Jump to content

Distributie lant 1.6 FSI


dragos_me
 Share

Postare recomandată

Salutare, 

 

Sper sa nu injure nimeni daca am postat unde nu trebuie, am achizitionat de cateva luni  un audi A3 , 1.6 FSI, cod motor BLF, am sesizat dupa o perioada un zgomot de la motor dupa 2200 de turatii, motorul creste relativ incet in turatii si daca accelerez brusc nu se intampla nimic.

Am dat vina pe ambreiaj pe care l-am schimbat ieri, masina are 120 000 km. Surprinzator masina face in continuare la fel, mai rau acum are si un tremurat la relanti. La scanare pe vag com nu imi indica nimic. 

 

Ma puteti directiona catre cineva care cunoaste motorul sau daca a mai patit cineva asa ceva, nu vreau sa ma trezesc cu supape indoite sau mai rau.

 

 

Multumesc  :icon_confused:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca banuiesti ca e lantul de distributie, de ce nu il schimbi?

 

este 1 lant, 2 sine , un intinzator hidraulic si 2 pinioane. Daca vrei sa schimbi si lantul la pompa de ulei, mai este inca 1 lant  si 1 intinzator.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat in calcul schimbarea distributiei, am sunat la Porsche, dealer Audi, surprinzator raspunsul lor, nu se umbla la distributie, este garantata pe viata. Nici in Etka nu apare nici o perioada de verificare sau schimb. Poate gasesc o recomandare catre un mecanic de incredere. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce mare prostie au spus cei de la Porsche...  este adevarat ca nu are interval de schimb, insa cand sunt probleme , se inlocuieste de urgenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caut acum o adresa de e-mail de la Audi sa fac o plangere catre ei, am citit pe un forum din Anglia ca au schimbat intinzatorul ( el este vinovatul) si persoana in cauza a contribuit cu doar 20 % din factura, restul a fost decontat. Dar dupa 10 luni a reaparut problema. Deci daca fac reparatia, trebuie sa ma duc la Audi sa pot beneficia de 2 ani garantie. Mai sap. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca masina nu a fost servisata doar la reprezentanta, slabe sanse de culanta.

 

Deci incepe si pune bani deoparte pentru lant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atata timp cat a fost intr-un service autorizat nu cred ca au de ce sa faca talente, o sa le cer o hartie oficiala din care sa rezulte ca nu se schimba distributia si apoi ma duc la OPC daca fac figuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cea mai mare garantie este cea antirugina, nu cred ca este ceva garantat pe viata la o masina. Cu hartia obtinuta eu nu m-as duce la OPC, as scana-o si as trimite-o oficialilor de la Audi sa vad ce parere au.

Modificat de Newby
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are nicio treaba ca e service autorizat, etc... Nici OPC nu are efectiv ce sa faca in situatii de astea. Nici oficialii de la Audi.  Atata timp cat nu este Recall, nimeni nu poate obliga pe Audi sa inlocuiasca gratis ceva...... 

 

Si distributia pe lant se schimba, pentru ca este piesa .. si piesele dintr-un motor sunt supuse uzurii. Nici segmentii nu au interval de schimb si totusi cand se uzeaza, se schimba....

 

Gesturile comerciale pe care le face VAG prin reparatorii autorizati - asa numitele kulante - sunt pur si simplu gesturi de bunavointa... daca masina a fost servisata doar in reteaua VAG, doar cu piese originale, etc si daca au exista mai multe cazuri (dar nu suficiente cat sa faca Recall ) pe acea problema..... 

 

Deci...

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Saptamana aceasta ajunge masina la Porsche, si uite cum se duc 2200 ron, Newby , tu ai avut probleme cu distributia? Am vazut in semnatura aceasi motorizare.

As vrea sa-mi iau o zi libera sa stau acolo ca nu se stie ce iese. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar, tot BLF am si eu, dar nu am avut probleme cu distributia, si nici cu masina in general (are 105.000 acum). La reprezentanta nu stiu daca te lasa sa stai langa masina, dar este bine sa fii totusi acolo sa nu iti spuna ca te va costa X ron si cand te duci sa iei masina sa te trezesti cu o suma mai mare de platit ca au mai schimbat (facut) si alte lucruri pe acolo (fara sa te intrebe si pe tine). Singurul lucru pe care il constat la masina mea este ca accelereaza greu, unele depasiri sunt cu emotii (cu pedala la pamant). Posibil sa fie de la faptul ca motorul este aspirat sau are o problema pe care nu am indentificat-o inca. La relanti accelereaza, plecarea de pe loc este buna, dar in sarcina, la viteze mai mari merge mai greu, nu exista acea smucitura care "sa te bage in scaun".

Sper sa rezolvi problema si poate postezi aici  care a fost cauza si cum s-a remediat. Succes !

 

 

motorul creste relativ incet in turatii si daca accelerez brusc nu se intampla nimic

Modificat de Newby
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am fost astazi la Porsche, mare dezamagire, masina nu are nimic au zis ei. Dimineata cand sa plec, s-a dezamorsat pompa de ulei si poc lantul de pereti.

Verificarile le-au facut in urma constatarii date de mine si a fiselor tehnice date de producator, care sunt confidentiale chiar daca platesti.

Intrebati cat costa toata afacerea daca trebuie sa schimb distributia, am ramas surprins de oferta, doar 5 000 lei. Drept urmare maine dimineata la 07:30 am programare la Midocar, poate o sa gasesc oameni mai competenti. 

 

O seara buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

A venit timpul sa schimb distributia la un A3 din 2001, din cate am constatat mai toate service-urile imi dau garantie 12 luni, nu se poate da pe o perioada mai mare de 24 de luni ?

O intrebare mai tampita: daca se rupe distributia in garantie cine suporta reparatia motorului ?

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Va salu! Acelasi 1.6 FSI BLF il am si eu pe Octavia II. De cand am cumparat-o mi s-a parut ca se aude un mic zgomot de la distributie. Am schimbat uleiul cu un Motul Specific 5W30 si s-a potolit. Acum a inceput din nou sa se auda (nu e foarte mare zgomotul, insa eu sunt mai pretentios). Masina are acum 146 000 km. Din ce am observat eu CRED ca s-a mai umblat la distributie deoarece capacul are si ceva silicon alb pe margine (din fabrica vine decat cu garnitura ??? ). Intrebarea ar fi urmatoarea: sa ma apuc de treaba sa schimb distributia sau sa fac decat o inspectie vizuala? Daca tot desfac capacul cred ca ar fi mai bine sa schimb (se schimba si lantul si intinzatorul de la pompa de ulei?). Ca si producatori pentru piese am gasit decat pe SWAG/FEBI (piesele separat) sau un kit complet de la FAI. Voi ce ati mai facut cu distributiile? Cum se comporta cu cea noua si cat v-a costat distractia (piese si manopera).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu am schimbat recent distributia pe lant la 1.6 FSI BAG, am luat kitul complet de lant, patine, intinzator, pinioane de la FAI.am schimbat distributia pentru ca am 182.000 km si la prima pornire pentru 2-3 secunde facea zgomot lantul (zornaia) dupa care isi revenea.intr-adevar intinzatorul vechi nu intindea suficient lantul.Aveti in vedere ca pe langa kitul de lant mai este si un kit de reparatie arbore cotit care contine cele doua saibe de pe arbore si semeringul, vine pe original.pe langa  distributie am schimbat si kitul de accesorii (curea, role) si pompa de apa + garnitura capac distributie.

Cost total aprox. 1900 RON.

Acum dupa ce am schimbat nu se mai aude nimic de la distributie, motorul merge mai lin.

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal, am vazut ca ti-ai schimbat distributia...eu am un golf 5 1.4 fsi, m-i s-a stricat intinzatorul hidraulic si a inceput sa bata lantul.Mi-am cumparat tot chitul complet dar surpriza, a trebuit niste cale speciale pentru a bloca axul cu came plus o tija cu comparametru pentru a putea pune distributia la punct. Am montat tot si acum imi da eroare pozitie senzor ax cu came/senzor turatie motor permanent...am mai desfacut-o inca odata sa ma asigur ca mecanic e pusa corect distributia...dar eroare persista. Poate ajuta cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 27.02.2016 at 0:16 PM, cata_nicky said:

Eu am schimbat recent distributia pe lant la 1.6 FSI BAG, am luat kitul complet de lant, patine, intinzator, pinioane de la FAI.am schimbat distributia pentru ca am 182.000 km si la prima pornire pentru 2-3 secunde facea zgomot lantul (zornaia) dupa care isi revenea.intr-adevar intinzatorul vechi nu intindea suficient lantul.Aveti in vedere ca pe langa kitul de lant mai este si un kit de reparatie arbore cotit care contine cele doua saibe de pe arbore si semeringul, vine pe original.pe langa  distributie am schimbat si kitul de accesorii (curea, role) si pompa de apa + garnitura capac distributie.

Cost total aprox. 1900 RON.

Acum dupa ce am schimbat nu se mai aude nimic de la distributie, motorul merge mai lin.

Succes!

Salutare ! Ne poti spune si noua la pornire ce fel de sunet facea lantul ? Se auzea ca un diesel 2-3 secunde si apoi era liniste ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 28.02.2016 at 2:32 PM, dani87 said:

sal, am vazut ca ti-ai schimbat distributia...eu am un golf 5 1.4 fsi, m-i s-a stricat intinzatorul hidraulic si a inceput sa bata lantul.Mi-am cumparat tot chitul complet dar surpriza, a trebuit niste cale speciale pentru a bloca axul cu came plus o tija cu comparametru pentru a putea pune distributia la punct. Am montat tot si acum imi da eroare pozitie senzor ax cu came/senzor turatie motor permanent...am mai desfacut-o inca odata sa ma asigur ca mecanic e pusa corect distributia...dar eroare persista. Poate ajuta cineva?

Posibil sa ai belele la fulia defazoare de pe axa cu came de la admisie.

http://www.w8forum.dk/forum_posts.asp?TID=1983&title=inside-a-cam-adjuster-unit

https://www.avito.ru/moskva/zapchasti_i_aksessuary/fazoregulyator_vag_03c109088b_706769698

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca problema a aparut dupa inlocuire distributie, ceva nu e in regula totusi acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Tracto 

Da, la pornire se auzea motorul ca cel de diesel 2-3 secunde, dupa care se linistea, era ok.

Cand a desfacut capacul de la distributie, lantul era "lejer"  semn ca nu era intins bine si exista riscul sa sara de la punct.
Mare atentie daca aveti simptome asemanatoare.

Ca idee puteti vedea video-ul de mai jos, este de la motor 1.4 tsi dar are acelasi tip de distributie.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna.Si eu intimpin probleme cu puterea masinii dar pe tester nu imi da nici-o eroare si nici zgomot de lant nu aud.Doar ca deseori la pornire primele secunde parca tremura toata ceva gen ca si cind nu ar functiona toate bujiile sau nu s-ar alimenta,dar dispare repede.Problema cu trasul ramine mai ales cind sint in treapta mare dupa ce reduc nu mai are vlaga mai nimic.Poate ma ajutati cu vre-un sfat ca nu mai stiu ce sa fac.Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • cogdao changed the title to Distributie lant 1.6 FSI

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!