Jump to content
Sign in to follow this  
Johnny Bravo

Discuri ovalizate?

Recommended Posts

andrei_221

dupa cum am mentionat... "strungarul" este loterie.  Nu strungul.  

 

Si stii bine ca nu poti compara clasicul strung( oricat de performant ar fi ),  cu strungurile automatizate si care fac verificari dimensionale cu laser de 3 ori pe secunda, se autocentreaza,  etc

Edited by andrei_221

Share this post


Link to post
Share on other sites
Razvan_911

Stie cineva de ce daca am viteza peste 100 de Km/h si franez simt o vibratie in volan?

Mentionez ca daca am sub 100 de km/h si pun frana nu se intampla nimic si totul e normal. Numai daca franez sa zicem de la 160-140 pana in 100 de km/h simt vibratia in volan.

Masina are 6 ani si 100.000 de km reali.

Share this post


Link to post
Share on other sites
YEP

Mergi pe strada virgiliu la baietii de acolo sa iti refaca discurile.

Sunt profi. Imediat pe stanga cum intri dinspre plevnei. E undeva pe la 120 lei costul

Share this post


Link to post
Share on other sites
The_Ego

In continuare este cu discurile de fabrica sau au fost inlocuite?

Share this post


Link to post
Share on other sites
robi_zet

Nu merita sa le rectifici, ori sunt duse discurile (numai au mult material) ori sunt de proasta calitate si dupa 3000-4000 km vor face la fel.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Razvan_911

Discurile sunt originale si chiar nu prea sunt tocite, buza de sus ce se formeaza este foarte mica.

 

Probabil le voi masura la ei cu ceasul comparator si daca trebuie le voi face si pe fata si pe spate, pe fata sigur trebuie facute.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bogdanpiatra

Originale sunt si ele destul de prosta calitate! Decat sa dai 120 de lei pe rectificare, mai pune ceva si pune noi.Chiar gasesti la preturi acceptabile un ferodo ceva si sunt noi.

Dar, si aici e un mare dar, trebuie sa fii sigur ca sunt discurile, sa nu ai surprize de la vreun cauciuc ovalizat, o janta stramba,, etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
The_Ego

Masina a vazut numai mers pe autostrazi de au asa mica uzura?

 

Nu de alta, dar la 100.000km se cam uzeaza ele.

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrei_221

nu e de mirare, altii schimba placutele la 100.000 km, deci cata uzura sa faca un set de placute?

Share this post


Link to post
Share on other sites
robi_zet

 

O noua teorie. Ascultati cu atentie de la 0 : 50 !!!

Edited by robi_zet

Share this post


Link to post
Share on other sites
bgd_b92

Nu il contrazic pe nenea..dar sa fim seriosi...la orice vulcanizare iti sunt stranse rotile cu pistolul..de foarte multi ani..iar " incidentele " mici corelate cu numarul foarte mare de automobile din tara noastra ma face sa fiu sceptic si sa para ca ne gandim prea mult..dar deh..e si o parte buna :))))

IMG_36060241904219.jpg

Edited by bgd_b92

Share this post


Link to post
Share on other sites
robi_zet

El spune cand se face un service la frane.... Atunci cand tu pui un disc nou roata (janta) il v-a strange pana la urma pe butuc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
B_490_RZV

Frecvent 2 vulcanizari, ambele folosesc chei dinamometrice, nici una nu e autosoft sau vreo vulcanizare "de top". Si nu e nevoie sa le cer eu acest lucru, ei o fac.

Share this post


Link to post
Share on other sites
PHPCore

Discurile ovalizate nu merita rectificate! Discurile odata ovalizeaza ele se decalsesc! adica cand se incalzesc isi schimba forma. Rectificarea se face la rece unde discul are alta forma.

