Jump to content

Golf 7 - Retrofit


Sterescugabriel
 Share

Postare recomandată

Salut, aceea clema, clema care lipseste din grupul VAG sper sa nu gresesc, dar la mine si sigur la orice golf 7 nu exista din fabrica piesa!

Clema cand esti tamb de ai parcat aiurea masina sa poti fi sunat, nu costa decat 10lei.

Clema care ma f..t o ora sa o pot monta pentru ca cei de la vw le-a fost lene sa echipeze masina cu park tiket.

Montajul pare foarte simplu dar nu este asa pentru ca a trebuit pusa fix in zona respectiva altfel statea bleaga... grija la maini sa fie foarte curate cand departati acoperirea din stalpul A stanga si bdw trebuie doar putin departat si glisat pana spre capat.

7D65300E-7B7E-45D4-BFD7-0C167C13C959.JPG

B30CA667-3304-4490-87FA-3AD7B7858DE0.JPG

DD8DA3F8-C94A-45BD-AB62-58A5D31B6D1D.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Intrebare: exista in configuratia Golfului 7, sistemul de keyless start fara keyless entry? A instalat cineva keyless entry+start? 

Multumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am vazut filmarea asta acum ceva timp. Nu imi dau seama ce ar implica montarea unui sistem de soft close, dar mi s-ar parea ceva foarte interesant... 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur ca da. Acum, cred ca a mers pe ceva aftermarket sau adaptat de la alt model.

Am facut acest retrofit la A6 C7 2015 - trebuie alte yale, panoul separat cu motorasul aferent - pentru fiecare usa, inlocuit calculator usa cu unul care se suporte functia,  codari, etc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare colegi. Vin cu o intrebare/curiozitate ce tine de Golf-ul 7 Variant. Am remarcat faptul ca majoritatea Golf-urilor 7 Variant nu mai vin echipate cu acea plasa rulou ce se putea ridica vertical de la partea de sus a spatarului banchetei pana in tavan sau in momentul in care se rabata intreg spatarul spate, se putea monta pe ceva ghidaje metalice de pe spatar si se putea ridica pana in tavan, formandu-se o protectie intre ocupantii din fata si bagaje. Pe Golf-ul 5 Variant ce l-am avut, aveam acea plasa/rulou. La fel am vazut ca si pe Golf-urile 6 Variant s-a pastrat sau cel putin avea zona de clipsat acel rulou in lateralele zonei de portbagaj (la fel ca si cu ruloul ce acopera portbagajul). M-am tot uitat la poze pe net cu portbagajul Golf-ului 7 Variant, insa pe spatarul banchetei nu am mai remarcat acele ghidaje metalice cum erau la Golf 5 si 6, si nici nu am remarcat alta zona de prindere a unui accesoriu precum acel rulou plasa ce s-ar putea ridica vertical, in afara de cele 2 adancituri ale ruloului ce acopera portbagajul.

Luand in calcul in viitorul apropiat sa trec la Golf 7 Variant, sunt curios la cei care au deja acest model, daca au observat acest minus. Sau exista totusi o modalitate de a monta acel rulou plasa ? Este compatibil cel de pe G5/6 si se poate totusi monta si pe 7 ? Sau pur si simplu VW a eliminat acel accesoriu, intrucat nimeni nu prea il folosea, ingreuna masina si il purtai cu tine cam degeaba ?!

Modificat de LUFY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am acel rulou, si nu imi amintesc sa fi vazut vreun g7 variant fara.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista si pe Golf 7 Variant. Si eu il am pe masina

P.S.:  Minutul 04:30

 

Modificat de qwk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur vorbiți despre același lucru?

