Jump to content

Brady Trade Bucuresti


godoroja
 Share

Postare recomandată

Ultima Experienta Brady. Am postat si in alta parte dar aparent nu era bine si moderatorul a inchis threadul.

Ori sunt eu ghinionist, ori sunt prea pretentios... o sa va cer voua parerea pentru ca undeva este o greseala.

Am avut un accident in urma caruia s-au distrus: aripa dreapta fata, far, proiector, etc. Capota nu a fost atinsa.

Dupa ce am rezolvat la politie si asigurare am facut programare la Brady. Timpul te asteptare a fost de 16 zile, nu mi s-a parut rau sau bun.

Estimarea lor a fost 4-5 zile pentru rezolvarea problemei. Evident ca au trebuit sa faca o reconstatare dupa ce au dat jos coaja, dar nu este evident de ce un service Skoda nu are pe stoc piese din zona respectiva, pise necesare la majoritatea atingerilor frontale. Astfel a trebuit sa astept 12 zile pentru masina, iar anuntul lor cum ca iti dau o masina la schimb pentru 50 lei/zi + 0.3 km sau asa ceva e doar de impresie artistica pentru ca am aflat ca sunt doar 2-3 masini disponibile pentru asa ceva si erau toate date.

Astea au fost chestii de finete, problemele mari au fost dupa ce am luat masina. Primul lucru care m-a deranjat a fost un zgomot suparator la 1000 de ture. Nu am inclinatii pentru mecanica asa ca mi-a luat ceva sa ma prind ce are.

Partea proasta: imi lipsea un tampon pentru sustinerea capotei, partea buna l-am gasit la roata de rezerva... ce o fi cautand acolo, nu stiu.

Dupa ce l-am montat zgomotul tot nu a disparut. Asa cum se vede si din filmuletul atasat, bucata aia mare de plastic care acopera motorul se prinde sus central intr-un surub. Ala era slabit si vibra urat la turatia de stationare. Nu am inteles de ce a trebuit cineva sa umble la ala pentru ca nu a avut nici o treaba cu accidentul, cum am spus capota a fost intacta.

Am progresat cu reducerea zgomotolui dar tot avea problema aia la 1000 ture. Mi-am mai pierdut ceva vreme si am localizat cauza... lipsa unui colier, intr-o zona in care nu avea ce sa caute cineva.

Pe langa asta se adauga ceva praf pe sub vobsea (vezi foto) si urmele de ciocane de pe ochelarul farului. Am inteles ca nu era suficient de deformat pentru a fi inlocuit, dar dupa ce i-au dat niste ciocane de au luat vopseaua dupa el nu era normal sa il revopseasca? Nu sunt expert, poate gresesc aici. Dar e clar ce se va intampla cand voi dori sa o vand si cineva se uita sub capota. Adica genul asta de reparatie cu ciocanul cred ca o putea face orice service de cartier.

Intrebarea este daca sunt eu pre pretentios sau chiar e gresit cum au lucrat?

O sa le fac o vizita oricum pentru colierul ala...dar stau foarte rau cu timpul

post-6615-1182494289_thumb.jpg

post-6615-1182494298_thumb.jpg

post-6615-1182494306_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand gasesti timp sa mergi la Brady, da-mi si mie de stire, am sa incerc sa te ajut. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si o rectificare: sunt 5 masini la inchiriere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, dar din pacate nu e nici una disponibila :santa[1]:(

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar, din pacate, fiind perioada de concedii, sunt deja date...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In urma unor pietre sarite pe masina mea am ajuns cu aceasta in service la brady, reparatia uramand sa se faca pe casco.

