Jump to content

Scoate motorina nearsa pe teava de esapament


Vw Rulez

Recommended Posts

Sal'tare am un prieten care are un VW GOLF IV Variant TDI si de cateva zile ii scoate motorina nearsa pe esapament si mult fum negru , (tocmai bun de dus la ITP sa le infunzi aia de o baga pe esapament :D ), de unde poate fi care stie care il poate ajuta pe bietul om :) , si inca o problema acum 2 sapt ia cazut roata nush ia sarit la viteza mica roata spate dreapta de la ce oare poate fi , nu pot sa va dau mai multe detalii o sa il intreb si o sa va spun .

Edited by Vw Rulez
Link to post
Share on other sites

Pt probleme de genul asta, e mai bine sa mearga cu masina intr-un service. Parerea mea :)

Link to post
Share on other sites

Motorina nearsa si fumul poate fi rezultatul unui debimetru stricat. Trebuie pus un tester pe masina.

Link to post
Share on other sites

Sa rezolvat , mecanicul a zis ca dadea mai multa motorina decat trebuie si de aceea o scotea , reparatia a durat 2 ore si l-a pus sa schimbe uleiul desi avea 3 saptamani , acum totul merge dar mai este o problema dupa un anumit numar de km ii cade roata si trebuie sa se duca cu ea la service sa o puna de fiecare data , nu stiu cumm ii cade cu tot cu rulment din cate am inteles

Link to post
Share on other sites
nu stiu cumm ii cade cu tot cu rulment din cate am inteles

Poate nu are siguranta la rulment :D

Link to post
Share on other sites

Sa nu se desfaca piulita care strange rulmentul rotii...Lui nu ii este frica sa mearga asa?eu tocmai am fost martorul unui accident destul de urat cauzat de o roata care a iesit!

Link to post
Share on other sites

Nu ii e frica deoarece tocmai ia cazut , ii cade cam la 5 luni odata deci peste 5 luni... , oricum cei de la VW reprezentanta Craiova au zis ca sa se duca iar la ei peste 3 zile , oricum se uitau ca .... la ea sunt varza

Link to post
Share on other sites

Doamne fereste !!! :beerchug:

Pai si omul ce face se duce periodic sa verifice roata ? De ce nu remediaza definitiv aceasta problema ?

Link to post
Share on other sites

Deoarece nu ii prea da nimeni de cap , la orice mecanic care sa dus fiecare a zis altceva si numai stie ce sa mai faca , cred ca o so vanda...

Link to post
Share on other sites

nu trebuie sa o vinda,trebuie sa verifice filetul de la butuc si de la piulita+stiftul de blocare

Link to post
Share on other sites
  • 15 years later...
Baciu Bogdan

Salut colegii! Vin și eu cu o problema 🙈. Am un golf 5(2009) diesel BLS. Dimineața, când pornesc mașina, porneste ca și cum ar fi o pb la alimentare, ca și cum motorul da sa moară, sa se înece cu combustibil, după câteva minute 1-2 minute, începe sa scoată un fum alb-albastru, cu un miros foarte înțepător (precizez, nu poți sta lângă atunci când scoate fum), în mers mașina nu mai scoate fum. Dar în orice treapta, dacă încerci sa ti motorul la 1300-1400 RPM(în trafic) ,daca este ținută acolo, smucește motorul, ca și cum ai face pedala jos-sus-jos-sus într-una.
Precizez: am schimbat distribuția, este pusa la punct, am înlocuit oringurile de la injectoare, am curățat supapa egr, am schimbat uleiul și toate filtrele, am verificat injectoarele pe testar (parametri ok), am schimbat senzorii de temperatura, bujiile sunt bune.
Nu îmi pot da seama ce poate sa mai fie…

Link to post
Share on other sites

După părerea mea, problema pare legată de sincronizare. Făcea așa și înainte de schimbarea distribuției?

Link to post
Share on other sites
EEXCALADE

Verifica etansietate oringuri

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...
Baciu Bogdan
On 20.02.2021 at 13:08, DiLivio a scris:

După părerea mea, problema pare legată de sincronizare. Făcea așa și înainte de schimbarea distribuției?

Da, la fel făcea. Cineva mi-a spus ca ar putea sa fie axul cu came.. 🤔

Link to post
Share on other sites
EEXCALADE

Cata uzura au locasurile injectoarelor ?

Link to post
Share on other sites
Baciu Bogdan
Posted (edited)

Nu au uzură, au întrat în locasuri exact asa cum trebuie... 

- Cei de la reprezentata mi-au spus ca ar putea sa fie din cauza la axul cu came🤔... Ce părere aveți? 

 

 

Edited by lupo_bv
eliminare quote postare anterioară
Link to post
Share on other sites
EEXCALADE
Posted (edited)
1 hour ago, Baciu Bogdan said:

Nu au uzură,

Nu exista PD 8V cu peste 200.000  km fara uzura .

Pare ca sa facut o reparatie “in viteza”,nu sa verificat uzura in locasurile injectoarelor,uzura axei ,tachetii ,etans oringuri ...

Edited by EEXCALADE
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

EEXCALADE, revin. 

Am schimbat și axul cu came, tăceți, etc,oringurile injectoarelor din nou, și tot asa face.. Pana la urma a mai rămas sa rectific chiulasa, la locasurile injectoarelor. 

Ce zici, ar putea fi asta cauza? 

Mulțumesc! 

On 24.05.2021 at 21:08, EEXCALADE a scris:

Nu exista PD 8V cu peste 200.000  km fara uzura .

Pare ca sa facut o reparatie “in viteza”,nu sa verificat uzura in locasurile injectoarelor,uzura axei ,tachetii ,etans oringuri ...

EEXCALADE, revin. 

 

Am schimbat și axul cu came, tăceți, etc,oringurile injectoarelor din nou, și tot asa face.. Pana la urma a mai rămas sa rectific chiulasa, la locasurile injectoarelor. 

 

Ce zici, ar putea fi asta cauza? 

 

Mulțumesc! 

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...