Jump to content

Primul meu VW .. Golf 7 1.4tsi 122cp HL


codz

Postare recomandată

post-1145-13688894819624_thumb.jpgpoza promisa cu portbagajul..dupa cum se vede calculatorul e inauntru si inca ramane loc peste el, e bine ca au facut podeaua cu doua pozitii (acum e in pozitia de jos bineinteles)
Link către comentariu

Nu pare cu mult mai mare decat unul de G5 cu rezerva slim, par chiar la fel. A venit cu rezerva?

Link către comentariu

Da are rezerva slim, nu pare dar e mai mare cu 30 de litri (doua baxuri de apa)

Link către comentariu

Sute de mii inainte! O masina excelenta!

Link către comentariu

Merci! Chiar as fi curios cum va arata si merge acest Golf la 8 ani si 100miikm:)

Link către comentariu

Am zis sa pun Petrom99 si daca nu ma impresioneaza o sa raman la Petrom95. Faza e ca nu eram pe rosu, eram undeva la 1/4 din rezervor (nu m-am uitat exact exact poate eram putin sub [cenzurat] de 1/4) dar au intrat 47,6 litri !! Si pe moment chiar am crezut ca pompa arata aiurea, dar totusi .. trebuie sa fie o alta explicatie, legata de rezerva. Cat este aceasta?

Link către comentariu

Pune OMV, Rompetrol sau Mol, nu pune Petrom decat daca trebuie si evita sa pui vreodata de la Mol, Agip sau Lukoil. Parere de TSI-ist...!

Link către comentariu

Uite ca Rompetrol98 nu m-a impresionat, in fine, nu e vorba de benzinarie ci de faptul ca 47,6 + 1/4*50 (12,5) = 60,1 .. Rezervorul de G7 este 50 litri -- inseamna ca rezerva + gatul este de 10 litri, min se pare aiurea. Deci daca intri pe rosu atunci intra 55 litri?:)

Link către comentariu

OT : Rave.. te contrazici singur: "pune de la Mol... evita sa pui vreodata de la Mol" :)))

Link către comentariu

Da, scuze! Nu evita Mol, mai e una, am uitat acum... :(

Link către comentariu

Rezerva e de 7.5l. La G7 rezervorul e de 50l? Nu stiam ca e mai mic decat la G6...

Evita Petrom, Lukoil si Agip. O sa vezi ca la un plin e vorba de 25RON intre cea de 95 si Mol Evo care e cea mai scumpa de pe piata(si cea mai buna).

Link către comentariu

Da, rezervorul de g7 are 50litri (ca si la O3) de asta ma mir pana la stupoare ca am bagat 47,6 litri in conditiile in carr eram la 1/4 si ma asteptam la un 35litri.

Link către comentariu

Eh, si la mine inta 58-60l la plin, asa ca nu ma

mira.

Tind sa cred ca au micsorat rezervorul doar pe hartie.

Link către comentariu

Eu cu range 100 am putut pune 43,2l. La primul plin am pus 51,3 si era chiar gol. De mentionat e ca in momentul in care sare pompa nu mai insist sau nu ii las sa mai puna in plus.

Link către comentariu

Evita Petrom

 

Poți să explici te rog? Înțeleg că ești fan MOL, ok, dar să îi spui omului să evite Petrom, care furnizează după câte știu multe stații de la noi cu carburant și apoi ei pun aditivii proprii și o scot la vânzare, mi se pare puțin deplasat. Îți înțeleg părerea, Agip, Lukoil, dar petrom este unul din cei mai buni furnizori de carburanți. Dacă mergi 10.000km cu MOL și bagi un plin de Petrom, e normal să-ți sughițe motorul. Mergi multe zeci de mii de kilometrii cu carburanți de la Petrom și spune-mi apoi dacă mai trebuie să-i evităm.

 

Îmi cer scuze, nu este aici locul unei discuții despre stațiile de alimentare, dar nu m-am putut abține. 

 

Uite aici ce scrie pe fișa carburantului de la MOL. O găsești la ei pe site:

 

 

Societatea

producatoare

Producatori

1. ROMPETROL

RAFINARE SA

DJ 226, km 23

Constanta

2. Petrom SA - Membru OMV Group

3. Petrotel Lukoil SA,Ploiesti jud.

Prahova

4. MOL RT Budapesta – import

5. S.C. Oscar Downstream - Bucuresti

Modificat de sNaKeyy
Link către comentariu

Ma scuzati nu o vorba de benzina, deocamdata e vorba de marimea rezervorului la g7, de ce mai spune 50 daca poti baga 60 de litri. Nici nu stiu la ce sa ma astept daca intru pe rosu. Dupa cum am mai spus pe alt topic deocamdata nu sunt multumit de consum. Acum dupa plinul acesta range-ul era de 550 litri (la consum de oras mediu 10.9l/100 pe bc, 11.8l/100 pe spritmonitor). Pe extraurban e 700-800km, mi se pare destul de putin, dar poate sunt eu obisnuit cu dieselul.