La masina au fost necesare urmatoarele: inlocuire parbriz, revopsit aripa dreapta, capota motor,plafon, bara fata

In momentul in care am dus masina(luni 18 )mi s-a comunicat ca aceasta va fi gata vineri, joi cand ma duc sa duc confirmarea de plata de la leasing, aflu ca la masina se facuse doar inlocuirea de parbriz, in acel moment am intrebat de ce e in acel stadiu, raspunsul fiind"trebuie sa stea la uscat parbrizul", de precizat ca pe data de 27 iunie imi expira nr la masina, in acel moment i-am explicat coordonatorului de service situatia cu nr. si mai ales ca am fost mintit in legatura cu timpul de lucru, mergem la masina si dansul traseaza sarcini exacte la cei de la vopsitorie, dupa spusele dumnealui sambata dupamiaza sau luni dimineata trebuia sa ridic masina, ajung luni pe la 11 in service si vad ca masina era la pregatit pt vopsitorie, in urma insistentelor lui DORU_14, caruia ii multumesc f mult pt sprijinul acordat, cu toate ca nu era in sarcina acestuia, am aflat un nou termen: marti

Cand veni ziua de marti si m-am dus sa ridic masina constat urmatoarele: plafonul nu era vopsit bine(era facut in valuri), capota avea multe particole de praf sub vopsea, iar aripa a fost vopsita cu toate ca nu a fost pregatita calumea(se cunosteau zgarieturi de smirghel sub vopsea), stalpii de textil de la interior murdari de cum au pus mainile jegoase cei ce au lucrat la ea si ceea ce a pus capac a fost ca au stricat dvd playerul care il aveam pe masina.

Deci degeaba e un service mare daca treaba se face de mantuiala, mai este f mult de lucru la relatiea service-client, atat de la receptie cat pana la livrare.

Acum urmeaza sa revin in service sa refaca problemele aparute, dar timpul pierdut de mine.......cat si nervii mei, mai ales ca pt un mail care trebuia trimis la asigurari a trebuit sa dau zeci de telefoane sa se rezolve problema.

In urma unei probleme am si cealalta masina la acest service, iar dupa ce o voi termina si pe aceea mai revin cu impresii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti multumesc pt feed-back. Daca de Passat am aflat tarziu sa mai pot indrepta ceva, voi incerca sa indrept imaginea Brady cu Audi. te astept la reconstatare, asa cum am stabilit impreuna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa scriu si eu impresii despre Brady. Am avut de schimbat pe garantie fetele usilor din fatza, pt ca materialul textil pur si simplu se exfoliase. Pot spune ca cei implicati de la Brady (Octavian Maracine si Doru) si-au dat silinta, sau cel putin asa mi-au lasat impresia, sa ma ajute cat pot. Evident, nu acelasi tzel a avut PoRo, care a reusit sa taraganeze dosarul meu 1 luna si o saptamana. Dupa nspe telefoane la ei si mailuri in Cehia am reusit sa rezolv problema. Baiatul care mi-a schimbat fetele a fost super ok, s-a miscat repede si cu talent. Per ansamblu, feed-back-ul este pozitiv pentru Brady, si pe minus pentru PoRo. Totusi, cele spuse de Cipos sunt dureroase pentru un dealer bucurestean de Skoda. Ma enervez eu cand vad ce scrie Ciprian, si imi imaginez ce faceam daca eram in locul lui. Eu inteleg ca mecanicii se murdaresc in timpul lucrului, dar cand se urca in masini, puneti-i frate sa se spele, sa poarte manusi chirurgicale, nu stiu. Eu la faza asta ii punem nu sa-mi curete textilele stalpilor, ci sa mi le inlocuiasca. In fine, poate Doru_14 va avea grija sa transmita nemultumirile noastre catre conducerea service-ului, si pe viitor nu vor mai aparea asemenea probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si o rectificare: sunt 5 masini la inchiriere.

Cum se procedeaza cu masinile astea? Daca dureaza mai mult reparatia primesti alta masina pana este gata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In fine, poate Doru_14 va avea grija sa transmita nemultumirile noastre catre conducerea service-ului, si pe viitor nu vor mai aparea asemenea probleme.

Poti sa fii sigur ca minim o data pe luna problemele semnalate de voi vor fi discutate cu cei implicati si in prezenta celor cu autoritate de la Brady.

Cum se procedeaza cu masinile astea? Daca dureaza mai mult reparatia primesti alta masina pana este gata?

