Jump to content

Limp mode EGR valve N18 - problema software?


leinad95
 Share

Postare recomandată

Sfatul meu- geometria se schimba. Ia legatura cu cipos ptr pret.

Nu mai posta te rog aceasi pb in mai multe topic-uri. Nu vei primi mai multe raspunsuri. Eventual poate un warning!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer iertare pentru postari, am crezut ca postarea este vazuta de mai multi membri.

Modificat de victor2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut am si eu o problema la passat 1.9 tdi cod motor BLS. Mi se aprinde bujia si palpaie am fost la tester mi sa spus ca e egr am luat egr nou dar aceias problema acelas cod de eroare adica P0403 daca poate sa ma ajute cineva cu o parere e bine venita mam saturat sa ma tot duc la servisuri sa ma prosteasca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

buna cum ai rezolvat problema cu egr?

ca in aceasi situatie ma aflu si eu acuma se poate curata sau face cv la el astept un raspuns din partea ta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare!!!am urmatoarea eroare de la ce poate fii?martorul de egr aprins clipoceste iar masina nu mai trage:(

 

01027 - EGR Valve (N18) 

               P0403 - 000 - Malfunction - MIL ON

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 11100000

                    Fault Priority: 2

                    Fault Frequency: 1

                    Reset counter: 255

                    Mileage: 242633 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2015.14.12

                    Time: 16:15:07

 

             Freeze Frame:

                    RPM: 1633 /min

                    Speed: 82.0 km/h

                    Load: 27.1 %

                    Load: 22.7 %

                    Lambda: 99.4 %

                    Mass Air / Rev.: 625.0 mg/str

                    Temperature: 82.8°C
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16787/P0403/001027 - Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18): Malfunction

Possible Symptoms

Malfunction Indicator Light (MIL) ON

Rough Idle Speed and/or Engine stalling

Loss of Power

Possible Causes

Fuse(s) faulty

Wiring and/or Connector(s) from/to Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18) faulty

Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18) stuck/faulty

Possible Solutions

Check Fuse(s)

Check Wiring and/or Connector(s) from/to Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18)

Check/Replace Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18)

Check Measuring Value Blocks (MVB)

Modificat de GTD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

salutare!!!am urmatoarea eroare de la ce poate fii?martorul de egr aprins clipoceste iar masina nu mai trage:(
 
01027 - EGR Valve (N18) 
               P0403 - 000 - Malfunction - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 242633 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2015.14.12
                    Time: 16:15:07
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 1633 /min
                    Speed: 82.0 km/h
                    Load: 27.1 %
                    Load: 22.7 %
                    Lambda: 99.4 %
                    Mass Air / Rev.: 625.0 mg/str
                    Temperature: 82.8°C

 

 

Masina banuiesc ca este cu motor common rail - fiind 2009 - din pacate, solutia o sa fie inlocuirea EGR-ului.

 

nu ai ce curata la el.... la motoarele pompe dusse, era alta treaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da CR este! Pff de ce mă temeam înlocuirea egr-ului:(nu se poate alta soluție? ! Dacă șterg eroarea cu motorul oprit și merg apx 100 și cv de km și se aprinde iar...Va mulțumesc de răspunsuri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, nu exista alta solutie, pana in acest moment.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
  • 1 year later...

buna...aceeasi problema de 3 luni de zile cu limp mode...am verificat toate furtunele de vacum...sunt bune...am curatat egrul care era foarte blocat...am verificat instalatia electrica care e ok....

 

 

am gasit niste clipuri pe youtube in care arata cum se rezolva problema la un seat fr 1.9 tdi...in care se baga solutie de curatat aragazul pe la geometria variabila de la turbina si se joaca putin cu actuatorul....dupa care dispare problema...am mai gasit alt clipulet in care aceeasi problema este rezolvata prin aceeasi metoda la un mercedes vito...o sa incerc si eu asta sambata si o sa va comunic daca am rezolvat ceva.

 

codurile de eroare cu care ma confrunt sunt urmatoarele:

Primul

001027 - EGR Valve (N18) 
               P0403 - 000 - Malfunction - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 223612 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2017.01.17
                    Time: 19:38:51

             Freeze Frame:
                    RPM: 840 /min
                    Speed: 46.0 km/h
                    Duty Cycle: 82.1 %
                    Voltage: 14.36 V
                    Mass Air / Rev.: 460.0 mg/str
                    Duty Cycle: 0.0 %
                    Bin. Bits: 00000000

Readiness: 1 2 0 0 0 

 

Al doilea

 

000665 - Boost Pressure Regulation 
               P0299 - 000 - Control Range Not Reached - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00110000
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 96
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 221448 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2016.12.06
                    Time: 07:42:35

             Freeze Frame:
                    RPM: 2163 /min
                    Speed: 112.0 km/h
                    Load: 33.7 %
                    Voltage: 14.52 V
                    Bin. Bits: 00001100
                    Absolute Pres.: 1581.0 mbar
                    Absolute Pres.: 1081.2 mbar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre ce cod de motor e vorba ?

Pare ca nu are vacuum la actuatorul turbinei,sau actuatorul are membrana sparta .Vezi daca tine vacuum si daca se misca tija

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut,

mistoc, ai rezolvat ceva cu a doua eroare? 000665 - Boost Pressure Regulation

 

am aceeasi problema de cateva saptamani si urmeaza sa merg cu ea la un service si voiam sa stiu cam la ce costuri sa ma astept.

multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare! Mi-a apărut și mie eroarea 001027 - egr valve n18 la mașină din semnatura. Mașina a intrat in limp mode, și îmi pâlpâia martorul de bujii. Am.oprit motorul și după ce l-am repornit și-a revenit. Credeti că dacă dau jos EGR-ul si îl curat rezolv problema sau e o problema mecanica și rezolv doar cu schimbarea lui? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
alynutzu_cvm

Eu am curatat toata admisia si clapeta de acceleratie si EGR s dupa 2000 km mi-a aparut eroarea ....deci curatarea nu salveaza problema P0403 . Necesita schimbare 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am curatat, si din Ianuarie pana acum n-am mai avut probleme. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut domnilor,

am un necaz si sper sa ma puteti ajuta cu informatii.

Am dus in service VW masina din semnatura (acum 243.000 km) pentru a rezolva mai multe probleme inainte de concediu:revizia periodica filtre ulei etc, inlocuire piese la suspensii, discuri de frana fata si clapeta de admisi/galeria de admisie (03L129711AG) - aveam o eroare la clapeta si citind pe forum am decis sa o schimb. Am asteptat cca o saptamana pentru ca nu a venit piesa din urma. Astazi seara la final de program am ridicat masina si dupa cca 500m a aparut eroare din acest topic cu martor spirala palpaind si martor motor aprins + limitare putere. Dupa 4 reporniri apare imediat la contact.

Pentru ca marti trebuie sa plec in concediu imi fac evident griji ca vor aparea in cascada probleme ca urmare a interventiei pe motor.

Voi duce masina din nou la service...dar vreau sa va intreb daca acesta eroare poate fi consecinta interventiei la clapeta sau e o coincidenta stupida sa apara la iesirea din service.

Ei mi-au spus ca au scos masina la teste de drum si nu au aparut erori...

Va multumesc anticipat!

CDS Version: Release 12.12.0

                Address 01: Engine       Labels: 03L-906-022-CBA.clb
Control Module Part Number: 03L 906 022 QC    HW: 03L 907 309 
  Component and/or Version: R4 2.0l TDI G000SG  9980
           Software Coding: 0000072
            Work Shop Code: WSC 29100 002 1048576
                      VCID: 76E300530132E6AEBEF-8023
1 Fault Found:

001027 - EGR Valve (N18) 
               P0403 - 000 - Malfunction - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 243167 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2033.14.17
                    Time: 18:36:48

             Freeze Frame:
                    RPM: 1932 /min
                    Speed: 13.0 km/h
                    Load: 43.9 %
                    Load: 14.9 %
                    Lambda: 87.6 %
                    Mass Air / Rev.: 545.0 mg/str
                    Temperature: 43.2°C


Readiness: 0 0 0 0 0 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Egr-ul necesita curatare/inlocuire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc EEXCALADE,

am dus de dimineata masina la service. Clapeta era moarta. Nu se misca fortata din software. Am decis sa o schimb pentru ca ei mi-au spus ca a fost curatata cand au schimbat galeria de admisie. O sa raman probabil cu misterul defectului imediat dupa interventie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am inlocuit EGR (1300 ron - original VW) era cazuta de la locul ei piesa metalica din poza.

Dupa ce am luat masina am constatat ca RNS510 era blocat :)... reset si totul e ok.

 

image.png.a11da9705e77084ff59af1d5bafe13d9.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari pentru intervenție.

Și eu am problema cu limp mode.

Dacă merg o perioada mai lunga undeva la 3000 de turații se aprinde martorul de bujii și licăre.

Dacă opresc și repornesc motorul dispare eroarea și îmi permite sa merg iar ....Pana la un punct când face iar.

Dar numai la turație mare.

Mâine sper sa am timp sa ma uit pe la actuator și restul componentelor.?

Nu știu în principiu ce caut dar o iau băbește. Ca pe vremea mea :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
alexxalexandru

Buna ziua, imi cer scuze dar sincer nu am gasit ceva foarte asemanator cu problema cu care ma confrunt de aceea voi posta aici, am un passat b6 2010 20 tdi cr 110 cp cod motor cbd, masina nu a mai fost folosita timp de 8 luni pana luna trecuta, adica de 1 luna am reinceput sa merg cu ea si am intampinat urmatoarea problema, dupa ce am efectuat un drum in afara orasului in treapta 3 sau 4 daca era accelerata un pic mai tare intra in limp mode, dupa o saptamana eram programat sa-i fac schimbul de ulei, filtre, le-am facut, iar problema i-am comunicat-o mecanicului de acolo, el mi-a spus in prima faza ca trebuie EGR schimbat, insa imediat dupa am fost la altul care lucra la reprezentanta la Volkswagen si s-a uitat mai atent la ea a desfacut-o si dupa ce a verificat-o tot mi-a zis ca masina nu are nimica trebuie mers tare cu ea sa nu vada treapta a 5- a sa-i dau talpa cat mai des, pana acum o saptamana a fost totul ok insa acum in treapta a 3-a daca am undeva la 2500 de ture si o calc dar nu la maxim imi iau limp mode, iar daca ii dau talpa fuge pana la fund fara nicio problema, la fel si cu a 4-a daca are undeva la 2500 si o calc dar nu la maxim tot la fel face, iar acum sta si martorul check engine aprins..... Mentionez ca masina are 150 000 km, multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Necesita o diagnoza competenta ,nu se rezolva cu talpa recomandata de omul ex vw

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!