Jump to content

Bolf IV - RUD


rudiRUD

Postare recomandată

Pana la urma e doar o mufa, nu e ceva ce presupune mari modificari, Rudi daca ai incredere in aptitudinile tale de sofer in caz de urgenta/reactie, atunci stai linistit.

La clima am patit si eu o faza cum ca trebuia sa schimb fulia+ambreiaj-ul la compresor, tot am schimbat pe ele si nimic, cupla dar nu baga aer rece deloc.Pana la urma a fost un senzor ce nu l-as fi suspectat (pt. ca era in stare buna si l-am si curatat, arata perfect)

135 lei mai tarziu masina baga un aer rece de ma durea mana sa tin pe grile.(ce-i adevarat eu aveam AC nu climatronic) principiul e la fel dar restul difera.

Ce ai facut cu fetele de usi pana la urma?

Link către comentariu

Cu ABS-ul ar trebui topic separat, pentru ca dezbaterea e lunga - si adevarul e pe undeva pe la mijloc.

AC-ul e mai complicat - nici mie la Golf nu imi baga rece, si nu stiu prea bine de ce - aparent cupleaza, pleaca ventilatoarele, si nimic... Si e mai complicat, ca am, ca si Rudi, climatronic...

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Legat de discutia cu ABS o sa inchei prin a va spune experienta mea, simpla de altfel. Cu ABS, singur in masina, mi s-a franat in fata la o trecere de pietoni si m-am dus sanie, am lovit masina. Dupa ce l-am dezactivat, mi s-a intamplat sa fiu ATENTIE cu masina plina, 5 oameni, sa fac o depasire si masina din fata celei depasite sa se hotarasca brusc sa franeze si faca stanga. Frana de la ~80km/h si masina s-a oprit perfect, fiind toata lumea in siguranta. Dupa aceasta faza am zis ca nu mai vreau sa activez abs. 

As dori sa mai continue discutia cel care a testat cu/fara abs, cel care are modificari asemanatoare cu ale mele la sistemul de franare, cel care a facut in viata reala aceste lucruri. Logica si teoria nu au mereu legatura cu ce se intampla in realitate. Nu vreau sa par ingamfat, nu-mi sta in caracter, dar sunt unii oameni (nu neaparat aici pe forum, nu atac pe nimeni) care cunosc tot, dar nu au desfacut un surub la masina pe care o detin. 

Aerul a inceput sa nu mai mearga dupa ce am lovit masina. Fiind dreapta fata, presupun eu ca e atinsa vreo conducta si a scapat tot freonul. Inainte sa o lovesc mergea perfect, era abia schimbat radiatorul de clima si incarcat cu freon. 

Modificat de rudiRUD
Link către comentariu

Buuun, am terminat si capitolul roti - suspensie. Montat cauciucuri noi, reglat suspensia (am mai ridicat putin spatele si cred ca am ajuns la forma perfecta), facut geometria. Am avut marele noroc de a nu fi nevoie sa indrept nici o janta, incredibil chiar, dar pare ca gropile se simt mult mai rau in capul meu decat lasa urme asupra masinii??

Am reparat si tubulatura filtru->turbina, totul merge foarte bine acum. 

6D0704B2-8841-4C52-8920-76B6D1BCB7D3.thumb.jpeg.4db6e513618ae73332df5cf0c421e62f.jpeg

02BA54B8-6C49-4685-B5A5-919AC6214A1C.thumb.jpeg.cab2c33a20484b436906072e470356e3.jpeg

9C2443BE-F230-4385-94FE-C2A41E5C0B06.thumb.jpeg.3da6d93ea4b964dddabb930f2682b459.jpeg

7879F473-15B3-437F-80A7-59C423B925E9.jpeg.2eb0287de72f4e1802e17eb7d49c930d.jpeg

2721378D-6A63-4893-A84C-FD9A825AE9C0.jpeg.c468183e3ffbfc895181c0be7cabe501.jpeg

 

Ce urmeaza: am rulmentul stanga-spate MORT, face o galagie incredibila. In acelasi timp, vreau sa schimb furtunul de la epurator. Sunt niste pierderi de ulei pe acolo si nu pot sa stau linistit. Abia dupa, in final, aer conditionat.

