Jump to content

Pornire Foarte Grea


big danny
 Share

Postare recomandată

Iata si logul promis, bateria avea 12.00v, exact cum am estimat.
Trebuie sa precizez ca masina porneste mult mai bine in timpul saptamanii pentru ca plec cu ea zilnic la birou, pornirea aceea grea este peste weekend, cand masina sta 2 zile
 

LOG-01-001-004-012.CSV

Modificat de AlbertM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic aşa: din log electromotorul se vede că învârte bine (în mai puţin de o secundă a ajuns la turaţia necesară pornirii), încărcarea este destul de bună. Deci trebuie să mai verifici dacă ai un consum parazit în stand-by, dacă nu este atunci cred că bateria este baiul. Eventual fă rost de un redresor bun şi dacă tot zici că în weekend nu o foloseşti fă-i o încărcare completă pentru că şi tensiunea aia de 12,4 la oprirea motorului nu prea este normală pentru o baterie bună

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa o sa fac. O incarc complet sambata si duminica vad cum porneste!

Modificat de AlbertM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am aceeasi prob motor rece porneste sfert cum ajunge apa la 90 grade pornesteste la a 7 sau a 10 cheie precizez manca 1 l de ulei la 500km iar pompa de motorina este noua

   Va multumesc 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update, pentru ca asa este frumos:
Joi am fost la dl. Florin la service pentru niste erori la yalele de pe partea stanga si la manerul kessy tot de pe partea stanga, am verificat, ne-am uitat, n-am gasit nimic aiurea, pana cand a masurat dl. Florin curentul la baterie in stand by.
SOC, la 10min dupa ce am incuiat masina curentul oscila la fiecare 30sec intre 1.25A si 0,45A,dupa multe cautari am descoperit si vinovatul. Calculatorul de confort este busit si se trezeste aiurea, de aici si erorile la yale si kessy, urmeaza sa-l schimbam in urmatoarele saptamani.

Multumesc dl. @F l o r i n pentru implicare si profesionalism, recomand tuturor sa-l contacteze, este un adevarat profesionist!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salut. 

La un passat b6 bmp la rece porneste perfect dar la cald cand o pornesti porneste dar imediat cu iei mana de pe cheie se opreste si zdruncina motorul serios. A doua oara dupa acest episod porneste bine. Nu sunt erori pe Engine iar bateria este noua. Masina are 235.000 km reali si nu am umblat niciodata la motor(injectoare bujii, oringuri) . O parere de unde sa incep m-ar ajuta. Multumesc

Modificat de costycirstea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se verifica,  posibil sa fie o problema software,  se rezolva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate face cu VCDS? Daca da ma poti indruma cum sa fac acest lucru in cativa pasi?

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu,nu merge. Numai resoftare, se citeste ecu, se modifica harta pornire, se rescrie. Este pt avansati operatiunea si necesita scule dedicate 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,îmi pornește la a 2,3-a cheie câteodată la o săptămâna,in rest e ok! In bord nu apare nimic,oare ce poate sa fie? Pompa de la rezervor nu se aude ca ar face sunetul ala obișnuit. Passat B6 bmp! Mai am un golf Bkd și la ala se aude pompa cum scoate sunetul ala obișnuit

 

Îmi cer mii de scuze dacă nu am postat unde trebuia sau nu am postat bine,sunt nou pe aici și poate îmi scapă câte ceva! 

Modificat de Manuel N.
Atentie la quote! Se sanctioneaza - citeste regulamentul. First/last warning!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O diagnoza ai facut? Verificat valori senzori, injectoare, etc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am făcut un test cu VCDS și nu apare nici o eroare! Injectoarelor sun in parametri f ok!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare ar trebui sa fac măsurători pe fiecare senzor sau sunt anumiți senzori?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În primul rând ar trebui să verifici senzorii de temperatură. În grupul 007, înainte să porneşti motorul, doar cu contactul pus verifici dacă temperaturile indicate sunt aproximativ egale şi în concordanţă cu temperatura exterioară.

Având în vedere că nu face tot timpul este mai greu de determinat unde este problema (are legătură cu timpul de staţionare sau cu temperatura exterioară?). Poate fi şi o problemă pe partea de alimentare cu combustibil (dezamorsare circuit alimentare, probleme pompă, etc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa mai fac câteva verificări! Sper sa găsesc problema! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare . Sunt nou pe aici, am cautat ce ma intereseaza dar nu prea am gasit. Detin un passat b6 din 2006 de 2.0 tdi, 170 cp. Masina o detin de 2 ani de zile. Precizez ca de cand o am, am avut probleme cu pornirea la rece, in special cand se raceste vremea(5 grade in jos). Am schimbat tachetii,pompa de motorina din rezervor,carcasa filtrului de motorina,oringuri injectoare....totul in zadar. Trecand din una in alta si discutand cu electricianul de la mine de la munca mi-a propus sa o pornesc intr-o dimineata fara mufa senzorului de temperatura de apa (g62). A doua zi masina la 0 grade a pornit la sfert . Am cumparat senzor nou...i-am inlocuit pe ambii... surpriza a doua zi a fost,cand masina a pornit la fel de greu a2-a sau a3-a cheie. Sa mai lovit cineva de problema asta ? Va multumesc mult . 

Modificat de Eduarded09
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai cam luat-o pe încercate. În primul rând când sunt temperaturi sub 5 grade cât stă martorul de bujii aprins? stă mai mult când temperaturile sunt mai mici sau se aprinde doar scurt? În al doilea ar fi bine să pui un vcds şi să vezi ce temperatură apare pe G62 înainte de prima pornire la temperaturi scăzute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Încearcă sa parchezi masina la un deal, cu botul la vale si vezi cum porneste la rece a 2-a zi. Revino cu răspunsul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa parchez de obicei. Cu botul in vale . Bujiile sunt noi si releul este la fel nou ( beru toate). Are toate valorile in parametri(temperatura inclusiv verificat cat ii da curent la bujie).Numai cand este scos acel senzor(mufa) porneste sfert. 

 

Modificat de Eduarded09
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut.
O problema asemanatoare am si eu la 1.9 BLS. La greu porneste foarte greu. Aveam arse 2 bujii, le-am schimbat pe toate. Am pus VCDS-ul si da eroare pe alte 2 bujii din cele noi. Asa ca le-am testat fiecare cu multimetrul si se pare ca sunt bune. La fel si fisele, primesc curent. Bateria nu e noua, dar are 11,9V pe multimetru. 
Daca sta o zi nepornita, in urmatoarea zi porneste exagerat de greu. Precizez ca e si frig tare afara, dar intr-o oarecare masura facea la fel si cand erau cateva grade peste 0. 
Ce ar trebui sa investighez in continuare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta

1 hour ago, winthroop said:

Bateria nu e noua, dar are 11,9V pe multimetru.

Postează problema pe topicul dedicat

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti,am si eu o problema cu passatul meu b6 motorizare 1.6 FSI cod motor BLF 115 CP .. de ieri mi-sa aprins martorul "check engine" intermitent,am dat un scan vcds si mi-a dat erorile de mai jos..am schimbat bujiile si degeaba.. a mai patit cineva asa ceva? motorul pare foarte lent.. daca sterg eroarea totul revine la normal pentru o perioada scurta de timp,masina trage de rupe iar in momentul cand apare iar.. iar nu mai functioneaza in parametrii normali.. Am inteles ca ar putea fii pompa de combustibil insa la modelul meu nu am vazut sa am filtrul de benzina sub masina.. am cautat pe diverse site-uri de achizitionare de piese auto dupa seria de sasiu iar la categoria "pompe combustibil" imi arata doar pompa de rezervor, este posibil sa fie cu totul? pretul este de 600-700 de lei.. multumesc.

154107847_447057619976374_5471841592729255774_o.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
valentinaurelian

Salut.am un vw b6 2010 si ieri mi s.a oprit motorul in mers am dat sa pornesc iar dar nimic electromotorul merge in gol nc gram de motorina sa dea vreun semnal.azi dim direct cu tester p ea nimic ,nc o eroare in bord nc un martor aprins.dau sa pornesc si o ia mai greut ca si cum ar fi fost dezamorsata pompa .am mers 2 km si s.a oprin din nou aceiasi simptoma ca ieri nc un martor in bord aprins .electromotorul invarte dar nimic .ce ar putea avea ? A mai patit cnv asemenea problema .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand se opreste, recipientul filtrului de motorina este gol ? Daca da, problema este de la pompa motorina din rezervor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valentinaurelian

 

Maine dim vreau sa verific filtrul daca are motorina si d c nu.i vine.azi am luat.o cu platforma de unde m.a lasat si dupa ce am coborat.o atunci a pornit .dupa i s.a pus tester si nebunii 

Modificat de Manuel N.
Atentie la Lb. Romana!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!