Jump to content

Pornire Foarte Grea


big danny
 Share

Postare recomandată

Azi mi s-a intamplat din nou. A pornit totusi dupa ce am tinut indelung demarorul. Ar trebui sa ma interesez cat costa pompa, sa fiu pregatit.

Am schimbat azi pompa la Scorpion in GL. In mod surprinzator am gasit cel mai ieftin aici. In plus e si originala.

Pompa combustibil - 822 lei

Manopera (pt garantie 2 ani) - 63 lei

Constatare dupa operatia de schimbare: la punerea contactului nu se mai aude nici un sunet (ma refer la acel zumzait, huruit etc) si de asemenea nu se mai aude acel sunet constant in partea din spate care aparea ocazional (cei care au avut probleme cu pompa stiu la ce ma refer).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

La mine am observat ca pe caldurile care au fost masina a pornit foarte greu si cu un tremurat al motorului de speriat dupa ce am parcurs mai multi km iar motorul era foarte incins. Daca masina sta mai multe zeci de minute si se raceste cat de putin motorul iar apoi o pornesc, pornirnirea e ok dar daca o pornesc imediat dupa ce am oprit-o si e incins motorul, ori nu porneste la prima cheie...si poate nici la a 2 a, iar cand porneste se aude un zgomot puternic de pe la motor si tremura tare masina. Acum am citit in cartea tehnica faptul ca daca e incins motorul, pornirea lui se poate face mai greu si am zis ca nu ar trebui sa imi fac probleme. Este cineva care poate sa-mi dea o parere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut! sunt nou pe acest forum, si ca mai toti de pe aici am probleme cu pornirea...si ma gandesc ca daca am acum cand sunt 15 grade noaptea si 25 ziua, pai la iarna la -20 nici cu slujbe nu cred ca mai porneste... deci, dimineata porneste la a doua cheie, desi am schimbat bateria acum 3 sapt. cu bateria noua a pornit normal vreo 3 zile dupa care a revenit la "normal" adica porneste la a doua cheie. in cursul zilei n-are treaba, porneste ok..la injectoare nu am variatii prea mari, unul are -0,7 -1 , in rest -0,3, -0,4...deci cat de cat ok..masina uneori mai si trepideaza la rece, si acul de la turometru se misca in jos, adica nu mentine turatia, dar dupa ce se incalzeste motorul nu mai face asa...pompa din rezervor lucreaza, ca se aude cand pun contactul.am fost peste tot, nu iese nimic la niciun tester. ce sa-i mai fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vezi ca-i diesel...si e vara...si nu-i da nicio eroare pe tester?

@allexutzu filtru de motorina l-ai schimbat? o fi imbacsit. Sau pompa are un inceput de sfarsit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vezi ca are probleme dimineata cand e rece? (ca sa nu mai spunem ca e toamna :cool: ) Si doar prima pornire (deci exclus filtrul de motorina ).Altfel facea tot timpul. Iar pompa de motorina, a spus ca a verificat-o.

Si bujiile nu dau eroare pe vcds :P ( cel putin asa stiu)

Modificat de FlorinC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt Balkus2002 ai probleme cu Eletromotorul, care ramane blocat si nu este exact cum stim noi " buba " ca cele normale; dute si puneo pe un tester si vei vedea ca asta e problema; da, ai perfecta dreptate, ca atunci, cand e cald afara si motorul cald, cand pornesti, se " zguduie motorul putin " si simti acest lucru.

daca lasi masina cel putin 3h vei vedea ca nu v-a mai face si porneste, foarte usor.

aici, ai 2 variante " ori sa dai eletromotorul jos si sa il cureti dar nu vei avea rezultate surpriza ori sa cumperi altul, cu al tau la schimb 850 lei "

si am curaj sa pun pariu cu tine pe 1,000 euro

pt FlorinC pe timp de caldura nu iti poti da seama daca e sau nu de la bujii; acest lucru se v-a vedea foarte bine, cand o sa se lase frigul afara; RECOMANDAT este ca sa le schimbi pt toate odata " in jur de 80 lei/ bujia " si nu vei mai avea surprize.

daca schimbi azi 1, peste 2 saptamani alata si tot asa, se vor arde mereu si nu vei face nimic;

bujiile se schimba la 60,000 km daca le pui pe toate odata, deci automat vei castiga.

de altfel, ca sa iti dai seama daca e de la bujii, cand bagi cheia in contact, uita-te pe bord si vezi daca " ledul, becul bujiilor acea spirala " se stinge mai repede decat altele sau in urma ? daca se stinge repede, inseamna ca sunt bune, daca se stinge mai greu, atunci, ai probleme cu ele si trebuesc schimbate

bafta pt toti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bujiile nu le-am verificat..nu le gasesc de nicio culoare :icon_thumright: martorul se stinge imediat dupa ce pun contactul... pompa merge, ziua porneste perfect, doar cand sta mai multe ore nepornita 10-12 ore...si e mai frig...oricum, la a doua cheie porneste...filtrul e schimbat acu vreo 7000km...

Modificat de allexutzu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vezi ca are probleme dimineata cand e rece? (ca sa nu mai spunem ca e toamna :blah_: ) Si doar prima pornire (deci exclus filtrul de motorina ).Altfel facea tot timpul. Iar pompa de motorina, a spus ca a verificat-o.

Si bujiile nu dau eroare pe vcds :blink: ( cel putin asa stiu)

Salut

Uite ce am gasit eu la o scanare:

Address 01: Engine

Part No SW: 03G 906 016 CD HW: 028 101 194 5

Component: R4 1,9L EDC 0000SG 6246

Coding: 0000072

Shop #: WSC 01324

1 Fault Found:

17057 - Cylinder 3 Glow Plug Circuit (Q12): Electrical Fault

P0673 - 000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

RPM: 882 /min

Torque: 50.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 14.21 V

Bin. Bits: 11000100

Temperature: 13.5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu sunt mecanic si iti spun acest lucru din propria mea experienta.

tu zici ca se sting repede, dar nu e asa, deaorece " tu te-ai obisnuit cu acest lucru "

nu e vorba de filtru de motorina aici daca sti ca esti cu gandul impacat " ca ai bagat numai motorina buna "

dute si vezi ceea ce ti-am spus cu eletromotorul; la acest model de passat, in propprtie de 90% este eletronic sa zic asa " un lapsus, ca nu stiu denumirea exacta "

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de altfel, ca sa iti dai seama daca e de la bujii, cand bagi cheia in contact, uita-te pe bord si vezi daca " ledul, becul bujiilor acea spirala " se stinge mai repede decat altele sau in urma ? daca se stinge repede, inseamna ca sunt bune, daca se stinge mai greu, atunci, ai probleme cu ele si trebuesc schimbate

bafta pt toti

Eronat,Senzoru temperatura apa (g62)cu cat simte temperatura mai scazuta, tine martorul de bujii aprins mai mult timp si cupleaza bujiile mai mult timp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sustin ce a spus cuiuda referitor la eroarea de pe bujie. La mine spre exemplu, le-am avut pe toate 4 arse - masina pornea OK, numai ca cateodata imi afisa in bord emission workshop.

@antonio.ferra - Nimeni nu contesta calitatile tale de mecanic sau sfaturile care le-ai dat, dar ai sa fi uimit cate poti afla doar printr-o simpla scanare a unei masini care e plina de electronica ca 3C-ul. Interpretarea datelor respective se poate face foarte usor pe baza DTC-urilor afisate - explicatia lor o gasesti aici: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/C...ory:Fault_Codes

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de altfel, ca sa iti dai seama daca e de la bujii, cand bagi cheia in contact, uita-te pe bord si vezi daca " ledul, becul bujiilor acea spirala " se stinge mai repede decat altele sau in urma ? daca se stinge repede, inseamna ca sunt bune, daca se stinge mai greu, atunci, ai probleme cu ele si trebuesc schimbate

bafta pt toti

MArtorul sta aprins mai mult cu cat temperatura exterioara e mai scazuta, nicidecum daca una sau mai multe bujii sunt duse.

La generatia B6 bujiile afiseaza eroare pe VCDS!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca stie cineva unde se afla bujiile la motorul asta 2.0 tdi 170cp BRD... m-am uitat peste tot, nu se vede nimic...a, si cum se verifica daca sunt arse? :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Uite...Poate te ajuta imaginea din atasament.

Si cum se spunea mai sus, primul pas in repararea/verificarea masinii este efectuarea unei DIAGNOZE

Cum si cand se schimba consumabilele, le gasesti si in cartea service.

:)

post-12725-1284702641_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..a, si cum se verifica daca sunt arse? :(

Scoti bujia si cu ajutorul a doua fire izolate o conectezi la acumulatorul masinii. O tii cu un patent sa nu te friga. Daca varful bujiei se inroseste rapid bujia este ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc baieti! ma apuc de ea zilele astea! diagnoze am facut mereu...nu iese nimic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit bujiile, dar nu am cheie sa le scot deocamdata...imi trebuie o tubulara subtire si lunga asa ca mai au de asteptat pana le vin de hac :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Nu te chinui sa desfaci bujiile. Lasa-le in pace. Nu cred ca aia e problema ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu o lampa de control le verifici cel mai simplu. Pui crocodilul de la lampa pe borna de + si lampa de control o pui pe varful bujiei, daca se aprinde lampa bujia e ok

Sa verifici daca releul si siguranta e ok,scoti mufa de la sonda de apa, pui crocodilul de la lampa pe borna de minus si varful de la lampa in fisa de la bujie. Pui contactul si trebuie sa se aprinda lampa. Daca nu ai lampa de control poti sa verifici si cu un bec cu 2 fire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intalnit bujii care consumau vreo 10 A, deci se aprindea si lampa de control dar de inrosit se inroseau la baza nu la varf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazut un link postat mai sus unde arata cum sa le verifici cu un multimetru obisnuit...valorile ar trebui sa fie 0,5-1,5 ohm. daca nu se incadreaza aici degeaba se inrosesc, tot nu sunt bune! acum sa vedem de unde fac eu rost de multimetru...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!