Jump to content

Bolf IV - RUD


rudiRUD

Postare recomandată

Buuun. Suntem in februarie, incercam sa rezolvam cu returul la ulei. Dupa ultimele poze, am rezolvat punand o bucata de furtun special pentru ulei/combustibil si facand la fiecare dintre capetele tevilor o infasurare cu banda de aluminiu, pe care sa se stranga colierele si care sa functioneze ca niste garnituri. Bineinteles, am facut asta dupa ce am pus fara si picura :)) 

AA770CFF-3A60-433C-BF5A-3D9D46040AD1.thumb.jpeg.4332fe16030c6db9682b5c483ecfd9a0.jpeg

 

A90CE38E-C894-457B-A4D8-8340109509DF.thumb.jpeg.eb7be027e0e47fb0600e504de0fd6dfe.jpeg

 

O sa impart povestea in mai multe postari, ca sa nu facem un roman lung si semi-plictisitor. 
 

Bun, urmatorul lucru se intampla la inceputul lui iunie. Masina merge, vreau sa merg cu ea, deci trebuie sa mai pun chestii la punct. Cel mai important si primul de care sa ma ocup a fost aerul conditionat. Aveam compresor luat anul trecut, trebuia curatata instalatia de span si montat radiator de clima nou. Asadar, am fost cu compresorul inainte sa il montez la un service specializat in a/c sa ii puna ulei nou, urmand sa revin dupa montaj tot la ei pentru curatarea instalatiei. E o procedura mai speciala si nu am vrut sa-mi bag capul. Apoi am comandat radiator si am montat si compresorul si radiatorul in curte acasa. 
 

12C36E36-F57F-43AA-9745-44E565954503.thumb.jpeg.5ca7f4bd39487ce23975197985077ee0.jpeg
 

Cu ocazia asta, de mult voiam sa umblu la faruri (boala mea... acum serios vorbind, chiar am ajuns la concluzia ca la o masina in general, pentru mine personal chiar conteaza mult farurile😁). Sa umblu la faruri inseamna sa schimb becurile xenon cu unele de culoare spre original (am pus 4300k, erau 6000k - albastrui un pic), becuri halogen pe pozitie (ca sa se asorteze) si vad cum naiba curat geamul (plasticul :)) ) pe interior la farul drept. Aici am ales cea mai simpla solutie (si ceva ce am mai facut in trecut) si anume sa schimb plasticele cu unele noi. Zis si facut, olx 200 lei noi noute, pistol aer cald, silicon. 
 

A7D73E80-5448-4E4C-9CE1-8B0DF52D9E08.thumb.jpeg.c1abb41646a625abf49767dc0ccdbcc7.jpeg

 

Si cam atat deocamdata. Va urma...

Link către comentariu

Am gasit si eu un set de faruri OEM cu Xenon pt Golf, la pret bun in SUA, dar nu vreau sa renunt la proiectoarele de ceata!...si toate vin cu semnalizare dubla... :( Aparent si la Bora e la fel... 

Si...fitingul ala mai lasa sa curga/picure ulei? Daca tot ai probleme cu el, fa unul la comanda sau cu ceva fitinguri profi ;)

Link către comentariu

Mi-am pus la fosta Bora proiectoare pe faruri cu halogen. Erau ok, folositoare.

Apoi am pus halogene cu lupa OEM lookalike (se vede in topic) si nu prea am mai simtit nevoia proiectoarelor. Cat despre Golf, cu xenoane OEM, nici un moment, din 2016 incoace, nu am simtit nevoia proiectoarelor. 

 

Deci, as trece la xenoane oem oricand. 

Link către comentariu
  • 1 year later...

@rudiRUD dupa 2 ani vrem un update, ce se mai intampla, in ce stagiu e masina? noutati ceva?

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!