Jump to content

Zgomot la volant/cutia de viteze


petervirtual
 Share

Postare recomandată

Matzul ei de limba germana ! :tuktuk:   Nu prea inteleg unde as putea gasi evidentiat faptul ca s-a schimbat ambreiajul si volantul....Am gasit o chestie de genul km-Stand:92074 Datum:18.1.13  iar dedesupt Bemerkungen: unde este scris de mana 97Y5 si parca Unit.1  Stampila plus semnatura,este pusa -ca peste tot in cartea de service,de "Zentrum" VW din Passau.Sa fie oare aici ? In rest, vad schimbari de filtre , uleiuri,inclusiv distributia-atat cureaua de transmisie cat si cea de distributie ( lucru care m-a interesat in mod deosebit -avand in vedere efectul unei eventuale uzuri excesive ale curelei de distributie...)

Modificat de Calin-Ionut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mai conteaza ... sa fie sanatoase de acum inainte si sa ne bucuram de ele ca de aia le am luat, nu sa le inramam :))

km multi si fara evenimente.


apropos: in afara de cartea service care ti se da teoretic (si uneori si practic) odata cu actele masinii, eu am cerut VIN ul si am verificat o in reteaua vw 

( istoricul de lucrari efectuate la fiecae intrare in service ....nu doar bifele din cartea service, inainte sa o cumpar.

asa am vazut ca a avut schimbat compresorul clima si nu mai stiu ce bucse fata si ca, corespund intarile in service ca data si nr km cu ce e scris 

in cartea service. cred ca deja s offtopic.... sorry, promit sa nu mai fac ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar ,sa ne bucuram cu totii de masinutele noastre ! Unde anume ai verificat cu VIN-ul masinii istoricul ei ? Nu poti da aici un link ? Nu de alta ,dar cred ca sunt foarte multi colegi de forum interesati-inclusiv eu.Fericit tu , care intelegi ,se pare ,limba lui Goethe. Si trebuie sa recunosc ca mi-ai pus un mare semn de intrebare in legatura cu durata volant-ului.....

 Drumuri bune tuturor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Nu e numai linba lui Goethe, ci si limba materna a presedintelui Romaniei :D Da-mi un scan de la cartea de service si iti traduic eu daca e ceva de tradus...

Modificat de Geisterfahrer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat VIN ul la P.B.V. bucuresti ( zona carrefour militari ).

acesta mi a fost dat la cererea mea de catre vanzatorul masinii, inainte de achizitie.


la vechiul golf v (luat tot din Germania cu carte si istoric in 2008) volant a inceput sa bata de la 125 mii km si am schimbat o la 170 mii km.

spor ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti multumesc mult pentru disponibilitate ! Un adevarat coleg de forum ! :beer:

Am scanat patru pagini din cartea de service-doua perechi :))

 In una dintre ele am scris acel "faimos"   "97y5" si nu prea inteleg ce vrea sa spuna....

 Iar pe cealalta as dori doar confirmarea ca este vorba despre schimbarea curelelor de distributie respectiv transmisie , precum si a pompei de apa.

 O alta intrebare ar fi :cum sau ce trebuie sa scrie in cartea de service daca s-a facut schimbul ambreiaj-volant-ului ? Pentru ca la mine ,cred ca nu apare nimic...


am verificat VIN ul la P.B.V. bucuresti ( zona carrefour militari ).

acesta mi a fost dat la cererea mea de catre vanzatorul masinii, inainte de achizitie.


la vechiul golf v (luat tot din Germania cu carte si istoric in 2008) volant a inceput sa bata de la 125 mii km si am schimbat o la 170 mii km.

spor ...