 

Link către comentariu

Rotile ca rotile, insa etrierii aia fata sunt impresionanti! 

Btw - tu scut n-ai? 

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Va multumesc baieti! 

@mad_kat am renuntat la scut pentru i-am strambat prinderile odata... si n-am mai reusit sa il pun fara sa bata in ceva (nu mai stiu exact). Oricum, imi e foarte bine fara, nici nu tin minte cand am atins pe dedesubt ultima data. 

Gata si rulmentul, liniste si pace (un pic prea multa, am blocat mfd cu codul gresit de 2 ori??‍♂️ mersi @mad_kat inca odata pentru indrumare)in masina acum. Cel putin din puncte de vedere al rulajului.. ca plastice deh ? Am schimbat si furtunul epuratorului, sper sa nu mai avem pierderi ca sa fie necesar un capac chiulasa nou. 

Am si improspatat putin motorul (nu pot sa zic spalat). Va veni momentul cand voi vopsi electrostatic toate tevile si galeria de admisie, toate plasticele si voi schimba vasul de antigel, ca sa intineresc pe cat posibil compartimentul motor. 

16716B7C-D0DC-4462-9C5F-259BAB75F6D7.thumb.jpeg.02aec3680f03b75e0233b103891519f7.jpeg

363435DA-1F35-4771-B4C8-4FF0B5ACB3E7.thumb.jpeg.69a951344abb133bf07ff6b75c6293f8.jpeg

Modificat de rudiRUD
Link către comentariu
niku_nd4spd

Arata foarte tare masina, jantele de R32 o schimba complet. Pentru rulment ce brand ai ales? Si cat te-a tinut cel vechi?

Link către comentariu
Publicat (modificat)

@niku_nd4spd am ales SKF pentru rulment, iar pe cei vechi i-am pus acum vreo 3-4 ani dar au fost cei mai ieftini pe care i-am gasit atunci. 

Modificat de rudiRUD
Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Man...cum naiba ai reusit sa o rupi si pe aia?(tubulatura)

Ti-au cedat tubulatura...suportii...sigur e totul ok pe acolo ?:)

Link către comentariu

are stacsurile brutale si dau soc in tubulatura.

Link către comentariu
 
 
 
4 hours ago, rudiRUD said:

voi schimba vasul de antigel, ca sa intineresc pe cat posibil compartimentul motor. 

 

 

De cand ti-am zis, e simplu, ieftin cu impact mare ;)

 

Link către comentariu

Gand la gand cu Laurentiu - n-am apucat sa iti spun azi la tel - insa un grad de elasticitate la prinderea acelei tubulaturi cred ca nu ar strica. E clar ca sunt niste socuri si/sau miscari - care ar trebuie atenuate - sa nu rupa prinderile.

Link către comentariu
Publicat (modificat)

S-a rupt din cauza prinderii prea dure, iar combinatia de miscare, care oricum este pe acolo pe la motor, si suspensie sport a dus la treaba asta. Nu e big deal, e rezolvata deja. Prinderea acum e doar cu un colier de plastic pe care l-am lasat mai largut. Doar ca sa impiedice tubulatura sa atinga in caroserie. 

Nu am inteles remarca ta @Muale

@Laurentiu_LWR la ce suporti te referi? Asta e singura ‘problema’ pe care am avut-o dupa modificari. 

Modificat de rudiRUD
Link către comentariu

Am văzut ca scrie pe parbriz brutal stacs. Nu știu exact ce înseamnă și nici nu trebuie sa ma iei in serios. 

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Nu cumva ai avut probleme si cu suportii de motor?asa tineam minte...

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Da, suportii motor erau uzati si trebuiau schimbati. La fel cum se intampla si cu filtrele si uleiul la un numar de kilometrii si cu multe alte piese. Nu vad legatura dintre suporti si modificarile facute ?

Tubulatura aia are o pozitie diferita fata de cea originala in urma modificarilor, n-am prevazut ca se va rupe si e singurul lucru pe care sa zicem ca l-am facut prost. Nu vad ce nu ar putea fi ok in rest. 

Modificat de rudiRUD
Link către comentariu
Publicat (modificat)

Am inceput si rezolvarea aerului conditionat. Am facut test pentru pierderi, a iesit negativ. A tinut presiunea fara probleme, ceea ce inseamna probabil ca are pierderi in mers, cand se incalzesc, dilata treburile pe acolo. Asadar, am facut plinul cu freon, ulei si substanta de contrast. Aerul merge foarte bine acum, iar cand voi simti ca nu mai baga la fel de rece voi merge din nou si cu lumina speciala vom vedea pe unde / daca sunt pierderi. 

De putin timp am observat ca am vreo 2 leduri arse pe al 3 lea stop de frana. Am schimbat cu unul din dezmembrari care acum merge perfect. 

0FAA1100-6FA5-44A1-BD6A-6B3DDF34CF74.thumb.jpeg.5d5aee98a0ecccd308cf94def82cc2a2.jpeg

 

Modificat de rudiRUD
Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Exact prin starea asta trec si eu cu golfu cand plec prin concedii ?

Stiu ce zici de consum, tot asa "mult" haleste si al meu ?

20190623_205254.thumb.jpg.50811ae458cde823ba4a21cde6a293de.jpg

Legat de ambreiaj, daca nu vrei masa simpla, pui kevlar pe disc si aia e...la mine tine si cu stock de la valeo.

Link către comentariu

La 6 trepte nu recomand deloc masa simpla. Merge, dar se simte mult mai badaran ambreiajul si cu timpul iti distrugi cutia (nu ca ar fi prea scumpa, dar totusi... ). 

Legat de consum, masinile astea inca tin pasul bine de tot cu trendul actual de scadere a consumului. Daca conduci eficient, consumurile sunt uimitor de mici. Deci, se poate scoade consum mic si cu PD, nu numai cu CR. 

Legat de turatie @rudiRUD: nu e obligatoriu sa stai tot timpul cu ea peste 2000 rpm. In linie dreapta unde am nevoie doar sa mentin viteza, merg si cu 1400 rpm. Important e ca atunci cand o calci, sa fii in plaja de cuplu, si asta presupune sa retrogradezi o treapta sau 2  si apoi sa calci pedala de acceleratie. 

Eu nu vad rostul sa tii un motor tot timpul turat... 

Link către comentariu

@~LauR~ ?

Legat de ambreiaj, o cunostinta din domeniul drag racing-ului mi-a recomandat sa pun disc de 2.0tdi 170cp si volant cu masa dubla, original. Cand va veni momentul, voi discuta mai multe cu respectivul si voi lua o decizie. 

Legat de turatie... nu stiu daca e bine sau nu, cred ca e un pitic pe creierul meu. Mi se pare ca nu se simte bine masina cand sta la turatie de 1500rpm de exemplu.. mai ales ca acum plaja de cuplu e un pic mai sus ca inainte. Teoretic stiu ca atata timp cat ii mai dai calumea din cand in cand, poti sa mergi oricum, mai ales la drum lung.. dar nu pot eu, m-am obisnuit asa ?

Link către comentariu

@Emy D am masa simpla pe cutie in 6 si e ok, e putin mai zgomotos la relanti si pana te inveti cu el cu plecarile de pe a loc o sa iti para cam naspa...

Turbinele noastre sunt mai mari iar daca ai merge cu treapta 6 la 1400 rpm ar tremura rau motoru si oricum nici cu turbina originala nu am mers asa ?

 

@rudiRUD e ok varianta aia si mai confortabila :)

Link către comentariu

Nu-mi tremura masina la turatia aia.. dar nici bine parca nu e. Oricum, inca o chestie de care mi-am adus aminte, despre care nu stiu daca e adevarata sau nu, dar am auzit ca masina consuma cel mai putin la turatia la care are cuplul maxim. Probabil e vorba de masinile diesel. 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!