Apropo de DSG, cutia schimba tot jos (2000rpm), mai are pana sa se adapteze, prin urmare mai mereu dau o padela stanga sa merg la 60kmph cu a 5-a si nu cu a 7-a. Consuma mai bine asa, pentru ca in D7 cand vrei sa plece, pana da kickdown consuma 30-40l/100 degeaba, asa daca retrogradezi intr-a 4-a si pe urma accelerezi e mai eficient. Parerea mea si testez diverse situatii, nu e cazul sa discutam despre condus economic, nu sunt obsedat al consumului dar as vrea sa schimbe putin mai sus in oras, pe la 2500rpm. Daca ar fi avut un astfel de reglaj:)

Oricum si S-ul se comporta bine in oras in sensul ca schimba la 3000rpm daca apesi usor acc si numai daca te dai la ea se duce peste 4000rpm.

Apropo de rodaj, am aproape 1100km, intr-o saptamana fac cei 1500km scrisi in carte ca rodaj, in care sa o tii in 2/3 din ce poate. Pe urma progresiv as vrea si eu sa vad ce poate:) Si sunt curios cum intra ventilatoarele pe caldurile tropicale de la vara, sper ca mai putin ca la diesel-uri avand in vedere ca un motor mai mic si din aluminiu.

Ps: ce-mi place cel mai mult pana acum: volanul si cum se manevreaza masina, compacta si cum intra in parcari, camera rear assist (ce noroc am avut, acum stai 2 luni in plus daca vrei rear assist, e criza de camere), auto hold-ul, xenoanele atat ziua cat si seara/noaptea, silentiozitatea.

Link către comentariu

Ti-am mai zis dar o sa ma repet. Pana pe la 10.000 Km consumul nu o sa se stabilizeze si o sa fie mare.

O sa scada gradual dar de-abia de atunci mai departe o sa vezi consumul ei adevarat. Care e oricum departe de ce e in carte. Adica nu ma intelege gresit, poti sa scoti consumul din carte, chiar poti, dar nu cred ca vrei. :)

 

Cat despre DSG si modul de schimb, lasa-l pe el in pace ca stie ce face. Daca vede ca mergi constant, cu X viteza, fara sa incetinesti fara sa accelerezi, o sa te tina in cea mai sus viteza posibila pentru viteza aia. Si este normal sa te tina asa pentru ca acolo ai consumul cel mai mic si nivelul de zgomot cel mai mic. Mersul constant nu inseamna mers subturat.

Daca ai vrea sa accelerezi de acolo pastrand viteza in care esti, ala ar insemna mers subturat, dar masina schimba singura cate trepte e nevoie in functie de cat de tare accelerezi. Si schimba repede si bine asa la las-o pe ea sa-si faca de cap.

 

Nu uita ca ti-ai luat cutia asta ca sa te lasi plimbat. Lasa-te plimbat! :)

Link către comentariu

Evita Petrom

 

Poți

să explici te rog? Înțeleg că ești fan MOL, ok, dar să îi spui omului

să evite Petrom, care furnizează după câte știu multe stații de la noi

cu carburant și apoi ei pun aditivii proprii și o scot la vânzare, mi se

pare puțin deplasat. Îți înțeleg părerea, Agip, Lukoil, dar petrom este

unul din cei mai buni furnizori de carburanți. Dacă mergi 10.000km cu

MOL și bagi un plin de Petrom, e normal să-ți sughițe motorul. Mergi multe zeci de mii de kilometrii cu carburanți de la Petrom și spune-mi apoi dacă mai trebuie să-i evităm.

 

Îmi cer scuze, nu este aici locul unei discuții despre stațiile de alimentare, dar nu m-am putut abține. 

 

Uite aici ce scrie pe fișa carburantului de la MOL. O găsești la ei pe site:

 

 

Societatea

producatoare

Producatori

1. ROMPETROL

RAFINARE SA

DJ 226, km 23

Constanta

2. Petrom SA - Membru OMV Group

3. Petrotel Lukoil SA,Ploiesti jud.

Prahova

4. MOL RT Budapesta – import

5. S.C. Oscar Downstream - Bucuresti

 

@codz: am sa te rog sa ma ierti pt. urmatorul off-topic, dar ma folosesc de prilej ca sa clarific aceasta eterna dilema.

 

@SnaKeyy: cred ca e suficient sa recitesti ce am evidentiat cu bold din postul tau ca sa abandonezi ideea ta.

