Jump to content

Probleme 3.0TDI (Touareg 7L)


iugdra
 Share

Postare recomandată

Am achizitionat de aprox 6 luni un Touareg v6 TDI cu DPF fabricatie 2007 80 000 km, tevile de esapament sunt pline cu funingine, la relanti nu scoate fum deloc, la acceleratie pe loc de asemenea nu scote fum. Am curatat funinginea la spalatorie, in oras nu se depune insa cum merg in exterior dupa aprox 50-100km tevile se innegresc din nou. Mentionez ca nu prezinta nici o eroare pe vag com si in rest masina merge perfect. Asi vrea sa stiu daca se poate remedia aceasta problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ulei nu iti consuma peste limitele producatorului,logul in mers e bun,nu ai furtunuri/intercoolere crapate,injectoarele sunt in limite atunci te sfatuiesc sa nu te mai uiti la toba :)).Funingine am la Ford fiesta pe toba care e un amarat 1.4 pe benzina.Nu iti face griji daca testele de mai sus sunt bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ulei nu consuma deloc, injectoarele sunt in parametrii, erori la bord nu au aparut niciodata, log in mers nu am facut, daca ajuta banuiesc ca se face la reprezentanta, o sa incerc sa ma programez desi nu cred sa-mi ofere solutia( eu sunt din Cluj- Napoca ) Pe mine ma ingrijoreaza aceasta funingine deoarece am inteles ca la aceasta motorizare cu DPF esapamentul nu trebuie sa se innegreasca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie sa se innegreasca, omul are dreptate. DPF-ul este garantat circa 120.000 - 150.000 de km. Dupa aceasta limita, apare uzura, depuneri, scade capacitatea de filtrare a gazelor si astfel ajung sa treaca de filtru gaze. Dupa 200.000 de km , este foarte probabil sa se desprinda bucati din DPF, care sa infunde traseul, deci nu strica o verificare a starii DPF-ului. Dat jos, verificat vizual, pus intr-o solutie de curatat cu detergent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa stiam si eu, la masinile cu DPF esapamentul trebuie sa fie curat si din cate stiu eu, DPF se schimba la 170.000 km. La un passat b6 1.9tdi BLS DPF, avea ~300.000 de km, filtrul probabil ca era cel original deoarece esapamentul era negru ca taciunele, scotea fum iar motorul nu mai tragea. Eu zic ca nu e de joaca cu el, daca stii sigur ca masina are 80.000km atunci du-te si verifica starea filtrului. Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare intradevar ca problema este cea la care m-am gandit si eu--filtru de particule fisurat . ( se innegreste teava la turatii mari in sarcina explicatia fiind presiunea crescuta din evacuare ) Masina are sigur 80 000 km, pe teste DPF se regenereaza si nu prezinta incarcare decat pana la max 16 % , probabil prezinta undeva ceva defectiune care lasa funinginea sa treaca la presiuni crescute in evacuare . Dupa cum vad sfatul primit este sa-l dam jos si inspectia o sa se faca vizual , eventual curatat desi am inteles ca nu prea poate fi salvat odata ce s-a compromis ca functionalitate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba e ca asta nu trebuie dat jos de pe masina si curatat, doar se face regenerarea din Ecu din cate stiu eu. Daca tot face funingine e posibil sa fi crapat vreo sita de-aia din el. Chiar si-asa, nu ai ce sa-i faci daca s-a spart ceva ca nu se gasesc alea de cumparat ca sa le inlocuiesti.Sunt niste placi ceramice cu gauri fine in ele din cate am inteles eu, asa ca...

Da-i o regenerare daca n-ai facut asta deja si daca tot mai face, ar trebui inlocuit, altceva nu prea ai ce sa-i faci. Ori pui altu', ori nu mai pui deloc si il stergi din Ecu ca din cate am inteles sunt colegi care au facut asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut oameni buni. E vorba de un Touareg V6 3.0L TDI Automatic din 2006. Scriu aici pentru ca nu pot inca sa fac un topic nou si poate imi dati niste sfaturi. De ceva timp imi scoate un sunet urat de tot ca de turbina(zici ca schimba un TIR) asa la acceleratii usoare in primele trepte, 1,2,3... La acceleratii pana in blana nu se simte nimic, doar daca las de acceleratie in treptele astea.

