Jump to content

Passat 1.8T 1999 Informatii ?!


roibigabriel

Recommended Posts

roibigabriel

Buna ziua !

Locuiesc in Cipru si un coleg din Bucuresti ar dori sa aduca Passatul pe care la cumparat aici in Romania as fi interesat sa imi spuna cineva ce norma de poluare are masina si cam cat costa aproximativ taxa de poluare in Romania la ora actuala, daca merita sa o aduca sau nu ? Mentionez ca in talonul masini aici nu scrie norma de poluare sau emisiile .

Si daca stie cineva , daca face RAR-ul aici pe 2 ani si face si asigurarea , poate circula fara probleme in Romania timp de 2 ani ?

In legatura cu taxa de poluare : An fabricatie 03.06.1999, serie motor 015673 APU , VIN WVWZZZ3BZXP480864, benzina, 1800 cmc .

 

Va multumesc anticipat !

 

PS: Si  daca are cineva informatii cam cat costa sa schimbe volanul de pe dreapta pe stanga (pe viitor) si date de contact ar fi binevenite, zona Bucuresti .

Link to post
Share on other sites
VW Passat 1.9 TDI 116c

Intra pe rarom.ro si vei gasi o lista cu toate motorizarile cu norma de poluare respectiva. S ar putea , conform practicilor romanesti, sa ti iasa o norma de poluare mai mica, dar ca idee... gasesti pe site.

Calculator pentru taxa de poluare gasesti online.

La transcrierea in Ro, daca  ITP ul facut in afara expira peste 6 luni, nu esti obligat sa faci itp ul in tara, decat daca ceri expres ( sa ma corecteze colegii ce au trecut recent prin RAR), iar cu asigurarea, sigur va trebuie sa o refaci la o societate romaneasca odata cu transcrierea.

Schimbat volan pe stanga... undeva la 1000 euro ( posibil si mai putin).

Link to post
Share on other sites
VW Passat 1.9 TDI 116c

Ti am cautat codul in lista pe care o am eu de Euro 3 si nu apare. 

Liste_euro3.pdf

Link to post
Share on other sites
raphaelo70

Eu stiu de la o Skoda 1.8 20VT tot din '99 ca e euro 2....este acelasi motor,nu cred ca difera norma de poluare.

Link to post
Share on other sites
C o s m i n

Passat benzinar nu exista Euro3. Euro2 pana in 2000 (2001, nu stiu exact), Euro4 dupa.

In cazul de fata Euro2.

 

http://vwforum.ro/topic/3259-passat-97-sau-98-benzina-nu-sunt-euro-3/?hl=%2Bpoluare#entry45541

si aici  http://vwforum.ro/topic/37590-norma-de-poluare/page-3?hl=%2Bpoluare#entry1778590

Edited by C o s m i n
Link to post
Share on other sites
roibigabriel

Va multumesc frumos pentru raspunsuri, atunci am sa-i spun ca este Euro2, pe calculatorul de taxe ar iesi undeva in jur de 1000 E taxa conform cc, an si norma E2, fara grame CO2/km pe care nu stiu cat reprezinta. Ar putea fi mai mare ?

Link to post
Share on other sites
raphaelo70

Pai din cate stiu eu,pentru euro 2 1.8 20VT are CO2: 204 gr/km.

Fa un calcul asa si vezi cat iti iese...

Link to post
Share on other sites
mariusjurcau

la euro doi nu mai conteaza co2

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Buna,

Un prieten si-a achizitionat un audi B5 din 2000 1.8T APU ce imi puteti spune despre acest motor "APU" care ii destul de rar.

Ce ii de verificat? Ce probleme specifice are APU-ul?

As dori orice informati din experentie personale, linkuri si impresi.

 

Merita mai mult decat un TDI de 130cp?

Consum la 1.8 T este cu mult mai mare ca si la un 1.9 TDI?

 

Merci

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Cu mare intarziere iti pot raspunde ca 1.8T apu 150 cai  este unul dintre cele mai liniare si fiabile motoare foarte pretabile de a fi tunate eu am 290000 km fara reparatii si am marit puterea la 190 cai se putea si mai mult+ca am trecut pe Gpl se comporta excelent , consum pe benzina 6.9l si 9l. motorul a fost pus pe audi de care a si fost fabricat ,Wv la mine si skoda

Link to post
Share on other sites
  • 5 months later...

Salutare.sunt noul posesor al unui passat b5 variant 1.8t cod motor anb si as dori sa aflu daca am facut alegerea buna si ceva sfaturi pentru motorizarea respectiva.Multumesc!

Fab 1999

Link to post
Share on other sites

un motor reusit, daca a fost intretiunut corespunzator nu ai probleme cu el

Link to post
Share on other sites

Multumesc de raspuns Florin.Sper sa nu mi faca probleme pe grave pe viitor,ca mi place mult masina.

Link to post
Share on other sites

De la prietenu cu audi APU 1.8T a vrut sa il vand in RO (are numere de franta) si cineva i-a spus cum ca ar fi Euro 3. Se poate sa fie diferenta ptr ca are stema de la audi? Eu nu cred.

