Jump to content

Apa in ulei Sharan 1.9 TDI PD


laubau
 Share

Postare recomandată

lucy7sl@yahoo.com

putina spuma deculoare gri-galbui pe capacul de la ulei

ulei scimbat de 2000 km 

problema e de 2 zile

masina merge ok

antigel nu as zice ca a consumat

joja si uleiul  de pe joja sunt curate, fara urme de apa, picaturi sau impuritati. 

ce sa fie condens sau o problema la chiulasa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • laubau

    9

  • Adrian_S

    5

  • yoh01

    3

  • nelu_24

    3

Parerea mea, dupa indelungi si costisitoare incercari, este ca trebuie neaparat sa stii daca consuma antigel sau daca intra cumva ulei in antigel. Deci trebuie sa fii sigur de treaba asta (daca intra ulei in borcan s-ar vedea numaidecat, iar daca consuma antigel verifici dimineata cat a fost, iar a doua zi dimineata cat mai este). Daca intradevar pierde apa sau intra ulei cred totusi ca este o problema: chiulasa, racitor ulei sau bloc motor (f.f. rar)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Joi, cel tarziu vineri ma duc sa o ridic: s-a schimbat si blocul motor (era fisurat, concluzia revenind dupa verificarea cu solutie de contrast). Am mai platit 250 euro blocul si cu asta basta (dupa lungi discutii si toate cele, am considerat ca asta este calea de mijloc, fara a fi un carcotas sau un om rau intentionat, si sa speram ca nu mai am nici o problema). Dupa o scurta recapitulare s-au schimbat (si despre acestea nu ma indoiesc): bloc motor, garnitura chiulasa si restul de garnituri, debitmetru, egr, suport motor, ambreiaj complet, electrovana, racitor ulei, filtrele, distributia completa, supapa de presiune, niste furtune de nu mai stiu care, pompa de vacuum,  ulei, antigel si sper ca nu mi-a scapat ceva. Toate piesele sunt noi, am garantie, mai putin blocul motor pe care am garantie 6 luni cu promisiunea de a imi face un test de compresie la ridicarea masinii.Total.....100 mil. Nu stiu daca este mult sau putin (pentru mine sunt bani multi), dar trag nedejde ca am totusi o masina pe care ma pot baza. Voi vedea in viitor, daca nu ...... ii dau foc si gata ca ma lasa nervii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: toate piesele pe care le-ai schimbat trebuiau neaparat schimbate ? Chiar toate au picat asa ? :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar erau cam duse. Adica ambreiajul si volant bateau, pompa de vacum era dusa in sensul ca avea un fasait frana aproape tot timpul, membrana egr era sparta, suportul de motor era rupt (avea bataie la oprire si pornire), treaba cu motorul nu mai zic, este totusi o masina veche, la 300 mii km. Acum ideea a fost ca daca stiam ca e motorul nenorocit, nu mai bagam banii astia in ea, si nu mai schimbam atatea amar de piese. O vindeam asa cum este si gata. (este totusi masina de 2001, nu vreun avion). Acum sincer m-ar durea sufletul sa o mai vand, iar banii ce i-am bagat in ea nu ii voi mai vedea niciodata, si deocamdata voi ramane cu sa isi faca treaba si sa isi scoata parleala. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
lucy7sl@yahoo.com

Era doar condens...nu stiu de la ce ...nu aveam scutul sub masina si facusem ceva drumuri scurte dimineata 2 km pana la munca

 


putina spuma deculoare gri-galbui pe capacul de la ulei

ulei scimbat de 2000 km 

problema e de 2 zile

masina merge ok

antigel nu as zice ca a consumat

joja si uleiul  de pe joja sunt curate, fara urme de apa, picaturi sau impuritati. 

ce sa fie condens sau o problema la chiulasa ?

Revin si zic ca era doar condens..ciudat e ca la cate dieseluri am avut nu am mai vazut asa ceva ...nu aveam scutul sub masina si nici capacul de plastic iar masina o foloseam pt o distanta de 2 km si cred ca e din aceasta cauza.....cum a aparut asa a si disparut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salut baieti,

Am un prieten care este in Turcia momentan cu Sharan-ul si urcand serpentinele in Bulgaria a crescut temperatura motorului si a dat apa afara,crede el pe la vasul de expansiune pentru ca era foarte uda zona.

A completat cu antigel si a continuat drumul.

In Turcia i-au spus ca trebuie curatat / schimbat radiatorul pentru ca avea dop, i l-au curatat, dupa operatiunea de curatare cu antigel nou la urcare apa fierbe la coborare o pierde. 

Pana sa se schimbe termostatul daca se cobora cu masina / capota deschisa temperatura scadea sub 90. 

Dupa schimbarea lui temperatura nu a mai scazut, a fiert iar si apoi a pierdut.