Apare mai mult cand apas acceleratia si apoi repede la decelerare. Si parca mai mult in curbe, nu stiu de ce. Aveti careva ceva idei ce ar putea fii ? Azi o sa ma duc sa`i fac si un test cu vagcom si poate o sa apara ceva acolo. Tin sa mentionez ca inca mai am un 1 garantie si poate am noroc in caz ca e ceva "grav". Ce`am observat de cand am problema asta e ca sunetul la acceleratie nu mai e la fel de frumos ca inainte, parca e mai "brutal" pana in trepte mai mari si peste 2500-3000 rpm.

Inca o chestie care am observat, la xenoane, sunt momente cand parca da "blitz`uri", parca schimba din intensitate, e normal ? La fel, nici o eroare in bord.

Si inca una care e foarte urata la drum, aproape la orice denivelare de drum sau gropi, se simte foarte tare la volan si in masina. Mai am un Ford Focus familiar si nu se simte deloc. Parca masina e mai "tapana".

Daca am viteza mica si pun frana brusc, zici ca bate ceva inainte de frana. Nu e asa "cursiv" sa zic.

Cer scuze pentru termenii zisi aici dar nu ma prea price in ale mecanicii. V`as fii recunoscator pentru niste sfaturi utile. O zi buna va doresc.

LE: Mai am ceva probleme la pornire, pun cheia, invart dreapta pana se aprind martorii in bord, astept putin si invart dreapta pana porneste. Asta in zilele bune, sunt zile cand invarte umpic, are un stop si apoi porneste motorul.

Cateodata mai apar si erori in bord, "sistem tractiune defect", ceva de genu, nu e in romaneste si nu porneste decat daca scot cheia si pornesc iarasi. Una peste alta, porneste greu mai de fiecare data, Si de fiecare data exact cand porneste motorul are un sunet urat pentru cateva secunde, apoi se opreste. Aproape ca sunetul cand ti pe automat mai mult decat trebuie, doar ca aici nu tin deloc doar invart spre dreapta si ii dau drumu.

O zi buna.

Modificat de skibadee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am revenit cu detalii, am fost la service, concluzia: fisura filtru particule la 80 000 km , ciudat totusi asa ceva, cica la acceleratii mari in sarcina fisura scapa fum si de aia negreala pe teava. Sfat: sa o las in pace ca nu influenteaza mersul motorului, doar polueaza. Pe mine ma enerveaza ca polueaza si vreau sa inlocuiesc DPF dar ei nu pot garanta ca dupa aceea nu mai innegreste tevile. Eu nu vreau sa poluez asa ca ma ajuta sfaturi de la cineva care a mai intalnit aceasta problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna seara, am un vw touareg 3000 v6 tdi an 2008 are 195000km, masina o am de noua; am o mare problema cu ea, s-a aprins martorul de la motor si imi scrie ca e scazuta presiunea in rampa; am schimbat senzorul, nici o schimbare tot asa, acum imi zice mecanicul ca doar pompa de inalta presiune poate fi; eu am fost intre timp la altcineva care mi-a verificat pompa si este exact intre parametrii; Mentionez ca atunci cand se aprinde becul masina nu mai trege, dar daca opresc motorul si o repornesc iar merge o perioada scurta de timp si nu se aprinde becul decat daca merg sub 2000 de ture, daca o tin peste 3000de ture merge ok!!!

Cam ce ar putea fi???ca deja m-am saturat sa tot stau prin servisuri si sa pompez o gramada de bani in masina!!!

Va multumesc anticipat!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum spune si mecanicul este pompa de inalta presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai incercat cu o diagnoza sa vezi ce zice ? poate afli mai mult decat presiune scazuta in rampa, poate ai un injector defect sau pe undeva scapa presiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost la vreo 3 service-uri cu 3 testere diferite si tot acelasi lucru a aparut, dar presiunea la pompa este in parametri, iar injectoarele de asemenea sunt in parametri. pe mine ma nedumereste treaba asta, adica e in parametri dar nu merge, adica baga presiunea aia(care trebuie, fiind in parametri) dar e presiune scazuta, de aia cred k poate fi altceva...si daca ar fi pompa, atunci in sarcina , nu ar trebui sa cada? ea cade cand merg la turatii mici...o pompa noua e un sac de bani si nu as vrea sa o schimb degeaba.

diagnoza aia nu e totuna cu tester-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum as putea vedea seria de pe pompa fara sa o demontez????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

testerul e tot una cu diagnoza, dar la servisuri ti-au facut log in mers ? adica te urci in masina cu ei cu testerul conectat si faci o tura ( daca stie ce face iti zice cum si ce sa faci sa poata testa masina )

ai poza unde e seria la pompa, daca nu dai de cap dai o tura la reprezentanta in cel mai rau caz, e cam 400 de ron o diagnoza

post-35789-0-84969600-1347227079_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

ar trebui verificata presiunea cu ceasul, nu din senzorul de presiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Deschid acest topic in numele colegului yoosined, care nu are dreptul inca.

 

Yoosined, ai cuvantul:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jetta20tdiHLDSG6

ceva date despre masina ar fi binevenite...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult Cosmin inca o data.

 

Deci, sa incepem cu inceputul. Touareg 3.0 TDI , an 2006, 125.000km, manual...

 

De aproape un an ma comfrunt cu o problema: FUM ! Fumul apare doar la relanti sau daca merg mult in frana de motor, in special in oras. Mentionez ca in mers daca o calc nu scoate gram de fum. Partea urata a lucrurilor e ca am ajuns pe mana a tot felul de mecanici: injector 6 stricat (schimbat), turbina e gata (schimbat), acu mai nou aud ca e normal sa faca asa.

 

Am zis sa caut ajutorul aici unde sunt ceva detinatori de Touareg cu speranta ca cineva stie ce si cum. Fumul este abundent, este de culoare alba, are un miros intepator si apare abia dupa 10 minute de relanti. Nu scoate extraordinar de mult la relantiu, dar dupa ce incep sa plec cu ea imi lasa in urma o dara ca la motoarele pe aburi (Cred eu ca scoate ce are pe tobe) , dupa care totul e ok. In mers face asa doar daca merg cu ea subturat, si daca nu schimb vitezele peste 2000 rpm.

 

Va multumesc, si cine stie, poate am noroc!

 

LE: Banuiesc filtrul epurator! (Mi-am dat seama ca de la 60.000km nu e schimbat :D si din ce am mai citit ar putea "ajuta" la problema cu fumul)

Modificat de yoosined
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci inteleg ca apare dupa vreo 10 minute de mers si dispare dupa un anumit timp de functionare.

Parerea mea e ca nu e fum, ci abur. Si normal ca e intepator, fiind amestecat si cu gaze de evacuare.

Fumul e negru sau albastru. Si nu prea are cum sa apara doar in ralanti.

 

Aburul apare pana se incinge bine catalizatorul si evacuarea.

 

Te-au facut de niste bani si mecanicii, ca doar tre' sa manca si gura lor o paine. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fumul apare de la motorina in exces datorita uzurii injectoarelor. Cu un vag citeste blocurile de masura 71,72,73,74,75,76 si posteaza aici valorile. Rezolvarea este inlocuirea injectoarelor (toate 6).

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci fumul apare doar daca merg subturat. Daca pornesc masina si o las la relantiu 10 minute incepe sa scoata fum.

 

Bysus, el nu scoate in sarcina.. Daca o fugaresc tare nu scoate fum, ca am testat treaba asta nu cu prieten care mergea in fundul meu. Nici un gram de fum.

Plus ca atunci cand am schimbat turbina eu banuiam tot injectoarele si mi-au zs baietii din service ca e imposibil sa fie de la injectoare (Service autorizat in reconditionari turbine/injectoare).

Modificat de yoosined
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fum de culoare alba-miros intepator= ANTIGEL! ia verifica, cine stie....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Este o problema comuna motoarelor de pe Audi 3.0 tdi <2007, motor cu care masina ta este echipata. Ai probleme cu mai multe injectoare, si NU se repara, se inlocuiesc. Mergi la un centru de testare injectoare ca sa le verifice pe toate si schimba-le pe cele cu probleme.

Le poti face si o verificare in prealabil cu vag com-ul, mergand pe campurile din Engine 72-77 si vezi timpii de corectie. Maximul este 48 daca nu ma insel. Odata ajuns acolo sau aproape injectoarele cu acea corectie trebuie schimbate. Pe clubaudi este dezbatut pe larg fenomenul

http://www.clubaudi.ro/motoare-si-transmisii/23531-injectoare-3-0-tdi-probleme-si-rezolvari.html

Imi pare rau ca iti dau aceasta veste, dar dupa ce o sa citesti acel Topic o sa te convingi singur.

Mult noroc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • R_a_z_v_a_n a închis acest topic
  • Andrei_72 a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!