Jump to content

Probleme consum, DOAR MOTOARE DIESEL!


madalus
 Share

Postare recomandată

Chestia este ca anul trecut in vara imi arata pe bord in orash , 5 ,5,5 anul asta sub 6, 6,5 nu a scazut , akm la fel pana mea , am crezut ca am eu ceva la masina.

:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 107
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • bgd_b92

    10

  • alexraceala

    9

  • pepe

    7

  • Aditu

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai depinde de multi factori...consumabilele si uleiul sa fie schimbate la timp, fa si tu o curatare la egr / clapeta si vezi pe un tester valorile injectoarelor daca sunt in paramrtrii, si poate s-a mai aglomerat traficul sau drumurile pe care le faci sunt mai scurte..si inca ceva, consumul vara e mai micut decat toamna / iarna..mai ales ca dizelache se incalzeste mai greu. Daca nu s-a modificat consumul extraurban eu zic sa nu-ti faci griji :)

P.s : incearca sa schimbi si statia peco

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai idee cum curat egr-ul?

Clapetel etc?

Motorina bag de la ptetrom.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca sunt DIY-uri le youtube..cauta ceva gen " how to clean an EGR / EGR 1.4 tdi / throttle body cleaning " , etc. Sau daca nu te descurci mergi la un servis nu iti ia mai mult de 100 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la polo 1.4 tdi 70cp 2006 am scos maxim 4.2 l/100km extraurban pe drum national, respectand limitele de viteza. In oras consuma 6-7 condus nesportiv. Ca idee, desi nu ma va crede nimeni :lol: , cel mai mic consum afisat ce BC a fost 2,8 l/100km pe o distanta de 47km... masina are 53000 km si a fost luata de noua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca mergi cu 70-80 in treapta 5 desigur ca se pot scoate consumuri gen 3%..am experimentat asta cu o skoda 1.9 tdi tour :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca mergi asa risti sa strici turbina , intradevar ai un consum mic dar apoi te omoara costul reparatiei.

In orice caz eu sunt fff multumit de polo.ul meu.

Modificat de alexraceala
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai de ce sa strici turbina la mers constant in treapta 5 la 80km/h la un 1.4 tdi ;

Modificat de bgd_b92
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca diesel.ul se tine peste 2500 de turatii.

Majoritatea mecanicilor mi-au spus asta.

Si drept dovada bucurestiul este plin de loganuri taxi negre pe sapte de la fum

Oare de ce???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desigur, la dizal trebuie sa-i scoti pistoanele prin capota. Nu stau sa ma contrazic, asa e cum zici tu. Drumuri bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sta nimeni sa se contrazica.

Am pus doar o intrebare c taxiurile.

Fiecare merge cum vrea cu masina lui.

Dar si in cartea masinii scrie ca trb sa fie mai turata ca benzina.

Drumuri bune si tie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masinile cu cutie automata treptele se schimba undeva la 2000-2200 ture, pentru a mentine masina in zona de cuplu.. parerea mea este ca nu se strica turbina daca mergi intre 1500-2000 ture

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alex, ca idee, in mersul de zi cu zi la 2500rpm este recomandat sa schimbi treptele..si in mers urban spre exemplu la 1.4 tdi la 60km/h poti schimba treapta 4 ( ~ 1800 rpm ) si mentine acolo. Eu personal schimb treptele la ~2000-2500 cand motorul este rece si 2500-2800 cu motorul cald. O mai calc cateodata doar pt fun. Iti garantez la notar daca vrei ca un schimb de viteze la ~2500 rpm nu iti va infunda nimic la diesel. Dar ce spui tu ca ti-au zis mecanicii sa o tii peste 2500 rpm...sunt vorbe din popor ; adica pt ce as merge cu motorul turat extrurban la 100 km/h in treapta 4 cand pot sa merg in 5? Mai bine mai citesti cartea inca o data. Si sa imi arati si mie unde scrie ca trebuie turat in carte..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok , am sa mai citesc inca o data.

Pana mea am zis si eu ce am auzit la asa zisi mecanici.

N am dat cu parul.

N am dreptate asta e ,nu ma contrazic nici nu ma cert.