 

Mai are si probleme cu uleiul, ii foarte "jingasi" nu stie ce sa ii mai pune. in 15 mi de km lo schimbat deja de 2 ori.

 

Puteti sa imi dati o referinta sau un ulei bun.

Link to post
Share on other sites

Pai mam gandit la ceva mai gros intr-un prim rand, nu consuma mult dar zicea ca ii prea lichid. Acum nu stiu ce sa zic, pe alte forumuri aici in franta ziceau ca mobil ar fi scaparea. Is sensibile, de aia nu vreau audi, mai ales benzina.

 

Acum o sa mai am ocazia curand sa il conduc vreo 2 saptamani si am vrut sa ii fac un ulei bun bonus... da nu stiu norme ce le cere si care ar fi bun ptr el (190000 km).

 

Oricum nu scoate fum, merge destul de bine, si nu apare nici o eroare pe Bosch. Sa fi fost din cauza termostatului care era dus si nu se incalzea motorul de loc (apa tot pe 60)?

Link to post
Share on other sites

Din cate stiu eu nu exista euro 3 la benzina...au sarit de la euro2 direct la euro4.eu de ex am la passat 1.8t fab1999 cod motor anb (care cred ca I cam asemantor cu apu)norma de poluare d4 care e de fapt euro2

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Similar Content

    • xDaniel
      By xDaniel
      Salutare,
       
      Va prezint si eu noua masina de familie, VW Passat B8 AllTrack 2.0 TDI 190 CP DSG 2016.
      Este un upgrade la B6-le 2.0 FSI 2006 (care am de asemenea o prezentare aici pe forum), dar care o sa ramana in familie deoarece am investit prea mult timp si pot sa zic ca si bani in el ca sa il dau la 4k-4.5k (in cel mai bun caz). Si e pacat deoarece masina aia merge si arata super bine, deci o sa ramana in familie.
       
      Ca si dotari ar fi urmatoarele:
      - Faruri cu LED adaptive
      - Front Assist
      - ACC
      - Camere 360
      - Park Assist
      - Moduri de condus (ECO, Normal, Sport, OffRoad)
      - Discover Media Pro (cu Android Auto activat)
      - Bord digital
      - Panoramic
      - Interior piele alb
      - Kessy 
      - Incalzire scaune
      - Geamuri cu tenta
      - Perdelute spate 
      Si probabil ca mai are cateva care nu le stiu, dar o sa le gasesc pe parcurs.
       
      Am comandat cateva produse de curatare si intretinere piele, deoarece are o culoare foarte pretentioasa la interior si doresc sa o fac eu acasa (hobby). Si B6-le cu piele crem si alcantara tot acasa o intretineam pe parte de curatare interior.
       
      Ce nu imi place este ca nu are camera A5 ca sa pot activa Lane Assist, DLA, HBA. Am inteles ca se pot activa dupa ce am acea camera A5, dar probabil o sa fie un viitor retrofit, e pacat de farurile astea. 
      Si vreau sa merg si la un service sa imi regleze putin faza scurta care mi se pare ca bate putin cam jos fata de B6.
      Acuma am jantele pe 18 specifice Alltrack dar pentru fara mi-ar placea cele pe 19 tot de Alltrack (cele ce sunt cu negru putin, si cromate)
      Mai multe poze o sa pun pe viitor, dupa ce o curat putin.


    • ciacobet
      By ciacobet
      Salutare forumisti!
      -masina nu are erori la scanarea cu vag com. 
      -nu are zgomote ciudate din motor
      -cam follower schimbat acum 200km odata cu distributia 
      -problema aparea si inainte de schimb si acum dupa 
      -cum se manifesta -> acceleratie mai brutala si nu conteaza treapta de viteza, cand ajunge la 4500 - 5000 de ture imi taie pedala. 
      -daca accelerez lin, nu are nici o problema
       
      Intrebari :
      daca e problema cu debitul de benzina, nu ar trebui sa apara vreo eroare?
      de ce merge ok daca accelerez lin?
      de unde sa incep sa sap pentru a gasi problema?
       
      Merci !!!
       
      PS: pentru moderatori: am cautat 2 ore inainte de a posta si nu am gasit nimic asemanator cu problema mea. 
    • mt15
      By mt15
      passat b5.5 tdi, 2002, cod motor AVF, 131 hp
      mers pe autostrada xxxxxxxxxxxxxxxx  km/h, la un moment dat incepe sa vibreze, sa nu mai aiba putere si sa scoata fum.
      rezultat: piston crapat
      de ce?



  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

PS: daca aveti probleme cu situl chiar si dupa ce a fost dezactivat adblocker incercati sa intrati din alt browser si discutati cu noi pe topicul Updete forum din aria acesta https://vwforum.ro/forum/20-anunturi-administrative-observatii-si-sugestii/
Exista si alte extensii (gen VPN) sau antivirus ce filtreaza traficul si pot bloca cookies. Verificati si pe acestea daca le aveti setate corect pentru vwforum.ro . Multumim

 

 

Accept