Jump to content

Pornire Foarte Grea


big danny
 Share

Postare recomandată

E clar ca ai probleme cu alimentarea, se dezamorseaza peste noapte. Incearca sa pui de mai multe ori contactul inainte de pornire dimineata.

Posibil sa fie defecta pompa tandem

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am parcat-o din nou cu botu la vale si de data asta a pornit greu la a doua cheie...deci nu e nici pompa...are toane, cateodata porneste mai usor, altadata mai greu...eu cred ca e de la injectoare, cateodata face urat rau la relanti, din cauza ca unul nu lucreaza bine...in mers e ok...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce valori ai pe injectoare? Limitele compesarilor trebuie sa fie intre -2.8 si +2.8

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar acum mi-am achizitionat o interfata vcds 912 si maine ma apuc de masina...maine seara vin si cu valorile de la injectoare...acum vreo 2000 de km stateau bine...faza e ca unu face urat la relanti, parca din ce in ce mai urat, balbaie rau motoru cateodata la rece :)

Modificat de allexutzu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am scanat masina si am remarcat urmatoarele: avand in vedere ca masina porneste greu la rece, pana ajunge motorul la peste 70 de grade are niste variatii la injectoare in jurul +- 1,5, oscileaza turatia intre 890-860rpm, masina balbaie urat de tot..si cam atat! dupa ce se incalzeste, pe la 80-90 de grade, injectoarele ajung la valori normale +- 0,3 0,4 uneori si mai mici, motorul nu mai balbaie asa urat, turatia variaza mai putin gen 880-870rpm, iar masina vibreaza mai aproape de normal, dar relativ mai tare decat atunci cand am luat-o cand era perfecta, mergea snur... mentionez ca sunt incepator in ale vag com-ului, am o interfata vag 912 achizitionata de curand, si valorile mai sus mentionate le-am luat din ENGINE, MEAS. BLOCKS, group 013 (daca gresesc corectati-ma)...am incercat sa ii modific relanti-ul si cantitatea de motorina injectata dar imi apare in loc de "LOGIN 11", "CODING II 11" si nu merge clasicul cod 12233, imi da eroare...ideea e ca mai am o skoda octavia 1 si la aia e afisat normal login 11 si merge si codul 12233 daca vreau sa modific ceva, dar merge perfect, nu are nevoie de ajustari:) multumesc anticipat pentru eventualele sfaturi!

Modificat de allexutzu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate se stie cat de proaste sunt injectoarele de pe motorul ce 2.0 tdi. Ce poti face ii sa schimbi filtrul de motorina mai repede, adica undeva la 10.000 km. Eu am facut si tratament pt motorina de la metabond. Si eu am avut motorul asta pe un A6 si la fel, cand era rece trepida motoru de numa pana se incalzea. Nu stiu cat aveam valorile la ijectoare ca nu mam uita, asta era acum 2 ani.

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine sunt urmatoarele simtome :introduc cheia si nu se aprinde decat martorul cu volnul galben,dupa 2-3 incercari se aprind si restul martorrilor ,incec sa pornesc dar o invarte ar da semn ca a pornit dar se opreste ,daca o ajut cu un pic de acceletatie porneste.in momentul in care introduc cheia se aude ceva sub bord parca ar cupla si decupla ceva.....as avea impresia ca cheia nu se sincronizeaza cu bordul.mentionez ca toate aceste figuri le face dupa o pornire normala la prima cheie si un traseu scurt sa zicem 1km.foarte ciudat .as dorii ceva lamuriri daca se poate.scuze pt termeni poate nu sunt cei mai potriviti.va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost la un nou service unde mi s-a spus sa inlocuiesc debitmetru, sonda de temperatura apa, termostatul si sa curat filtrul de particule ca e infundat 30%....si ca asta ar fi problema mea...mentionez ca masina nu da nicio eroare, e perfect "curata"! ce parere aveti?

Modificat de allexutzu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motoarele 2.0tdi din fabrica porneste mai greu decat cele 1.9tdi. La colegul tot asa era si s-a dus la un prieten care are firma de soft tuning si au rescris softul si acuma porneste mult mai bine. Mentionez, ca nu au pus mai multi cai. Interesati-va la firme de tuning, poate ei stiu ce este de facut.

:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salvati-maaa am un passat B6 2005 deec. si am probleme cu pornirea mai exact cand bag cheia in contact se aprinde un martor de volan apoi se aude un zgomot de cuplaj si uneori se aprind toti martori iar cand apas cheia pentru contact porneste dupa care se opreste motorul si ramane martorul ( arcul electric ) care semnalizeaza , alte ori duc cheia pana la capat se aprind toti martori apoi motorul nu porneste,am fost la REPREZENTANTA si au spus ca ar fi calculatorul de confort si coloana de volan care inseamna in jur de 3500 ron, poate exista o solutie mai ieftina. MULTUMESC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu aceeasi problema dar cu un passat din 2006.

La mine s-a rezolvat simplu-am schimbat cheia cu cea de rezerva si nu mai sunt probleme cu pornirea.

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai nou se schimba o componenta din modulul de confort, pret vreo 200 euro. LA reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu o problema la masina din semnatura. De cand a inceput sa se raceasca afara dimineata imi porneste mai greu. Invarte motorul de vreo 5-6 ori pana prinde sa porneasca.Cu cat este mai frig afara cu atat porneste mai greu dar nu am patit niciodata sa nu porneasca la prima cheie.Si asta se intampla doar cand o pornesc prima data dimineata. Dupa ce se incalzeste putin apa porneste perfect. Mentionez ca bateria am schimbato de vreo luna ca am crezut ca asta e problema dar tot la fel face si cu cea noua. Va rog ajutati-ma.

Modificat de ionut_21NUT
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Eu nu am avut probleme pana acum cu pornirea, adevarat iarna am pus un aditiv destul de scump in motorina, dar a meritat. Chiar daca masina a stat 3-5 zile, in cel mai mare frig am dat de 2 ori la bujii sa incalzeasca si la prima a luat. Am dat de 2 ori, ca aveam emotii.

Aditivul merge la 1000 de litri de motorina. (Nu am scris numele, sa nu fac reclama.)

Vara nu pun, chiar daca nu face nici o problema, mai degraba ajuta....

:Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ionut vad ca ai motorul de 170 cp la fel ca al meu,eu am incercat sa maresc timpul de actionare a bujiilor dar nu am reusit,incearca sa vezi daca merge asa,aceasi chestie face si al meu la rece ,invarte 5-6 secunde iar la cald porneste la prima cheie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si asta se face din soft?? Daca tu nu ai reusit de ce crezi ca eu am vreo sansa??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am vag-com de vreo luna ,nu stiu sa fac prea multe chestii cu el :( relantiul l-am putut marii) dar nu am putut marii timpul de actionare a bujiilor(trebuia alt cod de logare cred)incearca la cineva priceput.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul de login e acelasi doar ca la B6 nu cred ca se poate mari timpul de actionare al bujiilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am schimbat de doua zile toate 4 bujii si tot la fel porneste. Baterie noua. Chiar nu stiu ce sa-i mai fac.Poate ma ajutati voi cu vreo solutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt ionut_21NUT am avut si eu aceasi problema, dar pe la 35,000 km cand tot asa, aveam pornire grea. am schimbat bujii, pune baterie noua si nimic; apoi, ce am zis " sa ma duc cu ea la reprezenta si acolo au observat ca e pompoa de motorina.

am schimbati si masina pornea la sfert de cheie " vorba aceea "

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca merge facuta o curatire si ungere de electromotor si ar trebui sa mearga bine .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de motorina nu are numai un an de cand am schimbato. La fel imi pornea si inainte sa o schimb anul trecut de Craciun si dupa nici o schimbare.Toata iarna trecuta mi-a pornit asa,eu crezand ca-i bateria. Dar se pare ca nu. Eu nu cred ca ii vorba de alimentare ca atunci cand ii peste 0 grade afara porneste perfect oricat de mult sta masina nepornita.Chiar nu mai stiu ce sa-i mai fac.

Modificat de ionut_21NUT
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

@omydee

La al meu se intampla cam tot asa..

Porneste normal dimineata, dar dupa ce se incalzeste motorul trebuie sa tin apasata cheia putin mai mult si porneste, dar nu lin, ci zguduit, ca si cum tuna ceva la pornire, dupa ce a pornit asa, totul e normal, nu se aud zgomote, relatiul e normal.

Am observat ca face asa dupa ce se incalzeste motorul si nu de fiecare data.

Am mai avut cazuri cand nu vroia nicicum sa porneasca, dupa care ma atentiona acustic si vizual in bord ca nivelul ulei-ului este scazut, am completat , dar tot aceeasi treaba, am putut sa o pornesc, doar ambaland-o din pedala de acceleratie in momentul cand dadeam la automat...

De obicei daca nu sunt atent si vreau sa pornesc repede( scurt din cheie) si nu-mi porneste din prima( ca si cum as fi dat prea scurt ) a doua oara nu mai porneste chiar daca dau mai lung.

rezolvarea : am fost la tester imediat ce s-a intamplat si mi a gasit ceva eroare de pornire, mi-au sters-o , mi au zis ca nu e o problema mare ca a aparut din cauza ratarii pornirii din prima..

Le-am spus si de zguduit-ul motorului mi -a spus ca e normal sa porneasca asa, ca ramane motorina mai multa in injectoare( sper sa-mi amintesc bine).

Solutia care am vazut ca merge: tre sa dau mai lung la automat, cu 1/2 secunda mai mult si porneste din prima.

Stiti care ar fi cauza acestei probleme? La fel face si cu a doua cheie.

Socrul meu are exact aceeasi masina ca a mea(semnatura) si la el pornirea este lina in toate cazurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut! Am si eu o problema cu pornirea. In ultimele 2 luni, passatul meu (din semnatura, 240.000km) mi-a facut figuri cam de 5-6 ori (cam o data la saptamana, mai ales in week-end am observat, cand sta mai mult de 12 ore nepornita), la prima cheie din zi, dimineata sau amiaza, indiferent. Adica porneste initial si imediat moare, dupa care trebuie sa invart mult (cam 10-15 sec) pana porneste, ca si cum i-ar veni greu motorina. Nu scoate fum , in mers merge normal, la urmatoarele porniri nu mai am probleme nici in ziua respectiva, nici in zilele urmatoare ( de zici ca n-are nimic) dupa care, cand nu te-astepti, iar face figura. Ultima data am patit-o ieri dimineata, dupa ce nu mai avusem de multisor probleme (aprox 3 sapt.), si credeam ca am scapat. Oare ce-o fi??!!

P.S. Astia la reprezentanta m-au aburit ca tre sa las masina la ei sa prinda momentu cand face figura si le-am zis "da bine nene, si daca iar nu mai face vreo 3 saptamani, imi dati voi masina sa circul?!"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!