Jump to content

Golf V -1.9 TDI-105Cp-BLS - Bluemotion - Discutii, probleme specifice


Blaser
 Share

Postare recomandată

Am nevoie de o imagine  a blocului de sigurante din compartimentul motor la Golf 5 variant 1.9 tdi BLS .Am umblat la ele si nu stiu daca le-am pus inapoi cum erau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt mai multe variante. Din ce an e masina? Cutia e cu 2 sau 4 relee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina este fabricata in Septembrie 2008 si are un singur releu  in cutia de sigurante pe care scrie 100

Modificat de Gaby1111111
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite schema sigurantelor.  Fuse golf V BLS.pdf

Daca nu te ajuta pot sa-ti fac poza la cutia mea, dar zilele urmatoare ca o tin in garaj la ai mei

Modificat de b-66-six
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc dar nu seamana cu a mea care are un singur releu si mai putine sigurante.

Modificat de Gaby1111111
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi cat aveti consumul la relantiu?

Modificat de Gaby1111111
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc dar nu seamana cu a mea care are un singur releu si mai putine sigurante.

in locul celui de-al doilea releu e o punte, si nu e obligatoriu sa ai toate sigurantele din schema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consum relanti 0.5

Consum relanti cu scaune incalzite,farurile si caldura 0.7-0.6

Cu apa la 90o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor am rezolvat problema.A fost greseala mea .In loc de motorina am bagat benzina,norocul meu a fost ca a mai fost ceva  motorina in rezervor.

Multumesc celor care au incercat sa ma ajute. 

Modificat de Gaby1111111
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt curios cum ai descoperit asta :) Banuiesc pe pe tester nu-ti dadea nimic care sa te duca cu gandul ca ai bagat benzina in loc de motorina, Ai spus ca aveai o bujie arsa dar asta nu cred ca a fost edificatoare :) Oricum motorul ar trebuie sa porneasca si fara bujii. 

 

Oricum bine ca ai ajut noroc si nu ai facut alte pagube dar oricat de neatent sau cu minte in alta parte/indragostit as fi, inainte sa pun mana pe pompa ma uit de 2x la ea sa vad daca este motorina si chiar dupa ce am platit ma mai uit odata pe bon :) da sunt paranoic :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acu ca a venit si la noi iarna aveti probleme cu garda la sol mai joasa ca la celelalte non bluemotion ?

 

Ieri a mea mi-a tras un defect mai seriom

In sarcina pe la 2500 rot imi taia acceleratia si ma baga in frana de motor si apoi in relanti , trebuia sa pisc putin frana ca pedala de aceleratie sa inceapa sa isi indeplineasca functia , dupa efectul se repata , daca trageam usor de ea e ok , a aparut si becul galben de cek engine , am scanato si se pare ca senzorul de presiune gaze are semnal intermitent G450 (situat deasupra motorului) , ceia ce inseamna ca fitru de particole incepe sa se imbacseasca peste limita iar daca senzorul e defect nu mai spune computerului diferentele de presiune de la intrare si esire gaze in PDF si nu stie sa  inceapa regenerarea (ce e drept nu a mai facut regenerare de vreo 1500 km si mi se parea ciudat ca de obicei face cam pe la 500 km)  ,  maine inlocuiesc senzorul (~ 200 RON) si dupa fac un drum sa vad daca ii face regenerare sau trebuie sa o fac static cu vag comul .  Cica senzorii astia G450 made in US cad destul de des si e problema des intalnita , astia mai noi de la Bosch sunt mai ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm si eu (pe BMM) ca cele de SUA sunt slabe, am schimbat si eu unul... dar nu mi-a creat nici o problema nefunctionarea acestuia (asa am venit inapoi de pe coasta de azur), nu s-a supraincarcat sau altele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers la un mecanic si dupa ce a pus testerul si nu a gasit nimic a ajuns la concluzia ca este un defect de alimentare ,a desfacut capacul de la filtrul de motorina si mirosea a benzina.A luat o seringa a tras din filtru a turnat din ea pe o scandura si a dat foc cu bricheta si a luat foc inainte sa atinga scandura.

Nu esti paranoic deloc doar atent,as fi dorit si eu sa fiu paranoic ca tine si sa nu am probleme 2 saptamani cu masina.

Modificat de Gaby1111111
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun mecanicul asta al tau, de notat chiar! Mai rar gasesti mecanici care sa si gandeasca nu doar care daca nu porneste schimba motorul. Asta stiu si eu sa fac. 

 

Daca s-a rezolvat relativ usor acum nu trebuie decat mai multa atentie.

 

@blaser 

Am mers sambata si duminica cu ea abea daca reuseam a 4 a :) o mai gadilam pe burta mergand pe strazile bucurestiului dar fara sughituri sau opintiri prin zapada. Daca vedeam ca este prea inalta zapada imi luam elan :) sa nu raman suspendat ca atunci poti sa ai si mama cauciucului ca tot degeaba.

 

Drumuri bune si dezapezite! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut...sunt si eu nou pe acest forum asa ca nu stiu daca postez bine aceasta problema


am un golf 5 variant 1.9 TDI cod BLS cu DPF si de ceva vreme imi creste turatia undeva la 1000-1050 indiferent cum este motorul (rece sau cald, cu clima sau fara) iar consumul instant este undeva pe la 0.7-0.8 si cateodata mai si palpaie ledul de la dezaburire luneta spate.


poate cineva sa ma ajute cu ceva????


 


Multumesc si scuze daca nu am postat unde trebuia


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa-i o diagnoza si vezi ce-ti arata.Cresterea de turatie poate sa fie si de la DPF cand se curata.Turatia este crescuta tot timpul sau din cand in cand?

 

 

Modificat de Gaby1111111
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles ca daca ar fi dpf-ul ar creste consumul instant undeva la 1.4 l/h iar la mine esta 0.8 l/h iar de pornit porneste oricand

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e adevarat ... nu creste consumul cu acel filtru ... cresterea de presiune dintre supape evacuare si DPF nu e asa mare incat sa cauzeze pierdere de putere care sa fie compensata cu injectie suplimentara de conbustibil  .... poate creste putin consumul in momentul in care se face regenerare pentru ca este injectat ceva combustibil odata cu evacuarea gazelor de ardere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai spus daca turatia este crescuta tot timpul.Exista 2 tipuri de regenerare a filtrului :

-regenerare pasiva atunci cand i-i dai forja si filtrul se regenereaza din cauza temperaturii crescute a liniei de evacuare a gazelor si regenerare activa controlata de computer ;

-regenerarea activa porneste atunci cand mergi ceva timp pe distante scurte(oras) fara sa o forjezi cum se spune si computerul sesizeaza ca filtrul se infunda , comandand artificial o crestere de temperatura la 600 grade  pentru regenerare.

La regenerarea activa iti creste turatia.

Modificat de Gaby1111111
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gresesti ... cand dai forja nu ti se curata filtrul ca nu injecteaza nimeni combustibil suplimentar in gazele de avacuare pentru a arde in filtru  si a ajunge filtru la ~ 700 grade pentru a arde funingina ... regenerarea se face atunci cand zice computerul

 

Fa un test cu vagcomul cand ii dai forja si ai sa vezi ca temperatura in PDF  e posibil s nu treaca nici de 300 grade

Modificat de Blaser
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turatia nu este crescuta tot timpul.exemplu: dimineatza la prima ora pornesc o las cam 2 min dupa care plec. la vreo 1 km la primu semafor stand pe loc incepe si creste turatia, la al 2 semafor numai este crescuta dupa care iar creste  si tot asa. tin sa precizez ca se imtampla zilnic. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si am uitat sa precizez ca de fiecare data cand creste turatia se aude un tacanit in bord undeva in partea stanga a volanului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu gresesc in ceea ce priveste regenerarea .Spre exemplificare uitativa aici:

http://w3.ro.volkswagen.at/despre_volkswagen/inovatii/dictionar_tehnic/dieselpartikelfilter.html

 

Daca se aude tacanit in partea stanga cand creste turatia este posibil sa ai turometrul stricat.

Ca sa verifici intrii in diagnoza climatronicului apasand simultan butonul AC si SAGEATA in sus  si la pozitia 19.3 ai turatia motorului afisata electronic,pleci cu masina si cand iti creste turatia vezi daca este diferenta intre ce iti indica turometrul de la bord si ce iti indica climatronicul.

Daca nu stii cum se face acceseaza:

Modificat de Gaby1111111
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce scrie acolo legat de PDF pare plauzibil , imi cer scuze daca gresesc , dar mai cercetez pentru ca ma bazez pe comportamentul masinii mele , si informatii date de alti prieteni , ea  face cam de fiecare data la ~ 500 km regenerare asistata de computer , am facut si drumuri lungi in care turatia era pentru perioade mai lungi de timp peste 2000 rot si tot isi facea regenerare asistata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!