 

Acum i-au spus cei de la service ca ar fi chiulasa de rectificat, probabil supapele de schimbat, ulei, garnituri...cu totul 500 dolari.

Ce credeti ca ar fi de facut?

 

Multumim pentru ajutor !

Modificat de Adrian_S
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu bani aia ia alt motor ...  garnitura dusa ... ce treaba are supapele ? mecanici lu peste

Modificat de yoh01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai...cam da..asa e cand esti strain si ai nevoie sa-ti repare masina cat mai repede...

In fine,cred ca vor completa cu apa cand va fi nevoie si vor veni cu ea asa spre Ro..Ar fi riscant pentru motor?

E cam bataie de joc din ce am vorbit cu el pe acolo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai sa fie atent la temperatura si la apa din vas sa nu ramina fara,eventual daca poate sa-i scoata si termostatu.

Modificat de adrianf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate fum alb pe esapament? Se poate completa doar cu apa  nu este nevoie de antigel ca nu-s -30 grade

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa incerce sa schimbe macar garnitura de chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa scoata termostatul afara, asta pana ajunge in Romania, e o optiune ieftina si apoi acasa poate sa vada mai amanuntit ce si cum.

Modificat de terminatoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de acord cu baieti sa scoata termostatu .. si sa vin cu ea acasa ! ca daca are chiulasa fisurata .. o sa il ingroape mesteri bulgari 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumim pentru raspunsuri. Asa o sa faca. Nu scoate fum. Momentan e in Turcia...dar...ma abtin in legatura cu mesterii... :tuktuk:

Drumuri bune !

Modificat de Adrian_S
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curios ca a dat apa pe la vas ,poate ca are supapa infundata si nu mai tine presiunea.Cred ca daca avea chiulasa/garnitura fisurata scotea fum alb/albastrui pe esapament

Modificat de rayn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu scotea fum. Cel putin audi-ul meu cu acelasi motor nu scotea pic de fum si completam si 2 litri pe zi. Garnitura de chiulasa 80%, chiulasa fisurata 19%. Mai ramane un 1% pentru care nu ma pronunt...dar in niciun caz nu sunt supapele. Apa distilata, baxul in portbagaj si incet si sigur. La drum intins as recomanda sa nu treaca de 2000-2200 de ture si depasirile la minim.

 

PS: daca nu ma insel, fum albastru nu scoate decat daca sunt probleme cu turbina.

 

PS 2: mai invatasem un mic truc, desi nu pot nici sa il recomand nici sa nu. cand aveam un drum mai lung si aveam emotii cu masina, scoteam furtunul de vacuum de la turbina si nu mai imi crestea temperatura la apa. asta am invatat-o pe pielea mea, intrucat turbina avea momente cand imi intra in limp mode si puteam sa ma dau la ea cat vroiam ca nu mai fierbea motorul, dar si plangeam in depasiri si pe dealuri.

Modificat de realpusky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca a ajuns apa sa fiarba, sigur trebuie rectificata chiulasa,  dar numai plan...la supape nu este nevoie sa faca nimic...si la noi cred ca aceasta operatiune se ridica la 1200-1500 ron, fara supape...eu il sfatuiesc sa o repare acolo, ca sa poata sa vina linistit inapoi spre casa...altfel o sa aiba un drum de cosmar. Eu asa as proceda


Odata mi-a intrat si mie masina in modul service, mergea masina relativ ok, dar nu tragea deloc...max 80 km pe ora, in drum drept, si aveam palpitatii la cel mai mic deal ce il aveam in fata... din Turcia chiar nu poate sa vina omul asa pana acasa...chiar daca scoate acel furtun de la turbo, cum a spus colegul realpusky.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cunosc palpitatiile. Dupa cum am spus, nu pot nici sa recomand asa ceva. E doar o varianta la care din nefericire am fost nevoit sa recurg. Ca e drumul sau reparatiile acolo, e oricum un cosmar. Nu e deloc placut, mai ales cand te gandesti la riscuri. 

 

Orice varianta alege colegul nostru, ii urez succes. Ori la drum ori la reparatii. Sper sa se inteleaga cu ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumim inca odata pentru sfaturi. Am transmis mai departe informatiile :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intai sa scoata termostatul, apoi, daca vrea poate sa incerce cu un capac la vasul de exp, poate supapa nu-si face treaba? Urmmeaza garnitura de chiulasa si abia apoi rectificare.

Si eu am pierderi la Sharan, momentan o sa-i schimb borcanul cu totul sambata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intai sa scoata termostatul, apoi, daca vrea poate sa incerce cu un capac la vasul de exp, poate supapa nu-si face treaba? Urmmeaza garnitura de chiulasa si abia apoi rectificare.

Si eu am pierderi la Sharan, momentan o sa-i schimb borcanul cu totul sambata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca s-a scos termostatul si tot fierbe. Nu merg ventilatoarele. Si verdictul din partea altor mecanici ar fi ca termocupla este defecta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!