In orice caz pana la urma urmei in orash in ce turatii e bn sa o tii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum ti-am spus ; nu fortezi in treapta 1 pt ca soliciti mult ambreiajul, spre exemplu dai a 2a la 2000-2300 rpm, a 3a la 2800 rpm si apoi ori o tii prin oras cu a3a daca nu depasesti 60 km/h ori dai 4 la ~70km/h pt mers constant. Poti schimba la cat vrei tu, depinde ce stil de mers vrei sa adopti..eu meeg economic de regula si schimb intre 2300-3000 rpm cand motorul e cald. Cand e rece maxim 2500 rpm. Accelerari progresive in ambele situatii.

P.s : daca vrei sa ii dai kick-down( pedala la podea) vezi sa ai peste 2200 rpm, altfel e subturata si necesita retrogradare. Nu tura peste 4000 rpm pt ca turezi degeaba.

Modificat de bgd_b92
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu multa placere :)

P.s : incearca o resoftare, schimba radical comportamentul masinii

Modificat de bgd_b92
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

1.4 TDI BAY in Constanta drumuri scurte am 7,5 - 8. Pe autostrada la 120km/h am avut o medie de 4,3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Polo - 1,4 TDI - 80 CP / 2009  in oras 4,8 - 5,8 , iar in extraurban 4,0 - 4,5 depinde cum o calc,

de ex. sotia mea a facut Targu Mures - Brasov si retur cu consum de 3,8 l,consum pe care nu mi-a venit sa cred,
asa ca dupa nu mult timp am facut si eu aceeasi traseu, evident cu stil de condus economic, cu vit. max, 100-110 km/h am scos 4,0 l.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU exista consum real de ~5 l/100 in Tg Mures (ca sa fiu fin...) cu pornire la rece cum era de exemplu azi-dimineata la ora 8 -5 grade, sa mergi strict prin traficul de oras cativa km de exemplu de acasa la servici dimineata si inapoi dupamasa cand motorul il iei rece iara si pe deasupra al tau diesel de 1.4 nici nu are cum sa se incalzeasca la 90 de grade in perioadele acestea mai ales pe frigul de dimineata

 

mai stiu pe cineva din TgM cu lupo 1.7 sdi care visa la consum de 5 in oras si pana la urma s-a dovedit altceva... :somnmare:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut ! 

 

Am un polo 6n2 1.4 benzina si deoarece fac 5000 km pe luna / 60.000 pe an ma intereseaza o varianta mai ieftina 

 

consum benzina extraurban  90-100 km/h   -   5,3 % 

consum benzina extraurban  110-120 km/h   -   6,3 % 

 

Cat consuma un polo 9n3 motorina 1.4 tdi extraurban ???

 

consum motorina  extraurban  90-100 km/h - ??

consum motorina  extraurban  110-120 km/h - ??

 

 

Vreau sa stiu daca imi iau un polo 9n3 pe benzina si sa-i pun gpl sau sa iau unu pe TDI

 

 

Mersi !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

~ 4-4.5% ; eu zic sa pui gpl ;

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Consum polo 9n3 1.4 tdi 80 cp are consum de 6 e ok ? Merg cu el si la consum si in turatii mari gen "decuplare" :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...


Am un polo 9n 1.4 tdi iar inainte am avut polo 6n2 1.0 auc care avea un consum de 4.5 -5 in afara si un consum de 6 mix cea ce era ok.Acum am un 1.4 TDI si consumul este de 5 in afara 7-8 in oras si mix 6.5 ,cea ce mi se pare foarte mult tinand cont ca ar trebui sa fie unul dintre cele mai economice masini.Stilul de condus este unul normal cu mici tendite agresive,asta doar in oras ca afara merge doar cu 90 fara depasiri. 
Am schimbat filtu de aer cel de motorina mai urmeaza schimb si uleuil saptamana aceasta insa parca tot nu scade consumul.
Masina trage bine nu scoate fum nu cosuma ulei .Am scanat-o si nu am nici un fel de eroare.Singura problema care ar mai fi este la egr care am vazut ca curge putin pe langa.

Ce credeti ca ar mai putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!