Jump to content

Fum albastru la pornire


Vizitator
 Share

Postare recomandată

Daca fumul vine dupa o perioada de stationare si dispare dupa cateva minute de la pornire ,problema poate fi de la semeringuri supape.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fumul vine doar la pornirea la rece, tine 1 sau 2 secunde timp in care zici ca e tractor, da rateuri, iar daca o accelerez pana pe la 1100 rpm in acelasi timp in care dau la automat nu mai da fum deloc. Se comporta ca si cum nu ar avea oxigen pentru ardere. Chestia asta o face dupa ce mie mi_au forjat motorul la ipt pt gaze, inainte nu facea. Sa se fi dereglat ceva ?Motorina e aceeasi. Dupa ce o pornesc, o opresc imediat si dau iar la automat si nu mai scoate fum deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand identifica mirosul fumului ,de motorina sau ulei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E motorina clar. E albastru si are miros de motorina. Ulei mananca in limite cam 1 litru la 10000 de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca scapa motorina printre oringuri si chiulasa si ajunge in camera de ardere mai multa? De ce face doar cand e rece? Ma refer la pornirile sub 10 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In timpul stationarii motorina are timp sa se scurga in capul pistonului,fie pe la oringuri,fie prin injectoare sau chiulasa fisurata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate identifica injectorul cu pricina sa schimb decat acolo oringurile sau trebuie schimbate la toate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate verifica etansietatea oringurilor

Injectoarele se pot testa doar pe banc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa o vizita la doctor treaba sta asa- fumul albastru e de ulei. Cauze- simering supape, pierdere  la turbo. Mai poate fi un injector care la rece trage chiulul si nu pulverizeaza motorina cum trebuie. Omu, oricum, zice ca e fum de ulei combinat cu motorina. Face doar la rece ca atunci cica e contractat cauciucul ala de la supape si pana arde uleiul curs. Ca sfat  mi s- a zis sa nu mai merg pe distante scurte  cu masina si cu porniri dese. Eh, exact aia fac. Zilnic 4 km fac 2 dimineata si 2 dupa amiaza. 

Sa fie asa ce zice omu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde ai fost la diagnosticare ? si a mea se comporta la fel, poate ajung in craiova si as vrea sa merg si eu

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la quote.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salut, am urmatoarea problema:

Mi s-a intamplat de 2 ori, la pornire sa vibreze tare motorul, practic se misca toata masina. Prima data au fost doar niste vibratii, a doua oara, la un interval de o saptamana a scos si un fum albastru cu miros puternic. Cand am vazut fumul am oprit imediat motorul nestiind de ce...dupa care l-am repornit si totul era ok, adica nu mai vibra sau scotea fum.

Ceea ce stiu sigur este ca am o problema cu bujia de pe cilindrul 3 pe care urmeaza sa o schimb, in rest la ultima verificare pe care am facut-o la reprezentanta in urma cu o saptamana nu au gasit nimic defect/ eroare...pt ca urmeaza sa plec cu masina in concediu.

Ceea ce presupun eu este ca bujia fiind arsa, in cilindrul 3 arderea nu se facea complet si din acest motiv si fumul si vibratiile. In rest motorul merge bine, nu scoate fum in mers, nu consuma ulei (decat in limite, ca orice diesel) nu vibreaza cand e cald sau alte simptome, porneste usor. Ciudat a fost ca nu mi s-a aprins martorul de bujii in bord.. dar cine stie...?!

Ce parere aveti, sa fie alte cauze?

Multumesc!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe caldura asta nu au treaba bujiile...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mna...pai ce sa fie oare? si vibratii si fum...? am sa caut sa fac o scanare cu VCDS sa vad daca sunt ceva erori.

Modificat de MariusLF
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

va salut . o problema legata de fum alb albastrui sa zic la pornire  si in relantiu   2.0 tdi 170 ps  cod BMR  dsg  , La  pornire are o trepidatie vreo 2 secunde dupa care totul e  normal mai putin fumul 

ddiagnosticat cu vcds   0 erori   . parametri la injectoare  sant ok  , nu stiu care e treaba cu avansul  ca am facut distributia si  sa facut fara blocajele originale doar cu semene

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!