In caz contrar, hai sa iti spun urmatoarele:

 

a. daca motorul sughita dupa doar un plin de Petrom la 10000km, de ce as vrea sa fac asta pe parcursul a sute de mii de km?! Sughitatul motorului e vreun semn bun sau ce?!

b. fisa cu furnizorii prezinta o ordine care nu e aleatoare, ea indica un clasament al furnizorilor in functie de volumul pus la dispozitie. In cazul de fata, OMV Petrom si Lukoil sunt furnizori de ultima necesitate, la fel si Oscar Downstream(oameni desprinsi din Rompetrol, care tot de acolo iau carburantul), iar MOL RT este producatorul carburantilor EVO, de aici si pozitia dinspre urma.

De ce OMV Petrom si Lukoil sunt de ultima necesitate si parteneriatul nu prea e agreat? Simplu, pentru ca ei detin cea mai raspandita retea de distributie din tara si nu au niciun interes sa vanda carburanti cu discount lui MOL, mai ales in conditiile in care MOL pretinde carburanti de calitate superioara, astfel facandu-le concurenta neplacuta.

c. Rafinaria Midia Navodari a lui Rompetrol detine cea mai noua si mai moderna instalatie de rafinare din Romania, la ora actuala. Atunci, de ce sa nu alimentam direct de la Rompetrol? Pai tine de gusturi si, in cazul meu, de faptul ca imi doresc benzina cea mai curata si cu cea mai mare cifra octanica de pe piata(EVO). Mai mult, imi plac si aspectul/ produsele/ serviciile oferite de MOL.

d. daca MOL EVO si nu numai sunt carburanti(atat motorina, cat si benzina) pe care eu i-am testat si rastestat pe mai mult de 10 masini si in mai mult de 10 ani, iar rezultatul testelor(inclusiv filtre de carburant care erau "bec" dupa zeci de mii de km) a fost mereu favorabil, de ce mi-as risca pielea cu Petrom care a stricat mai multe motoare pana acum. In plus, nu prea vreau sa bag banii in buzunarul unor nesimtiti de austrieci care traiesc cu mentalitatea "rasei ariene" si cresc pretul dupa bunul lor plac, influentand prin politica de monopol aproape integral si pe ceilalti producatori?!

 

Toate cele de mai sus mi le asum si garantez pentru ele, in conditiile in care am lucrat ceva timp in domeniu si am furnizat metanol si fractii benzenice mai tuturor producatorilor. Am vazut fise tehnice nenumarate, inclusiv de pe vremea cand in Romania se vindea Shell V-Power Racing!

Nu detin actiuni ale niciunui producator si nu vreau sa influentez pe nimeni, dar cand aud povesti de-astea cu "tine de aditivi si bla-bla" ma cam apuca durerea de cap. Daca are cineva impresia ca Petrom 99 e cu 40 de bani mai ieftina decat Maxxmotion 100 doar ca firma luminoasa a lui OMV e mai fita decat cea a lui Petrom, se insala amarnic. Nu e aceeasi benzina si nu mi-as risca pielea pentru cateva(doua) zeci de lei la plin!

Sa nu aveti impresia ca singura diferenta intre carburanti e aditivul, mai e vorba si de cantitatea de apa, sulf, alte impuritati. De era doar aditivul, luam toti Petrom 95, puneam Millers sau chiar ceva mai bun si, gata, aveam super benzina/ motorina!

Modificat de JUG
Link către comentariu

O sa pun benzina cu care o sa-mi consume cel mai bine in oras :) incep sa ma plictisesc de 12-14litri/100 la un mers pana la serviciu si inapoi

 

Pana acum am pus Petrom 95 (cu care am mers la munte si a mers super bine), Rompetrol 98 care mi s-a parut slaba si cu care consuma mult, acum am pus Petrom 99 si o sa vad impresii, pe urma o sa pun Mol Evo la recomandarea lui Jug.

 

In fine, sa incetam va rog cu offtopic-ul ca despre carburanti se poate vorbi si rasuci pisca in 30 de pagini si nu e locul. Poate trag o fuga pana la mare in weekend si atunci va mai scriu impresii :)

Link către comentariu

Eh mare, nu vrea nimeni sa stie cum sta masina la 160 Km/h, da o fuga pana la Cheia, acolo se vede cum sta masina pe strada :p

Link către comentariu

Indiferent cu ce vei alimenta, consumul va ramane acelasi. Variatia e de maxim 0.5l/100km intre carburanti si e cam greu de determinat.

Daca e asa important consumul, era mai potrivit 1.6TDI-ul. Cu toate acestea, sa nu crezi ca ar fi consumat mai putin de 10 in conditiile in care tsi-ul iti ia 12-14, iar consumul mai mic vine cu o serie de neajunsuri.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!