Jump to content

Jurnal DSG7


xxnelu
 Share

Postare recomandată

A reconditionat cineva partea hidraulica a mecatronicului la Campina? As aprecia mult un feedback. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

am in Passat B6 din 2010 cu dsg7, care după un ne de km făcuți pe zi, când se încălzește  puțin treapta 1 și 2 la plecarea de pe loc... cât este rece nu face așa. Am citit ca la aceasta cutie nu se schimba uleiul însă nu exista posibilitatea ca in timp și de la temperaturi ridicate uleiul sa își piardă din proprietăți și din acest motiv când se încălzește sa tremure? Mașina are 150.000 km reali. Ce părere aveți dacă schimb uleiul exista posibilitatea de a dispărea acest tremurat?

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Anticipând răspunsul gândit de majoritate colegilor de forum si cu speranta de a nu fi catalogat drept urâcios, domnule Daniel.p, vă urez spor la cititul celor 66 de pagini ale topicului. Va garantez ca veti gasi raspunsul cautat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut, am si eu nevoie de parerea voastra.

Am un golf 6 1.6tdi 105cp cod cayc si cutie dsg7. Dimineata cand e rece se aude zgomotul din fisierul atasat, cand se incalzeste nu se mai aude, iar masina merge ok nu are probleme. 

De la ce sa fie oare zgomotul, de la volant sau cutie?

Multumesc.

zgomot cutie.mp3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/2/2017 at 7:14 PM, zamfi said:

Salutare ! Am si eu o rugaminte la colegii mai experimentati legat de  DSG7 .Am observat urmatoarea problema  : cand accelerez mai brusc ,sa zicem, si ajung in D5 am variatii de acceleratie,in sensul ca acul turometrului "ezita" ! De genul urca la 2800 ture ,da sa coboare ,iar urca spre 3000 si tot asa.Asta desi eu accelerez constant.Mai ales daca depasesc pe o panta apare problema.  Ezitarea se simte si in acceleratia masinii ,trage in reprize. Doar in D5 am observat asta,in sport de exemplu nu apare si nici in D pe celelalte viteze. Pe tester imi da limita atinsa ambreiaj 1 si ma gandesc ca este o patinare a discului 1. Mai simt cateodata si o mica trepidatie cand trec din D2 in D3 la viteza foarte mica sa zic.Asta am vazut ca au mai patit-o si altii. Daca trebuie sa schimb kitul de ambreiaj stie cineva cam cat costa afacerea,sa ma pregatesc psihic... Masina este 1,6 , de 105 cai si are aproape 190 000 km.Multumesc mult ! 

Salut zamfi, cu ai rezolvat problema? poti sa ma ajuti si pe mine cu cateva numere de telefoane de la mecanici? Am si eu aceasi problema doar ca eu deja am si in vitezele 3-5-7 nu doar in 5 cum ai tu.

Mersi frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, masina in cauza Octavia 3, nonfl, 2014, 1.6 tdi, 195.000 km, nicio problema, dar ma apropii de un numar rotund si as dori sa-mi dati o recomandare, unde as putea sa fac un scan pt software si unde as putea sa schimb uleiul din mechatronic si daca se recomanda asta, chiar daca nu am nicio problema la cutie. De curand am facut si un soft la ecu si am crescut cuplul motorului de la 290 nm la 350 nm,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@SuperLaur cutia ta pe 1.6tdi suporta maxim 250nm.

Nu stiu cum ai 290nm pe acel motor. Si mai ales soft pe acea cutie cam iese din discutie.

Ai cumva tractiune integrala?

 

Modificat de Sop
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit tot topicul si inca nu sunt hotarat...Sa cumpar cu cutie manuala, sau cu DSG 7, care ma atrage ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@danzet am oscilat mult si eu. Pana la urma am ales dsg.

Daca e masina noua mergi pe dsg fara griji. Daca e sh si iei dsg trebuie sa ai niste bani pentru  eventuale reparatii care fata de cutia manuala au alte costuri.

Dar e doar o parere. La urma urmei sunt banii tai si tu stii ce planuri ai cu ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Sop, mersi pentru raspuns. Nu e noua, din pacate, are cam 130k Km. In schimb, ar avea garantie 12 luni pentru motor si cutie. Sincer, mi-e cam teama, dupa ce am citi jurnalul asta... :-(. In ultimele saptamani am testat cateva maisni cu cutie automata si m-a incantat usurinta cu care se conduc.