In anumite conditii (daca se depaseste termenul livrare convenit de ex) se da masina din partea firmei. Momentan insa toate cele 5 masini sunt inchiriate, mai ales din pricina perioadei de concedii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doru_14 din cate am inteles eu o mare parte din cele 5 masini care ar putea fi inchiriate sunt folosite in concedii chiar de angajati... nu stiu daca inchiriate sau gratis. Doar ca prioritatea la masini ar fi trebuit sa fie alta... primul clientul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si aceste masini care se pun la dispozitia clientului pe durata reparatiilor sunt in regim de inchiriere adica clientul plateste? (sper ca am inteles bine)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius, nu stiu sa fie adevarat ce spui...nu contest, dar am rezerve.

Robmich, ele se inchiriaza in general. Se dau gratis doar ca masura de reparatie fata de un client fata de care firma a gresit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat o fuga pana la Brady azi si am avut ocazia sa ma intalnesc cu Doru. Probabil am avea toti alte impresii despre service-uri daca 10% din angajati ar fi la fel de implicati in multumirea clientului ca Doru.

Legat de problema mea, zgomotul e cat se poate de real si enervant, dar un mecanic de acolo mi-a zis ca locul semnalat de mine nu are colier (vezi poza atasata mai sus cu cateva posturi) si ca trebuie rezolvata cu silicon.

Am plecat cu gandul ca nu e foarte complicat sa fac asta, dar ma gandesc totusi ca masina este in garantie si scoate un zgomot suparator dupa ce am luat-o de la reparat de la Brady, nu ar fi normal sa fie reparata problema acolo pe garantia masinii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti multumesc Catalin pt feed-back.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am facut ieri revizia de 2 ani+itp la fabia din dotare.

am fost tratat foarte corect, toata hartogaria s-a rezolvat rapid, nimic de reprosat => un client multumit.

P.S. am uitat ce era mai important.

multumiri lui Doru_14. un tip de nota 10 :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acuma dupa ce s-a dat comanad de 2 saptamani la piesele necesare celelilate masini am aflat ca nu au ajuns, dar inainte mi s-a zis ca ele ajung in max 5 zile lucratoare, acuma nu stiu ce sa mai cred..... cel care trebuia sa dea comanda depiese a uitat sa o dea sau nus ce s-a intamplat, oricum sper sa jung pesonal pana acolo si sa vad care este situatia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bluehunt, multumesc !

Cipos, m-am interesat astazi, piesele au sosit si deja au fost scoase din magazie, semn ca au inceput lucrul la masinuta ta. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scriu si eu sa ma plang de brady

o masina de la firma noastra sta acolo deja de aproape 4 saptamani desi trebuia sa stea maxim una

masina avea doua daune,una pe un casco si una pe rca

au costatat ei ca trebuie o reconstatare

dupa ceva timp pierdut inutil

un angajat incopetent a tot insistat sa vorbeasca cu asiguratorul de la braila,unde fusese facuta constatarea initiala..ceea ce ste o aberatie,pentru ca si cei mai putini avizati stiu ca reconstatrile se fac aici

in cele din urma s-au hotarat sa incerce aici

un alt angajat incopetent m-a mintit ca a dat mail cu pozele pt reconstatre si ca,dupa trei zile,i s-a intors mailul inapoi cu eroare

o alt aberatie...stiti toti cum ca eroarea la mail vine imediat

ma rog...tot insit pe langa ei sa faca treaba cum trebuie...cam degeaba

anul trecut am avut o experienta asemanatoare cu masina personala

insa nu am apucat sa ii spun colegului meu sa nu lase masina la brady

astept sa vbesc si maine poate se schimba in bine ceva

sau poate ma ajuta doru.... (b 81 NUN...dc conteaza)

Modificat de Iulian14
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau poate ma ajuta doru.... (b 81 NUN...dc conteaza)

Am notat, incerc sa aflu despre ce e vorba. Daca ajungi maine la Brady, da-mi de stire, nr mobil este trecut in profil. Voi incerca sa te ajut sa-ti rezolvi problema cat mai bine si mai repede, atat cat depinde de mine.