Deci trebuie vazut acest lucru la o reprezentanta VW.....Nu pe internet....Am sa o fac si eu cand am sa vin in august in Tara.....La cate imi spui tu si la ce am mai vazut comantarii pe net se pare ca ai multa dreptate in privinta faptului ca ambreiajul si volant-ul nu prea ajung la 200000 de km.Nu mai tin minte exact de unde am retinut informatiile conform carora puteam sa folosesc volant-ul circa 300000 de km....... :dry: .Multumesc pentru raspuns si din nou,drumuri bune tuturor ! :beer:

post-139838-0-30136100-1434574157_thumb.

post-139838-0-52194600-1434574175_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Da, la inspectia de la 201000 km ti-au fost schimbate ambele curele, precum si pompa de apa. Codul ala nu am idee ce inseamna. Vezi ca trebuia sa schimbi lichidul de frana in februarie 2015!

Daca vrei sa afli ce s-a schimbat la masina as intreba la VW. La Toyota de pilda, se pot obtine la cerere, copiile TUTUROR facturilor de reparatii facute bineinteles in sistemul lor de dealeri/reprezentante. Asa poti vedea exact si in detaliu ce s-a schimbat la masina, cand si la ce kilometraj. Daca obtii ceva, te ajut cu traducerea.

PS. Poate sunt paranoic, dar nu as pune documente ca astea pe net. Maine cine stie cine cumpara o masina cu "kilometri reali" si carte de service "la zi" cu fix stampilele uploadate de tine aici :(

Modificat de Geisterfahrer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc ,din nou ,pentru raspuns.......Te citez:"Vezi ca trebuia sa schimbi lichidul de frana in februarie 2015!"........

 Am facut-o deja la Autoworld-Cluj-Napoca in ianuarie 2015 ! :lol: ...............Au introdus,la cererea mea, un tester in lichidul de frana care , conform acestui tester mai "mergea" inca probabil,fara probleme, un an sau doi .....Eu l-am schimbat fara sa mai stau pe ganduri.....Cu siguranta masinii nu m-am jucat niciodata ! A fost o "lucrare la pachet" cu montarea sistemului de alarma "Viper"  model S706 pe care l-am instalat alaturi de un alt sistem de alarma italian...GT model "nu mai stiu cum".Iar acestea ,alaturi de "NaviLock"-montat la reprezentanta VW din Aachen sper sa fie suficient pentru a nu-i mai tenta pe hoti sa imi sparga masina pentru a-mi fura navigatorul.....Cel putin,asa sper...

 Probabil ca si eu sunt un pic "paranoic" cu ideea de siguranta impotriva hotilor....Dar vorbea aceea :"Cine se arde o data sufla si in iaurt ! " :lol:

  Legat de documentele puse de mine aici,pe net, inainte de toate,adevarul este ca nu m-am gandit la o astfel de utilizare frauduloasa a lor......De scos,mi se pare ca nu mai pot sa le scot.Pe de alta parte ,eu cred ca un nenorocit care doreste sa isi fraiereasca potentialii clienti cu astfel de documente falsificate -nu cred ca isi cauta modelele pe net.Oare nu au sute-mii de surse de modele de stampile si semnaturi direct de la atatia si atatia vanzatori de masini VW second-hand ??? Am evitat in mod intentionat sa pun pe net prima pagina a unui astfel de document pentru ca ,evident , continele datele "personale" ale autoturismului pe care il detin.

 Si nu in ultimul rand,doresc sa iti multumesc pentru disponibilitatea de care dai dovada..... :beer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Va salut baieti!! De aproximativ 2 saptamani sunt posesorul unui passat b7 1.6tdi variant.masina am luat-o din romania la 156000km iar ulterior am descoperit ca prin mai avea vreo 177.000km. De cand am luat o am facut revizia si diatributia.

La vreo 3-4 zile dupa ce am facut distributia a inceput sa se auda un zgomot atunci cand bag masina in marsarier.zgomotul este destul de proeminent si se si zguduie "o leaca" masina dar doar cand cuplez direct si mai repede in marsarier.daca cuplez mai lent asa nu se aude nimic.explicatia de la service a fost ca este volant. S a mai confruntat cineva cu simptomele acestea?