Eu mi-am rectificat discurile intr-un service profi, mi le-au rectifcat direct pe masina, nu le-au dat jos. Dupa 1000km (am mers exemplar, am evitat balti, si toate povestile despre cum se ovalizeaza discurile) problema a reaparut. Ce am constatat e ca dupa vreo 20.000km parcursi asa cu ele, parca si-au revenit de la sine, nu mai fac asa rau, decat ff putin....nu stiu daca la treaba asta au legatura placutele de frana.

Edited by PHPCore

Share this post


Link to post
Share on other sites
seerbanutzu

Am gasit cauza,cel putin la mine : De ce se ovalizau discurile ? am fost astazi la  vw brasov(tess) si au gasit problema.Nu am inteles exact ce mi-a explicat dar ideea este ca una din culise era ruginita si nu se mai misca sau era blocata. A fost unsa si pusa la loc,mentionez ca franele tineau ok inainte acum franeaza mult mai usor.Ramane sa schimb discurile ovalizate deja si sper sa nu se mai strice :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Flavyus

Ca sa nu deschid topic nou: ce parere aveti de rectificarea discurilor de frana ?

Exista service-uri cu masini dedicate, nu se da jos discul de pe masina. Exclus la Gigel-strungarul.

Cred ca e obligatorie montarea de placute noi dupa rectificare, nu ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
@DRI@N

In ce consta rectificarea pe care vrei sa o faci ?

Sunt ovalizate sau vrei sa elimini acea ata care apare in timo in zona exterioara a discului ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
@DRI@N

Da rectificale daca au carne suficienta .

Doar ca sa stii si tu ca acele santuri / riduri au aparut datorita faptului ca folosesti placute cu o compozitie dura .

Ai schimbat cumva discurile si placutele recent sau sunt cele OEM cu care a venit masina ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Flavyus

Sunt ATE schimbate odata discuri + placute. Pe spate a facut asa de la inceput chiar cu originalele.

Inteleg ca cei din Virgiliu sunt ok.

Multumesc mod-ului pentru mutarea postului, ieri nu mergea Search.

Share this post


Link to post
Share on other sites
negraruovidiu

salut am si eu o problema cu franele, adica vibreaza pe la 80-100 cand franez mai tare,le-am schimbat anul trecut TRW si placutele, dar am si alta neclaritate adica acu cateva zile am schimbat cauciucurile si mi-au pus pe cel putin una din rotile fata 150 g plumb ca cica asa cerea la echilibrat, chiar asa se strica rotile de aluminiu in 1 an si l-am vazut cand a masurat cu compasul ala care nu stiu cum ii zice J la roata si a bagat 7.5 pe aparat, cum aflu J meu la roata ca nu sunt sigur de treaba astora la echilibrat? ca daca nu au bagat bineatunci nici roata nu e k.

Share this post


Link to post
Share on other sites
SacreDro

Verifica cauciucurile ca poate sunt proaste din fabrica, schimba-le cu cu alea de pe fata si vezi daca iti mai vibreaza.

Share this post


Link to post
Share on other sites
negraruovidiu

azi cautand am gasit altceva, parca vazusem la service cand am schimbat cauciucurile

adica pe roata a bagat sigur 7.5 j si ea este 7j am vazut pe ea azi si in plus pe una din fata nu mi-a pus nici un plumb, ma duc luni la reechilibrat si vede apoi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrei_221

e prea mica diferenta de la 7 la 7.5J ca sa influenteze in asa fel. 150 grame este exclus de mult, nici nu stiu cum a pus atata plumb. Pe o janta nu se pune mai mult de 60g plumb.

Share this post


Link to post
Share on other sites
negraruovidiu

Tot bate de numa, acum am iesit de prin oras la 120 vibreaza de numa, am schimbat acum o roata cu rezerva si sa merga inapoi acasa sa vedem e din cauciuc

Share this post


Link to post
Share on other sites
SacreDro

Suspensia ai verificat-o? Poate ai vreo articulatie care joaca de regula o bucsa dusa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri