Jump to content

Probleme electrice Sharan


Mmarius
 Share

Postare recomandată

Si atunci cand clima e pornita ? La alternator cat ai(tensiune) cand e clima pornita ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, dacă îmi scade încărcarea la 12v cu climă fără faruri, care ar putea fi defectul, releu încărcare sau vreo diodă? La rece, fără consumatori nu trece de 14v.

 

neata !

 

masoara si pe borna altenatorului, vezi cat ai acolo, cand iti scade tensiunea la 12v. Daca tot atat ai, problema este in alternator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am măsurat, cu climă pornită, ventilatoarele maxim 12,9 în baterie, 13,2 la alternator, la 1500 turații urca în baterie la 13,4-13,5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la alternator cat e in turatie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13,9v, în baterie nu urca niciodată peste 14v, și bateria este de 100 ah.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu asa am patit la alternator am 14,2 iar pe baterie 13,6-13,8 pina nu a pornit dimineata si am un element mort la baterie,fa un test si la baterie,dimineata dupa ce deschizi masina cit are bateria si cind pui contactu la cit scade?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus o baterie noua, de 70 ah, la fel face, am observat totuși, ca borna alternatorului se cam incintă împreună cu releul, dar firul până în casetă nu se incintă tare. Dimineață, bateria are cam 12,3v și când pun contactul scade un pic sub 11v, dar merg cu încărcarea asta din iarna, bateria, am măsurat și diodele, valorile diferă, de la 200 la 350k, cât mă pricep eu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai desfacut siguranta din cutia ce vine sus linga baterie,vezi sa nu faca probleme acolo(unde intra + de la alternator si dupa pleaca firu rosu pe + de baterie),din ce am discutat,mi sa zis ca,dimineata trebuie sa fie pe baterie 12,6-12,7 si cind pun contactu sa nu scada sub 12.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce baterie ai pus ?

 

ca idee se putea pune una cu amperaj mai mare, la motorul/masina ta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am baterie de 100 Ah,Europart, nu cred ca-i foarte stralucita , deodată ma ține și cu încărcarea asta, cea de 70 Ah am pus-o numa de probă, ca să mă comving ca nu are legătură bateria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13.9 pe baterie este ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am 13,9 in baterie doar la rece fără niciun consumator, cu clima și fază scurtă scade până la 12,9.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scade cam mult cu consumatori, schimba releul de incarcare si carbunii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

 

Verifica firul care intra in cutia de sigurante de langa baterie, acela nu trebuie sa fie incins tare.Daca este incins ai acolo in acel papuc contact imperfect si de aceea ai diferentele de tensiune intre alternator si baterie. Daca mergi cu ea asa aui sanse sa strici releul regulator de tensiune, acesta va sta in 100% sa acopere deficitul de curent, si la un moment dat va crapa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

N-am rezolvat problemă încă, am pus releu nou și nicio schimbare, am pus bateria mea pe un Logan și o încărca bine, cu toți consumatorii loganului în blană nu scade sub 14,2v (cei drept, fără climă), la mine am pus de la srot un alt alternator și îmi încărca 14,3 și cu consumatori scade până în 14, îi biniaor, nu-i cum trebuie, dar... apropo de firul până în caseta, se cam incinta, dar contactele și masă pe motor le-am verificat, sunt ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cum nu ai rezolvat,tu zici ca ai pus de la dezmem si cu consumatori nu scade sub 14,asta e bun asa trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima data am facut doar proba, ieri am si cumparat unul, incarca la fel ca cel cu care am probit, urca pana in 14,3v fara consumatori, dar cred ca mai am si alte probleme, anume: cand pleaca termocupla pe viteza 2 scade tensiunea la baterie pana la 13v, in rest nu scade sub 14v, in plus am oscilatie la tensiunea de incarcare in relanti, oscileaza cam 0.05v (asa face si al meu) si firul de la alternator impreuna cu tot alternatorul se cam incinta, deci problema inca nerezolvata.

Modificat de latzy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am descoperit ca am un consummator neidentificat care imi descarca bateria, am pus ampermetrul pe borna de plus dupa ce opresc motorul si am un consum constant de 0,15 Ah, cu cheia scoasa din contact, becuri stinse, nu stiu ce ar putea fi si cum sa-l identific, cred ca nu din cauza incarcarii imi scadea tensiunea in baterie si nici bateria n-are probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Naspa,ai luat borna de + jos si ai pus aparatu intre cablu de + si borna bateriei de + nu?Iti ramine sa scoti cite o siguranta pina gasesti consumatoru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca consumul ala e normal, mi un pic cam slaba bateria, scade tensiunea, dar porneste, n-am probleme deocamdata. Am masurat cu aparatul si cu vag-com, pe vag-com si la panoul de sigurante. am 14,08, iar pe baterie am 14,3. In relanti fara consumatori merge rau motorul, galopeaza, iar incarcarea nu-i constanta, oscileaza ceva de genul: 14,30 scade la 14,21, iar urca 14,30 si tot asa, dar repede si se vede si la luminile interioare scaderile de intensitate, la faruri n-am sesizat. Erori la motor: sensor temp g62   open or short to plus. Ceva nu-i in regula, mi sa nu ma lase si alternatorul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde ar trebui cautata eroarea aceasta:

 

-------------------------------------------------------
Address 02: Auto Trans        Labels: None
   Part No: 09B 927 750 L
   Component: AG5 Getriebe 09B   0260   
   VCID: 356525E72781
 
1 Fault Found:
00526 - Brake Light Switch-F 
            28-10 - Short to Plus - Intermittent
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Contactul de deasupra pedalei de frana se ia la puricat /schimbat. Nu circula asa ca cel din spate nu stie cand pui frana.

P.S. ai facut diagnoza dupa ce ti s-a aprins spirala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu s-a aprins nimic, eu cautam o eroare la clima. s-a oprit clima in mers , am oprit la un service, a scos freonul care era complet(950g pentru circuit dublu), l-am bagat la loc si a facut un test unde zice el ca este diferenta de presiune pe senzorul g65 intre cea reala si cea din diagnoza. acum merge bine fara sa schimb senzorul, nu da nici o eroare pe clima, dar am gasit asta cu becurile de frana-care cred ca merg, ma duc acum sa verific. mie imi spune daca am un bec ars ,fie el de pozitie.

 

am verificat spopuri frana si functioneaza toate trei

Modificat de Napoleon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci este o eroare veche nestearsa, pentru bec ars se aprinde in galben partea superioara al afisajului cu iconita de bec.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba senzoru,fluctuatia poate fi si din galopare,latzy.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!