Multumesc anticipat pentru raspunsuri!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot B7 1.6 variant am si eu. Intra adevar cand "bruschez" marsarierul face cumva cam cum spui tu. Am un amic mecanic si i-am zis de ambreiaj si a zis ca nu face zgomot (nu a putut sa zica exact daca are sau nu probleme). Concluzia lui a fost ca ambreiajul ori merge ori nu merge. Cand nu va mai merge va trebui schimbat. A zis ca voi sti cand va trebui schimbat. Deocamdata sa merg asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

salutare.

din pacate, revin cu o problema nu tocmai placuta.

dupa cca 13500-14000 km facuti cu noul ambreiaj (volant+rulment+placa+disc),

 cand calc pedala de ambreiaj cca 2-3 cm si tin asa, se aude ca un rontait de fier pe fier.

 daca debreiaz complet nu se mai aude nimic.

daca e nedebreiat ( la ralanti), nu se aude nimic.

dupa cativa km facuti prn oras, zgomotul se mai estompeaza( devine mai infundat ).

incerc sa pun aici o inregistrare facuta la rece, dimineata.

 sa fie volant?

mentionez ca nu are nici o bataie in pedala, vibratie la pornire -oprire.... doar un " plescait " prelung atunci cand dau drumul mai brusc pedalei ambreiaj.

nu pot incarca, are mai mult de 1 mb

 

Modificat de vally_37
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este rulmentul de presiune care si face de cap.

Lasa l in pace. 

Insa daca se amplifica zgomotul, schimba l.

Cu unul OE.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina estepassat b7 , 2.0 tdi

nu stiu de ce naiba apare golf 4 .....

am incercat sa schimb dar nu se schimba

...............................................................

multam fine, ar fi bine de ar fi asa ..... sambata desfac sa vad ce are ..... doamne ajuta sa fie doar atat

 

 

Modificat de vally_37
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rog unul dintre moderatori sa inchida contul: " vally_37 ".

" cascadoru " a fost creat intr ucat nu mai stiam parola de la cel vechi deci, este aceeasi persoana.

eu am inercat sa l sterg insa nu am avut succces.

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare tuturor.

revin cu rezolvarea problemelor descrise mai sus:

demontat set ambreiaj. din volant iesea un material vascos de culoare verzuie.

placa de presiune avea alt design decat cel standard sachs la aceasta varianta auto (fiind stantata tot scahs ???)

discul ambreiaj era aproape nou ( nici macar nu era stearsa stanta )

cutia avea joc axial transversal la priza putere (inainte/inapoi). rezolvare: demontat cutie (facuta bucati :) ), dusa carcasa cu defect la o strungarie, facut o saiba metalica pe grosimea sanfrenului executat de rulmentul axului in carcasa cutiei, montata saiba in interiorul cutiei = nici un fel de joc in priza dupa remontarea cutiei.- daca cineva mai are problema asta vre o data, ( sper sa nu ) pot recomanda pe pm un mecanic foarte priceput si cu mult bun simt ).

aseara am luat masina - zici ca i noua.

apropos: cand am contactat pe cel care mi a vandut setul de ambreiaj anul trecut si i am spus ce probleme am, mia cerut tot felul de acte, constatari service autoruzat, copie dupa autorizatia acestora.... si cand m am dus cu toate si i am spus ca vreau sa mi schimbe intregul set nu numai volant ca altfel ii dau in judecata, mi au dat in doua ore toti banii care i am platit la momentul respectiv pe setul complet.

 ca o recomandare: nu mai dati banii pe chilipiruri ca riscurile sunt imense.

eu am platit atunci 2350 set complet iar acum cu interventii si cunostinte am obtinut pret minim de 3100 lei ( piese cu holograma SACHS si stantate ZF )

numai bine.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna seara! Masina parintilor prietenei mele tocmai a inceput sa aiba niste simptome. Dupa urechea mea, poate usor neavizata cred ca este vorba de discul de ambreiaj si acele batai fine de la volant. Masina are 156.000km reali. Voi ce pareri aveti?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut Georegel.M

din cate imi dau eu seama, este rupt un arc la placa de presiune si freaca pe capacul cutiei.

nu mai porni masina. schimba urgent setul ambreiaj altfel, schimbi si cutia.

am patit si eu asta in drum spre Arad anul trecut si tot pe la cca140k km.

spor.

 

ce se aude nu e volant ci frecarea fier pe fier dintre arcul rupt la placa presiune si capac cutie viteze.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sfat. Ideea e ca ai ei au luat masina luni, a venit pe roti din germania si nu stiu cum de tatăl prietenei mele nu a băgat de seama sunetul asta; a spus ca el se urca in masina si pleaca si nu se aude din interior. Eu am ajuns ieri dimineata acasa si i-am dat o cheie si se manifesta ca in video. Băietii care au adus masina am inteles ca ar fi descris-o ca functionand impecabil, a fost si pentru verificări in reprezentanta si cei de acolo la fel au spus, ca e perfecta masina. Nu stiu peste cine a dat sau daca a fost luat de fraier. Eu i-am recomandat schimb complet de kit, adica tot ambreiajul si volant... E si cu start/stop si am inteles ca e mai complicat si mai scump kitul. Tu cam cat ai mers cu masina cu arcul rupt cum ai scris mai sus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in jur de 100 km ca n am avut incotro ....

 daca mai mergeam 25-30 km, adio si cutie viteze.

am postat undeva poze eu si colegul catalin.ionut daca nu ma insel.

mi a facut sant de cca 2-3 mm in capacul cutiei.

 nu mai merge deloc cu masina daca nu stii cat a  mers cu ea si nu o mai porni sub nici o forma.

 du o tractata la service.... vb serios

sau ... treaba voastra, faceti cum doriti.

grija ce i puneti. vezi ca piese ok calitative, nu gasesti sub 32 - 35 mil

 am luat eu initial cu 25 mil si in nici 10 miii facea ca dracu atot ambreiaju si volant.

 noroc ca kle am pus in service autorizat si am reusit cu chiu cu vai sa le schimb pe garantie , adica mi au dat banii pe loc si mi am luat altele cu 33 mil.

spor si bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca esti interesat, pot sa ti dau pe pm pun date contact ale mecanicului meu.

este un tip super ok si cu mult bun simt. mie mi a pus diagnostic noaptea, la telefon.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat B7, 2012, 2.0tdi 170cp, DSG, cand pornesc masina la rece se aude o bataie care am localizat-o in stanga,jos langa roata, bataia se aude doar cand cutia de viteze este in modul P sau N, cand o pun pe Drive dispare sunetul. Sa fie volant ? Am atasat si sunetul, sper sa se deschida fisierul.

Voce0002

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

opinia mea este, Da, volant.

urmareste daca la cald, in ralanti, zgomotul este mai estompat dar exista.

 daca da, e gata volant.

mai cere si alta parere ... imi pare ca face destul de urat, cred ca iti bate de ceva vreme.

succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

43 minutes ago, cascadoru said:

opinia mea este, Da, volant.

urmareste daca la cald, in ralanti, zgomotul este mai estompat dar exista.

 daca da, e gata volant.

mai cere si alta parere ... imi pare ca face destul de urat, cred ca iti bate de ceva vreme.

succes.

Acum a inceput sa se se auda zgomotul,de doua zile. Pana acum sunt f sigur ca nu s-a auzit.  Cum e indicat ? Se schimba tot kit-ul de ambreiaj sau doar volant ? Ms 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba tot sa nu platesti de doua ori manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la tine, ptr ca ai DSG, cred ca ai doar volant ... restul e in cutie.

deci, cred ca ai de schimbat doar volant.

 kit -ul intreg se schimba la cutie manuala, unde ai placa presiune, disc ambreiaj si rulment ..... din cate stiu eu.....

iti vor spune exact cei care iti vor face oferta ptr piese dupa seria sasiu.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!