LE: Am gasit masina, din pacate nu si pe consilierul care a preluat-o. Are spoilerele fata/spate date jos si haionul lovit, inca pe masina. Din baza de date rezulta ca s-a facut reconstatare si ca se asteapta raspunsul asiguratorului. Mai multe detalii relevante maine, cand voi putea vorbi cu persoana implicata si responsabila de caz. Atat am reusit pt moment...

Modificat de DORU_14
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vorbit joi cu consilierul si mi-a zis ca a comandat piesle si ca spera ca luni,cel tarziu marti sa bage masina in lucru....

nu stoiu insa ce incredere sa am...

poti verifica te rog?

sa stiu si eu cand as putea sa o iau....

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu noi informatii, masina mea este la brady de pe 25 iunie, zi in care s-a facut constatarea la ei si deci zi in care trebuia sa fie lansata comanda de piese, marti(10 iulie) revin in buc si ma duc sa vad in ce stadiu este masina(intre timp trebuia facuta reconstarea) masina se afla in acelasia stadiu in care o lasasem, cand am cerut explicatii nimeni nu stia ce sa zica, din bunavointa lui doru am ajuns sa fac o reclamatie la domnul tomescu(director in cadrul firmei) cu toate problemele intampinate cu ambele masini, dupa aceasta discutie s-a gasit loc sa se faca reconstatrea, dar culmea culmilor a fost in momentul in care am aflat ca piesele de la prima constatare fusesera comandate pe data de 9 iulie deci la 2 sap dupa constatare, ceea ce pur si simplu ma bulversat, acuma ramane sa astept, sa vad si eu cand voi putea sa iau masina, asta dupa ce in alte servicuri mi sa zis ca in max 2 sap treuia sa fie gata, dar cum inconstienta unor oameni duce la comandarea pieselor in 2 saptamani nu stiu cum as fi reusit eu sa am masina gata in acest timp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost si eu sambata pt prima oara la Brady.Joi am dat telefon sa vad daca au tempomat pt Fabia in stoc,am fost programat pt sambata la ora 9.Lucrarea(motat tempomat+curatat clapeta acceleratie) a durat aproximativ 2 ore.Totul a decurs perfect,nu am absolut nimic de reprosat.O bila alba de la mine pt cei de la Brady.

P.S. Nu am apelat la nimeni,pur si simplu m-am dus ca un client oarecare,fara nici o pila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar timpul pierdut de mine.......cat si nervii mei, mai ales ca pt un mail care trebuia trimis la asigurari a trebuit sa dau zeci de telefoane sa se rezolve problema.
dupa spusele lui silviu, persoana care a receptionat masina aceasta problema a fost datorata de agentul de la asigurari
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P.S. Nu am apelat la nimeni,pur si simplu m-am dus ca un client oarecare,fara nici o pila.
Salut, Andrei. Stiu ca ti-ai montat tempomat, de altfel in service am fost intrebat atat de catre electrician cat si de cons service daca in mod normal se poate monta CC pe Fabia 1.2. Deci tu erai... :Driver: Recomandarea Skoda este ca CC-ul sa fie montat pe masini cu DBW si motoare peste 44KW...asta pt Fabia. La Octavia peste 74KW. De ce ? Pt ca este nevoie de un anumit cuplu motor pt o deplasare in siguranta a masinii. Daca mergi mult pe autostrada, e OK. Altfel, nu-ti recomand sa-l folosesti pt ca resursele motorului nu-ti vor fi de ajutor. Bafta !
am vorbit joi cu consilierul si mi-a zis ca a comandat piesle si ca spera ca luni,cel tarziu marti sa bage masina in lucru....nu stoiu insa ce incredere sa am...poti verifica te rog?sa stiu si eu cand as putea sa o iau....multumesc
Am verificat acum 10 min, o parte din piese au venit, celelalate sunt pe drum, din clipa in care sunt toate piesele sosite mai dureaza 7 zile pana la livrare, termen informativ.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!