Jump to content

Audi a4 sau A6


DieselPower
 Share

Postare recomandată

docamdata sunt posesorul unui passat 1.9 tdi 4motion 2003..masina bunicica dar totusi lasa de dorit ;) ,de aceea m-am gandit sa o vand si sa cumpar ceva tot in acesti bani sau poate +o mica diferenta.Oscilez intre audi a4,a6 sau bmw din cauza tractiunii pe spate(mai putin).

sunt inca student in Buc dar locuiesc la 550km departare,fac aproape saptamnal acest drum(in week-end) impreuna cu niste colegi,de aceea am nevoie de o masina care sa-mi confere in primul rand siguranta,comfort,consum rezonabil.In rest ma folosesc de masina sa merg dimineata la faculta,si seara prin oras,in vacanta la mare sau la munte...in total cam 8000-1000km pe luna.

As aprecia daca m-ati putea ajuta cu un sfat in ceea ce priveste care masina mi s-ar potrivi cel mai bine..

multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"siguranta,comfort,consum rezonabil" - Dupa opinia mea, ai descris exact un A4. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Audi e mai "inghesuit" la interior fata de VW. Dpdv confort, recomand A6.

La BMW te "omoara" (in spate) tunelul central => a cincea persoana face yoga sau carcei, la un drum lung :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vei trece de la Passat la A4 vei avea avantajul aceluiasi gabarit. A6 este chiar mare si, daca nu ai intr-adevar nevoie de spatiul oferit, cred ca mai mult te va incurca.

In ambele cazuri te vei bucura de aproximativ acelasi plus de calitate a finisarilor si a realizarii in general (sunt foarte multe detalii ce te fac sa intelegi de ce Audi este in clasa Premium).

Despre BMW nu iti pot spune decat din auzite ca tractiunea spate nu este un impediment, datorita sistemului de control al tractiunii, care isi face bine treaba. BMW are insa un design interior ce nu este pe gustul meu si deci nu ti-l pot recomanda. Din celelalte puncte de vedere, cred insa ca este cel putin la nivelul lui Audi.

Succes la cumparare!