Jump to content

Pornire grea la cald (Touareg 7L)


voctav
 Share

Postare recomandată

poate scapa motorina in capul pistonului dupa oprirea motorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si de asta cum imi dau seama? Teoria sta in picioare daca atunci cand se raceste putin porneste bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Aha, de la ultima mea postare s-au mai intamplat inca 2 belele grave.

Asta tine de injectoare, pompa sau ECU? Pana acum am schimbat bateria, am verificat electro-motorul si cablajul de forta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai care sunt cele"2 belele grave"??

Dezamorsarea circuitului(oringuri duse) duce la o pornire grea indif.de situatie.

Injectoarele nu fac belele la pornirea la cald.

Cauza... nu e suficienta motorina injectata la pornire din dif.cauze, baterie/electomotor/senzor G62/etc.

Cauta pe cineva sa ti faca o diagnoza si in primul rand sa verifice G62.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Belele n-au legatura cu injectia sau pornirea, lant pompa ulei rupt si pompa vacuum sparta.

Diagnoze am facut multe si totul pare normal. Tocmai ce am scris ca am verificat bateria si electromotorul. Senzatia este ca motorul intepeneste si electromotorului ii este extrem de greu sa-l invarta. De cele mai multe ori porneste la a treia incercare si atunci chinuit. Asta doar cand e cald. Daca-l opresc cand are 50°C, reporneste fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Abia acum ai explicat cum se manifesta cu exacitate, EU(si probabil multi ca mine)au inteles ca dai mult la automat pana ce porneste(simptomele pornirii grele la cald a masinilor din grupul VAG).

E dubioasa treaba in cazul asta, ramane sa verifici cum spunea un coleg cablajul de forta.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E verficat si pe + si pe -.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci du te si pune injectoarele pe bancul de probe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Salut,
Am avut si eu problema cu poticnirea la pornirea la cald. Am reconditionat electromotorul, am schimbat bateria, problema persista. M-am documentat si toate informatiile ma conduceau catre injectoare. Adica: daca exista un injector care nu inchide complet, acesta la oprirea motorului picura motorina in capul pistonului. daca pornesti imediat, nicio problema fiindca nu curge destula motorina. daca astepti 10-15 minute si dai cheie se poticneste. Daca astepti 1 ora porneste fara probleme. Explicatia este ca motorina are timp sa se scurga in baie pe langa segment.(aveam motorina in ulei) deci problema apare la cald in intervalul de 10-30 de minute cand exista motorina in capul pistonului si atunci se produce o compresie mai mare decat trebuie si care probabil e in contratimp, care blocheaza pentru moment rotatia motorului.
Am dus injectoarele la verificat pe stand. 2 cu probleme, le-am reparat si dupa aceea 4 luni de zile nicio problema. Dupa 4 luni apare aceeasi simptoma. Am dus din nou injectoarele la verificat, rezultatul, toate sunt ok. Bun, le pun din nou pe masina, aceeasi problema. Am ajuns intr-un punct in care nu mai stiu ce sa fac. 
Verificarea pe stand banuiesc ca nu se face la temperatura de 90 de grade. Problema apare cand motorul este cald. Vreau sa aflu daca se poate realiza o verificare a injectoarelor in conditii reale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

injectoarele piezo nu prea se repara din pacate, le schimbi cu injuraturile aferente si scapi de problema poticnirii la cald. Unde ai fost sa verifici injectoarele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...
On 12/6/2013 at 7:13 AM, voctav said:

N-am facut diagnoza.Motorul merge rotund la relanti si in toate regimurile,nu scoate fum deloc.

Dupa ce invarte odata,se opreste.Vezi ca am postat doua clipuri.Uita-te la primul(inainte sa schimb electromotorul).Acum se manifesta asemanator,dar nu la fel de des si nu la fel de evident(de multe ori,invarte odata,se poticneste un pic si apoi o ia)

ai rezolvat problema pana la urma?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am rezolvat problema personal, in curte, cu cateva chei si o foaie de smirghel! Aveam o  cadere de tensiune pe conectorul(jumper pornire) din aluminiu, folosit pentru a da sau lua curent la/de la alt vehicul. L-am desfacut. Acolo vin conductorii de la acumulator, alternator si demaror plus inca unul. Una din piesele componente ale conectorului era oxidata. Am curatat-o, montat la loc si am pornire in regula si la cald acum!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut. Am și eu aceiași problema. Sunt curios voctav dacă ai mai avut probleme cu pornirea la cald. Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și eu am avut problema asta. Era de la pompa de injecție. Până nu se răcea nu pornea. Pune mana pe ea sa vezi dacă e fierbinte. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Ca o părere, nu zic că e lege:

Eu am schimbat electromotorul, și gata, suspectez magneții permanenți ai statorului, la cald își pierd o parte din putere și slăbește câmpul magnetic invartitor, am verificat treaba asta, drept pt care nici nu m-am mai obosit să îl repar pe ăla vechi, 

Mihai c, la pumpe duse nu ai pompă de injecție

Modificat de docalucian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai e pompa de înaltă presiune. Când nu pornește încearcă sa torni apa rece pe ea. Eu asa am făcut că eram pe drum și a pornit la prima cheie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ăla e common rail. 

Așa fac la autocaravana mea Fiat Ducato 2,5 Td, are pompa de injecție și e obosit capu hidraulic... 

Modificat de docalucian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact, când am înlocuit piesa capu ala zici ca era lovit cu ciocanul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Va salut...am avut și eu o problema asemănătoare la un touareg 2.5 bac...pornea foarte greu..la a cincea cheie și câteodată se poticnea...am dat vina pe electromotor dar a fost de vina un injector,scapa motorina care ajungea in baie și creștea și nivelul la ulei...plus ca se dezamorsa și circuitul.....am băgat aer pe tur în rampa cu returul obturat și scapa aer pe la piulita care strange mufa electrica(bobina,cred)a injectorului....am desfăcut piulita și am găsit un oring de cauciuc secționat pe care l-am schimbat cu un oring de pe injector(cel mare și mai gros)...nu am mai avut probleme....asta am făcut eu acasă după ce mecanicii m.au speriat ca ar fi pompa tandem (pe aceasta am schimbat-o)sau chiulasa....sper sa fie de ajutor

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!