?

tin sa precizez ca a mea nu este bluemotion

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Regenerarea nu se face in fiecare zii.alta este cauza.

Totusi tacanitul din stinga volanului arata o probleme de natura mecanica,din aceasta cauza nu arata nimic la tester.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut oameni buni,

 

                  As dori ca zilele acestea sa-mi cumpar o " noua jucarie" : GOLF 5 1.9 TDI BLS  UNITED  banuiesc cu filtrul de particule din 2008. O gasiti aici: http://mercador.ro/oferta/volkswagen-golf-2008-ID1oegF.html#31946461e7. Ma intereseaza in mod special acel filtru  cat costa si cum pica si de ce ...Orice alt comentariu e bine venit despre masina . Pret final 5900 E . Masina a fost verificata cu ajutorul VIN-ului si am obs ca in germania la reprezentanta au fost schimbate de 2-3 ori doua piese care au codul : ZUB0050 si mp dieselm( google.com - imagini si veti gasi piesa). Daca stie cineva va rog ajutati-ma !!! 

                                                                                                                                                                    Respecte !

PS: Daca acel filtru se defecteaza masina mai functioneaza ??? se poate merge cu ea ???daca da care sunt repercusiune???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut 

 

Ma bucur sa mai vad golf-uri V united pe sosele pt ca initial cand l-am achizitionat nu mai vazuse-m astfel de editie. Sunt ceva mai rare decat tour sau goal. Foarte bine dotata versiunea, un fel de highline fara xenon si piele. Motor bun sper ca si fiabil :) Dupa mine este cel mai silentios diesel PD VAG fata de celelalte coduri. Din dec 2012 l-am achizitionat pe al meu si pana acum sunt multumit de el, consum relativ in Buc de 8% si afara intre 5 si 6 depinde de talpa. Sub 5 scoti doar mergand legal dar nu pe autostrada. 

 

Nimic de notat altceva ...inclusiv filtru de particule nu s-a aprins de loc de cand o am dar poate conteaza si km din bord a mea avand 63000km.

 

Pretul este bun, te mai costa 48mil taxa plus rar-ul. 

 

Ar trebui sa fi avut si jate mugelo pe varianta asta dar poate le are pe cele de vara.

Bafta in continuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Apreciez daca cineva mi-ar da o idee De unde as putea sa trag curent in portiere (pentru proiectoare cu logo la usi) la un G5 1.9TDI 105CP, Coupe 2004. Singura solutie la care m-am gandit, dar inconvenabila, ar fi sa trag de la lumina din habitaclu....asta ar insemna sa desfac airbag-urile din stalpi :|. Cineva mi-a sugerat sa trag de la lumina de la pedale, dar n-am asa ceva...sau exista sursa doar ca n-am lumina montata??? Ideea e sa am curent doar cand o usa e deschisa. Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

salut....sunt membru nou si as vrea sa ma ajutati cu o parere. am un  Golf V -1.9 TDI-105Cp-BLS - Bluemotion si din cand in cand simpt ca masina trepideaza si ca motorul nu invarte rotund...in rest masina e OK, trage bine, nu am nicio problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand simti acele simptome de trepidatie ? Cumva cand stai cu masina in panta sau rampa ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce intrebi asta cu panta sau rampa? Am sesizat si eu o usoara scuturare la relanti cand eram in panta la semafor cu motorul cald. Daca este rece nu scutura. Efectul este amplificat in panta, la plan foarte rar face treaba asta. Motorul merge uniform si astfel tind sa dau vina pe volant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am dat importanta daca era in rampa...dar motorul era cald...niciodata nu am simtit asta cu motorul rece...cred ca mi sa intamplat asta si in panta la semafor, nu sunt sigur. ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

a adus cineva un plus de putere pe acest motor ? 

si pe langa ...am si eu o problema cu el...de obicei cand e rece si nepornita de mai mult timp , o pornesc , plec cu ea de pe loc , dar nu trage cum trebuie pana nu " bagi piciorul in ea " incat simti un prag(simti de parca ar ingana ) ...trece de acel prag si apoi merge cum trebuie , se accelereaza cum trebuie , trage cum trebuie...

a mai patit cineva? 

