Jump to content
Sign in to follow this  
bluewave

Probleme bord A3 2001

Recommended Posts

bluewave

Salur. Am ramas fara curent, nepornind de 3sapt.,cu toate ca bateria a fost schimbata in oct. I.am dat curent. A pornit si ceasurile din bord nu se ridica (decat turometrul care oscileaza intre 100.200ture). Indicatoarul ceas si km sunt stinse. Becul cu pictograma cheie palpaie iar avertizarea sonora face ca si cui ai lasa farurile pornite (sau semnalizarea sus . jos). Dupa ce am dat curent a stat ceva pornita. Am oprit.o si a repornit fara pb.pe bateria ei dar inducatoarele de bord sunt in aceeasi situatir. Ce este de facut ?

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tracto

Verifica daca sunt stranse bine bornele de la baterie si mai apoi neaparat o diagnoza.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bluewave

Salut, am pus bateria pe redresor, deoarece, cu toate ca porneste , intensitatea pe temperatura(clima) e foarte mica. Cu toate astea radioul merge la capacitate max. Chiar nu mai inteleg nimic..cum sa se strice stand pe loc. Maine o sa pun vag-ul pe ea si cu bateria incarcata. Vedem cum se manifesta ... 

Edited by bluewave

Share this post


Link to post
Share on other sites
bluewave

Salut,

Am pus baterie incarcata pe masina. 

In momentul cand pun borna bingane martorul auditiv si palpaie intermintent semnul de cheie pe bord (nu am semnalizarea pusa sus sau jos si nici farurile aprinse).

In momentul cand pornesc , binganit-ul dispare doar ca semnul cu chee ramane activ, display-urile nu se aprind deloc (doar cele cu km si ceas numai cand aprind farurile).

Cand am oprit motorul martotul auditiv incepe sa bingane din nou ...

Am pus vag-ul pe ea si pe nici un modul nu o pot scana.

Ceva solutii?

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

incearca cu alte ceasuri.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bluewave

Salut,

pus alte ceasuri , merg de minune (cautat din greu modelul de pe masina mea ....).

Multumesc Florin,

Share this post


Link to post
Share on other sites
mariuscj

Salut! Asa imi fac mie ceasurile la un A3 din 2002 1.6 benzina:

Cand aprind farurile,acul de la benzina "sare" la jumatate,iar dupa ce le sting incepe sa danseze.

Atasez mai jos un video in care puteti vedea problema.

Edited by mariuscj

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

Ceasurile sunt maxidot - VDO ? ... mai rar astfel de probleme la ele.... afisajul nu mere deloc ?

 

s-a umblat cumva la soft-ul lor, ca mie asa imi pare... dupa sunetul care il emit.

 

 

 

Salut,

pus alte ceasuri , merg de minune (cautat din greu modelul de pe masina mea ....).

Multumesc Florin,

 


cu mare placere !

Share this post


Link to post
Share on other sites
mariuscj

Ceasurile sunt Magneti Marelli.Afisajul nu merge pentru ca nu aveam contactul pus.Sunetul care se auzea era cand aprindeam farurile pentru ca aveam usa deschisa.

 

EDIT: Am ceasuri de S3 si nu le pot configura nici cum.Cand  incerc sa le adaptez cu VCDS imi da System Not OK.Ceasurile de S3 sunt VDO cu seria 8L0 920 932N,iar cele care le am eu pe masina (Magneti Marelli) au seria 8L0 920 932M.Pinul le am la amandoua.

Edited by mariuscj

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

aha... dar imi pare mie sau se aude cand pui contactul ?

 

Magnetti Marelli - cam asa fac, la o anumita varsta.... exista posibilitatea sa le repari... sau sa le inlocuiesti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mariuscj

Contactul nu l-am pus deloc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

am inteles..... pune si contactul si fa inca un clip si cu motorul pornit.

 

dar tu nu ti-a luat pus alt cluster ... sau ai vrut ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
mariuscj

Cu contactul pus acul sare peste jumatate si acolo ramane.

Alt cluster am vrut sa-mi pun,dar nu am reusit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

Atunci, daca ai altul.... pune-l pe ala pe masina si o sa scapi de problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mariuscj

Am unul de S3,iar cand incerc sa fac adaptarea nu pot,imi da System Not OK (a incercat tzaga).

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

Atunci, citite dump-uri si adaptat direct din ele. Dupa aia, cel mult scrii cipurile la chei.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mariuscj

Am sa incerc.

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites
mariuscj

Florin,uite ce imi da atunci cand incerc sa schimb valoarea din 32000 cu pin-ul ceasurilor vechi,la adaptare:

vdo.png

Edited by mariuscj

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

Am unul de S3,iar cand incerc sa fac adaptarea nu pot,imi da System Not OK (a incercat tzaga).

 

stiu, ca doar am citit mai sus.... nu vrea sa-l adapteze pe masina. Solutia este cea pe care am scris-o mai sus.... si pe care ai discutat-o si cu Terrabyt, daca nu ma insel.....

 

se citesc dumpurile celor doua clustere, se copiaza adaptarea, etc.. si se scriu cheile.

Edited by F l o r i n

Share this post


Link to post
Share on other sites
mariuscj

Aici in Cluj nu gasesc pe nimeni care sa citeasca dumpurile.

 

L.E.   Cu immo off ar fi OK?

Edited by mariuscj

Share this post


Link to post
Share on other sites
mariuscj

Am reusit sa-mi pun ceasurile,dar am o problema:

imi inregistreaza cu aproximativ 20 km in plus distanta parcursa.

Vitezometrul nu l-am testat inca,dar si el indica cu ~10km/h mai mult.

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

verifica codarea, verifica ce soft are pe el..... foliile sunt cele originale ale ceasului care l-ai montat ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
mariuscj

Foliile sunt ale ceasuilor montate.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mariuscj

Codarea ceasurilor este 00042,iar versiunea EEPROM-ului e D10.

Share this post


Link to post
Share on other sites
88BLR

am si eu o problema asemanatoare cu ceasurile de bord,la mine problema este ca nu imi indica nivelul de combustibil,am schimbat sonda litrometica din rezervor si degeaba,imi sta acul pe maxim,are momente cand pica invers si indica ca numai am combustibil, ma gandesc ca problema sunt ceasurile,are cineva niste ceasuri de vanzare sau cineva sa le repare pe ale mele??masina este audi a3 1.9tdi alh din 2001

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri