Jump to content

Decarbonizarea motorului TDI cu apa


cornel4575
 Share

Postare recomandată

E aceiasi mancare de peste cu decarbonizarea cu apa .

Merita dar nu la motoare cu filtru de particule.

Si e foarte recomandat sa schimbi uleiul si filtrul dupa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salutare!

Intreb si eu poate ajuta,,si poate reuseste cineva sa faca inainte si dupa decarbonizare niste masuratori a unor parametri cu VCDS!

Cred ca ar fi cea mai buna metoda de a afla eficienta acestui procedeu de curatare motor!

De la ''Parca se simte ceva" si pana a vizualiza niste parametri,, distanta e foarte mare!

 

Va salut! Si asteptam un raspuns din partea cuiva care poate sa faca acest lucru!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare colegi.

Vin cu o dilema.

Ce se întâmplă când faci decarbonizare? (Și aici mă refer la mașinile cu filtru de particule) 

Mai exact: particulele care sunt eliminate "depunerile de carbon" trec de filtrul de particule ? Sau exista posibilitatea sa rămână și pa participe la înfundarea lui ?

Mulțumesc 

Modificat de FlorescuM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bani cheltuiti degeaba, cu suma asta mai bine curatati galeria de evacuare prin spalare, se aduna un faras de calamina, funingine, evitati riscul desprinderii de bucati care pot fi absorbite de motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut domnilor, sunt nou pe acest forum, va spun ceea ce am facut eu, cu rezultate deosebite:  am pus apa intr-o oala de bucatarie sub presiune pe aragaz, am racordat etans un furtun la supapa de suprapresiune pentru abur si am bagat acest furtun in furtunul care colecteaza vapori de ulei din carter, deci inainte de turbo. In acest fel aburul care iese din oala sub presiune este absorbit de turbo si trece prin tot traseul de admisie dupa filtru de aer, inclusiv turbo. In acest fel, datorita aburului fierbinte va fi curatata toata admisia, inclusiv turbo pentru ca daca pulverizez apa rece temperatura in admisie nu este asa de ridicata  incat sa se vaporizeze apa si sa am vapori fierbinti care curata admisia. Apoi vapori intra in motor, acolo la temperatura mare apa se disociaza in Hidrogen si Oxige, hidrogenul este un combustibil f. puternic, iar oxigenul intretine arderea. Un avantaj important al pulverizari permanente a vaporilor de apa in admisie este faptul ca disocierea apei in hidrogen si oxigen se face cu consum de caldura ceea ce determina o racire a camerei de ardere. Eu am facut o astfel de instalatie la o Dacie 1300, acum 30 de ani, pentru ca ideea nu este noua, este f. veche.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Nu rezulta si niste dioxid de deuteriu? daca tot te-ai apucat, macar sa faci si un profit. C-mon man, putin respect pentru cei care nu au urechile prinse cu o ata una de alta.

IN ce bagi abur? in motorul tdi sau in acceleratorul de particule?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Ca sa vezi daca nu e frectie la picior de lemn .. ar trebui desfacuta evacuarea imediat dupa turbo. Ar trebui sa se vada ce si cum arata fumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!