1.9 bls / 2007 

multumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate mergi subturat atunci cand bagi talpa in ea, daca fortezi si este sub 1800 este normal sa ai acest raspuns pana ajungi la pragul la care intra turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ii dai in gura cand e si rece....nepornita de mai mult timp, sa nu te miri ca in curand o sa bata si cere un vilbrochen nou

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci , nu stiu daca pot sa explic in asa fel incat sa fiu inteles ... 

nepornita de mult timp la mine inseamna de seara pana dimineata , si nu , nu e pragul de la turbina...

o pornesti..pleci cu ea , nu ai unde sa ii dai in oras sa treci de 1800-2000 de ture ( si nu treci ) masina merge , dar merge greoi , indiferent cat timp trece ,cand vrei sa accelerezi sa zic pana la 3000 , parca se impiedica (cateodata mai rau , cateodata mai putin ) undeva la aprox 2000 de ture .

o sa incerc sa revin cu un filmulet 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gabythe1st

Din nefericire multe motoare diesel de pe golf 5 au trepidatii inexlicabile din cand in cand care se simt din interior , de afara cu capota deschisa nu iti dai seama de ce , mai sunt unii care au incercat sa mai schimbe una alta dar trepidatiile reapar , posibil sa fie constructia de asa fel incat la un moment dat in anumite conditii masina intra in rezonanta pe perioade scurte cu mersul motorului (si a mea pare cate o data ca nu merge rotund )

ph12siw

La rece masina trage mai greu si daca incerci sa ii dai pedala chear si la cald  la sub 1500-1800 rot iti da senzatia ca parca nu trage cum trebuie dar dupa ce turbina incepe sa isi faca treaba este in regula , daca vrei sa plece repede trebuie sa fii in treapta potrivita in asa fel incat sa fii la peste 2000 rot  .... totusi la tine poate fi si o problema de turbina ''limp mod'' sau ceva similar , sau vreun furtunas de vacum sarit/spart   , cum stai cu consumul  , daca ai probleme de genul ar trebui sa creasca putin . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna tuturor! Sunt nou pe aici,si sunt posesor de golf 5 variant, cod motor BLS fara bluemotion,cu DPF, din 11.2008 .il am de cateva luni,si am facut cateva drumuri in afara,inclusiv pe autostrada.consumu care mi-a iesit a fost 6.5. Cum vi se pare?mic,mare?mie mi se pare putin mare fata de ce am mai citit pe-aici..avand in vedere ca nu "m-am dat la ea" si asa.mers 100-120 pe dn-uri si 120-130 pe autostrada.motorul e in stare buna,aproximativ acum o luna a avut schimb de distributie,ulei,filtre,revizie tehnica etc

A,mai precizez ca eram 4 oamenj si bagaje.dar tot mi se pare putin mult..

Voi ce ziceti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi se pare putin mult dar nu exagerat eu scot 4-4.5 mers mediu si daca ma dau mai tare in ea maxim 5-5.5  (la lejer chear sub 4)  ... depinde mult si de configuratia drumului , vreme , vant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

al tau e Bluemotion. Al meu care e la fel ca al lui (si tot 11.2008) imi ia in conditiile descrise de el 5,5-6. Daca merg peste 130 pe A, consumul trece de 6.

Am prins un drum Buc-Galati, vant din fata aproape tot drumul (cand a fost cod galben de vant) - cosum de 7,5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.9 bls , 12.2006 , 5 viteze , non blue ... 5.8 consum de vara , aprox 6.5 - 6.8 consum de iarna  , recunosc , cam alergata .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de azi  (traseu Falticeni - Iasi ~ 125 Km  , clipul tras Aproape de Letcani pe la ~ 100 Km )

Modificat de Blaser
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!