 

NU MAI DA QUOTE POSTĂRII ANTERIOARE

Modificat de lupo_bv
quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DSG 7 ,masina are acum peste 150K si merge foarte bine cutia, nici un fel de problema. O folosesc strict pe automat , nu folosesc padelele sau maneta.

De 20 de ani merg doar pe automata .Nu ma mai intorc la manuala niciodata.

Modificat de DECC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On Saturday, December 15, 2018 at 3:21, Daniel.p a scris:

Salut

am in Passat B6 din 2010 cu dsg7, care după un ne de km făcuți pe zi, când se încălzește  puțin treapta 1 și 2 la plecarea de pe loc... cât este rece nu face așa. Am citit ca la aceasta cutie nu se schimba uleiul însă nu exista posibilitatea ca in timp și de la temperaturi ridicate uleiul sa își piardă din proprietăți și din acest motiv când se încălzește sa tremure? Mașina are 150.000 km reali. Ce părere aveți dacă schimb uleiul exista posibilitatea de a dispărea acest tremurat?

Va multumesc

Am si eu aceeasi problema cu un golf 6 din 2012..cu 65 000km.cutie automata dsg7.dupa un timp de rulare cand se incalzeste trepideaza la plecarea dupa loc si schimbarea din 1.in 2..Am incercat sa fac diverse ..schimb.ulei recalibrare..insa nu stie nimeni exact dupa ce am consultat cateva service-uri..sa zicem bunicele gen car bosh..Stie cineva cum se remediaza...am vb..si cu reprezentanta dar nimeni nu are ceva clar..am investit o suma destul de mare in diagnosticare si remediu insa fara succes..Cine poate sa-mi ofere un sfat mai bun sau cum a-ti remediat problema respectiva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste tot topicul si ai sa vezi ca problema e cunoscuta si arhidiscutata. Ca si remediu ar fi schimbarea ambreiajelor si un soft custom pt cutie care sa schimbe un pic mai sus si sa nu mai patineze ambreiajul in treapta 2. Insa documenteaza-te mai bine inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, Alex_Cata said:

Am si eu aceeasi problema cu un golf 6 din 2012..cu 65 000km.cutie automata dsg7.dupa un timp de rulare cand se incalzeste trepideaza la plecarea dupa loc si schimbarea din 1.in 2..Am incercat sa fac diverse ..schimb.ulei recalibrare..insa nu stie nimeni exact dupa ce am consultat cateva service-uri..sa zicem bunicele gen car bosh..Stie cineva cum se remediaza...am vb..si cu reprezentanta dar nimeni nu are ceva clar..am investit o suma destul de mare in diagnosticare si remediu insa fara succes..Cine poate sa-mi ofere un sfat mai bun sau cum a-ti remediat problema respectiva

Banuiesc ca nu ai luat masina de noua, nu?  Mici sanse sa fie nevoie sa schimbi ambreiajele la km astia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Alex_Cata - exact aceeasi problema aveam si eu . Am facut update de soft la cutie , softul de la TVS . Acum cutia schimba mai tarziu treapta 2 si a disparut complet vibratia. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul in care nu ești pregătit să mai investești (ptr moment ) schimba manual cel puțin în oraș

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revin cu feedback dupa ce am condus vreo 2000 de km cu softul de la TVS pentru dq200. Ca un rezumat: am aceeasi problema pe care o are aproape toata lumea de aici si anume trepidatii in treptele 1-2.
Am sperat ca softul de la TVS sa ma scape de 4000 de lei dati pe ambreiaj doar ca a fost prea tarziu pentru mine. Chiar si cu softul, inca se simte cutia la unele plecari iar cei de la TVS mi-au recomandat sa schimb ambreiajul.
In legatura cu softul nu pot sa zic ca sunt prea multumit. Imi placea mult mai mult cum schimba vitezele inainte de soft (ma refer la cele 2+ desigur ?).

1. Masina prefera sa mearga in 2000/2100 rpm constant, chiar daca nu variez acceleratia. Cateodata ii mai dau eu un impuls in pedala sa ii amintesc sa schimbe si atunci sta la 1600. Pe langa turatiile inalte, desigur ca si motorul a devenit mai zgomotos. Inainte nu auzeam nimic in ea, dar acum o aud destul de tare.
2. Activarea treptei 1 la viteze mici. Nici aici nu imi prea place. Cateodata cand e trafic si se hotaraste ea sa bage treapta 1, intervine o frana de motor foarte enervanta si se simte o zvacnire incomfortabila in masina.
3. In legatura cu modul sport ... i-au luat vizibil din putere. Daca bag piciorul in ea acum nu se mai simte puterea aia de dinainte. Aici s-ar putea sa fie o iluzie pentru ca unul dintre beneficiile softului este accelerare mai comfortabila in modul sport. Inainte chiar era "sport", modul sport :D .

