Jump to content

Frane A3 8p


Johnny Bravo
 Share

Postare recomandată

De ceva timp am o vibratie la franare medie.

Am franele de S3  cu discuri Tarox F2000 si placute DS 2500. Discurile sunt cu striatii. 

Nu am fost pe circuit cu ele, nu am fost la liniute, in general nu am solicitat franele in mod deosebit. Cat pot fi solicitate pe stada, la mers destul de normal.

 

Revenind, la frana puternica, totul este OK la frana foarte usoara, iarasi e ok, la franarea normala, medie, vibreaza rau.

Nu ma prind daca ce simt vine de la striati sau discurile s-au ovalizat.

 

Ce ar putea fi? Chiar sa se fi ovalizat dupa doar 40 - 45.000 km?

 

Placutele de la exterior mai au destula carne pe ele, nu stiu cum sunt cele din interior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 127
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Johnny Bravo

    16

  • robi_zet

    13

  • c6t9

    12

  • EEXCALADE

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ale mele s-au ovalizat in mai putin de 15.000 de km,momentan inca umblu asa cu ele,exact acelasi simtome am avut la inceput ca tine,la franare slaba nu se simtea,la medie tremura de numai,la franare brusca nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mi s-a intamplat asta in sute de mii de km cu diverse masini cu discuri oem sau asemanatoare si au dat chix astea cu pretentii... Daca as fi ajuns pe circuit cu ele as mai fi zis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand le-ai cumparat le-ai cumparat dintr-un loc sigur ?

 

Nu de alta dar la noi in tara e sport national sa vinzi piese contrafacute. (de exemplu : De aceea a dat guvernul ordonanta recenta cu interzicerea de piese aftermarket pentru caroserie pana la obtinerea unei licente pentru producatori).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate au numai depuneri. Încearcă o procedură de rodare și vezi ce spun.

 

de la Ovidiu.

 

În cel mai rău caz le dai jos și le verifici la un service. Știe Fusco un loc, îmi spusese, dar am uitat numele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se simt vibratiile in pedala de frana?

 

Daca da atunci sunt ovalizate.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu doar o singura persoana care a reusit sa ovalizeze F2000-urile si melcu nu merge deloc ca tine! Sigur sunt depuneri pe disc si n-ar strica o procedura de rodaj sau chiar sa mergi pe circuit!

Eu am avut aceleasi simptome si dupa un track day, au disparut complet (vibratiile)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am gandit si eu la depuneri. Cum fac sa le scutur?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus un film mai sus. Încearcă aceeași procedură.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Se pare ca a mers. Am iesit sambata putin pe autostrada. Nu am reusit sa respect intocmai procedura pentru ca era ceva trafic insa am scapat de vibratii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

:( Iar au inceput sa faca urat. Bine macar ca nu se simt mereu. La mersul in oras, viteza mica, nu prea se simt.

Am sa mai incerc o data pe autostrada, eventual noaptea, cand nu este trafic, si sa respect instructiunile intocmai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil apar depunerile mai repede la tine. La mine încă sunt OK după drumul la Reșița. Frânezi cumva de obicei mai încet și mai mult apăsat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Obisnuiesc sa franez din timp. Deci nu scurt si tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, dar se pare că nu este o practică foarte bună. Măcar periodic apasă pedala mai tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...... Frânezi cumva de obicei mai încet și mai mult apăsat?

Cam aşa frânez eu şi am observat ceva trepidaţii ale pedalei cam în aceleaşi condiţii descrise de Johnny. Discurile verificate cu ceas şi nu au abateri, totul pare în regulă pe acolo (doar un pic de bavură pe marginea discului). Acum vreo săptămână am fost nevoit să frânez mai brusc de s-a oprit maşina cu scârţâit de cauciucuri. Câteva zile nu am avut manifestările alea apoi au reapărut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum știi ce ai de făcut, poate nu așa de violent :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca tine mult si de combinatia disc-placuta. Eu obisnuiesc sa merg in foarte mare masura in Bucuresti si franesc usor din timp. N-am avut parte de vibratii pana acum in volan si se fac aproape 3 ani de cand am masina.

Sent from my ApfelPhone

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu n-am avut la G5. Dar când apar, știi ce să încerci întâi. Pentru că am avut la toate celelalte :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O fi si de la faptul ca sunt striate discurile mele, nu sunt lise.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Pana la urma la ce le-ai luat daca nu le folosesti?e ca si cum mergi cu tdi-ul subturat prin oras, sau cu masina de formula1 la pas.

si vorba aia, daca se ovalizeaza se ovalizeaza fie ca sunt de proasta calitate, fie ca au fost prost montate, nu a fost curatat butucul bine si in primele mii pica, la 45mii zici ca prea devreme? ori le-ai bagat prin ploaie cu ele incinse ori nu le-ai exploatat corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le-am luat pentru ca am vrut ceva bun. Am decis sa schimb tot sistemul de franare macar pe fata dupa ce am ramas fara frane pe niste serpentine. Aveam 60 km/h, in fata ac de par, in spate la 1 - 1,5 metri o Volga. Cand iei acul de par cu 60, fara intentie nu est placut.

Franele au fost exploatate bine, zic eu. Le-am facut rodajul, nu le-am abuzat, nu le-am incins si bagat in apa etc. Acum, nici nu mi se pare ok sa franez mereu in ultima clipa, doar ca sa nu le deranjez. Nici nu-mi place si nu mi se pare normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate e off topic, dar cum s-a intamplat de ai ramas fara frane?

Erau cele de 312?

Sent from my ApfelPhone

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Erau de 288.

Bulgaria, iesire din Pasul Shipka, multe serpentine tip ac de par, bou cu o taraba in spatele meu. Am acclerat de cateva ori sa ma departez de el, sa pot frana apoi suficient la intrarea in curba. 4-5 manevre si gata frane. Calc pedala, tare, placutele parca nici nu ating discurile, curba, viteza, ajung pe contrasens, reusesc sa nu ies de pe drum. Multumesc Domnului ca a fost libera soseaua...

Cam asta a fost. Cand am revenit acasa m-am apucat de cumparat piesele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur nu a fost de la lichid?

Nu trebuie să pui frână în ultima secundă, doar unele mai ferme periodic. Eu dacă pun frână tare, îmi intră aia din spate prin portbagaj. Mușcă bine Assym 2 din asfalt și nici nu intră ABS-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • cogdao changed the title to Frane A3 8p

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!