 

Te referi la plasa aia de tip grilaj care e pentru animale? Sa nu intre câinele din portbagaj pe bancheta spate. Daca da, e optional.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte informativ clipul, mai ales pe parte de accesorii. La ce ma refeream eu, in clip apare la minutul 4:44, plasa trasa pana in tavan. Plus ca si pe spatarul din dreapta, se vede acel ghidaj metalic, in care blochezi intreg ruloul plasei si poti face exact ce aminteam mai sus, cand ai tot spatarul lasat. Deci totusi exista, desi o fi deja chestie optionala, cum spunea deenman. In pozele cautate pe net cu portbagajul de Golf 7 Variant si in anunturile masinilor la care ma tot uit in ultima vreme, chiar nu am observat acel rulou. Si mai mult decat atata, ma tot uitam dupa ghidajele alea metalice de pe spatare si nu erau montate. Deci e clar, accesoriul asta probabil a devenit optional si daca la cumpararea masinii de noua ai vrut asa ceva, ai si pe spatare montate acele ghidaje metalice + plasa. Altfel, probabil le poti lua si cu un simplu retrofit, se rezolva. Partea curioasa ramane daca la masinile ce nu vin dotate cu acea plasa, plasticele laterale ale portbagajului au sau nu acele urechi in care sta acel rulou, dupa cum se poate observa in clip la minutul 5:23, cand scoate tipul ruloul cu totul de il pune in portbagaj.

Modificat de LUFY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conteaza mult si unghiul din care e facuta poza. Atat ruloul cat si sinele nu se vad din anumite unghiuri, desi exista pe masina. 
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat acuma in configurator, este optional. Deci e posibil sa fie destul de greu de facut retrofit, fiindca probabil vine fara gaurile de prindere din tavan....

uite am gasit niste poze cu un model care nu are. Deci nu are nici prinderile in tavan, nici prinderile pe bancheta, nici urechiusele de prindere pe plasticele din spatele banchetei. banuiesc ca si ruloul care acopera portbagajul vine mai aproape de bancheta sa nu ramana loc liber unde ar fi ruloul plasa,

g7771.jpg

g77772.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai da, bine zici horry_bv. Am remarcat la multe Variant-uri lipsa gaurilor in tavan, lipsa acelor urechi in care sta ruloul de plasa pe lateralele de plastic ale portbagajului, lipsa ghidajelor pe spatarul din dreapta. La secunda 0:51, cand e filmat portbagajul din spate, se pot oberva ca acele urechi in care se pune ruloul de plasa sunt plasate cumva mai jos si sunt foarte vizibile. Iar la multele poze cu portbagaje de Variant 7 vazute de mine, acele prinderi mi-ar fi sarit in ochi daca erau. Plus ca si in clip, in momentele in care tipul rabateaza spatarele, monteaza ruloul in ghidaje si prinde plasa in tavan, cumva acele gauri de prindere fac parte din intreg ansamblul acela unde sunt si luminile de interior pt spate, deci automat, decupajul tapiseriei este mai mare, incat acomodeaza becul + acea gaura de prindere (in cazul modelelor cu trapa, unde sunt becurile montate pe laterale). Si din nou zic, la multe Variant-uri, pt spate, observam doar acel ansamblu de bec, fara gaura de prindere (la cele cu trapa). La cele fara trapa, cum ai pus si tu poze, becurile spate sunt centrale, insa gauri ciuciu. Deci da, probabil un retrofit implica multe piese/accesorii de schimbat sau montat. Economiile astea....ntz ntz ntz :)

Modificat de LUFY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E foarte mic și slab calitativ. Sunt la revizie și e un golf 7 sh 2015. Nici macar nu acoperă total. Mai e și un Passat 2015 exact la la fel.

Eu nu mi as bate capul cu așa dotare.

 

 

 

2019-07-03_10_47_27.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E clar ca nu are sens sa mai iei in calcul asa ceva cand cumperi un G7 Variant. Pornisem discutia in ideea in care pe G5 si 6 cam totul era pregatit pe masina si chiar daca nu aveai acel rulou plasa, il cumparai si montai, restul de prinderi, gauri si mai stiu eu ce erau standard. Insa in conditiile in care reducerile de costuri au tot fost de la o generatie la alta (si probabil vor mai fi si pe viitor), eram curios la cei care au acest model, daca intradevar a fost eliminata complet acea plasa sau nu. Se pare ca nu complet, insa in 90% din cazuri masinile nu mai vin pregatite pt un asemenea accesoriu. Daca vrea clientul, plateste si fabrica monteaza. Altfel nu. Ce sa zic....tot mai greu cu retrofiturile deja pe Golf-ul 7...nu departe cu ce s-a mai discutat pe acest topic legat de becurile de avertizare in usi si ce tziganie trebuie facuta ca sa functioneze. Ma rog....facem ce putem si cu ce este deja prea complicat, costisitor sau fara rost, renuntam :)

Modificat de LUFY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut ,a montat cineva scaune mai confortabile pe golf 7 ???

Ma refee cum este la bmw de pe seria 7 pe seria 5 ,la noi merge de pe passat pe golf ,sau o masina cu niste scaune mai premium ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa pui scaune ergo active sau de R si sunt mai premium decat cele comfortline sau trendline sau chiar highline

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Intreb de un retrofit ciudat :biggrin:. Masina mea nu are nici compresor, nici kit de reparat pana, nici roata de rezerva si nici loc suficient pentru roata de rezerva. Eu daca cumva am norocul sa fac pana, ce fac? :)
Deci, am nevoie de o informatie (masina e hatch), am sanse sa fac ceva sa ma simt in siguranta sau trebuie sa astept ADAC-ul daca mi se intampla ceva? Cei care au mai avut situatie similara ce au reusit sa faca? Rezerva? Kit de reparatie? Ce as vrea eu ar fi o rezerva normala cu crick si cheie de roti dar nu mi se pare ca se potriveste ceva acolo. Pare spatiul prea mic ca inaltime, bun scot mocheta dar tot mi se pare mic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cumva ai anvelope self sealing?. Mai nou asa vin in DE. Chiar acum 1 luna a luat un amic un Tiguan, 34 k km, fara rezerva si fara kit pana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am idee ce anvelope sunt ca nu scrie pe ele. Sunt de vara, oricum intr-o luna le schimb cu all season :D 
Mi se pare aiurea sincer, ca daca tai o anvelopa poate sa aibe tot self sealing-ul de pe lume ca nu se mai inchide singura si atunci ce faci?
Esti in Norvegia in padure la 50 de km de cel mai apropiat oras :) , in prima faza dormi cu ursul pana suni dupa cineva, asta daca exista semnal la telefon :) . In fine, ideea era ca mi se pare aiurea sa nu lase loc destul pentru o rezerva normala si-ti ofera doar kit din ala care nici ala nu e prezent la toate masinile iar ca roata de rezerva o roata ce o aveam la G3 ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

In mod normal, in "oala" aia din portbagaj, poti pune roata de rezerva slim, si atunci nu iti afecteaza optiunea de a cobora acel capac/mocheta in pozitia cea mai joasa. Daca vrei roata normala de rezerva, atunci capacul/mocheta, va trebui sa o pastrezi mereu in pozitia de sus, la nivel cu marginea de incarcare in portbagaj.

 

01.jpg

02.jpg

 

In poza 1 este roata de rezeva slim, si cumva nu iti depaseste marginea adanciturii, deci te mai poti juca pe urma cu mocheta portbagajului pe cele 2 nivele. In poza 2, cu roata normala, pierzi un pic din intreg volumul portbagajului, dar pe langa roata, mai poti depozita tot felul.

Modificat de LUFY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am prin parcare o pisica ce se baga mereu la motor si se urca fix pe bobine/fisele bujiilor. As vrea sa pun un capac de protectie peste ele. Ma puteti ajuta cu ceva pentru 1.4 TSI ACT?

 

PS: in caz contrar, va fac responsabili de decesul subit al pisicii!-_-

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se baga la caldura,in special in noptiile friguroase.Exista pericolul sa o prinda  cureaua cand pornesti motorul,asa ca eu m-am obisnuit sa bat in capota inaine de a urca in masina si daca este acolo fuge . Eu prefer asa decat sa intre sobolanii si sa roada la cabluri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cateva ore de cautari, am gasit:

Capac: 04E 103 925 F 

Suport: 04E 103 932 C

$_107.JPG

Aveti idee de unde le putem comanda, la un pret bun (asta pana sa ajung la dealer sa ma uimeasca cu preturile lor)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

925F - 300lei

932C - 55lei

sursa: stoauto.ro (pana acum nu am gasit repere oe mai ieftine, decat la ei) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Are cineva retrofit portbagaj automat la G7 break? Se potrivește kitul de la octavia break? Ce ar implica ca si  montaj? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!