4. Mi-am luat "la revedere" de la functia de "Coasting" ( cand franezi, iti scoate din viteza pentru a reduce consumul). Aici tine de gusturi, pentru unii s-ar putea sa fie un mare beneficiu asta. Mie mi-ar fi placut sa pot alege daca o sa tin activata sau nu.

5. Am vazut ca sunt multe pareri legate de consum. Pentru mine nu a crescut cat sa imi dau seama. Ce-i drept, si eu merg mai atent la turatii si cateodata ii mai dau impulsurile mentionate mai sus, dar cu toate astea, nu cred ca s-a modificat foarte mult (daca s-a modificat).

Acum problemele de mai sus s-ar putea sa fie si pentru ca am ambreiajul foarte uzat. Urmeaza sa il schimb curand oricum.

Ca o concluzie, daca cei de la VW imi garanteaza ca problema cu ambreiajele e rezolvata atat prin optimizarea softului cat si prin calitatea ambreiajelor, as trece inapoi la softul original. Mi se pare mult mai comfortabil.

Modificat de busesorin
Detalii legate de consum
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper ca asta e locul potrivit unde sa intreb.

Stie cineva, pe noul motor 1.5 TSI evo (150 CP - cuplu maxim 250Nm) la Skoda Octavia - DSG-ul este tot DQ200? Nu am reusit sa gasesc pe net.

Ma bate gandul la aceasta combinatie dar daca e tot DQ200 raman la manuala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DQ 200 all the way cu exceptia versiunilor cu tractiune integrala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@alexh vezi ca 1.5 TSI adauga acum vreo 4 săptămâni cam... +20 de săptămâni la comandă... 2.0 TSI + DQ381 vine mult mai repede.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@busesorin

1.da , turatia de mers normal creste cu cateva sute rpm , asta previne numarul exagerat de schimbari si mentine motorul intr-o zona de cuplu mai ridica.Zgomotul motorului NU a fost schimbat de soft , NU are nici o legatura softul de dsg cu cel de motor , este doar placebo ...

2.schimba treapta 1 in momentul in care simte ca e nevoie  , frana de motor o poti anula cu un pic de acceleratie....dupa ce faci mai multi km te obisnuiesti sa ii dai un blip de acceleratie la downshift

3.again softul de DSG NU AFECTEAZA MOTORUL  , nu reduce din putere , nici ianinte de soft intre D si S nu aveai diferente de putere din partea motorului, doar se modifica zona de schimbare a treptelor .

4.coasting pe dq200 ? esti sigur ? am mers cu cateva masina cu dq200 nici una nu avea ...in afara de cele hidride nu am intalnit (repet , eu nu am intalnit , nu sunt sigur ca nu exista ) 

5.cresterea de consum nu se poate quantifica dupa parerea mea...diferentele sunt imens de mici ... 

cat despre garantia celor de la VW ca problema e rezolvata cu soft nou ...nu sunt de acord...nici o rep la care am intrebat nu au garantat lucrul asta ! 

Btw ..tot ce spui tu se poate modifica din soft .... si e foarte probabil ca dupa ce pui ambreiaje noi sa se simta altfel masina chiar cu softul actual ..

Nu am actiuni la TVS :)) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suna interesant sa scoata pe liber cand franezi. Asta se poate doar cu soft custom? ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@motanelul
Sunt de acord cu tine ca softul nu a modificat in niciun fel motorul.
Zgomotul, poate nu am fost destul de explicit mai sus, e din cauza turatiilor mai mari. In general sub 1800-1900 nu o aud deloc. Softul, marind numarul de turatii la care schimba masina, sta mult mai mult in zona de 2000rpm +/-.
Coasting sunt sigur ca aveam. O puteam activa din meniu iar cand franam imi aparea in bord "Coasting". Stiu ca era enervant pe autostrada ca ii lua ceva pana sa ajunga din nou la turatia necesara in cazul unei frane. Oricum, nu imi lipseste functia.

Ceva ce imi place (pentru ca nu am zis aproape nimic de bine in postarea de mai sus) este ca cupleaza vizibil mai rapid in momentul in care apesi acceleratia. Inainte ii lua (poate 1 secunda) pana sa se prinda ca trebuie sa accelereze. Acum se simte instant :) .
O sa revin cu feedback si dupa ce schimb ambreiajele. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv a închis acest topic
  • voinea pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!